Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα , θα ηθελα να σας ρωτησω αν ειναι επικυνδυνο ( οπως διαβασα σε καποια site) το να σφυξιμο λιγο το χειροφρενο μονος μου ? Σε μεγαλη κλιση το αμαξι δεν ακινητοποιειται αλλα σε πιο μικρη κλιση το αμαξι δενει αρα χρειαζεται λιγο σφυξιμο ειναι τοσο επικυνδυνο οσο λενε οτι θα χαλασει το χειροφρενο , θα πιανουν τα φρενα και τετοια ?

Δημοσ.

Δεν νομιζω πως εχεις κατι να φοβασε.. εχω σφυξει και το δικο μου και αλλα... αυτο το κανεις γιατι οι σιαγωνες η τα τακακια εχουν φαγωθει πισω.... πριν προχωρισεις σε σφυξιμο κοιταξε τα λιγο πρωτα μηπως θελουν αντιακτασταση... 

Δημοσ.

Δεν νομιζω πως εχεις κατι να φοβασε.. εχω σφυξει και το δικο μου και αλλα... αυτο το κανεις γιατι οι σιαγωνες η τα τακακια εχουν φαγωθει πισω.... πριν προχωρισεις σε σφυξιμο κοιταξε τα λιγο πρωτα μηπως θελουν αντιακτασταση... 

Οκ οποτε αν ειναι ενταξει να το σφιξω λιγο ? αν και τα τακακια τουλ ειχαν αλλαχθει στο προηγουμενο service αλλα καλυτερα να τα ξανακοιταξω

Δημοσ.

Στα δισκοφρενα φαινονται και απ' εξω αν εχεις ορατοτητα λογο ζαντας... αλλιως βγαζεις ροδα...  υπολογισε στα 4 κλικ σε μια μικρη προς μετρια κληση να σταματαει το αμαξι... 

Δημοσ.

Στα δισκοφρενα φαινονται και απ' εξω αν εχεις ορατοτητα λογο ζαντας... αλλιως βγαζεις ροδα...  υπολογισε στα 4 κλικ σε μια μικρη προς μετρια κληση να σταματαει το

Στα 4 κλικ ειναι πολυ στο οριο αν θα μεινει ακινητο ή οχι σε μετρια κλιση , και ξεκινησε ξαφνικα πρωτη φορα μου το εκανε ..

Δημοσ.

θα προτεινα να μην το σφιξεις και να πας σε εναν μαστορα να σου ρυθμίσει τα φρένα γιατι το σφιξιμο (κλασικη τακτική αλμπανηδων τεχνικών) ειναι ημιμόνιμη  λύση και θα σου προκαλέσει φθορα στα φρένα (ιδίως αν εχεις ταμπούρα πίσω).

Δημοσ.

θα προτεινα να μην το σφιξεις και να πας σε εναν μαστορα να σου ρυθμίσει τα φρένα γιατι το σφιξιμο (κλασικη τακτική αλμπανηδων τεχνικών) ειναι ημιμόνιμη  λύση και θα σου προκαλέσει φθορα στα φρένα (ιδίως αν εχεις ταμπούρα πίσω).

Αυτο ειχα διαβασει που λεγανε και σε καποιους αλλους και εχω αμφιβολιες και τωρα κατεβηκα στο αμαξι να δω ακριβως τα κλικ στη μετρια κατηφορα που το εχχω στα 6 εδεσε στα 5 ισα που το κρατουσε.. με βλεπω για μαστορα οντως...ευχαριστω παιδια :)

Δημοσ.

θα προτεινα να μην το σφιξεις και να πας σε εναν μαστορα να σου ρυθμίσει τα φρένα γιατι το σφιξιμο (κλασικη τακτική αλμπανηδων τεχνικών) ειναι ημιμόνιμη  λύση και θα σου προκαλέσει φθορα στα φρένα (ιδίως αν εχεις ταμπούρα πίσω).

Μόνο αν το σφίξεις υπερβολικά(σε σημείο να φρενάρει ενώ το χειρόφρενο είναι λυμένο) θα προκαλέσει φθορά ἠ και καταστροφή στα φρένα. Με σωστό σφίξιμο θα πρέπει να αρχίσει να πιάνει στα 2 κλικ. Αν έχει το σωστό σφίξιμο και παρόλα αυτά σε μεγάλες κλίσεις δεν ακινητοποιείται, τότε χρειάζεται συνεργείο.

Δημοσ.

To πηγα στο συνεργειο μου ειπε οτι φταινε τα πισω τακακια και μου βρηκε κιαλλη ζημια στην πισω δεξια ροδα οτι εχει χαλασει ενας κυλινδρος :/ και γιαυτο η ροδα εχει νερα ενω η αλλη ειναι ξηρη..οποτε ευτυχως που το πηγα και το ειδανε

Δημοσ.

Στα δισκοφρενα φαινονται και απ' εξω αν εχεις ορατοτητα λογο ζαντας... αλλιως βγαζεις ροδα...  υπολογισε στα 4 κλικ σε μια μικρη προς μετρια κληση να σταματαει το αμαξι... 

εξαρταται ποσα κλικ κανει το αμαξι συνολικα

το δικο μου κανει απο την αρχη μεχρι το τελος 20-30

του πατερα μου κανει 5...

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...