Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν το θέμα ξεκίνησε όταν αποφάσισα να αγοράσω ένα κράνος από το έν λόγω κατάστημα.

Αφού καταλήξαμε με τον υπάλληλο στο κράνος που θα πάρω μου είπε πως θα το έχει μετά από δυο ημέρες και ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου. Την επόμενη μέρα μου τηλεφωνεί και με ρωτάει αν θα το πάρω τελικά και του λέω ναι και κανονίσουμε για την επόμενη μέρα. Την επόμενη μέρα πάω στο κατάστημα και μου λέει ότι θα το έχει σε δυο μέρες τελικά. Μετά από δυο μέρες τηλεφωνώ και μου λένε πως υπάρχει και είναι στο κατάστημα. Πάω την ίδια μέρα μετά από μια ώρα και μου λένε πως δεν πρόλαβαν να μου καταχωρίσουν την παραγγελία και μόλις πήρα τηλέφωνο το κράνος πουλήθηκε μετά από λίγο και να περάσω μετά από τρεις μέρες. Φυσικά δεν έκατσα να ακούσω κι άλλες δικαιολογίες και έφυγα...δεν ξέρω αν έχετε ανάλογες εμπειρίες αλλά η στάση αυτή για μένα είναι απαράδεκτη.

  • Like 2
Δημοσ.

Χωρίς να έχω κάποια σχέση με το εν λόγω κατάστημα και χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος του, το γεγονός όπως το περιγράφεις ακούγεται σαν καθυστέρηση από το μεριά του καταστήματος να σου παραδώσει κάτι που δήλωνε ότι θα είναι ετοιμοπαράδοτο.

 

Αντίστοιχες καθυστερήσεις συμβαίνουν αυτή τη στιγμή σχεδόν σε όλους τους τομείς της αγοράς με τη ρευστότητα που επικρατεί. Θεμιτό σίγουρα όχι, αλλά απαράδεκτο;  

 

Είχες δώσει κάποια προκαταβολή για το κράνος;

 

 

/sc

Δημοσ.

Κοίταξε όταν πας σε ένα κατάστημα και κλείνεις την αγορά ενός προϊόντος και σου λένε έλα σε δυο μέρες και στο λένε κανά δυο φορές αυτό αφού πας να παραλαβεις το προϊόν σου. Μετά τηλεφωνείς σου λένε είναι εδώ και πας και πάλι σου λένε ιστορίες τι είναι αυτό? στο κάτω κάτω τα λεφτά μας πάμε να δώσουμε και με την κατάσταση που επικρατεί έπρεπε να ειναι διαφορετική η εξυπηρέτηση θεωρώ..στο Φινάλε θα μπορούσαν να μου πουν έλα σε μια βδομάδα και πάρτο όχι κάθε δυο μέρες έλα και να πηγαίνω τζάμπα...αυτά...

Εγώ τα λέω για να μην την πατάμε με ερασιτέχνες που ειναι κάτι τέτοιοι τελικά

Δημοσ.

Λοιπόν το θέμα ξεκίνησε όταν αποφάσισα να αγοράσω ένα κράνος από το έν λόγω κατάστημα.

Αφού καταλήξαμε με τον υπάλληλο στο κράνος που θα πάρω μου είπε πως θα το έχει μετά από δυο ημέρες και ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου. Την επόμενη μέρα μου τηλεφωνεί και με ρωτάει αν θα το πάρω τελικά και του λέω ναι και κανονίσουμε για την επόμενη μέρα. Την επόμενη μέρα πάω στο κατάστημα και μου λέει ότι θα το έχει σε δυο μέρες τελικά. Μετά από δυο μέρες τηλεφωνώ και μου λένε πως υπάρχει και είναι στο κατάστημα. Πάω την ίδια μέρα μετά από μια ώρα και μου λένε πως δεν πρόλαβαν να μου καταχωρίσουν την παραγγελία και μόλις πήρα τηλέφωνο το κράνος πουλήθηκε μετά από λίγο και να περάσω μετά από τρεις μέρες. Φυσικά δεν έκατσα να ακούσω κι άλλες δικαιολογίες και έφυγα...δεν ξέρω αν έχετε ανάλογες εμπειρίες αλλά η στάση αυτή για μένα είναι απαράδεκτη.

Με όποιον και να έχω συζητήσει για το συγκεκριμένο κατάστημα, μόνο καλά λόγια έχω ακούσει. Εγώ προσωπικά έχω ψωνίσει πράγματα από εκεί 2-3 φορές, και πάντα η συμπεριφορά τους ήταν υποδειγματική. Δεν χρειάστηκε βέβαια ποτέ να γίνει παραγγελία σε κάτι, όλες τις φορές βρήκα ετοιμοπαράδοτο αυτό που ήθελα.

 

Τώρα για τη δική σου περίπτωση, κατά τη γνώμη μου το λογικό θα ήταν μαζί με την παραγγελία να αφήσεις προκαταβολή για να το καπαρώσεις, να το κλείσεις. Μόνο τότε πιστεύω πως θα μπορούσες να παραπονεθείς και για το ότι άργησε, και για το ότι το έδωσαν σε άλλον. Το ότι οι εποχές είναι δύσκολες είναι ένας λόγος παραπάνω για το δώσει σε κάποιον που το θέλει εκείνη τη στιγμή και έχει τα λεφτά στο χέρι, παρά να περιμένει έναν ενδιαφερόμενο που απλά τηλεφώνησε και δεν είναι σίγουρο αν θα περάσει.

Δημοσ.

κριμα, τι να πω

και να πεις οτι ειναι κανα πανακριβο κρανος με λιγη ζιτηση, ενα απλο αξιολογο κρανακι ειναι ,επρεπε να το εχει σε στοκ.
παντος οσες φορες εχω ψωνισει απο το σιγκεκριμενο καταστιμα (μεσο internet βεβαια οποτε ο παραγγελια πρεπει να καταχωρειτε αυτοματα) δεν ειχα κανενα θεμα.

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

Φίλε μου πιστευω ότι εισαι υπερβολικός!!

Τυχαίνει να ξέρω αρκετα καλά τα παιδια με το motoraid στην Πάτρα και θεωρώ ότι η εξυπηρετηση τους ειναι υποδειγματική και άκρως υπερβολική!!!

Θα πρέπει λίγο να προσέχεις τις περιγραφές σου γιατι όπως καταλαβαίνω είσαι απο την Πάτρα και θα μπορούσες να μάθεις για τα παιδιά που δουλευουν στο motoraid ,

Ολοι οι μηχανόβιοι τουλάχιστον εδώ στην Πάτρα γνωρίζουν τα παιδιά και το πόσο καλοί είναι στην δουλειά τους.

Αλλά μην λέμε οτι φταίει πάντα το μαγαζί, μήπως και εσυ εισαι λίγο περίεργος και ιδιότροπος??

Δημοσ.

Τι περίεργος και ιδιοτροπος ρε παιδια!!! Όταν κλείνεις μια αγορά και σου λένε έλα σε δυο μέρες πας δυο τρεις φορές και σου λένε τα ιδια παίρνω τηλέφωνο και μου λένε το έχω και παω και μου λένε αααα ξερεις μόλις το πούλησα έλα ξανά σε δυο μέρες...ειναι επαγγελματική συμπεριφορά αυτο? μάλλον θα έπρεπε να είμαι κανένας πελάτης που θα κάνω λογαριασμό πάνω απο 300 ευρώ για να μου δώσουν σημασία! Σε αλλο κατάστημα που πήγα και συννενοηθηκα με τον ίδιο τροπο και πήγα όταν μου είπαν γιατί δεν αντιμετώπισα πρόβλημα;;οι άνθρωποι σου δίνουν σημασία μόνο αν τα σκασεις σε αυτο το μαγαζί εγω αυτο κατάλαβα τωρα δεν ξερω τι αλλο να πω πάντως απο εδω και πέρα δεν το συνιστώ σε κανέναν αυτο το μαγαζί

Δημοσ.

Δεν το ξερω το μαγαζι, ζω στην Αθηνα.

Συμφωνω παντως με τον topic starter, απαραδεκτη συμπεριφορα να σε πηγαινοφερνει στο μαγαζι περα δωθε τσαμπα. Αντιεπαγγελματικο. Καταλαβαινω την παρεξηγηση, οκ, αλλα οχι να κοβω βολτες ανα διημερο σπιτι-μαγαζι και μετα απο τηλεφωνηματα κιολας.

  • Like 1
Δημοσ.

....πέρα απ'το ότι το θέμα είναι παλιό....

 

Από αυτά που γράφει, αν ισχύουν φυσικά, πως καταλήγει κάποιος στο συμπέρασμα, "μήπως φταις κι εσύ λίγο";

 

Δηλαδή τι παραπάνω πρέπει να κάνω από αυτό που μου ζητάει το ίδιο το μαγαζί;

Και γιατί να αφήσει προκαταβολή αφού δεν του ζητήθηκε; Έπρεπε να υποθέσει από μόνος του πως αν δεν δώσει προκαταβολή, μπορεί να πουλήσουν σε άλλον το προιόν που προορίζεται για αυτόν;

 

Εντάξει, μην τρελαθούμε τώρα.. Φάουλ το κατάστημα γιια το οποίο έχω ακούσει κι εγώ γενικά καλά λόγια από πατρινούς φίλους μοτοσυκλετιστές

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Λοιπόν το θέμα ξεκίνησε όταν αποφάσισα να αγοράσω ένα κράνος από το έν λόγω κατάστημα.

Αφού καταλήξαμε με τον υπάλληλο στο κράνος που θα πάρω μου είπε πως θα το έχει μετά από δυο ημέρες και ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου. Την επόμενη μέρα μου τηλεφωνεί και με ρωτάει αν θα το πάρω τελικά και του λέω ναι και κανονίσουμε για την επόμενη μέρα. Την επόμενη μέρα πάω στο κατάστημα και μου λέει ότι θα το έχει σε δυο μέρες τελικά. Μετά από δυο μέρες τηλεφωνώ και μου λένε πως υπάρχει και είναι στο κατάστημα. Πάω την ίδια μέρα μετά από μια ώρα και μου λένε πως δεν πρόλαβαν να μου καταχωρίσουν την παραγγελία και μόλις πήρα τηλέφωνο το κράνος πουλήθηκε μετά από λίγο και να περάσω μετά από τρεις μέρες. Φυσικά δεν έκατσα να ακούσω κι άλλες δικαιολογίες και έφυγα...δεν ξέρω αν έχετε ανάλογες εμπειρίες αλλά η στάση αυτή για μένα είναι απαράδεκτη.

 

Μιας και (δυστυχώς) τώρα είδαμε το μήνυμα, επιβεβαιώνω οτι υπήρχε μια καθυστέρηση, αλλά η τηλεφωνική μας επικοινωνία δεν έχει καμία σχέση με την παρούσα περιγραφή. Είναι πάρα πολύ εύκολο δυστυχώς να γράφονται αναληθή πράγματα παντού στο internet χωρίς έλεγχο. 

 

Όπως και να έχει, λαμβάνουμε και αυτή την κριτική με ανοιχτό μυαλό προκειμένου να γινόμαστε πάντα καλύτεροι. Δεν θα ήθελα να επεκταθούμε άλλο. 

Δημοσ.

^όπως επίσης πολύ εύκολο να γράφονται και αερολογίες του στυλ "δεν έγινε έτσι" αλλα και απ την άλλη "δε θέλω να επεκταθώ".

  • Like 1
Δημοσ.

^όπως επίσης πολύ εύκολο να γράφονται και αερολογίες του στυλ "δεν έγινε έτσι" αλλα και απ την άλλη "δε θέλω να επεκταθώ".

 

Όπως και η δικιά σου.

 

Τo forum υπάρχει για ανταλλαγή εμπειριών.

Δεν θα ανοίξουμε δικαστήριο.

 

 

/sc

Δημοσ.

εγώ δε μίλησα ούτε για δικαστήρια ούτε δικηγορικά γραφεία.Συ είπας...

Ο ένας μιλά όμως με πραγματικά στοιχεία/γεγονότα ενώ ο άλλος απαντά απλά με ένα ελιτίστικο "Είναι πάρα πολύ εύκολο δυστυχώς να γράφονται αναληθή πράγματα παντού στο internet χωρίς έλεγχο." δίχως καμία τεκμηριωμένη αιτίαση. (Α ξέχασα λέει "ας μην επεκταθώ")

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...