Timour21 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Ακομα στο ρελαντι μπορει να μην ανεβαζει θερμοκρασιες ο κινητηρας αλλα καταπονηται αρκετα γιατι δεν εχει αρκετη πιεση το λαδι. Η σωστη λυπανση θελει να ανεβουν λιγο οι στροφες. Αυτό απο που προκύπτει? Η πίεση του λαδιού εξαρτάται απο την κατάσταση της τρόμπας, και την θερμοκρασία λαδιού. Όσο αυξάνεται η θερμοκρασία, μειώνεται η πίεση του λαδιού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Η τρομπα λαδιου ειναι ενα απλο εξαρτημα που φτιαχτηκε να δινει την σωστη πιεση στις στροφες συνηθης λειτουργειας. Ετσι μπορει να δινει 1bar στις 1000, 2,2 bar στις 2000 κτλ, μια γεωμετρικη καμπυλη ειναι. Στο ρελαντι η πιεση ειναι η ελαχιστη γιατι ενας κινητηρας δεν φτιαχτηκε να δουλευει μονιμα στο ρελαντι, κυριως σε χαμηλες θερμοκρασιες η λιπανση μπορει να ειναι και προβληματικη.Στα επαγγελματικα οχηματα που γνωριζω η προθερμανση δεν γινεται στο ρελαντι αλλα σε στροφες πανω απο το ρελαντι, υπαρχει ειδικος διακοπτης ωστε να κραταει την πιεση πανω απο 1bar. Αμα ενα αμαξι εχει δεικτη πιεσης λαδιου αυτο που λεω γινεται ποιο εμφανες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Δεν είπα πουθενά οτι η τρόμπα είναι σύνθετο μηχάνημα. Η τρόμπα παρέχει το λάδι που θέλει ο κατασκευαστής στις εκάστοτε στροφές. Αν ο κατασκευαστής θέλει χαμηλή πίεση στο ρελαντί, την έχει χαμηλή, αν θέλει υψηλή την έχει υψηλή. Οπως πολύ σωστά λες και εσύ, η πίεση μεταβάλεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα (υπάρχουν τρόμπες που "κινούνται" μέσω του στροφαλοφόρου άξονα), εκεί που κάνεις λάθος είναι στο εξής. Διαφορετική πίεση θα σου δείξει το πιεσόμετρο στις 1000 στροφές, με θερμοκρασία λαδιού τα 80, και διαφορετική στις ίδιες στροφές και θερμοκρασία λαδιού στους 100c. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Μα δεν διαφωνω σε αυτο που λες, η πιεση εξαρταται σιγουρα και απο την θερμοκρασια ή την ρευστοτητα του μεσου. Απλα οι τρομπες λαδiου επειδη περνουν παντα κινηση απο τον κινητηρα και δεν ειναι πολυβαθμιες εχουν περιορισμους. Δεν μπορουν να δινουν ιδια πιεση σε ολες τις στροφες, και την ελαχιστη πιεση την δινουν στο ρελαντι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Αν το σκεφτείς λογικό είναι, οι ανάγκες λίπανσης στο ρελαντί, είναι κατα πολύ μικρότερες σε σχέση με την λίπανση σε φορτίο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Απλα οταν ειναι χαμηλη η πιεση μπορει να μην φτανει αρκετο λαδι σε καποια εξαρτηματα, κατι που οσε γερναει ενας κινητηρας γινεται ποιο εντονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Όταν μιλάμε για κάποιον "κουρασμένο" κινητήρα, με φραγμένες (ή στομωμένες) κάποιες απο τις διόδους του λαδιού, συμφωνώ μαζί σου, εκεί θα υπάρξει πρόβλημα (τόσο σε ρελαντί όσο και με φορτίο), κινητήρας σωστά συντηρημένος (και όχι προς το τέλος της ζωής του) με την σωστή στάθμη λαδιού -και με το σωστό λάδι- θέμα λίπανσης δεν θα έχεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Παντως σε επαγγελματικο που οδηγουσα, κρυο στο ρελαντι δεν το αφηναμε ποτε. Ο δεικτης πιεσης εδειχνε στο ρελαντι κοντα στο 1 bar. Τα ιδια περιπου εφαρμοζω πλεων και σε μηχανακι-αμαξι, εστω και αν ειναι αχρηστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2013 Το ψυγείο της υδρόψυξης ψύχεται από τον αέρα όταν το όχημα κινείται. Η υδρόψυξη ψύχει μόνο τους θαλάμους καύσης, τίποτα άλλο από το αυτοκίνητο. Το βεντιλατέρ (ένας απλός ανεμιστήρας 12V) κάνει δουλειά για μερικά λεπτά, εκτός αν έχει 0-10C ambient. Δεν μπορεί να δημιουργήσει το ίδιο ρεύμα αέρα όπως αν πήγαινε το αυτοκίνητο με 120 klm/h και σίγουρα δεν μπορεί να ψύξει όλα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου. Όλα τα εξαρτήματα/ανταλλακτικά ενός οχήματος έχουν εύρος θερμοκρασιών για να δουλέψουν εντός προδιαγραφών. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι κακό κάνει μακροπρόθεσμα η αυξημένη θερμοκρασία για παρατεταμένη ώρα. Για το όχημα, η μηχανή αναμένη σε στάση τόση ώρα παίζει να είναι το επόμενο χειρότερο από το να "σπας" 1η-2α με κρύο σαζμάν. Η κατανάλωση των μισού/ένα ευρώ σε στάση μιας ώρας είναι ασήμαντη μπροστά στα υπόλοιπα. Αν είσαστε σε κίνηση ή σταματημένοι και ακούσετε το βεντιλατέρ να ξεκινάει προχωρήστε ή σβήστε, τόσο απλό είναι. /sc Είσαι λάθος φίλε μου . Αν ήταν έτσι όπως το λες η βελόνα της θερμοκρασίας θα ανέβαινε πάνω από το κανονικό θερμοκρασιακό εύρος λειτουργίας του κινητήρα. όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες είναι μελετημένοι να δουλεύουν στο ρελαντι επι ΩΡΕΣ εντός του θερμοκρασιακού εύρους λειτουργίας τους . Το βεντιλατέρ υποβοηθάει την ψύξη του κινητήρα κυρίως εντός κίνησης ή ρελαντί.χ Η λογική να σβίσεις το αμάξι όταν ακούσεις το βεντιλατέρ δεν στέκει φίλε μου. Θα είχε λογική εξήγηση να έλεγες να σβήσουμε τον κινητήρα αν βλέπαμε το δείκτη θερμοκρασίας να ξεφεύγει έστω ΚΑΙ ΛΙΓΟ απο το normal εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα