imagica Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Μετά τον θάνατο του Jobs βλέπω ταφόπλακα στην Apple και στους Macintos. Μήπως (προ)βλέπεις και κανέναν αριθμό του Τζόκερ; 2
Fotis13 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Μετά τον θάνατο του Jobs βλέπω ταφόπλακα στην Apple και στους Macintos. Eγω παλι δεν βλεπω ,ελα να συζητησουμε ετσι που να σκεφτεσαι τωρα επιχειρηματα ...
21century Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Προφανώς επειδή το λειτουργικό του μήλου ήταν 64μπιτο το όφελος είναι πραγματικά ελάχιστο οπότε όλα κόλπα του μάρκετινγκ είναι...
panther_512 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Tο θέμα που αρνούνται να κατανοήσουν ορισμένοι, είναι ότι η apple έκανε διαφήμιση της 64-bit αρχιτεκτονικής του iphone 5, ώς ένα χαρακτηριστικό που υποδηλώνει υπεροχή στις επιδόσεις του κινητού. Αυτό που λένε όλοι οι υπόλοιποι είναι ότι οι εξαιρετικές επιδόσεις του Α7 στο iphone 5 ουδεμία σχέση έχουν με την 64-bit αρχιτεκτονική του, διότι πολύ απλά τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής αυτής δεν μπορούν να αξιοποιηθούν από το υπόλοιπο hardware της συσκευής. Πόσο δυσνόητο είναι αυτό??? 64-bit σε συσκευή με 1GB ram δεν έχουν κανένα νόημα. Αντίθετα η κίνηση αυτή αποτελεί σωστό βήμα για τις μελλοντικές συσκευές της.... Τώρα απλά προετοιμάζει το έδαφος.
dali13gr Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Tο θέμα που αρνούνται να κατανοήσουν ορισμένοι, είναι ότι η apple έκανε διαφήμιση της 64-bit αρχιτεκτονικής του iphone 5, ώς ένα χαρακτηριστικό που υποδηλώνει υπεροχή στις επιδόσεις του κινητού. Που ακριβώς το "υποδήλωσε" αυτό; Το έγραψα και πιο πάνω: Είπε ότι ο Α7 είναι x2 πιο γρήγορος από τον Α6 ΚΑΙ είναι 64bit.
dop Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 "Adding it all together, it’s a pretty big win. My casual benchmarking indicates that basic object creation and destruction takes about 380ns on a 5S running in 32-bit mode, while it’s only about 200ns when running in 64-bit mode. If any instance of the class has ever had a weak reference and an associated object set, the 32-bit time rises to about 480ns, while the 64-bit time remains around 200ns for any instances that were not themselves the target. In short, the improvements to Apple’s runtime make it so that object allocation in 64-bit mode costs only 40-50% of what it does in 32-bit mode. If your app creates and destroys a lot of objects, that’s a big deal." http://daringfireball.net/linked/2013/09/28/ash-64 http://www.mikeash.com/pyblog/friday-qa-2013-09-27-arm64-and-you.html Κατάλαβες όμως γιατί και που χρησιμεύει αυτό; Κρατάνε το reference counting για shared objects (χμμ) δίπλα από τον pointer: μόλις τα 33bits μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διευθυνσιοδότηση (αυτό περιορίζει την διαθέσιμη μνήμη στα ~7GB χωρίς τρικ) οπότε μένουν άλλα 31 bits για να κάνεις κωδικοποίηση διάφορες άλλες αηδίες (πχ reference counting). Το reference counting σου επιτρέπει να έχεις shared objects, CoW (copy on write) και διάφορα άλλα που έχουν νόημα για πλατφόρμες με περιορισμένη μνήμη και απλούς χρήστες. Τώρα γιατί χρειάζεται κανείς τόσα πολλά shared objects στο iOS, είναι άλλη ιστορία. Και άσχετο με το τι θα πει ο οποιοσδήποτε, ΔΕΝ είναι καλή τεχνική: αυξάνει την αναξιοπιστία του λογισμικού (ένα corruption σε ένα shared object σημαίνει λάθη σε οποιαδήποτε οντότητα το μοιράζεται) και μειώνει τις επιδόσεις σε παράλληλα συστήματα (χρειάζεται συγχρονισμό για να κάνεις οτιδήποτε).
