Προς το περιεχόμενο

mercedes e190 1.8 92'


papm94

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μια e190 1800cc του 92 (χωρίς πινακίδες εδώ και 2 χρόνια) και μου βγάζει το εξής πρόβλημα:

Το βάζω μπρος και αν αφήσω τελείως το γκαζει αρχίζει και τρέμει και στην τελική σβήνει.(έχοντας το μαρσάρει για λίγο πριν) Μήπως ξέρει κανείς τι παίζει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει απλα να θελει ρυθμιση το ρελαντι να κραταει πιο ψηλα τις στροφες...Ρωτα ενα μαστορα ..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να είναι πολλά πράγματα, αν δεν το δει (ακούσει) κάποιος, δύσκολο να σου κάνει διάγνωση κάποιος απο εδώ.

Βρώμικη πεταλούδα, βαλβίδα ρύθμισης ρελαντί, σωληνάκια υποπίεσης (που μπορεί να έχουν σαπίσει/σκιστεί)  είναι τα πρώτα που θα πρέπει να κοιτάξεις. Επίσης αν έχεις να αλλάξεις 2 χρόνια λάδι στο μοτέρ, δείξε προσοχή την ώρα που το μαρσάρεις, γιατί το λάδι προσφέρει ελάχιστη λύπανση στην μηχανή πλέον.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να ειναι το φιλτρο του αερα.

 

Μπορει να χει χαλασει το λαμδα και η αναλογια να μην ειναι σωστη αερα/καυσιμου...

 

Μπορει οπως ειπε ο φιλοις να χει καποιο σωληνακι τρυπισει και να παιρνει αερα και για αυτο να τρεμει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια e190 1800cc του 92 (χωρίς πινακίδες εδώ και 2 χρόνια) και μου βγάζει το εξής πρόβλημα:

Το βάζω μπρος και αν αφήσω τελείως το γκαζει αρχίζει και τρέμει και στην τελική σβήνει.(έχοντας το μαρσάρει για λίγο πριν) Μήπως ξέρει κανείς τι παίζει ?

Εννοεις δηλαδη οτι ειναι 2 χρονια σε ακινησια ? Αν ναι υπαρχουν πολλα που πρεπει να κοιταξεις. Καποια 190 200 ειχαν προβλημα στο καπακι με λαδια δεν ξερω μηπως εχει παρασει μεσα λαδι και εχει κανει ολο το θεμα...

 

Παιρνει παντα μπροστα?? Η καποιες φορες? γιατι μου ηρθε μια ιδεα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ίσως και πολλαπλασιαστές... Προσωπικά σε ρωτησω, αφου δεν το χρησιμοποιείς και σου βγάζει και προβλήματα γιατι δε το σουτάρεις να ησυχάσεις..;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοεις δηλαδη οτι ειναι 2 χρονια σε ακινησια ? Αν ναι υπαρχουν πολλα που πρεπει να κοιταξεις. Καποια 190 200 ειχαν προβλημα στο καπακι με λαδια δεν ξερω μηπως εχει παρασει μεσα λαδι και εχει κανει ολο το θεμα...

 

Παιρνει παντα μπροστα?? Η καποιες φορες? γιατι μου ηρθε μια ιδεα

παίρνει πάντα μπροστά. Απλά εδώ και δυο χρόνια το βάζω μπρος που και που... αν και τελευταία (2 μήνες) σχεδόν κάθε μέρα και αφήνει μαύρο λεκέ στο οδόστρωμα.Το έχω πάει και μια βόλτα εκεί στην γειτονιά αλλά με το που πας να βάλεις 2 ταχύτητα πάει να σβήσει πάλι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίρνει πάντα μπροστά. Απλά εδώ και δυο χρόνια το βάζω μπρος που και που... αν και τελευταία (2 μήνες) σχεδόν κάθε μέρα και αφήνει μαύρο λεκέ στο οδόστρωμα.Το έχω πάει και μια βόλτα εκεί στην γειτονιά αλλά με το που πας να βάλεις 2 ταχύτητα πάει να σβήσει πάλι. 

Απο μπουζια πως τα παει? υπαρχει περιπτωση να γινεται απο μπουζι  ενα ή δυο χαλασμενα...Το οτι δεν μπαινει η δευτερα δεν μου φαινεται σχετικο. Παντως τα μπουζι ειδικα σε αυτα πρεπει να αλλαζονται συχνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο μπουζια πως τα παει? υπαρχει περιπτωση να γινεται απο μπουζι  ενα ή δυο χαλασμενα...Το οτι δεν μπαινει η δευτερα δεν μου φαινεται σχετικο. Παντως τα μπουζι ειδικα σε αυτα πρεπει να αλλαζονται συχνα.

Δεν είπε πως δεν μπαίνει η δευτέρα, αλλά πως σβήνει με το που πάει να βάλει δευτέρα. Λόγω δυσλειτουργίας στο ρελαντί προφανώς.

 

@papm94

1002 πράγματα μπορεί να φταίνε, ίσως χρειάζεται καθάρισμα το σύστημα ρελαντί, ίσως έχει κολλήσει κάποια βαλβίδα, ίσως δεν δουλεύει κάποιος αισθητήρας κτλ. Πάντως σίγουρα μετά από 2 χρόνια σε ακινησία χρειάζεται γενικό σέρβις. Ειδικά σε τέτοιο αυτοκίνητο που είναι 20+ ετών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπε πως δεν μπαίνει η δευτέρα, αλλά πως σβήνει με το που πάει να βάλει δευτέρα. Λόγω δυσλειτουργίας στο ρελαντί προφανώς.

 

@papm94

1002 πράγματα μπορεί να φταίνε, ίσως χρειάζεται καθάρισμα το σύστημα ρελαντί, ίσως έχει κολλήσει κάποια βαλβίδα, ίσως δεν δουλεύει κάποιος αισθητήρας κτλ. Πάντως σίγουρα μετά από 2 χρόνια σε ακινησία χρειάζεται γενικό σέρβις. Ειδικά σε τέτοιο αυτοκίνητο που είναι 20+ ετών.

Σιγουρα.

 

Για τα μπουζι δεν το ειπα τυχαια...

 

Καποιος ειπε και για πολλαπλασιαστες παιζει και αυτο...

 

Δεν εχει αναψει κανα λαμπακι στο ταμπλο? μηχανης και τετοια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα.

 

Για τα μπουζι δεν το ειπα τυχαια...

 

Καποιος ειπε και για πολλαπλασιαστες παιζει και αυτο...

 

Δεν εχει αναψει κανα λαμπακι στο ταμπλο? μηχανης και τετοια?

Όχι δεν έχει ανάψει τίποτα.

Θα κοιτάξω τα παραπάνω να δω τλκ τι φταίει.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βενζινη ειναι 2 ετων; 

Κοιτα το μοτερ ρελαντι, αμα μπορεις κανε ενα κοπο να το βγαλεις και να το καθαρισεις με καθαριστικο καρμπυλατερ, καμια φορα κολλαει. Αν δεν ξερεις ποιο ειναι πες μου να σε βγαλω φωτογραφια ενα που εχω, νομιζω πρεπει να βγει κομπλε το φιλτρο αερος για να εχεις προσβαση, θα κοιταξω αυριο που ειναι.

Αθανατο αυτοκινητο και καλοστημενο, εχει ο πατερας μου ενα και το εχουμε παροπλισει λογο υψηλης καταναλωσης, αλλα το μηχανικο ιντζεξιον που φοραει ειναι ολα τα λεφτα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βενζινη ειναι 2 ετων; 

Κοιτα το μοτερ ρελαντι, αμα μπορεις κανε ενα κοπο να το βγαλεις και να το καθαρισεις με καθαριστικο καρμπυλατερ, καμια φορα κολλαει. Αν δεν ξερεις ποιο ειναι πες μου να σε βγαλω φωτογραφια ενα που εχω, νομιζω πρεπει να βγει κομπλε το φιλτρο αερος για να εχεις προσβαση, θα κοιταξω αυριο που ειναι.

Αθανατο αυτοκινητο και καλοστημενο, εχει ο πατερας μου ενα και το εχουμε παροπλισει λογο υψηλης καταναλωσης, αλλα το μηχανικο ιντζεξιον που φοραει ειναι ολα τα λεφτα. 

έχω συμπληρώσει βενζίνη τώρα τελευταία

αν γίνεται βγάλε μια φωτογραφία για να το κοιτάξω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...