john654321 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Το ρουτερ της cyta εχει απο πισω 2 εξοδους για να βαλουμε το τηλεφωνο αλλα λειτουργει μονο η μια. Για να ενεργοποιησουμε την δυνατοτητες τις 2ης εξοδου ακολουθουμε τα παρακατω βηματα. Μπαινουμε στο Interface του Router μας. Συνδεομαστε με Username: CytaAdmRes Password: R3$Adm1n τα οποια μας δινουνε τα πληρη δικαιωματα στο ρουτερ. Πηγαινουμε στην καρτελα VOIP και μετα στο Extansions IN και τικαρουμε στο phone 2 το "Answer calls for all numbers" και παταμε save settings. Τωρα πηγαινουμε στο Extansions OUT στο "Phone 2 Priority phone number" και αλλαζουμε το None με το τηλεφωνο μας, παταμε save settings και ειμαστε ετοιμοι. Τωρα συνδεουμαι πισω απο το ρουτερ μας μια δευτερη συσκευη στην θεση phone 2 με την οποια τωρα οταν μιλαει το τηλεφωνο που ειναι στην θεση phone 1 μπορουμε να καλεσουμε ή να μας καλεσουν στο phone 2 ή και το αντιστροφο. Ο κωδικος του admin δουλευει στο μαυρο pirelli στο thomson tg782 πρεπει να βαλετε αυτα user: cytahellaspass: d5l_cyt@_h3l1@$ Και για το ασπρο pirelli. Username: cytaadminPassword: cyt@$upp0rt Ευχαριστουμε το adsl.gr για τους admin κωδικους. 1
iTechBlogGr Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 φίλε ενώ συνδέθηκα με το thomson δεν βρίσκω την επιλογή την πρώτη όσο και αν προσπαθώ άδικα ενώ συνδέθηκα και πάω να βάλω δεύτερη γραμμή με τον ίδιο αριθμό δεν γίνεται τίποτα θα το ψάξω
john654321 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 εμενα δουλευει μια χαρα στο pirelli δεν εχω ασχοληθει καθολου με το thomson . κοιτα στην καρτελα voip λογικα καπου εκει θα εχει επιλογες.
poulinos Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2013 φίλε ενώ συνδέθηκα με το thomson δεν βρίσκω την επιλογή την πρώτη όσο και αν προσπαθώ άδικα ενώ συνδέθηκα και πάω να βάλω δεύτερη γραμμή με τον ίδιο αριθμό δεν γίνεται τίποτα θα το ψάξω στο thomson επειδη εχω thomson απλα απο αλλη εταιρεια οταν πας στο toolbox κα μετα telephony και μετα configure.κανεις edit και εκει που λεει Port απο Phone 1 το κανεις all.τιποτε αλλο δεν θελει.και στο περναει το ιδιο νουμερο και στα 2 Ports.δοκιμασμενο σε αλλο παροχο με 784.
iTechBlogGr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 όντως το έκανα και ο λογαριασμός πως βγαίνει η δεν φαίνονται οι κλήσεις?
poulinos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 όντως το έκανα και ο λογαριασμός πως βγαίνει η δεν φαίνονται οι κλήσεις? ο λογαριασμος βγαινει με βαση το νουμερο σου και οχι με βαση το ποσα καναλια φωνης εχεις.δηλαδη η cyta απλα βλεπει οτι το νουμερο ταδε εκανε αυτες τις κλησεις.δεν ξερει οτι εχουν γινει απο δευτερο καναλι φωνης.δηλαδη στο λογαριασμο δεν εχεις καμια αλλαγη δηλαδη.απλα τους κλεβεις ενα καναλι φωνης παραπανω που σε αλλες περιπτωσεις θα το χρεωναν.απλα το εχεις με το ιδιο νουμερο υποχρεωτικα.αν εχεις απεριοριστα δηλαδη το ιδιο συνεχιζεις και μετα.αν εχεις χρεωση με βαση το χρονο τοτε θα μετρανε και τα 2 καναλια στην χρεωση κανονικα σαν να ηταν ενα.δηλαδη αν εχεις 500 λεπτα δωρεαν και μιλας 250 λεπτα ταυτοχρονα απο το καθενα ναι θα χρεωθεις 500 οχι 250.απλα κερδιζεις ενα καναλι φωνης ακομα.ακομα και να το δει η cyta δεν σε νοιαζει.εσυ λες οτι δεν ξερεις κατι .δικο τους λαθος δηλαδη . η αλλη πλευρα δηλαδη της cyta απλα χρεωνει με βαση το νουμερο που βλεπει ο asterisk server τους και τις κλησεις που εχουν γινει.δεν βλεπει καναλια φωνης για να χρεωσει διαφορετικα.
paylidis Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2014 παιδες το μαυρο πιρελλι δε λεει να συνδεθεί με κανενα απο τα παραπανω στοιχεία administrator... Τι παιζει;;
poulinos Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 μπορει σε νεοτερο firmware ενδεχομενως να τα εχουν αλλαξει για να μην μπορει καποιος να το πειραξει.γινεται συχνα αυτο απο τις εταιρειες.ειδικα οταν εχουν ανακοινωθει τα password δημοσια.με ενα γρηγορο googlarisma δεν βρηκα καποιο αλλο περα απο αυτα.
