Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για PC όμως τι είναι καλύτερο να μάθει κανείς;Να φτιάχνει παιχνίδια με κάποια Engine ή να αρχίσει από το μηδέν με OpenGL,DirectX,Allegro;

Δημοσ.

Για αρχή θα έλεγα να κάτσεις να φτιάξεις απλά πραγματάκια για να καταλάβεις πως λειτουργεί η βασική λογική του Gaming. Δηλαδή κανα Tetris, Pacman, Space Invaders κτλ. Άλλωστε μεγάλο κομμάτι του programming είναι και η λογική, πέρα απο το πως "ζωγραφίζεις" αυτό που θέλεις να δείξεις ότι "συμβαίνει".

Όπως και βέβαια καλό είναι να ξεκινήσεις απο 2D graphics και μετά να πας στα 3D. Άρα πάρε το ΧΝΑ και φτιάξε κανα Tetris και όταν νιώσεις ότι "το έχεις" πήγαινε και σε κάτι ποιό δύσκολο αν πιστεύεις ότι το χρειάζεσαι.

  • Like 1
Δημοσ.

Σου προτείνω να μάθεις  πρώτα βασικές αρχές του προγραμματισμού και μετά ξεκινά με μια χαλαρή γλωσσά (τύπου Pascal ) για να μπεις στο κλήμα . Από εκεί και πέρα εξαρτάτε με τι θα ασχοληθείς . Άμα πας για ειδίκευση σου προτείνω να ασχοληθείς με Gaming Programming  επειδή έχουν μέλλον .

Δημοσ.

Για PC όμως τι είναι καλύτερο να μάθει κανείς;Να φτιάχνει παιχνίδια με κάποια Engine ή να αρχίσει από το μηδέν με OpenGL,DirectX,Allegro;

 

Αν δεν έχεις καμία σχέση με κώδικα με console apps. Τώρα στα παιχνίδια, γενικώς κάποιος που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο ότι εργαλεία και να του προσφέρει μια μηχανή πρέπει να ξέρει τι γίνεται και απο κάτω. Αν είναι για να περνάει η ώρα... ότι τραβάει η ψυχή σου. ;)

Δημοσ.

Βασικά έχω εμπειρία ενός χρόνου στην Unity3D και για αυτό σκεφτόμουνα αν είναι να συνεχίσω να μαθαίνω αυτήν την μηχανή ή να πάω σε OpenGL κτλ.Αλλά τελικά θα συνεχίσω με την Unity3D μιας και είναι μια εύκολη μηχανή με αρκετές δυνατότητες.Αλλά ισχύει αυτό που είχα διαβάσει σε ένα παλαιότερο θέμα εδώ στο Insomnia;Ότι δηλαδή οι μηχανές είναι για παιδάκια και δεν σου μαθαίνει τίποτα σημαντικό η ενασχόληση μαζί τους.

Δημοσ.

Για αρχή θα έλεγα να κάτσεις να φτιάξεις απλά πραγματάκια για να καταλάβεις πως λειτουργεί η βασική λογική του Gaming. Δηλαδή κανα Tetris, Pacman, Space Invaders κτλ. Άλλωστε μεγάλο κομμάτι του programming είναι και η λογική, πέρα απο το πως "ζωγραφίζεις" αυτό που θέλεις να δείξεις ότι "συμβαίνει".

Όπως και βέβαια καλό είναι να ξεκινήσεις απο 2D graphics και μετά να πας στα 3D. Άρα πάρε το ΧΝΑ και φτιάξε κανα Tetris και όταν νιώσεις ότι "το έχεις" πήγαινε και σε κάτι ποιό δύσκολο αν πιστεύεις ότι το χρειάζεσαι.

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά καλύτερα για αρχή να αποφύγει το TETRIS (έχω γράψει ένα πριν χρόνια και ήθελε κάποια εμπειρία στην συγγραφή 2D παιχνιδιών και η μηχανή του δεν είναι τόσο straight-forward για έναν αρχάριο). Ίσως είναι καλύτερα να δοκιμάσει ένα απλό shoot'em up για να χωνέψει τα βασικά, rendering, background scrolling, collision detection, font drawing και ύστερα πάει παραπέρα (πχ. κανένα platform) κλπ..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...