fatmike Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Το εν λόγω κείμενο απευθύνεται σε developers και χρήστες του AdWords. Δεν είναι οδηγός για το AdWords, αλλά δικές μου παρατηρήσεις για την βελτιστοποίηση της διαφήμισης. Η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη. Είμαι ένας από τους πολλούς αυτοαπασχολούμενος developers (τα τελευταία 6+ χρόνια). Την τελευταία διετία ασχολούμαι κυρίως με προσωπικά projects και διαφήμιση επιχειρήσεων. Θα μοιραστώ τα ευρήματά μου όσον αφορά την διαφήμιση στο Google Search (όχι partners), σε σύνολο 30+ ιστοσελίδων (μηχανουργεία, ηλεκτρολόγοι, web designers, έκθεση επίπλων, πωλήσεις, θέατρα, αθλητικές ομάδες, γιατροί κ.α.) Adgroups Συνήθως 2 αρκούν.. Το πρώτο περιέχει μόνο μια λέξη κλειδί ή μόνο μία φράση που επεξηγεί ΣΩΣΤΟΤΕΡΑ το προϊόν που θέλουμε να προωθήσουμε. Λέξεις που προσδιορίζουν την περιοχή δράση μας είναι καλό να ακολουθούν το κλειδί μας. Αφού την βρούμε ελέγχουμε στο AdWords σε ποια έκφανση έχει τα περισσότερα clicks το μήνα. Με τόνους, χωρίς, ελληνικά, greeklish, ανορθόγραφα κτλ. Σε περίπτωση που το «κλειδί» με γεωγραφικό περιορισμό δεν έχει επιθυμητό αριθμό αναζητήσεων το αφαιρούμε ή φτιάχνουμε επιπλέον adgroup. Ελέγχουμε όλες τις παραμέτρους και την βάζουμε στο πρώτο adgroup μας. Το δεύτερο περιέχει διάφορες λέξεις κλειδιά και φράσεις που στοχεύουν στον γενικό πληθυσμό. Λέξεις όπως τιμή, τιμές, κόστος είναι επιβεβλημένο να ακολουθούν το «κλειδί» μας. Campaigns Δημιουργούμε μία για κάθε adgroup. Τις βάζουμε στο pause. Έτσι έχουμε δύο καμπάνιες. Έχουμε καλύψει την ειδική και την γενική στόχευση. max CPC και daily budget Προτιμούμε τα μονά-ζυγά. Δηλαδή μονές τιμές (0.3€, 0.5€, 1€, 3€ κτλ) για το max CPC και ζυγές(0.4€, 0.8€, 2€, 4€) για το daily budget ή αντιστροφα. Δεν ξέρω γιατί, απλά εμπειρικά είναι πιο αποτελεσματικό. Για την «ειδική» καμπάνια μας η αναλογία daily budget/max CPC πρέπει να είναι υψηλή ώστε να στοχεύσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε στη λίστα αποτελεσμάτων(τουλάχιστον 2.5 θέση). Για παράδειγμα για μια λέξη κλειδί με περίπου 5000clicks το μήνα και τον ανταγωνισμό στο 1.5€ CPC θα βάλουμε 2€ max CPC και 7€ daily budget. Για την «γενική» καμπάνια μας η αναλογία daily budget/max CPC πρέπει να είναι χαμηλή ώστε η ανάρτηση μας να «αντέξει» όσο το δυνατό περισσότερο. Εδώ ο ανταγωνισμός ποικίλει αφού έχουμε πολλές λέξεις κλειδιά οπότε ένα παράδειγμα θα ήταν 0.2€ max CPC σε 5€ daily budget. Ads Και πάλι 2 διαφημίσεις είναι αρκετές. Μία για κάθε καμπάνια. Το τι θα γράψετε είναι δικό σας θέμα, όμως η στόχευση πρέπει να είναι η εξής: Για την ειδική καμπάνια μας πρώτο λόγο έχει το προϊόν και η εταιρία μπαίνει σε δεύτερο λόγο. Αντίστροφα στην γενική καμπάνια μας δίνουμε έμφαση στο όνομα της εταιρίας και αφήνουμε το προϊόν σε δεύτερη μοίρα. Έχουμε τελειώσει λοιπόν το «στήσιμο» της διαφήμισής μας. Έτσι έχουμε μια καμπάνια που στοχεύει στο γενικό και διαφημίζει το όνομα της εταιρίας μας(λεγόμενο impressions) και μια που στοχεύει στο ειδικό και διαφημίζει το προϊόν μας. Η περισσότερη κίνηση μέσω AdWords στην ιστοσελίδα σας γίνεται τα Σαββατοκύριακα. Όμως οι περισσότερες επιτυχημένες επισκέψεις γίνονται τη Δευτέρα το πρωί 10-13. Επιτυχημένες επισκέψεις θεωρούνται αυτές με το χαμηλότερο bounce rate, μεγαλύτερη διάρκεια στην ιστοσελίδα, περισσότερα pageviews και εν τέλει το βασικότερο emails με αίτημα προσφοράς στο inbox σας. Λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψιν ενεργοποιούμε την γενική καμπάνια μας το Σάββατο και την Κυριακή το πρωί και την ειδική την Δευτέρα το πρωί για λίγες ώρες. 3 Μέρες την εβδομάδα αρκούν! Καλή επιτυχία!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα