dimitris2006 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Η Apple κατέλαβε την πρώτη θέση ως το "πολυτιμότερο brand" για το 2013, παραλαμβάνοντας τα σκύπτρα από την Coca-Cola, η οποία "έπεσε" στην τρίτη θέση, με τη δεύτερη να καταλαμβάνει η Google.Το πόρισμα συμπεριλαμβάνεται στην ετήσια αναφορά της Interbrand, το οποίο αναφέρει επιπλέον ότι η αξία του brand της Apple ανέρχεται στα $98.3δις δολάρια σημειώνοντας αύξηση 28% σε σύγκριση με το 2012. Η αντίστοιχη αξία για τη Google ανέρχεται στα $93.3δις δολάρια, αύξηση 34% ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη λίστα με τις 10 πιο πολύτιμες εταιρείες για το 2013 συγκατελέγονται πέντε εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft, Samsung και Intel. H ΙΒΜ θα μπορούσε να είναι η έκτη, συγκατελέγεται όμως στην κατηγορία της υποστήριξης επιχειρήσεων. Site: Interbrand
Galatea Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Not bad. Τουλάχιστον οι Apple και Google δεν προσφέρουν ένα καρκινογόνο προϊόν ( η ακτινοβολία είναι κάτι που δεν μπορούν να αποφύγουν, μόνο να περιορίσουν, μεγάλο ζήτημα) και να το πλασάρουν ως το κίνητρο για τη σωτηρία του κόσμου όπως κάνει η Coca Cola στις καμπάνιες της. 6
Fotis13 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 A! δεν θα κλεισει τελικα που ελεγαν ορισμενοι?Πρωτη φορα βλεπω εταιρεια που παει για κλεισιμο να εχει τοσο ισχυρο brand .Εντυπωσιακη η ανοδος του ποσοστου της Google. 15
nemesiskp Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Καλη η κοντριτσα με την Google.Επισης ακρως εντυπωσιακο που οι πρωτη δεκαδα περιλαμβανει 5 εταιριες τεχνολογιας. 1
NoisePollution Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Η Toyota στη δεκάδα? Μπράβο... Αποστολή από το ST25i με τη χρήση Insomnia App
aekoriginal21 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Εμένα η GE μου προκαλεί εντύπωση. Όπως και το οτι η Google δεν είναι πρώτη. 2
Fulgore1 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Καλα η Apple δεν ειχε τρεχαματα στην Αμερικη πριν κατι μηνες για φοροδιαφυγη??? http://www.insomnia.gr/_/articles/apple/apple/h-apple-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE-r4848 το σχετικο αρθρο κιολας.
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Αχ αυτη η Αμερικη.Αχ! Τι καλα να μην υπηρχε!
DJTaurus Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Καλα η Apple δεν ειχε τρεχαματα στην Αμερικη πριν κατι μηνες για φοροδιαφυγη??? http://www.insomnia.gr/_/articles/apple/apple/h-apple-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE-r4848 το σχετικο αρθρο κιολας. Mε όλο το σεβασμό αλλά πως στο καλό έφαγες φλασιά με θέμα που έχει εκδικαστεί και θεωρείται λήξαν. Ασε που έχουμε να κάνουμε με Φοροαποφυγή και όχι φοροδιαφυγή. http://www.nextsmartphone.gr/showthread.php?t=2439 2
Retromaniac Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Not bad. Τουλάχιστον οι Apple και Google δεν προσφέρουν ένα καρκινογόνο προϊόν ( η ακτινοβολία είναι κάτι που δεν μπορούν να αποφύγουν, μόνο να περιορίσουν, μεγάλο ζήτημα) και να το πλασάρουν ως το κίνητρο για τη σωτηρία του κόσμου όπως κάνει η Coca Cola στις καμπάνιες της. Πλάκα κάνεις; Για δες πόσα χημικά παράγονται και αφήνονται στο περιβάλλον κατά την δημιουργία ενός τηλεφώνου. Η coca-cola είναι αθώα μπροστά σε αυτά. Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2013 από billdanos
Fotis13 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Αχ αυτη η Αμερικη.Αχ! Τι καλα να μην υπηρχε! Αν δεν ηταν αυτη θα ηταν καποια αλλη στην θεση της, ελεος με τα ασχετα ... 2
PCharon Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Καλα η Apple δεν ειχε τρεχαματα στην Αμερικη πριν κατι μηνες για φοροδιαφυγη???Εγώ θυμάμαι κάποια πτώση μετοχών. Αλλά υποθέτω η απάντηση είναι πως η εταιρεία αυτή που δημοσιεύει τη μελέτη της για τα brand, την ολοκληρώνει σε κάποιο χρονικό διάστημα, ίσως εβδομάδες ή 1-3 μήνες. Συνεπώς δεν έχουν ληφθεί υπόψη όλες οι πρόσφατοι παράμετροι, δεδομένου πως όλα αυτά (χρηματιστηριακές αξίες πχ) αλλάζουν ταχύτατα. Αλλά θα έλεγα να μη τρελαινόμαστε και πολύ, μια εταιρεία marketing είναι. Ποιός είναι πρώτος, ποιός δεύτερος δε σημαίνει κάτι απόλυτο ή ιδιαίτερο. Αυτοί βάλανε αυθαίρετα κάποια κριτήρια κι αξιολογήσανε τα brands όπως νομίζουν.
HERTHAN Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Και τι μας νοιαζει εμας ποιος ειναι 1ος....2ος.....3ος........κουβεντα να γινεται!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα