Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρα καταλήγουμε ότι στα καινούργια αυτοκίνητα (από το 2006-2007 και μετά) ο προγραμματισμός δεν αντιγράφεται άρα ο κλειδαράς είναι ασφαλής?

Δεν ξέρω πως εννοείς το "ο προγραμματισμός δεν αντιγράφεται", αλλά τίποτα δεν εμποδίζει τον κλειδαρά ή την αντιπροσωπεία από το να φτιάξει εν αγνεία σου δεύτερο αντικλείδι. Ότι ηλικία και να έχει το αυτοκίνητο.

 

Οι κλειδαράδες μπορούν να φτιάξουν και μπουτόν συναγερμού? Ρωτάω γιατί χάθηκε και αυτό πακέτο με το κλειδί φυσικά...

Κατά κανόνα όχι, δεν μπορούν, συνήθως σε παραπέμπουν στην αντιπροσωπεία του συναγερμού. Ρώτα τον ίδιο τον κλειδαρά, σίγουρα ξέρει καλύτερα από εμένα τι μπορεί να φτιάξει και τι όχι.

Δημοσ.

 

Αρα καταλήγουμε ότι στα καινούργια αυτοκίνητα (από το 2006-2007 και μετά) ο προγραμματισμός δεν αντιγράφεται άρα ο κλειδαράς είναι ασφαλής?

Οι κλειδαράδες μπορούν να φτιάξουν και μπουτόν συναγερμού? Ρωτάω γιατί χάθηκε και αυτό πακέτο με το κλειδί φυσικά...

 

 Αμα είχα γνωστό και έμπιστο θα είχα "αλωνίσει" ό,τι αμάξι κυκλοφορεί :)

Θα σου ελεγα οτι εδω το θεμα αντιμετωπίζετε με γενικότητες, καλυτερα θα ηταν να ανοιξεις ενα θεμα στο αντίστοιχο με το αυτοκινητο σου φορουμ, εκει θα βρεις πιο πολλες πληροφορίες και ισως την λυση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κωδικοι κλειδιων....
<<Στις πρώτες εφαρμογές τα RFID ήταν απλές μνήμες, ερχόντουσαν άδεια και τα προγραμμάτιζαν με ένα στρινγκ Που έψαχνε πάντα να βρει ο δεκτης του RFID. Για αυτά τα αυτοκίνητα μπορούσες να κάνεις αντίγραφο από μόνο το κλειδί, δεν χρειαζόταν σύνδεση με το ecu του αυτοκινήτου.

Στην δευτερη φάση τα rfid των κλειδιών είχαν ένα μοναδικό σειριακό αριθμό προγραμματισμένο από το εργοστάσιο και το αυτοκίνητο μάθαινε τους κωδικούς των κλειδιών. Εδώ μπορούσες να μαημουδιάσεις τα κλειδιά αν ήξερες τον κωδικό ενος κλειδιού και να τον γράψεις και στα άλλα. Προς το τέλος της φάσης αυτής τα rfid δεν ήταν προγραμματιζόμενα ή ένα μέρος αυτών ήταν κλειδωμένο και δεν άλλαζε. Οπότε εκεί ήθελε προγραμματισμό το ecu του αυτοκινήτου.

Στην τελευταία και τρίτη φαση τα RFID έχουν πλήρη υποστήρηξη με challenge-responce λογική και κυλιόμενους κωδικούς, >>

1.jpgls_tx4.jpg


1) ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΚΛΕΙΔΙΑ:

ID 11-12-13-73 (ΜΙΤSUBISHI).
-4O OPEL (ΟΡΙΣΜΕΝΑ).
-41 NISSAN (OLA).
-42 GROUP VW (ΟΛΑ).
-44GROUP VW (TA ΞΕΚΛΕΙΔΩΤΑ).
-45 PEUGEOT (ΟΛΑ).
ΤΑ 4C ΚΑΙ 4D (ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ SILCA-ORION ΚΑΙ ΤPX1 -TPX2 JMA CHIP TO ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ).

2) ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ CHIP, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ID67-68 (ΤΟΥΟΤΑ) ID 48 VAG CAN SYSTEM ID8C.

3) EXEI KATAΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ 53 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ (FIAT-LANCIA-ALFA ROMEO-HONDA-ROVER-RENAULT-PEUGEOT-TOYOTA-BMW JAGUAR κλπ) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ.

4) ΠΑΡΑΓΕΙ CRYPTO CHIP TA OΠΟΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ID 40-41-42-44(MITSUBISHI),44(VAG)-45 (PEUGEOT)-73(MITSUBISHI)-61-62-65 και ID46 :BMW-AUDI-PORSHE-CRAYSLER-RENAULT.

5) ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ PIN CODE ΑΠΟ:RENAULT (ID 33) -PEUGEOT(ID45).

6) ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ PIN CODE ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ GROUP VW ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ OBD.

7) ΔHΜIΟΥΡΓΕΙ ΚΛΕΙΔΙ MASTER MERCEDES ΓΙΑ C-E-G 1995-1999.

8) ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ 30 SEC ΑΠΟ ΤΟ INTERNET.
H NEA ΜΗΧΑΝΗ ORION H OΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ :
ID 11-12-13- T5- 4C και 4D (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ)
T42 ( GROUP VAG)
T41( NISSAN)


απο αυτα που διαβαζω αναλογα με το μηχανημα του κλειδαρα βλεπουν αν γινεται ή οχι.

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

κατα 99% στον εγκεφαλο (ιμο) απο8ικευονται δυο μονο κλειδια ετσι αν εχεις εσυ και τα δυο δεν εχεις να φοβασε τπτ!

Δεν ισχύει αυτό, στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων αποθηκεύονται ως 8 διαφορετικά κλειδιά(ως 8 διαφορετικά transporder για την ακρίβεια). Στην περίπτωση που αντιγράφεται το κλειδί χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου, πρακτικά μπορείς να έχεις άπειρα αντικλείδια.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...