Προς το περιεχόμενο

Καταναλωση αυτοκινητου σε ακινησια μποτιλιαρισματος


rezoma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Eσυ μιλας για ρελαντι απο οτι καταλαβαινω. Αν εχεις πεσει σε μποτιλιαρισμα 1 ωρα ε φυσικα και δεν θα πεσει... Σκεψου πως η καταναλωση σε μια τετοια περιπτωση ανεβαινει πολυ απο το σταματα ξεκινα. Μονο γκαζι φρενο για να πας 1 μετρο μπροστα αν το κανεις πολλες φορες σε ενα μεγαλο μποτιλιαρισμα ναι σηκωνει την καταναλωση κατα πολυ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρισει κανεις τι ποσοστο λιγοτερο καιει ενα αυτοκινητο οταν βρισκεται σε ακινησια λογω μποτιλιαρισματος?

Παραπάνω καίει... γύρω στο 37,14% περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ωρες και 40 λέπτα Καλλιθεα -Λυκοβρυση σας λεει  κατι με Honda CRV 1975 κυβικα ?

 

Αστο καλτερα εστω και με υγραεριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με καταλαβατε παιδια, εννοω πληρως ακινησια. Πχ ειμαι πληρως ακινητοποιημενος για 1 ωρα, αλλα με αναμενη την μηχανη.

 

Για την κατανάλωση μιλάς σε 1 ώρα στάση εν λειτουργία;

Εδώ έχεις ταλαιπωρήσει τα μισά μέρη του αυτοκινήτου σου με την έλλειψη ψύξης.

Η κατανάλωση είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό.

 

 

Αυτοκίνητα/μηχανές δεν έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν σταματημένα αλλά με ροή αέρα.

Σβήνουμε όταν σταματάμε.

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την κατανάλωση μιλάς σε 1 ώρα στάση εν λειτουργία;

Εδώ έχεις ταλαιπωρήσει τα μισά μέρη του αυτοκινήτου σου με την έλλειψη ψύξης.

Η κατανάλωση είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό.

 

 

Αυτοκίνητα/μηχανές δεν έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν σταματημένα αλλά με ροή αέρα.

Σβήνουμε όταν σταματάμε.

 

 

 

/sc

 

Το υδρόψυκτο σύστημα ψύξης που έχει κάθε αυτοκίνητο δεν αρκεί; Τί ρόλο ύπαρξης έχει τότε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι' αυτό το λόγο υπάρχει και το βεντιλατέρ,που μπαίνει σε αυτόματα σε λειτουργία όταν θερμοκρασία ξεκινάει την ανιούσα.

Απλά εκεί τα πράγματα γίνονται λίγο "στριμώκωλα".Αν κάτι πάει στραβά με τον θερμοστάτη ή το ίδιο το βεντιλατέρ,είναι θέμα χρόνου να αποκτήσεις αυτοκινούμενο πίδακα geyser...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την κατανάλωση μιλάς σε 1 ώρα στάση εν λειτουργία;

Εδώ έχεις ταλαιπωρήσει τα μισά μέρη του αυτοκινήτου σου με την έλλειψη ψύξης.

Η κατανάλωση είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό.

 

 

Αυτοκίνητα/μηχανές δεν έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν σταματημένα αλλά με ροή αέρα.

Σβήνουμε όταν σταματάμε.

 

 

 

/sc

Οκ το καλοκαιρι σιγουρα ισχυει αυτο που λες....το χειμωνα?

0,7L/h

Ενδιαφερον... πως το εβγαλες αυτο το νουμερο?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TS, κάτσε και σκέψου λίγο λογικά. Έστω και σε ρελαντί, το ίδιο θα κάψει μια harley 1300cc με ένα 50cc μηχανάκι?

Αν θες να δεις πόσο σου καίει (ανα ώρα) το μηχανάκι σε ρελαντί, του βάζεις μια προκαθορισμένη ποσότητα καυσίμου και μετράς σε πόση ώρα θα στην κάψει, άλλος τρόπος δεν υπάρχει να το υπολογίσεις, ούτε εσύ, ούτε κάποιος άλλος. Κοινή λογική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...