amav Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) δεν καταλαβαίνω γιατί τα μπερδεύουμε, είναι απλά τα πράγματα. Μετρήσανε τον χρόνο που χρειάζεται από τη δημιουργία μέχρι την καταστροφή ενός Object. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει GC αυτό είναι εύκολο και άμεσο, όπως για παράδειγμα: Object* x = [[Object alloc] init]; . . . x = nil; Σε αυτό το απλό πράγμα που γίνεται όπως πάρα πολλές φορές το δευτερόλεπτο στις περισσότερες cocoa εφαρμογές παρατηρήσανε ότι στο 64μπιτο iOS γίνεται πιο γρήγορα. Τώρα αν φταίει ότι είναι 64 bits ο επεξεργαστής, αν έκαναν καλό optimization στο iOS ειδικά για τα 64bits, ή βοηθάει το καινούργιο instruction set δε μας ενδιαφέρει. Το αποτέλεσμα μετράει, όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε. Το ίδιο ισχύει και για τις δηλώσεις. Δε μιλάει για το instruction set, δε μιλάει για το ISA, μιλάει μόνο για το εύρος των bits. Νομίζω αυτό τα λέει όλα. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2013 από amav
dop Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Όταν κάνεις allocate σε 32bits πρέπει να κάνει extra allocation για τα metadata. Στα 64bits δεν χρειάζεται αυτό γιατί τα βάζει στα bits που δεν χρησιμοποιούνται. Και μας ενδιαφέρει, καθώς σήμερα είναι ΟΚ, αύριο όχι.
keepgoing Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Απόλυτο δίκιο έχει ο άνθρωπος. Απο τη στιγμή που δεν χρειάζεσαι 64 bit διευθύνσεις ο 64αρης επεξεργαστής δεν έχει κανένα νόημα. Σου δίνει μερικούς παραπάνω registers (που είναι καλό) και σου κλέβει λίγο ταχύτητα όταν τρέχει 32 bit software (που είναι κακό). Και φυσικά κανένα mobile λειτουργικό δεν χρειάζεται native 64bit arithmetics. Σε ios λοιπόν που δεν πρόκειται να πάει σε 4GB σύντομα δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα. Σε Android που ίσως δούμε 4GB σε λίγο καιρό είναι χρήσιμο, αλλά και πάλι δεν είναι και απαραίτητο feature αφού τα 4GB δεν είναι (προς το παρόν τουλάχιστον) κάτι χρήσιμο ουτε καν σε tablet (και ακόμα λιγότερο σε smartphone).
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Καλημερίζω. Λίγες σκέψεις-απορίες: 1) Από την στιγμή που το χ64 θέλει περισσότερη μνήμη για τις εφαρμογές, γιατί δεν έβαλε παραπάνω μνήμη; Δεν θα υπάρχει θέμα σε multitasking? 2) Αναρωτιέμαι: Η Google-Samsung-κλπ με όλη αυτή την ραγδαία αύξηση της χωρητικότητας σε μνήμη δεν είχαν σκεφτεί μακροπρόθεσμα για μετάβαση σε χ64; Ή θα έβγαζαν PAE έκδοση Android; Το ετοίμαζαν; Θα το ετοίμαζαν επειδή πίστευαν ότι δεν πιέζονται από κανέναν; Επειδή όπως φαίνεται, θα την κάνουν την μετάβαση και όχι επειδή το ήθελαν!!! 3) Όπως και αν έχει η υλοποίση του Α7 σε συνδυασμό με ios είναι απίστευτη. Θυμίζει τους mac όταν η Apple έβαζε τα δικά της socket. Περιμένω να δώ την απόδοση του στο ipad οπού θα τον κλειδώσουν και παραπάνω. Ναι-ναι ξέρω οτι κανείς δεν κοιτάζει τα benchmark... Μπράβο στην Apple. Με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο τους ξαναέβαλε να την κυνηγήσουν.
MoviemakerGr Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 ... και τελικά όλα σε αυτή την ζωή κρίνονται εκ'του αποτελέσματος .. καλώς η κακώς..
amav Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Όταν κάνεις allocate σε 32bits πρέπει να κάνει extra allocation για τα metadata. Στα 64bits δεν χρειάζεται αυτό γιατί τα βάζει στα bits που δεν χρησιμοποιούνται. Και μας ενδιαφέρει, καθώς σήμερα είναι ΟΚ, αύριο όχι. Πραγματικα δεν εχω καταλαβει τι θες να πεις. Τι σημαινει σημερα ειναι ΟΚ αυριο οχι; Οπως και να το δεις τα 64bits ειναι το μελλον και οπως δειχνουν τα πραγματα φαινεται να ειναι πιο γρηγορο. Πως θα γινει λοιπόν να μην ειναι ΟΚ αυριο; Γενικα απ οτι εχω καταλαβει χανουμε την ουσια η οποια δεν ειναι "τα 64bits χρειαζονται μονο για > 4GB" Με το αλμα στο v8 κερδισαμε ενα συγχρονο instruction set, μεγαλυτερους και διπλασιους καταχωρητες, και optimization του λειτουργικου με απτα αποτελεσματα που φαινονται απο απλα tests που μπορουμε να κανουμε ολοι μας. Δεν καταλαβαινω προς τι η αρνηση, ολα δειχνουν οτι βρισκόμαστε στο σωστο δρομο. Ηδη οι περισσοτερες γνωστες εφαρμογες πανε σε 64bits build Επίσης οι 32bit εφαρμογές είδαμε να τρέχουν πιο αργά στο 5s για να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι έπρεπε να μείνουμε στα 32? Και αν μέναμε στα 32 με τι πυρήνες; Α15? Αφού δεν είναι για mobile, το είδαμε και στον Exynos. Θέλουν ρεύμα, συχνότητα και μερικούς μικρότερους για τις ελαφριές δουλειές. Κοινως αν έχεις μεγάλη μπαταρία είσαι ΟΚ αν έχεις μικρές συσκευές όπως οι iOS ψάχνεις άλλες λύσεις. Τα νούμερα λένε ότι αυτή η λύση είναι καλή.
dop Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Εννοώ ότι αύριο που θα θέλουν να χρησιμοποιήσουν περισσότερα από 33 bits για διευθυνσιοδότηση, το κολπάκι με τους tagged pointers που κάνουν δε θα δουλεύει. Δεν είναι καμιά καινοτομία αυτό. Δεν είπα ότι η μετάβαση στα 64bit είναι άχρηστη - ίσα-ίσα, για το runtime που έχουν που χρειάζεται shared objects για να αποδόσει, τους δίνει προβάδισμα. Το android δεν έχει tagged pointers, άρα πηγαίνοντας από 32bit σε 64bit έχει μικρότερη σημασία (αν και με τα 3GB του Galaxy Note III, του χρόνου θα χρειάζονται 64bit). Η όλη παρουσίαση ήταν διαφήμιση καλώς ή κακώς. Άμα θες να κάνεις σωστή δουλειά, παρουσιάζεις απόδοση σε 32bit εφαρμογές για να δούμε πόσο είναι το κέρδος και μετά λες "να, βάζοντας 64bit κερδίζουμε τόσο περισσότερο".
amav Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Εννοώ ότι αύριο που θα θέλουν να χρησιμοποιήσουν περισσότερα από 33 bits για διευθυνσιοδότηση, το κολπάκι με τους tagged pointers που κάνουν δε θα δουλεύει. Δεν είναι καμιά καινοτομία αυτό. Δεν είπα ότι η μετάβαση στα 64bit είναι άχρηστη - ίσα-ίσα, για το runtime που έχουν που χρειάζεται shared objects για να αποδόσει, τους δίνει προβάδισμα. Το android δεν έχει tagged pointers, άρα πηγαίνοντας από 32bit σε 64bit έχει μικρότερη σημασία (αν και με τα 3GB του Galaxy Note III, του χρόνου θα χρειάζονται 64bit). Που ξέρεις εσύ αν θα χρειαστούν περισσότερα από 64 bits στην Objective-C στο μέλλον; Με τη λογική αυτή μπορούμε να κάνουμε απίστευτες υποθέσεις για όλα. No offence. Αυτό πάλι με τα shared Objects... δεν έχω καταλάβει Χριστό. Δώσε ένα link αν δεν σου κάνει κόπο Η όλη παρουσίαση ήταν διαφήμιση καλώς ή κακώς. Άμα θες να κάνεις σωστή δουλειά, παρουσιάζεις απόδοση σε 32bit εφαρμογές για να δούμε πόσο είναι το κέρδος και μετά λες "να, βάζοντας 64bit κερδίζουμε τόσο περισσότερο". Και κάποιος άλλος μπορεί να θέλει κάτι άλλο. Νομίζω ότι δεν είναι αυτό θέμα μιας παρουσίασης. Τον περισσότερο κόσμο τον ενδιαφέρει το τελικό αποτέλεσμα, δεν ήταν παρουσίαση σε developers. Δεν έδωσες απάντηση όμως σ' αυτό που ρώτησα. Ωραία, δεν πάει στα 64 bits αν αυτό είναι διαφημιστικό κόλπο, ποια θα ήταν η λογική εδώ μέσα σ' αυτό το guru τεχνλογογικό forum. Μιας και όλοι έχουμε άποψη για το τι θα έπρεπε να κάνει η Apple και η κάθε Apple. Ποια όπλα δίνει η ARM για να έχεις χαμηλή κατάλωση και το performance του Α7; Όπως έγραψα εντάξει να μην πάει στο v8, που να πάει λοιπόν;
exor Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2013 poly swsto auto pou leei o dop θα σας το πω απλά για να καταλαβαίνετε τι διαβάζετε.. Το περίφημο και χρόνια γραφικό ανάντ τεκ οταν κάνει τα τεστ του παρουσιάζει τα πράγματα όπως τα θέλει .. Στο γενικό σκορ του 3d mark οπου το αιφων κάνει 13000+ και το s4 10000 + to σ4 trexei me 3X περισσοτερα πιξελ απο το αιφων .. Επίσης για να καταλάβετε ποσο ανοητα και προιον οπτιμάιζ ειναι αυτα που λεει το αναντ ..στο φυσικς τεστ τα ανδροιδ ειναι πανω απο 2 φορές πιο γρήγορα Κατι που φυσικά πέρασε στα ψιλά με μια γελοία δικαιολογία οτι κάποιο πρόβλημα θαχει ενώ τα άλλα τεστ που δείχνουν το αιφων πιο γρηγορο και καλά ειναι ολα εντάξει.. Το 3ντιμαρκ αγαπητοι ειναι το μόνο τεστ που δειχνει πραγματική απόδοση και εκει στο τεστ του επεξεργαστή τα σναπντραγκον εχουν ΠΑΝΩ απο τη διπλή απόδοση .. και στο γενικο σκορ φυσικα το αιφων ειναι πολυ πιο αργο σε οφ σκρην τεστ.. Δε καταλαβαίνετε τι λετε ..σε πραγματικες συνθήκες δεν υπάρχει σύγκριση καμια.. και οσον αφορα τη καμερα..οκ δε παμε καλα..ουτε καν..εκανε και τεστ γαλλικη εταιρια εξιδικευμενη και φυσικα το σ4 ειχε τη ψηλοτερη βαθμολογια .. Τες πα οτι αρεσει στον καθενα απλα δε μαρεσει που κανουνε το ασπρο μαυρο.. πουλανε διπυρηνα και 1 γκιγκα μνημη με μαπα οθονη και μικροτερου ευρους wifi και μας λενε λες και ημαστε ηλιθιοι οτι παει γκανιαν και καλυτερα απο τα τετραπυρηνα.. ε οχι αρκετα με τις μουφες..το 4ς μου ειναι το ιδιο γρηγορο με ενα 5 ..ταχω βαλει διπλα διπλα πολες φορες ..το σ4 καλα οκ..δε θα το συγκρινω καν ειναι αστειο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα