SakisProHD Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Έχει API σε java για 2d γραφικά το android. Ξεκινά απ αυτό Link???
nilosgr Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2013 Link??? http://developer.android.com/guide/topics/graphics/index.html
SakisProHD Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Για PC όμως τι είναι καλύτερο να μάθει κανείς;Να φτιάχνει παιχνίδια με κάποια Engine ή να αρχίσει από το μηδέν με OpenGL,DirectX,Allegro;
ZAKKWYLDE Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Για αρχή θα έλεγα να κάτσεις να φτιάξεις απλά πραγματάκια για να καταλάβεις πως λειτουργεί η βασική λογική του Gaming. Δηλαδή κανα Tetris, Pacman, Space Invaders κτλ. Άλλωστε μεγάλο κομμάτι του programming είναι και η λογική, πέρα απο το πως "ζωγραφίζεις" αυτό που θέλεις να δείξεις ότι "συμβαίνει". Όπως και βέβαια καλό είναι να ξεκινήσεις απο 2D graphics και μετά να πας στα 3D. Άρα πάρε το ΧΝΑ και φτιάξε κανα Tetris και όταν νιώσεις ότι "το έχεις" πήγαινε και σε κάτι ποιό δύσκολο αν πιστεύεις ότι το χρειάζεσαι. 1
_J_ Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Σου προτείνω να μάθεις πρώτα βασικές αρχές του προγραμματισμού και μετά ξεκινά με μια χαλαρή γλωσσά (τύπου Pascal ) για να μπεις στο κλήμα . Από εκεί και πέρα εξαρτάτε με τι θα ασχοληθείς . Άμα πας για ειδίκευση σου προτείνω να ασχοληθείς με Gaming Programming επειδή έχουν μέλλον .
jimex Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2013 Για PC όμως τι είναι καλύτερο να μάθει κανείς;Να φτιάχνει παιχνίδια με κάποια Engine ή να αρχίσει από το μηδέν με OpenGL,DirectX,Allegro; Αν δεν έχεις καμία σχέση με κώδικα με console apps. Τώρα στα παιχνίδια, γενικώς κάποιος που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο ότι εργαλεία και να του προσφέρει μια μηχανή πρέπει να ξέρει τι γίνεται και απο κάτω. Αν είναι για να περνάει η ώρα... ότι τραβάει η ψυχή σου.
SakisProHD Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Βασικά έχω εμπειρία ενός χρόνου στην Unity3D και για αυτό σκεφτόμουνα αν είναι να συνεχίσω να μαθαίνω αυτήν την μηχανή ή να πάω σε OpenGL κτλ.Αλλά τελικά θα συνεχίσω με την Unity3D μιας και είναι μια εύκολη μηχανή με αρκετές δυνατότητες.Αλλά ισχύει αυτό που είχα διαβάσει σε ένα παλαιότερο θέμα εδώ στο Insomnia;Ότι δηλαδή οι μηχανές είναι για παιδάκια και δεν σου μαθαίνει τίποτα σημαντικό η ενασχόληση μαζί τους.
Directx Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Για αρχή θα έλεγα να κάτσεις να φτιάξεις απλά πραγματάκια για να καταλάβεις πως λειτουργεί η βασική λογική του Gaming. Δηλαδή κανα Tetris, Pacman, Space Invaders κτλ. Άλλωστε μεγάλο κομμάτι του programming είναι και η λογική, πέρα απο το πως "ζωγραφίζεις" αυτό που θέλεις να δείξεις ότι "συμβαίνει". Όπως και βέβαια καλό είναι να ξεκινήσεις απο 2D graphics και μετά να πας στα 3D. Άρα πάρε το ΧΝΑ και φτιάξε κανα Tetris και όταν νιώσεις ότι "το έχεις" πήγαινε και σε κάτι ποιό δύσκολο αν πιστεύεις ότι το χρειάζεσαι. Συμφωνώ μαζί σου, αλλά καλύτερα για αρχή να αποφύγει το TETRIS (έχω γράψει ένα πριν χρόνια και ήθελε κάποια εμπειρία στην συγγραφή 2D παιχνιδιών και η μηχανή του δεν είναι τόσο straight-forward για έναν αρχάριο). Ίσως είναι καλύτερα να δοκιμάσει ένα απλό shoot'em up για να χωνέψει τα βασικά, rendering, background scrolling, collision detection, font drawing και ύστερα πάει παραπέρα (πχ. κανένα platform) κλπ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα