Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Apple κατέλαβε την πρώτη θέση ως το "πολυτιμότερο brand" για το 2013, παραλαμβάνοντας τα σκύπτρα από την Coca-Cola, η οποία "έπεσε" στην τρίτη θέση, με τη δεύτερη να καταλαμβάνει η Google.Το πόρισμα συμπεριλαμβάνεται στην ετήσια αναφορά της Interbrand, το οποίο αναφέρει επιπλέον ότι η αξία του brand της Apple ανέρχεται στα $98.3δις δολάρια σημειώνοντας αύξηση 28% σε σύγκριση με το 2012. Η αντίστοιχη αξία για τη Google ανέρχεται στα $93.3δις δολάρια, αύξηση 34% ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη λίστα με τις 10 πιο πολύτιμες εταιρείες για το 2013 συγκατελέγονται πέντε εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft, Samsung και Intel. H ΙΒΜ θα μπορούσε να είναι η έκτη, συγκατελέγεται όμως στην κατηγορία της υποστήριξης επιχειρήσεων.

 

Link.png Site: Interbrand

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Not bad. Τουλάχιστον οι Apple και Google δεν προσφέρουν ένα καρκινογόνο προϊόν ( η ακτινοβολία είναι κάτι που δεν μπορούν να αποφύγουν, μόνο να περιορίσουν, μεγάλο ζήτημα) και να το πλασάρουν ως το κίνητρο για τη σωτηρία του κόσμου όπως κάνει η Coca Cola στις καμπάνιες της.

  • Like 6
Δημοσ.

A! δεν θα κλεισει τελικα που ελεγαν ορισμενοι?Πρωτη φορα βλεπω εταιρεια που παει για κλεισιμο να εχει τοσο ισχυρο brand  .Εντυπωσιακη η ανοδος  του ποσοστου της Google.

  • Like 15
Δημοσ.

Καλα η Apple δεν ειχε τρεχαματα στην Αμερικη πριν κατι μηνες για φοροδιαφυγη??? http://www.insomnia.gr/_/articles/apple/apple/h-apple-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE-r4848 το σχετικο αρθρο κιολας.

Δημοσ.

Αχ αυτη η Αμερικη.Αχ!

Τι καλα να μην υπηρχε!

Δημοσ.

Καλα η Apple δεν ειχε τρεχαματα στην Αμερικη πριν κατι μηνες για φοροδιαφυγη??? http://www.insomnia.gr/_/articles/apple/apple/h-apple-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE-r4848 το σχετικο αρθρο κιολας.

 

Mε όλο το σεβασμό αλλά πως στο καλό έφαγες φλασιά με θέμα που έχει εκδικαστεί και θεωρείται λήξαν. Ασε που έχουμε να κάνουμε με Φοροαποφυγή και όχι φοροδιαφυγή. 

http://www.nextsmartphone.gr/showthread.php?t=2439

 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Not bad. Τουλάχιστον οι Apple και Google δεν προσφέρουν ένα καρκινογόνο προϊόν ( η ακτινοβολία είναι κάτι που δεν μπορούν να αποφύγουν, μόνο να περιορίσουν, μεγάλο ζήτημα) και να το πλασάρουν ως το κίνητρο για τη σωτηρία του κόσμου όπως κάνει η Coca Cola στις καμπάνιες της.

 

 

Πλάκα κάνεις; Για δες πόσα χημικά παράγονται και αφήνονται στο περιβάλλον κατά την δημιουργία ενός τηλεφώνου. Η coca-cola είναι αθώα μπροστά σε αυτά.

Επεξ/σία από billdanos
Δημοσ.

Καλα η Apple δεν ειχε τρεχαματα στην Αμερικη πριν κατι μηνες για φοροδιαφυγη???

Εγώ θυμάμαι κάποια πτώση μετοχών. Αλλά υποθέτω η απάντηση είναι πως η εταιρεία αυτή που δημοσιεύει τη μελέτη της για τα brand, την ολοκληρώνει σε κάποιο χρονικό διάστημα, ίσως εβδομάδες ή 1-3 μήνες. Συνεπώς δεν έχουν ληφθεί υπόψη όλες οι πρόσφατοι παράμετροι, δεδομένου πως όλα αυτά (χρηματιστηριακές αξίες πχ) αλλάζουν ταχύτατα.

 

 

Αλλά θα έλεγα να μη τρελαινόμαστε και πολύ, μια εταιρεία marketing είναι. Ποιός είναι πρώτος, ποιός δεύτερος δε σημαίνει κάτι απόλυτο ή ιδιαίτερο. Αυτοί βάλανε αυθαίρετα κάποια κριτήρια κι αξιολογήσανε τα brands όπως νομίζουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...