paylidis Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 χμμ κριμα.... αν καποιος εχει κατι υποψη του θα βοηθούσε ιδιαίτερα... Πηγαμε απο ISDN σε cyta που εχει 1 γραμμη voip και δε παλευεται...
poulinos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Θα μπορουσες να ζητησεις απο αυτους απλα θα χρεωθεις για δευτερο καναλι φωνης χμμ κριμα.... αν καποιος εχει κατι υποψη του θα βοηθούσε ιδιαίτερα... Πηγαμε απο ISDN σε cyta που εχει 1 γραμμη voip και δε παλευεται...
paylidis Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Θα μπορουσες να ζητησεις απο αυτους απλα θα χρεωθεις για δευτερο καναλι φωνης Όταν είχαμε κάνει τη σύνδεση το ζητήσαμε και μας είχαν πει ότι δεν το υποστηρίζουν σαν υπηρεσία.
poulinos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2014 Όταν είχαμε κάνει τη σύνδεση το ζητήσαμε και μας είχαν πει ότι δεν το υποστηρίζουν σαν υπηρεσία. ξαναρωτησε τους τωρα γιατι μου φαινεται πολυ παραξενο να μην δινουν καποια υπηρεσια.μπορει να μην ειναι retail και να την δινουν σαν professional πακετο.ρωτησε τους καλου κακου μηπως αλλαξε κατι.σε forthnet πχ το δινουν ειτε ενα καναλι φωνης ειτε 2 ειτε παραπανω με αναλογους εξοπλισμους αλλα το κανουν σε professional πακετα οχι σε retail οσο ξερω.Voip δηλαδη παιρνουν οι professional.Απλα δεν ξερω αν εχει, θελει εταιρικο αφμ ή αν πχ δεν εχει καποια πραγματα που μπορει να υπαρχουν σαν παροχες στον οικιακο πελατη.κατα τα αλλα για το pirelli δυστυχως δεν ξερω κατι παραπανω και δεν βρηκα και κατι παραπανω.
paylidis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 ευχαριστώ... ειναι οικιακή συνδεση οποτε δε νομίζω οτι το εχουν προβλέψει... θα κανω ωστόσο μια δοκιμή! ψιλιάζομαι πάντως οτι τεχνικός ειχε αλλαξει τους κωδικούς μια φορά που ειχε έρθει για πρόβλημα στη γραμμη... υπαρχει περίπτωση με reset να επανέλθουν οι κανονικοί;
poulinos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2014 ευχαριστώ... ειναι οικιακή συνδεση οποτε δε νομίζω οτι το εχουν προβλέψει... θα κανω ωστόσο μια δοκιμή! ψιλιάζομαι πάντως οτι τεχνικός ειχε αλλαξει τους κωδικούς μια φορά που ειχε έρθει για πρόβλημα στη γραμμη... υπαρχει περίπτωση με reset να επανέλθουν οι κανονικοί; μπορει απλα να σου προτεινουν οτι γυρνα σε εταιρικο πακετο.βλεπεις τι εχει το πακετο αν μπορεις να γυρισεις αν σε συμφερει κτλ. δεν βρισκω λογο να τους αλλαξει τους κωδικους για 2 λογους. α.εχουν προσβαση απο μακρυα για να τους αλλαξουν οποτε δεν χρειαζεται να γινει απο κοντα.φαντασου να πρεπε να στειλουν τεχνικο σε καθε πελατη οταν θα πρεπε πχ να τους αλλαξουν επειδη μαθευτηκαν. β.συνηθως εχουν σε ολους τα ιδια ακριβως σε θεματα password για να μην υπαρχει περιπτωση καποιος να εχει αλλον κωδικο και να πρεπει να το σημειωσουν ξεχωριστα.δηλαδη αμα σου το αλλαξουν μονο εσενα μετα θα πρεπει να σημειωθει καπου ωστε οταν καποιος θελησει να μπει απο μακρυα να πρεπει να ξερει ποιο ειναι.αλλιως θα πρεπει να σου πει καντο hard reset.εκτος αν σου ειχε αλλαξει το password του user αλλα δεν βρισκω καποιο νοημα.τωρα αν θες να κανεις Reset οκ κανε αλλα δεν νομιζω να αλλαξει κατι.απλα μετα θα πρεπει να τους καλεσεις να σου φτιαξουν την τηλεφωνια αμα δεν φτιαχνεται μονη της.δεν χανεις κατι να το δοκιμασεις.απλα παραξενο να μην τους εχει βρει καποιος τους καινουριους και να μην τους εχει σηκωσει σε κανα forum
DarkThanos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Για το P.RG A4201G με Firmware version 1.57S-Y οι κωδικοί είναι : Username: CytaAdmRes Password: d5l_cyt@_Adm1n Δηλαδή ανάμικτα κωδικοί από το πρώτο ποστ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα