rezoma Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Γνωρισει κανεις τι ποσοστο λιγοτερο καιει ενα αυτοκινητο οταν βρισκεται σε ακινησια λογω μποτιλιαρισματος?
Hyphen Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Eσυ μιλας για ρελαντι απο οτι καταλαβαινω. Αν εχεις πεσει σε μποτιλιαρισμα 1 ωρα ε φυσικα και δεν θα πεσει... Σκεψου πως η καταναλωση σε μια τετοια περιπτωση ανεβαινει πολυ απο το σταματα ξεκινα. Μονο γκαζι φρενο για να πας 1 μετρο μπροστα αν το κανεις πολλες φορες σε ενα μεγαλο μποτιλιαρισμα ναι σηκωνει την καταναλωση κατα πολυ. 1
coolerman Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 παίζουν ρόλο και τα κυβικά που έχει το κάθε αμάξι,η κατανάλωση δεν είναι ίδια σε μποτιλιάρισμα! 1
Hyphen Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 παίζουν ρόλο και τα κυβικά που έχει το κάθε αμάξι,η κατανάλωση δεν είναι ίδια σε μποτιλιάρισμα! Καλα σιγουρα αυτο εννοειται.
bilakos10 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Όσο περισσότερο πατάς τη κόρνα τόσο ανεβαίνει και η κατανάλωση, είναι απλό!
Joshua21 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Γνωρισει κανεις τι ποσοστο λιγοτερο καιει ενα αυτοκινητο οταν βρισκεται σε ακινησια λογω μποτιλιαρισματος? Παραπάνω καίει... γύρω στο 37,14% περισσότερο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 2 ωρες και 40 λέπτα Καλλιθεα -Λυκοβρυση σας λεει κατι με Honda CRV 1975 κυβικα ? Αστο καλτερα εστω και με υγραεριο
rezoma Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Δεν με καταλαβατε παιδια, εννοω πληρως ακινησια. Πχ ειμαι πληρως ακινητοποιημενος για 1 ωρα, αλλα με αναμενη την μηχανη.
madsc Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Δεν με καταλαβατε παιδια, εννοω πληρως ακινησια. Πχ ειμαι πληρως ακινητοποιημενος για 1 ωρα, αλλα με αναμενη την μηχανη. Για την κατανάλωση μιλάς σε 1 ώρα στάση εν λειτουργία; Εδώ έχεις ταλαιπωρήσει τα μισά μέρη του αυτοκινήτου σου με την έλλειψη ψύξης. Η κατανάλωση είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό. Αυτοκίνητα/μηχανές δεν έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν σταματημένα αλλά με ροή αέρα. Σβήνουμε όταν σταματάμε. /sc
tomasss Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Για την κατανάλωση μιλάς σε 1 ώρα στάση εν λειτουργία; Εδώ έχεις ταλαιπωρήσει τα μισά μέρη του αυτοκινήτου σου με την έλλειψη ψύξης. Η κατανάλωση είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό. Αυτοκίνητα/μηχανές δεν έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν σταματημένα αλλά με ροή αέρα. Σβήνουμε όταν σταματάμε. /sc Το υδρόψυκτο σύστημα ψύξης που έχει κάθε αυτοκίνητο δεν αρκεί; Τί ρόλο ύπαρξης έχει τότε; 1
Tenshi Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Γι' αυτό το λόγο υπάρχει και το βεντιλατέρ,που μπαίνει σε αυτόματα σε λειτουργία όταν θερμοκρασία ξεκινάει την ανιούσα. Απλά εκεί τα πράγματα γίνονται λίγο "στριμώκωλα".Αν κάτι πάει στραβά με τον θερμοστάτη ή το ίδιο το βεντιλατέρ,είναι θέμα χρόνου να αποκτήσεις αυτοκινούμενο πίδακα geyser...
rezoma Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Για την κατανάλωση μιλάς σε 1 ώρα στάση εν λειτουργία; Εδώ έχεις ταλαιπωρήσει τα μισά μέρη του αυτοκινήτου σου με την έλλειψη ψύξης. Η κατανάλωση είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό. Αυτοκίνητα/μηχανές δεν έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν σταματημένα αλλά με ροή αέρα. Σβήνουμε όταν σταματάμε. /sc Οκ το καλοκαιρι σιγουρα ισχυει αυτο που λες....το χειμωνα?0,7L/hΕνδιαφερον... πως το εβγαλες αυτο το νουμερο?
Timour21 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 TS, κάτσε και σκέψου λίγο λογικά. Έστω και σε ρελαντί, το ίδιο θα κάψει μια harley 1300cc με ένα 50cc μηχανάκι? Αν θες να δεις πόσο σου καίει (ανα ώρα) το μηχανάκι σε ρελαντί, του βάζεις μια προκαθορισμένη ποσότητα καυσίμου και μετράς σε πόση ώρα θα στην κάψει, άλλος τρόπος δεν υπάρχει να το υπολογίσεις, ούτε εσύ, ούτε κάποιος άλλος. Κοινή λογική.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα