Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Που ξέρεις εσύ αν θα χρειαστούν περισσότερα από 64 bits στην Objective-C στο μέλλον; Με τη λογική αυτή μπορούμε να κάνουμε απίστευτες υποθέσεις για όλα. No offence.

 

Αυτό πάλι με τα shared Objects... δεν έχω καταλάβει Χριστό. Δώσε ένα link αν δεν σου κάνει κόπο

Και κάποιος άλλος μπορεί να θέλει κάτι άλλο. Νομίζω ότι δεν είναι αυτό θέμα μιας παρουσίασης. Τον περισσότερο κόσμο τον ενδιαφέρει το τελικό αποτέλεσμα, δεν ήταν παρουσίαση σε developers.

 

Δεν έδωσες απάντηση όμως σ' αυτό που ρώτησα. Ωραία, δεν πάει στα 64 bits αν αυτό είναι διαφημιστικό κόλπο, ποια θα ήταν η λογική εδώ μέσα σ' αυτό το guru τεχνλογογικό forum.

 

Μιας και όλοι έχουμε άποψη για το τι θα έπρεπε να κάνει η Apple και η κάθε Apple. Ποια όπλα δίνει η ARM για να έχεις χαμηλή κατάλωση και το performance του Α7;

Όπως έγραψα εντάξει να μην πάει στο v8, που να πάει λοιπόν;

 

Μα είναι όλα στο http://www.mikeash.com/pyblog/friday-qa-2013-09-27-arm64-and-you.html - από εκεί έμαθα ότι το runtime του iOS έχει "tagged pointers".

 

Δε θα χρειαστεί παραπάνω από 64bit - αλλά σίγουρα θα χρειαστεί πάνω από 33bits, ιδίως αν θέλει να έχει paging κάποια στιγμή. Προς το παρόν είναι επιστημονική φαντασία με την απόδοση των flash, αλλά αύριο ποιος ξέρει.

 

Δε θα τους πω εγώ τι να κάνουν, ας κάνουν ότι νομίζουν. Αλλά για να αποδείξουν ότι δεν είναι λόγια του αέρα, πρώτα ας αποδείξουν ότι η αυξημένη απόδοση είναι λόγω της 64bit αρχιτεκτονικής και όχι λόγω του 1) compiler, 2) του manufacturing process και λοιπών tweaks στην αρχιτεκτονική (εκτός από αλλαγή ARM IP, πήγαν από τα 32nm του A6 στα 28nm του A7, με διαφορετική GPU).

 

To 1) είναι δύσκολο χωρίς την Apple να κάνει recompile το iOS 6. Το 2) είναι λίγο πιο εύκολο: τρέξε τα ίδια προγράμματα σε 32bit και στα δύο και πες μου την διαφορά. Μετά τρέξε τα σε 64bit και κάντα όλα plot σε ωραίο γράφημα. Και όταν θα υπάρχει εμφανής διαφορά μεταξύ 32bit και 64bit, τότε να πω mea culpa.

 

Δικό τους το μαγαζί, δικά τους και τα προϊόντα. Αλλά σαν ενημερωμένος πολίτης, δε μπορώ απλά να δεχτώ ότι 64bit==καλύτερες επιδόσεις (κυρίως γιατί δεν ισχύει κατά κανόνα).

Δημοσ.

Δε λέει τίποτα για τα shared objects που αναφέρεσαι αλλά στους tagged pointers.

Αυτό είναι γνωστό στο OSX εδώ και χρόνια. Απ' ότι διαβάζω είναι πλέον στα 33bits η μάσκα γιατί προφανώς δεν προίκειται να φτάσουν τα επόμενα 20 χρόνια τα κινητά να έχουν terabytes αλλά σκέψου ότι στο OSX έχει 47 δηλαδή του μένουν πολύ λιγότερα bits!

Και εσύ το βλέπεις σαν πρόβλημα που θα έχει το iOS στο μέλλον;

Δηλαδή στο OSX με 14 λιγότερα bits, τόσα προγράμματα και εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν δεκάδες GBs RAM και εκκατομύρια allocations θα έπρεπε να είχαμε ήδη προβλήματα retain!

 

Στο link επίσης αναγράφει για το πόσο βοήθησε στο optimization του iOS η μετάβαση στα 64bits, απορώ γιατί το συζητάμε ακόμα.

Δημοσ.

 

 

Δε θα τους πω εγώ τι να κάνουν, ας κάνουν ότι νομίζουν. Αλλά για να αποδείξουν ότι δεν είναι λόγια του αέρα, πρώτα ας αποδείξουν ότι η αυξημένη απόδοση είναι λόγω της 64bit αρχιτεκτονικής και όχι λόγω του 1) compiler, 2) του manufacturing process και λοιπών tweaks στην αρχιτεκτονική (εκτός από αλλαγή ARM IP, πήγαν από τα 32nm του A6 στα 28nm του A7, με διαφορετική GPU).

 

Εγώ το ξαναρωτάω τρίτη φορά μπας και μου απαντήσει κάποιος: Που ακριβώς ισχυρίστηκε η Apple ότι η αύξηση οφείλεται στα 64bit; Αυτό που είπε είναι ότι ο Α7 είναι μέχρι και 2x πιο γρήγορος από τον Α6 και υποστηρίζει ΚΑΙ 64bit. Ποιά λογική συμπεραίνει ότι αυτό σημαίνει πως η αύξηση οφείλεται στα 64bit;

Δημοσ.

<p>Μετά τον θάνατο του Jobs βλέπω ταφόπλακα στην Apple και στους Macintos.</p>

Μάθε πως γράφεται το Μακιντος και μετά γράψ'το

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Εγώ το ξαναρωτάω τρίτη φορά μπας και μου απαντήσει κάποιος: Που ακριβώς ισχυρίστηκε η Apple ότι η αύξηση οφείλεται στα 64bit; Αυτό που είπε είναι ότι ο Α7 είναι μέχρι και 2x πιο γρήγορος από τον Α6 και υποστηρίζει ΚΑΙ 64bit. Ποιά λογική συμπεραίνει ότι αυτό σημαίνει πως η αύξηση οφείλεται στα 64bit;

 

http://www.youtube.com/watch?v=QZhWIvHeWcs

 

Στο 37ο λεπτό λέει ότι "Γιατί να το κάνετε αυτό (εννοεί να κάνεις port τις application σου σε 64bit); Επειδή ο A7 είναι 2x πιο γρήγορος."

 

 

Δε λέει τίποτα για τα shared objects που αναφέρεσαι αλλά στους tagged pointers.

Αυτό είναι γνωστό στο OSX εδώ και χρόνια. Απ' ότι διαβάζω είναι πλέον στα 33bits η μάσκα γιατί προφανώς δεν προίκειται να φτάσουν τα επόμενα 20 χρόνια τα κινητά να έχουν terabytes αλλά σκέψου ότι στο OSX έχει 47 δηλαδή του μένουν πολύ λιγότερα bits!

Και εσύ το βλέπεις σαν πρόβλημα που θα έχει το iOS στο μέλλον;

Δηλαδή στο OSX με 14 λιγότερα bits, τόσα προγράμματα και εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν δεκάδες GBs RAM και εκκατομύρια allocations θα έπρεπε να είχαμε ήδη προβλήματα retain!

 

Στο link επίσης αναγράφει για το πόσο βοήθησε στο optimization του iOS η μετάβαση στα 64bits, απορώ γιατί το συζητάμε ακόμα.

 

Στο link που έδωσα έχει ένα section που λέει "Repurposed isa Pointer.... On ARM64, 19 bits of the isa field go to holding the object's reference count inline. That means that the procedure for retaining an object simplifies to: 1) Perform an atomic increment of the correct portion of the isa field".

 

Δε μιλάμε: με ρωτάς το ίδιο πράμα 10 φορές, απαντάω άλλες 10 πως 1) δεν έχω πειστεί ότι τα 64bit είναι ο λόγος για την αυξημένη απόδοση και 2) το τρικ με τους pointers δεν είναι portable και δεν είναι future-proof - άσε που μπλέκει τη ζωή απίστευτα. Ευτυχώς ξέρω και από αρχιτεκτονική Η/Υ και από OS (και λίγο Vespa), ειδάλλως όταν θα άκουγα τον Schiller θα έλεγα "πωωωωω, κλόνισες τον κόσμο μου τώρα".

Δημοσ.

http://www.youtube.com/watch?v=QZhWIvHeWcs

 

Στο 37ο λεπτό λέει ότι "Γιατί να το κάνετε αυτό (εννοεί να κάνεις port τις application σου σε 64bit); Επειδή ο A7 είναι 2x πιο γρήγορος."

 

 

 

Στο link που έδωσα έχει ένα section που λέει "Repurposed isa Pointer.... On ARM64, 19 bits of the isa field go to holding the object's reference count inline. That means that the procedure for retaining an object simplifies to: 1) Perform an atomic increment of the correct portion of the isa field".

 

Δε μιλάμε: με ρωτάς το ίδιο πράμα 10 φορές, απαντάω άλλες 10 πως 1) δεν έχω πειστεί ότι τα 64bit είναι ο λόγος για την αυξημένη απόδοση και 2) το τρικ με τους pointers δεν είναι portable και δεν είναι future-proof - άσε που μπλέκει τη ζωή απίστευτα. Ευτυχώς ξέρω και από αρχιτεκτονική Η/Υ και από OS (και λίγο Vespa), ειδάλλως όταν θα άκουγα τον Schiller θα έλεγα "πωωωωω, κλόνισες τον κόσμο μου τώρα".

Δεν ξέρω αν ξέρεις από Vespa αλλά μη βασιστείς στο iOS development για επιβίωση :) Just kidding:D

 

Δεν ασχολείσαι με τα extra bits, με τους tagged pointers και σίγουρα δεν ασχολείσαι με το τι θα γίνει από τώρα όταν φύγουμε από τα 64 bits και πάμε στα 128 σε 20 χρόνια από τώρα. Ακόμα πιο σίγουρο δεν ξέρεις εσύ περισσότερα από τους αρχιτέκτονες πίσω από αυτές τις τεχνολογίες.

Δες το video "Advances in Objective-C (2013) στο 38:00 που εξηγεί...αυτά που προσπαθώ να πω, ίσως από τους ανθρώπους που το έφτιαξαν να το δεχτείς :)

"This is an implementation detail. Some of you discovered this featured and now you need to undiscover it."

 

Σου λένε λοιπόν ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ το κομμάτι αυτό, άρα δεν μπλέκεται η ζωή σου όπως λες. Δεν είναι τρικ, είναι εσωτερική λειτουργία του λειτουργικού συστήματος και είναι όσο portable θέλουν αυτοί που το έφτιαξαν να είναι.

 

Τον πως τον είπες καλά κάνεις και δεν τον πιστεύεις, μπορείς όμως να εμπιστευτείς τα μάτια σου. Ένα απλό test σε OS X με 2 targets να σε πείσει και ας είναι x86_64. Πάρε την ώρα κάνε allocate, σκότωσε το object δες την ώρα.

Γι' αυτό μιλάει για port στον Α7.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν ξέρεις από Vespa αλλά μη βασιστείς στο iOS development για επιβίωση :) Just kidding:D

 

Δεν ασχολείσαι με τα extra bits, με τους tagged pointers και σίγουρα δεν ασχολείσαι με το τι θα γίνει από τώρα όταν φύγουμε από τα 64 bits και πάμε στα 128 σε 20 χρόνια από τώρα. Ακόμα πιο σίγουρο δεν ξέρεις εσύ περισσότερα από τους αρχιτέκτονες πίσω από αυτές τις τεχνολογίες.

Δες το video "Advances in Objective-C (2013) στο 38:00 που εξηγεί...αυτά που προσπαθώ να πω, ίσως από τους ανθρώπους που το έφτιαξαν να το δεχτείς :)

"This is an implementation detail. Some of you discovered this featured and now you need to undiscover it."

 

Σου λένε λοιπόν ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ το κομμάτι αυτό, άρα δεν μπλέκεται η ζωή σου όπως λες. Δεν είναι τρικ, είναι εσωτερική λειτουργία του λειτουργικού συστήματος και είναι όσο portable θέλουν αυτοί που το έφτιαξαν να είναι.

 

Τον πως τον είπες καλά κάνεις και δεν τον πιστεύεις, μπορείς όμως να εμπιστευτείς τα μάτια σου. Ένα απλό test σε OS X με 2 targets να σε πείσει και ας είναι x86_64. Πάρε την ώρα κάνε allocate, σκότωσε το object δες την ώρα.

Γι' αυτό μιλάει για port στον Α7.

 

Ποιος μίλησε για 128bit; Άνοιξε ένα βιβλίο Αρχιτεκτονικής Η/Υ ή Λειτουργικών Συστημάτων και θα καταλάβεις τι εννοώ. Το αν ξέρω ή όχι περισσότερα, η ιστορία θα το δείξει. Θέλω να πιστεύω ότι δεν ξέρω και απλά ήταν το καλύτερο που μπορούσαν να κάνουν σήμερα (ειδάλλως, μαύρος όφις που τους έφαγε). Καλώς ή κακώς όμως ξέρω και αρχιτέκτονες που αντιλήφθηκαν πιο το λάθος τους κάνοντας τέτοιο voodoo.

 

Τρικ είναι, όπως και το PAE και άλλα χίλια δύο. Θέλεις να το κάνεις σωστά; Χρησιμοποιείς C++11 (ή Boost) shared_ptr και make_shared (http://en.cppreference.com/w/cpp/memory/shared_ptr). Έτσι το κάνει ο κόσμος, όχι κωδικοποιώντας bits. Κάποια στιγμή θα καταλάβουν γιατί ΔΕΝ πρέπει να κάνεις αυτήν την κωδικοποίηση, αλλά θα είναι αργά.

 

Και η ζωή σου θα μπλεχτεί όταν θα θέλεις να βάλεις λίγη C ή C++ (που μπορείς). Γιατί ο κόσμος δεν στηρίζεται στην Objective-C όσο και αν η Apple θέλει να πιστεύει αυτό. Τότε θα χρειαστεί να ακουμπήσεις ακόμα και αυτά.

 

Εν τέλει, δε μπορεί ο οποιοσδήποτε να βγαίνει και να λέει "πέρνα στα 64bit είναι πιο γρήγορο" χωρίς καμία απόδειξη - γιατί αυτό έκανε. Είναι απλά hand-waving που λένε στα ξένα.

Δημοσ.

Εντάξει εγώ δεν έχω ανοίξει ένα βιβλίο πληροφορικής, λειτουργικών συστημάτων και κηπουρικής. Λες αυτοί που σχεδιάζουν τα λειτουργικά και τους compilers εκεί στο Cupertino να μην το έχουν κάνει;

 

Και μιας και δεν είσαι απ' ότι κατάλαβα iOS developer για να μιλάς γι' όλα αυτά έτσι απλά, να σου πω κάτι που σου διαφεύγει.

Ο κόσμος δεν στηρίζεται στην Objective-C στο iOS. Προφανώς όλα αυτά τα παιχνίδια και τα benchmarks που υπάρχουν δεν έχουν γραφτεί σε Objective-C. Ο LLVM έχει ίσως την καλύτερη υποστήριξη C++ 11, μπορείς να γράψεις εκεί αν θέλεις. Αν θέλεις όμως να χρησιμοποιήσεις τα frameworks;

Αναγκαστικά θα έχεις ένα μικρό ενδιάμεσο layer σε Objective-C.

C++ -> ObjC Layer->Cocoa->Human.

 

αυτό που λες για το shared_ptr ισχύει και στην Objective-C, ακριβώς το ίδιο με reference counting και φύλακα άγγελο την ARC

 

ΥΓ. Όταν κάνεις το test που σου είπα, πες μας εδώ παρακαλώ τα αποτελέσματα σου να δούμε τελικά αν είναι καλύτερα ή χειρότερα και αν είχε δίκιο ο τύπος.

Δημοσ.

Όχι, iOS developer δεν είμαι και μάλλον δεν πρόκειται ποτέ να γίνω. Είμαι C++ developer και έχω background σε παράλληλα συστήματα. Οπότε, ότι πατέντα κάνουν με pointers, την έχω δει. Και αρκετοί στον κοσμό των παράλληλων ξέρουν τα προβλήματα που φέρνει.

 

Δεν ξέρω τι έχουν ανοίξει και τι όχι - αλλά μην νομίζεις ότι όλοι στις εταιρίες είναι φωστήρες. Και επιπλέον, δεν έχω iPhone 5s - άμα βρω άλλον 64bit ARM να το δοκιμάσω ευχαρίστως. Αλλά για x86 υπάρχουν δεδομένα: http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=ubuntu_x86_1304&num=1

 

Κάποια workloads επωφελούνται, κυρίως όσα υποφέρουν από register spilling και όσα στηρίζονται σε number crunching. Από την άλλη, workloads που έχουν irregular access patterns, δεν επωφελούνται τόσο ή ακόμα και η απόδοσή τους μειώνεται. Άλλωστε για αυτό στο Linux έχουν το X32 (http://en.wikipedia.org/wiki/X32_ABI) για τις εφαρμογές που επηρεάζονται.

 

Τώρα όλοι οι υπόλοιποι λένε ότι τα 64bit δεν είναι ο κύριος λόγος επιδόσεων όπως Linux devs, SPARC devs (στους Niagara 2 προτιμούν 32bit εφαρμογές για τις καλύτερες επιδόσεις), και άλλοι τόσοι. Ναι επιτρέπει επιπλέον καταχωρητές και ίσως μεγαλύτερο bandwidth, αλλά πληρώνεις σε μεγαλύτερο executable, μεγαλύτερους pointers κλπ (γιατί νομίζεις διπλασίαν την L1 cache; Επειδή το ρημάδι θα σερνόταν στα 64bit με 32ΚΒ Instruction Cache + 32KB Data Cache).  Από την άλλη είναι ο Schiller του marketing να λέει "περάστε στα 64bit για να έχετε καλύτερη απόδοση". Είμαι σίγουρος ότι ακόμα και οι engineers της Apple θα γελούσαν με αυτό: γιατί ξέρουν ότι είναι η μισή αλήθεια.

Δημοσ.

I give up. Sparc, Niagra 2 server processors, παράλληλα συστήματα, και όλα αυτά σχετικά με το αν τελικά ήταν επιτυχημένη η μεταπήδηση του A7 στα 64bits, γιατί δε κολλάμε και το quantum computing να έρθει να δέσει η συνταγή; :)

 

Ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις έχεις άλλες ανάγκες και άλλες λύσεις. Προφανώς θα υπάρχουν περιπτώσεις που τα 32 bits είναι προτιμότερα από τα 64. Μπορώ να σου πω περιπτώσεις που και τα 8 bits είναι καλύτερα. Ο ανελκυστήρας σου, ο συναγερμός σου (αν είναι δεκαετίας γιατί κι αυτοί σε arm πήγαν τώρα).

Μπορώ να σου πω και περίπτωση που σε μεγάλο σύστημα θες 32 bits γιατί θα τρέξεις έναν Java Application Server και δε σε συμφέρει να έχεις πολύ μνήμη, μικρότερη = μικρότερα διαστήματα για full GC pauses.

 

Όλα σχετικά είναι στην περίπτωση μας τώρα.

Κολλάμε στο αν το εύρος των bits βοήθησε, μιας και το θεωρούμε κόλπο του marketing αλλά δε βλέπουμε το δάσος που είναι το v8. Είναι η πρώτη λύση v8 και από ότι φαίνεται πιάστηκαν όλοι στον ύπνο, γι' αυτό και φωνάζουν αλλά είναι αργά.

 

Αυτό σε συνδυασμό με τη δυνατότητα να στήνει η ίδια εταιρία και το λειτουργικό έκανε τη διαφορά. Το τι λέει ο κάθε manager μου είναι αδιάφορο, το αποτέλεσμα όμως δικαίωσε τα λεγόμενα του.

 

Είμαι σίγουρος ότι η QM θα πάει σε v8 το συντομότερο, τότε τι θα λέει;

Δημοσ.

Ρε συ Qualcomm, γιατί δεν κάνεις re-compile το android χωρίς 64bit εντολές;

 

Μην προχωράς στο marketing του 64-bit. 32-bit is enough, εδώ 640kb is enough. Plain text is the power. Άσε τα παιχνίδια, τα γραφικά, το video, τις φωτογραφίες και τον ήχο για τα πρόβατα. Το android είναι σοβαρό λειτουργικό.

 

Άχρηστα τα 64-bit. Χρειάζονται και 4G Ram.

"NEON can execute (αυτό δεν είναι benchmark) MP3 audio decoding on CPUs running at 10 MHz and can run the GSM adaptive multi-rate (AMR) speech codec at no more than 13 MHz (Ούτε αυτό είναι benchmark, αναφέρεται στην τηλεφωνική κλήση). It features a comprehensive instruction set, separate register files and independent execution hardware.[46] NEON supports 8-, 16-, 32- and 64-bit integer and single-precision (32-bit) floating-point data and SIMD operations for handling audio and video processing as well as graphics and gaming processing. In NEON, the SIMD supports up to 16 operations at the same time. The NEON hardware shares the same floating-point registers as used in VFP. Devices such as the ARM Cortex-A8 and Cortex-A9 support 128-bit vectors but will execute with 64 bits at a time,[44] whereas newer Cortex-A15 devices can execute 128 bits at a time."
 

Αν η Microsoft σας βάλει κανένα παλαβό bloatware που χρειάζεται 16G Ram, να ξέρετε και πως το κινητό σας θέλει 16G Ram! Aν τρέχει java το λειτουργικό σας, δεν έχετε και άδικο.

Η Apple έχει φτιάξει τσιπάκι δεμένο με την Objective-c και οι άλλοι παίζουν με την ... java.

 

@dop, εγώ κατάλαβα πως με τους tagged pointers εκμεταλλεύονται ακόμη καλύτερα τα 64-bits. Πού το πρόβλημα; Επειδή δεν χρειάζονται μνήμη (mobile OS είναι!) έμειναν στα 33-bits και στα υπόλοιπα αποθηκεύουν δεδομένα.

 

64-bit == καλύτερες επιδόσεις. Υπάρχουν δεδομένα στο διαδίκτυο. Βρήκα στοιχειοθέτηση στο linux (σε λίγοτερο από 4G Ram) 1/3 ταχύτερα στα 64-bit. Κάτι μου λέει πως ο safari στο iPhone 5S θα έχει ταχύτερο html rendering. Είδαμε πόσο γρήγορο είναι και στο javascript. Ε, τί άλλο θέλετε; Η εμπειρία χρήσης για όλους αναβαθμίζεται. Ποιός δεν χρησιμοποιεί browser και javascript;

Ταχύτερη στοιχειοθέτηση, ταχύτερα γραφικά, ταχύτερη κρυπτογράφηση, ταχύτερη επεξεργασία ήχου, ταχύτερη συμπίεση.

Στο MacOSX Mavericks έβαλαν συμπίεση της inactive memory. Αν το πέρασαν στο iOS-7 αυτό σημαίνει περισσότερη (και ταχύτερη) μνήμη με την ίδια μνήμη!

Οι Linux-άδες δηλαδή προτιμούν το blender ή το c-ray στα 32-bit; (και ποιός ξέρει τί optimization γίνεται με τον icc compiler)

Δημοσ.

"Neither irony nor sarcasm is argument." -- Rufus Choate

 

Η συζήτηση είναι για το αν η ταχύτητα βασίζεται στα 64bit ή στην συνολική αλλαγή της αρχιτεκτονικής. Ναι, ο A7 είναι σίγουρα καλύτερος από τον A6. Και μάλλον από τις υπόλοιπες υλοποιήσεις της Qualcomm κλπ.

 

Είναι όμως η ταχύτητα αποτέλεσμα των 64bit ή λόγω των υπολοίπων χαρακτηριστικών; Ο Schiller υποστηρίζει το πρώτο, οι ενημερωμένοι προγραμματιστές το δεύτερο.

 

Τώρα αν απλά θέλετε να χαρείτε για την νίκη της Apple, go for it. Αυτό δε σημαίνει ότι αυτά που λένε είναι και σωστά.

 

Το πνεύμα της δήλωσης της Qualcomm είναι πόλεμος εντυπώσεων. Ο Schiller θέλει να τονίσει την ανωτερότητα του iPhone 5s λόγω των 64bit. Η Qualcomm λέει "μπούρδες, αυτό είναι απλά marketing". Λέει ο ένας κάτι, λέει ο άλλος κάτι. Στο κάτω-κάτω, τα bit δεν κάνουν την CPU.

Δημοσ.

 

Βεβαίως βεβαίως όλα είναι marketing όταν αφορούν την Apple. Κάτι octa με τις 4ις κοιμωμένες που ξυπνούν στα benchmark είναι βελτιστοποίηση. 

 

http://appleinsider.com/articles/13/10/04/apples-64-bit-a7-already-powering-advanced-new-audio-video-features-in-apps-and-games

 


- On the iPhone 5s, the new 64-bit architecture of the A7 provides immediate benefits to developers thanks to its "modern instruction set," known as ARMv8, which among other features accelerates AES encryption.

-This process has already improved Apple's own software that's bundled on the iPhone 5s, which has all been recompiled for 64-bit, from the kernel to libraries and drivers to apps such as Safari, Mail, Photos and Maps.

- The A7 isn't just faster than the previous A6; it's faster without requiring the additional cores and ramped up clock speeds of competing chips like Samsung's Exynos 5 Octa. That contributes to faster performance in a lighter, smaller device because it doesn't have to pack a larger battery to power a hot, high-revving brain that rapidly drains the battery.

- As a result, Apple's iPhone 5s delivers performance equal or better performance to Samsung's latest large phablet, despite the Note 3 being equipped with twice the system RAM, a system clock running twice as fast and a battery over twice as large (3,200 mAh vs 1570 mAh in the iPhone 5s). It's not only faster (above), but vastly more efficient, allowing iPhone 5s to beat the Note 3 in battery life when browsing the web over LTE

- Karim Morsy of Germany's Algoriddim noted that "optimizing djay 2 for the 64-bit A7 chip has allowed us to bring desktop-class power to our iPhone app."...allowed us to introduce new features and effects that weren't possible before...iPhone 5s brings more than double the video render resolution, processing more than 4 times more video data in real-time."

-Technologies that were formerly reserved for professionals are now available to consumers because of the 5s. It's pretty incredible” - Smule CEO Jeff Smith. As a result, we were able to do real-time audio convolution in the palm of your hand.". 

Further, the company noted that rendering in AutoRap "saw something close to a 7x speed-up" when running on the new A7 (which again has only been out for three weeks).

-"Infinity Blade III leverages the unprecedented power of Apple's new A7 chip with 64-bit architecture and OpenGL ES 3.0 to once again completely redefine the boundaries of mobile gaming,"

Δημοσ.

Έτρεξα το NAS IS (integer sort) benchmark στον x86-64 μου με 64bit και 32bit compilation:

// NAS IS benchmark, Class A, 10 iterations, sequential on Intel Core i7-2600K

// 64bit

 NAS Parallel Benchmarks (NPB3.2-SER) - IS Benchmark

 Size:  8388608  (class A)
 Iterations:   10

   iteration
        1
        2
        3
        4
        5
        6
        7
        8
        9
        10


 IS Benchmark Completed
 Class           =                        A
 Size            =                  8388608
 Iterations      =                       10
 Time in seconds =                     0.28
 Mop/s total     =                   304.74
 Operation type  =              keys ranked
 Verification    =               SUCCESSFUL
 Version         =                    3.2.1
 Compile date    =              05 Oct 2013

 Compile options:
    CC           = gcc-4.8
    CLINK        = $(CC)
    C_LIB        = (none)
    C_INC        = (none)
    CFLAGS       = -O3 -march=native
    CLINKFLAGS   = -O3 -march=native

// 32bit

 NAS Parallel Benchmarks (NPB3.2-SER) - IS Benchmark

 Size:  8388608  (class A)
 Iterations:   10

   iteration
        1
        2
        3
        4
        5
        6
        7
        8
        9
        10


 IS Benchmark Completed
 Class           =                        A
 Size            =                  8388608
 Iterations      =                       10
 Time in seconds =                     0.27
 Mop/s total     =                   314.08
 Operation type  =              keys ranked
 Verification    =               SUCCESSFUL
 Version         =                    3.2.1
 Compile date    =              05 Oct 2013

 Compile options:
    CC           = gcc-4.8
    CLINK        = $(CC)
    C_LIB        = (none)
    C_INC        = (none)
    CFLAGS       = -O3 -march=native -m32
    CLINKFLAGS   = -O3 -march=native -m32

Σε αυτή την περίπτωση 32bit>64bit, σε μια ώριμη 64bit αρχιτεκτονική (Intel Sandy Bridge) με compiler που παράγει ταχύτερο κώδικα από τον clang (gcc vs LLVM). Συγγνώμη, ο Intel compiler δεν ήθελε να παίξει.

 

Σε αυτό το benchmark (για την ιστορία, είναι από τα κλασσικά benchmarks που είναι memory bandwidth bound καθώς κάνει sorting integers), το να πας από 32bit σε 64bit κοστίζει, καθώς το μέγεθος των integers αυξάνεται.

 

Και ξανά για όποιον δε θέλει να καταλάβει: ο A7 είναι γρήγορος, απίστευτος επεξεργαστής, χωρίς ίχνος ειρωνίας. Οι επόμενοι ARM 64bit από την Samsung (δουλεύουν εδώ και καιρό σε 64bit), Qualcomm (είπαν ήδη ότι θα κάνουν 64bit), nVidia (Project Denver από το 2011) και AMD (64bit Cortex50, γνωστό από Οκτώβριο 2012 http://www.anandtech.com/show/6420/arms-cortex-a57-and-cortex-a53-the-first-64bit-armv8-cpu-cores) το πιο πιθανό να είναι πιο γρήγοροι τον Α7. Αλλά προς το παρόν είναι πιο γρήγορος και με περισσότερα features.

 

Αλλά η ανωτερότητά του ΔΕΝ είναι λόγω των 64bit.

Δημοσ.

Ρε παιδια να κανω μια απλη ερωτηση?

Μεχρι πριν κανα μηνα και πολυ λεω τα bench ηταν μονο λογια τα Mhz χαζα και οι πυρηνες μουφα....

Βγηκε τωρα με νεο επεξεργαστη ο οποιος πραγματικα ειναι πολυ καλος και παλι ολα τουμπα.

Οριστε για να γελασουμε τωρα να δουμε και ΠΟΙΟΣ εχει βαλει το χερακι του στον επεξεργαστη ;)

 

http://www.extremetech.com/extreme/167070-iphone-5s-reverse-engineered-confirms-a7-soc-produced-by-samsung-reveals-m7

 

http://www.chipworks.com/en/technical-competitive-analysis/resources/blog/inside-the-iphone-5s/

 

Φιλικα παντα και να δουμε εαν θα επιβιωσει το μνμ :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...