Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορασε ο αδερφος μου πριν 1.5 χρονο το 4ς. Τωρα χαλασε η κεραια και το στειλαμε για αντικατασταση. Μας λενε οτι η εγγυηση δε το καλυπτει γιατι εχει περασει 1 χρονος. Στο site της απλ λεει ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΤΟΣ Ε.Ε. Απο την Vodafone αγορασμενο. Μας ζητανε 168€ για να το αντικαταστησουν. 

 

Τι να κανω; Πραγματικα τους ειπα οτι εχει 2 χρονια και λενε "ναι αλλα οταν αγοραστηκε δεν ισχυε αυτο".

 

ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ; ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;

Δημοσ.

Στη Vodafone και θα το στειλανε λογικα στην αρβατο. 



Μου λενε ειναι μεσω τιμολογιου και δεν ισχυει!

Δημοσ.

Στη Vodafone και θα το στειλανε λογικα στην αρβατο. 

 

Μου λενε ειναι μεσω τιμολογιου και δεν ισχυει!

Αυτό το θέμα των εγγυήσεων είναι στάνταρ θέμα λένε 2 χρόνια και οι εδώ υποστηρίζουν ότι είναι ένας χρόνος. Ελπίζω να βρεις άκρη. Εναλλακτικά έχω να σου προτείνω έναν καλο τεχνικό, κανα 30άρι παει η κεραία περίπου (άλλαξε σε 4άρι φίλης).

Δημοσ.

Αυτό το θέμα των εγγυήσεων είναι στάνταρ θέμα λένε 2 χρόνια και οι εδώ υποστηρίζουν ότι είναι ένας χρόνος. Ελπίζω να βρεις άκρη. Εναλλακτικά έχω να σου προτείνω έναν καλο τεχνικό, κανα 30άρι παει η κεραία περίπου (άλλαξε σε 4άρι φίλης).

 

Ωραια. Αναλογα τι θα γινει θα σε ενημερωσω.

Δημοσ.

 

 

Αυτό το θέμα των εγγυήσεων είναι στάνταρ θέμα λένε 2 χρόνια και οι εδώ υποστηρίζουν ότι είναι ένας χρόνος. Ελπίζω να βρεις άκρη. Εναλλακτικά έχω να σου προτείνω έναν καλο τεχνικό, κανα 30άρι παει η κεραία περίπου (άλλαξε σε 4άρι φίλης).

Ωραια. Αναλογα τι θα γινει θα σε ενημερωσω.

Ελπίζω να γινει κάτι αλλά θέλουν επιμονή απειλές και φοβέρα.
Δημοσ.

Η εγγύηση για ζημιες που παρουσιάζονται μετά την αγορά είναι αυτή που δίνει ο κατασκευαστής, εν προκειμένω 1 χρόνος.

Τα 2 χρόνια εγγύησης μέσα στην ΕΕ αφορούν βλάβες που υπήρχαν από την αρχή, όταν αγοράστηκε η συσκευή, και όχι βλάβες που παρουσιάζονται στην πορεία. Π.χ., αν για κάποιον λόγο τα ακουστικά δεν δούλευαν εξ' αρχής, αλλά εσυ δεν τα χρησιμοποιήσες ποτέ και άρα δεν το ήξερες, μπορείς να τα πας στο service σε διάστημα 2 ετών (το πως αποδεικνυεται ότι δεν δουλεύανε εξ' αρχής και εσύ΄δεν το είχες καταλάβει, είναι άλλο θέμα). Αν όμως τα ακουστικά δούλευαν και κάποια στιγμή χάλασαν (ή η κεραία στην περίπτωσή σου), τότε καλύτεπτεσαι με έναν χρόνο εγγύηση.

 

Εχει συζητηθεί πολλές φορές το θέμα εδώ μέσα.

  • Like 1
Δημοσ.

<p>Η εγγύηση για ζημιες που παρουσιάζονται μετά την αγορά είναι αυτή που δίνει ο κατασκευαστής, εν προκειμένω 1 χρόνος.</p>

<p>Τα 2 χρόνια εγγύησης μέσα στην ΕΕ αφορούν βλάβες που υπήρχαν από την αρχή, όταν αγοράστηκε η συσκευή, και όχι βλάβες που παρουσιάζονται στην πορεία. Π.χ., αν για κάποιον λόγο τα ακουστικά δεν δούλευαν εξ' αρχής, αλλά εσυ δεν τα χρησιμοποιήσες ποτέ και άρα δεν το ήξερες, μπορείς να τα πας στο service σε διάστημα 2 ετών (το πως αποδεικνυεται ότι δεν δουλεύανε εξ' αρχής και εσύ΄δεν το είχες καταλάβει, είναι άλλο θέμα). Αν όμως τα ακουστικά δούλευαν και κάποια στιγμή χάλασαν (ή η κεραία στην περίπτωσή σου), τότε καλύτεπτεσαι με έναν χρόνο εγγύηση.</p>

<p> </p>

<p>Εχει συζητηθεί πολλές φορές το θέμα εδώ μέσα.</p>

 

Μεγαλύτερη βλακεία από αυτό πάντως δεν υπάρχει. Είναι δυνατόν να μην παρατήρησες απί τις πρώτες μέρες το αν υπάρχει κάποια βλάβη; Τι 2 χρόνια και σαχλαμάρες. Και πού ξέρει η εταιρία στο κάτω κάτω ότι η κεραία δεν ήταν εξαρχής ελαττωματική και τα'παιξε τώρα εντελώς; (Λέω εγώ τώρα. Αντε να βγάλεις ακρη).

Δημοσ.

Καλα με δουλευετε ρε παιδια; Με την ιδια λογικη οτι χαλαει που να το ηξερες εξαρχης; Και τα κουμπια κλπ αν χαλασουν για 1 σε καλυπτει; 

Δημοσ.

Η εγγύηση για ζημιες που παρουσιάζονται μετά την αγορά είναι αυτή που δίνει ο κατασκευαστής, εν προκειμένω 1 χρόνος.

Τα 2 χρόνια εγγύησης μέσα στην ΕΕ αφορούν βλάβες που υπήρχαν από την αρχή, όταν αγοράστηκε η συσκευή, και όχι βλάβες που παρουσιάζονται στην πορεία. Π.χ., αν για κάποιον λόγο τα ακουστικά δεν δούλευαν εξ' αρχής, αλλά εσυ δεν τα χρησιμοποιήσες ποτέ και άρα δεν το ήξερες, μπορείς να τα πας στο service σε διάστημα 2 ετών (το πως αποδεικνυεται ότι δεν δουλεύανε εξ' αρχής και εσύ΄δεν το είχες καταλάβει, είναι άλλο θέμα). Αν όμως τα ακουστικά δούλευαν και κάποια στιγμή χάλασαν (ή η κεραία στην περίπτωσή σου), τότε καλύτεπτεσαι με έναν χρόνο εγγύηση.

 

Εχει συζητηθεί πολλές φορές το θέμα εδώ μέσα.

Και σε αλλα forum που ειχε γινει παρομοιο θεμα με εγγυηση για Iphone καποιοι το πηγαν δικαστικα και δικαιωθηκαν(δεν βρισκω και τα αντιστοιχα Link να τα αναφερω αλλα τον εχουν αναφερει και πιο παλια αυτο στο Insomnia σε αντιστοιχες περιπτωσεις).Για να μην αναφερω τις γνωστες περιπτωσεις κινητων που μεσα στην εγγυηση βγηκαν εκτως με το γνωστο θεμα ''υγρασιας'' στην Arvato.

Δημοσ.

Ο @Mercyful_Fate,εχει δικαιο,αυτα που ειπε ισχύουν!

Αν το παρεις δικαστικα εχεις 90+% να δικαιοθεις,αλλα μετα απο μια 2ετια/3ετια!

Δημοσ.

Η 2-ετής εγγύηση που παρέχεται υποχρεωτικά με οδηγία της ΕΕ αφορά καθαρά το DOA των εξαρτημάτων του προϊόντως. Για όλες τις άλλες βλάβες, ισχύει η εγγύηση του κατασκευαστή. Τώρα πως αποδεικνύεις ότι ενα εξάρτημα είναι DOA και δεν σου χάλασε στην πορεία, είναι μεγάλη κουβέντα.


Παραθέτω από άλλη πηγή:

 

Μετά την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών (31999L0044) η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν.3043/2002/ ΦΕΚ 192/21-8-2002 (71999L0044) και ανάμεσα στα άλλα  αναφέρει:

Άρθρο 540
Δικαιώματα του αγοραστή
Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:
1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
2. να μειώσει το τίμημα
3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και  χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης  συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

 

 

Μιλάει για "πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας", δεν λέει πουθενά για βλάβη κατά τη διάρκεια χρήσης. ;)

Δημοσ.

Δηλαδη το να ειναι αστοχια υλικων; Και σε εμενα στο 5αρι χαλασε μεσα στους 4 μηνες το Power Button και εγινε αντικατασταση. Που ξερουν οτι δε το χαλασα εγω;

Δημοσ.

Στους 4 μήνες είσαι ακόμα στην εργοστασιακή εγγύηση, οπότε δεν έχει καμιά σημασία. Και δεν μιλάμε για αστοχία υλικών, μιλάμε για εξάρτημα που εξ'αρχής ήταν προβληματικό, και απλα εσύ (για κάποιον λόγο) δεν το είχες αντιληφθεί.

Δημοσ.

Και παλι. Ειναι λογικη αυτη; Δε ξερω τι γινεται αντιστοιχα στην σαμσουνγκ αν γινει αυτο ή στη καθε αλλη εταιρια γιατι το σ3 που ειχα δεν επαθε τιποτα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...