Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα στο δυναμό;


.::NikoS::.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι δυνατόν να ψοφίσει ξαφνικά εντελώς το δυναμό και να σβήνει το αμάξι αμέσως μόλις το βάλεις μπροστά. Η απορία μου είναι αν γίνεται έτσι ξαφνικά αυτό ή θα μου έδειχνε άλλα σημάδια τα οποία θα χειροτέρευταν σταδιακά;

Βασικά από συμπτώματα μπορώ να πω ότι αρκετό καιρό όταν αναβαν τα αλαρμ, έπαιζαν και λίγο τα φώτα και άκουγα και ρυθμικά την μηχανή να ανεβοκατεβάζει λίγο στροφές αλλά το πρόβλημα δεν έδειξε να χειροτερεύει όσο καιρό το είχα παρατηρήσει. Ξαφνικά λοιπόν στο συνεργείο που το αμάξι πήγε για άλλο λόγο, μου είπε ο μηχανικός ότι έμεινε το αμάξι πάνω στην δοκιμή και του άναψε λαμπάκι δυναμό (που δε μου είχε ανάψει ποτέ εμένα). Εντάξει δε λέω, έχει πρόβλημα το δυναμό, αλλά έτσι μπαμ και κάτω τόσο ακραίο πρόβλημα;

ΥΓ: Αριθμίες στις στροφές μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο δυναμό; Και όταν λέω αριθμίες εννοώ ότι ρελαντί μπορεί να έκανε σα να πάταγε/άφηνε γκάζι μόνο του κάθε 1 δευτερόλεπτο. Αν ναι, τότε μπορούμε να προσθέσουμε και αυτό στα συμπτώματα :lol: οπότε μπορώ να πω ότι χειροτέρεψε η κατάσταση αρα δικαιολογώ κάπως τον ξαφνικό ψόφο του :( 

 

Αμάξι: Daihatsu charade '93   HC-engine 1300cc

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τυπική διαδικασία σε ηλεκτρικά νεκρό όχημα είναι πρώτα να μετρήσεις/αλλάξεις την μπαταρία -ιδίως αν είναι πολυκαιρισμένη. Μετά μετράς την "αλυσίδα" πηνία-δυναμό και αν φορτίζει η καινούρια μπαταρία. Άλλαξε μπουζί που είναι αρκετά φτηνά. Τέλος έλεγχο/αλλαγή καρβουνάκια μίζας και καθαρισμό αυτής.

 

Οι αρρυθμίες στο ρελαντί σε στάση συνήθως οφείλονται στον τρόπο που κρατάει ρελαντί έκαστο όχημα. Από την χρονιά που δίνεις για το αυτοκίνητο λογικά θα έχει από βίδες με ελατήριο στις πεταλούδες μέχρι κάποιο βηματικό μοτέρ για να ελέγχει την διαδικασία του ρελαντί ανάλογα την κατασκευή του. Τσέκαρε οπτικά τα όποια κολάρα εισαγωγής και σιγουρέψου ότι δεν ρουφάει αέρα από κάπου. Σφίξε ή άλλαξε τους κολιέδες τους αν τερματίζουν.

 

Αυτά στα γράφω σαν γενικές γνώσεις καθώς δεν γνωρίζω το αυτοκίνητο σου και μπορεί να διαφέρει κάπου η όλη διαδικασία. Συμβουλέψου το service manual ή κάποιο forum που ασχολείται με αυτό το αντικείμενο.

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα να δεις από καιρό που μου είχα παρατηρήσει το μικρό θεματάκι όταν αναβα τα αλαρμ είχα μετρήσει τάση στην μπαταρία και φαινόταν φυσιολογική, είχα βάλει και για λίγο άλλη μπαταρία για να το δοκιμάσω. Τώρα το αμάξι εμεινε στο συνεργείο στο οποίο το είχα πάει για σέρβις και για να δει το πρόβλημα με τις στροφές (το οποίο από ότι κατάλαβα δεν κατάφερε να ρυθμίσει σωστά ακόμα).

Το δυναμό πήγε σε ηλεκτρολόγο και είπε ότι όντως έχει πρόβλημα, έχει πάρει και υγρασία και γενικότερα ήθελε γενική επισκευή.

 

Ναι στην πεταλούδα έχει μία βίδα η οποία έχει πειραχτεί αλλά για πόσους μήνες δεν έκανε αυτές τις αρρυθμίες, απλά δούλευε λίγο πιο ψηλά το ρελαντί μερικές φορές. Οι αρρυθμίες που λέω είχα παρατηρήσει ότι ξεκίναγαν όταν ζεσταινόταν και όταν τράβαγα αρκετό ρεύμα (βετιλατέρ, φώτα κλπ). Την ώρα που το έκανε αυτό άνοιγε μία μαλακιούλα που επέτρεπε να περνάει αέρας (βαλβιδούλα μπορώ να το πω χωρίς να ξέρω. Ένα σωληνάκι ερχόταν από την πεταλούδα πέρναγε από αυτό το πραμματακι και ξαναγύρναγε πίσω). Για αυτό πήγε το ολίγον άσχετο μυαλό μου στο ότι τελικά το πρόβλημα οφειλόταν εκεί, σκεπτόμενος ότι με την κατανάλωση ρεύματος πέφταν οι στροφές λόγω του δυναμό και τότε ο εγκέφαλος άνοιγε αυτό το πραμμα, ανεβαζε υπερβολικές στροφές λόγω του παραπάνω αέρα και προσπαθώντας να διορθώσει δε κατάφερνε (?) δε ξέρω υποθέσεις κάνω μη φανταστείς ότι γνωρίζω και πολλά :P

 

Όπως και να χει δε μπορώ να κάνω κάτι τώρα μιας και είναι ακόμα στο συνεργείο και υποτίθεται ότι το πήγα για να το φτιάξει εκείνος και ελπίζω να το φτιάξει δηλαδή. Απλά η περιέργια μου ήταν αν γίνεται να ψοφήσει εντελώς το δυναμό έτσι (ήταν ξαφνικό ή τελικά αυτά που έβλεπα ήταν συμπτώματα για ένα σχετικά τελειωμένο δυναμό; )

 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν χαλάνε τα οχήματα προειδοποιούνε πριν

απλά ο οδηγός δεν είναι πάντα σε θέση να ακούσει την προειδοποίηση. ;)

 

Για το τι έχει συνολικά θα αποφανθεί ο μηχανικός.

Καλά φτιαξίματα.

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι δυνατόν να ψοφίσει ξαφνικά εντελώς το δυναμό και να σβήνει το αμάξι αμέσως μόλις το βάλεις μπροστά. Η απορία μου είναι αν γίνεται έτσι ξαφνικά αυτό ή θα μου έδειχνε άλλα σημάδια τα οποία θα χειροτέρευταν σταδιακά;

Βασικά από συμπτώματα μπορώ να πω ότι αρκετό καιρό όταν αναβαν τα αλαρμ, έπαιζαν και λίγο τα φώτα και άκουγα και ρυθμικά την μηχανή να ανεβοκατεβάζει λίγο στροφές αλλά το πρόβλημα δεν έδειξε να χειροτερεύει όσο καιρό το είχα παρατηρήσει. Ξαφνικά λοιπόν στο συνεργείο που το αμάξι πήγε για άλλο λόγο, μου είπε ο μηχανικός ότι έμεινε το αμάξι πάνω στην δοκιμή και του άναψε λαμπάκι δυναμό (που δε μου είχε ανάψει ποτέ εμένα). Εντάξει δε λέω, έχει πρόβλημα το δυναμό, αλλά έτσι μπαμ και κάτω τόσο ακραίο πρόβλημα;

 

ΥΓ: Αριθμίες στις στροφές μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο δυναμό; Και όταν λέω αριθμίες εννοώ ότι ρελαντί μπορεί να έκανε σα να πάταγε/άφηνε γκάζι μόνο του κάθε 1 δευτερόλεπτο. Αν ναι, τότε μπορούμε να προσθέσουμε και αυτό στα συμπτώματα :lol: οπότε μπορώ να πω ότι χειροτέρεψε η κατάσταση αρα δικαιολογώ κάπως τον ξαφνικό ψόφο του :( 

 

Αμάξι: Daihatsu charade '93   HC-engine 1300cc

Το λαμπάκι του δυναμό ανάβει όταν το δυναμό δεν παράγει καθόλου ρεύμα ή έστω όταν το ρεύμα που παράγει είναι πολύ λιγότερο από το κανονικό. Οπότε φυσιολογικό είναι το λαμπάκι να ανάβει και πριν πάρει μπροστά, αλλά και όταν για κάποιο λόγο σβήσει ο κινητήρας. Για αυτό λοιπόν εγώ απορώ πως μπόρεσε ο μηχανικός να καταλάβει πως έχει πρόβλημα το δυναμό, με μόνη ένδειξη το λαμπάκι που άναψε μόλις του έσβησε ο κινητήρας... Συνήθως όταν σταματήσει το δυναμό να παράγει ρεύμα ανάβει το λαμπάκι, αλλά και ο κινητήρας και όλα τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου συνεχίζουν να δουλεύουν κανονικά μέχρι να αδειάσει η μπαταρία του αυτοκινήτου.

 

Πάντως το δυναμό ναι, μπορεί να σταματήσει να παράγει ρεύμα εντελώς ξαφνικά. Οι πιο συνηθισμένες βλάβες είναι να μην κάνουν καλή επαφή τα καρβουνάκια στο συλλέκτη λόγω φθοράς ή υγρασίας ή φθαρμένων ρουλεμάν. Πιο σπάνια μπορεί να πάθει βλάβη ο αυτόματος(ο διακόπτης που σταματά τη φόρτιση της μπαταρίας όταν είναι γεμάτη) ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό μέρος του δυναμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...