Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Κάτι ακόμα. Εγώ στη θέση σου θα τα απέφευγα τα B4, έχω ακούσει πολλά παράπονα για μικρή διάρκεια ζωής, θα προτιμούσα excel-g της kyb. Καλη εταιρεια και αυτη δεν λεω. Τιμες πρεπει να ειναι κοντα. Εγω θα προτειμουσα παρολα αυτα bilstein ειναι η κορυφη στα αμορτισερ ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Τα παρηγγειλα ηδη τα bilstein. Θα δω τα ελατηρια αν εχουν αλλαχτει ποτε και αναλογα βλεπουμε. Παιδια σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια! Το ειχαμε για νεκρο το αυτοκινητο μ αυτα που ακουγαμε εδω περα. Ενα σετ αμορτισερ, ενα μπουζονι και με λιγη δουλιτσα στα φαναρια του θα γινει κουκλι. Υπαρχει κατι αλλο που θα επρεπε να κοιταξω για αυτοκινητο της "ηλικιας" του; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Μισο λεπτο για ο φιλος εδω κανει λαθος. Στο τι ειναι τα Β4 συμφωνουμε ειναι τα αντιστοιχα εργοστασιακα αλλα σιγουρα ενα κλικ καλυτερα. Β6 sports λεγονται και ειναι οχι πιο σληρα , καθαρα σκληρα αμορτισερ και μπαινουν σε αυτοκινητα χωρις χαμηλωμα ( εδω ομως στην Ελλαδα εμεις τα χαμηλωνουμε και με Β6 λογο οικονομικου. Δες τα αντιστοιχα φορουμ απλα μειωνεις την διαρκεια ζωης τους) Β6 sprint δεν υπαρχουν! Tα sprint ειναι τα Β8 sprint τα οποια ειναι καθαρα χαμηλωματος με κοντο καλαμι. Εδω μιλαμε ομως για 800++ μονο τα αμορτισερ τα οποια δεν κανουν για τον φιλο μας εδω ειναι για πολυ εξειδικευμενες λυσεις, Οσο για το κιτρινισμα στα φαναρια διορθωνε υπαρχει τροπος με καθαρισμο κοστιζει 40ευρω και γινονται σαν καινουργια. Πως προκύπτει ότι τα B4 είναι ένα κλικ πιο καλύτερα από τα αντίστοιχα εργοστασιακά? Και από ποια άποψη καλύτερα? Όλοι κάνουν παράπονα ότι τα συγκεκριμένα δεν αντέχουν στη χρήση. Όντως B6 sprint δεν υπάρχουν, εκ παραδρομής έγραψα B6 αντί για B8, το διόρθωσα ήδη. Επίσης δεν ξέρω ποιους εννοείς όταν λες "εδω ομως στην Ελλαδα εμεις", αλλά δεν ισχύει. Σύμφωνα με την ίδια την bilstein τα B6 και B8 έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά απόσβεσης, με τη μόνη διαφορά ότι τα τελευταία συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος. Και όχι ότι είναι για "πολύ εξειδικευμένες λύσεις" όπως γράφεις. Άσχετα με το τι γράφουν στα φόρουμ, αν βάλεις αμορτισέρ φτιαγμένα για stock ελατήρια σε αμάξι με ελατήρια χαμηλώματος, αμέσως τα καλάμια των αμορτισέρ βγαίνουν εκτός κλίμακας. Με αποτέλεσμα να τερματίζουν με το παραμικρό, και έτσι να καταστρέφοναι. Και όχι απλά μειώνεται η ζωή τους όπως γράφεις. Χώρια που όταν τερματίζουν γίνεται εντελώς ασταθές το αυτοκίνητο γιατί απλά σταματούν να δουλεύουν. Όσο για το γυάλισμα στα φανάρια το γνωρίζω, όντως βοηθάει, απλά ανέφερα πως βάζοντας απλά ξένον δεν φεύγει το κιτρίνισμα. Τα παρηγγειλα ηδη τα bilstein. Θα δω τα ελατηρια αν εχουν αλλαχτει ποτε και αναλογα βλεπουμε. Όταν θα σου πουν τιμή από τη ford, θα σου περάσει η όρεξη για νέα ελατήρια Aftermarket ελατήρια χωρίς χαμήλωμα(b4/b6 φαντάζομαι παράγγειλες) δεν νομίζω να βρεις. Παιδια σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια! Το ειχαμε για νεκρο το αυτοκινητο μ αυτα που ακουγαμε εδω περα. Ενα σετ αμορτισερ, ενα μπουζονι και με λιγη δουλιτσα στα φαναρια του θα γινει κουκλι. Υπαρχει κατι αλλο που θα επρεπε να κοιταξω για αυτοκινητο της "ηλικιας" του; Όχι δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που θα έπρεπε να κοιτάξεις λόγω ηλικίας, τα ίδια πράγματα κοιτάς τι 5 τι 20 ετών είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Τα παρηγγειλα ηδη τα bilstein. Θα δω τα ελατηρια αν εχουν αλλαχτει ποτε και αναλογα βλεπουμε. Παιδια σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια! Το ειχαμε για νεκρο το αυτοκινητο μ αυτα που ακουγαμε εδω περα. Ενα σετ αμορτισερ, ενα μπουζονι και με λιγη δουλιτσα στα φαναρια του θα γινει κουκλι. Υπαρχει κατι αλλο που θα επρεπε να κοιταξω για αυτοκινητο της "ηλικιας" του; δες λιγο ιμαντες εξωτερικούς (δυναμο) και χρονισμού γιατι ειναι πολλά τα χιλιόμετρα κ τους τρωνε πιο ευκολα μετα παο ένα σημειο... Επίσης τσέκαρε τους οδηγούς και τις ντίζες απο τα ηλεκτρικά παραθυρα γιατι φθειρονται και μετα θέλουν ολοκληρα τα σετ αλλαγμα ενω αν τα προλάβεις γλυτώνεις πολλα... Καλο θα ήταν να κανεις μια ρυθμιση/συντήρηση σασμαν οταν ευκαιρήσεις γιατι κάποια στιγμή - θες σε 500 θες σε 50000 χλμ θα σε αφησει (στατιστικά)... Για τα φαναρια όπως ειπώθηκε ξεθάμπωμα με μηχανημα (εχουν κ πολλα πλυντήρια αυτοκινητων πλέον) κ για τα ξένον προσωπικά θα πρότεινα ένα σετ καλης ποιότητας αλλα μη δωσεις μια περιουσία για φώτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτο με το σασμαν τωρα με στεναχωρησε... Κανει κατι τριξιματα οταν κουμπωνεις πρωτη-δευτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hyphen Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Πως προκύπτει ότι τα B4 είναι ένα κλικ πιο καλύτερα από τα αντίστοιχα εργοστασιακά? Και από ποια άποψη καλύτερα? Όλοι κάνουν παράπονα ότι τα συγκεκριμένα δεν αντέχουν στη χρήση. Bilstein B4 Gas: Για μία απλή αντικατάσταση και αναβάθμιση της συμπεριφοράς έως και 15%.Χωρίς να ξεφύγω από τις προδιαγραφές άνεσης του κατασκευαστή. Ειναι καλυτερα απο αποψη αποδοσης αυτο ειπα. Επίσης δεν ξέρω ποιους εννοείς όταν λες "εδω ομως στην Ελλαδα εμεις", αλλά δεν ισχύει. Σύμφωνα με την ίδια την bilstein τα B6 και B8 έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά απόσβεσης, με τη μόνη διαφορά ότι τα τελευταία συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος. Και όχι ότι είναι για "πολύ εξειδικευμένες λύσεις" όπως γράφεις. Άσχετα με το τι γράφουν στα φόρουμ, αν βάλεις αμορτισέρ φτιαγμένα για stock ελατήρια σε αμάξι με ελατήρια χαμηλώματος, αμέσως τα καλάμια των αμορτισέρ βγαίνουν εκτός κλίμακας. Με αποτέλεσμα να τερματίζουν με το παραμικρό, και έτσι να καταστρέφοναι. Και όχι απλά μειώνεται η ζωή τους όπως γράφεις. Χώρια που όταν τερματίζουν γίνεται εντελώς ασταθές το αυτοκίνητο γιατί απλά σταματούν να δουλεύουν. Ισχυει επειδη το ειχα ψαξει πολυ το θεμα οι περισσοτεροι φορανε Β6 και χαμηλωμα παρολο που δεν τελειοποιημενη λυση. Ναι ,αν διαβασες τι εγραψα τα Β6 ειπα δεν ειναι για χαμηλωμα κανονικα αλλα πολλοι το κανουν. Ασχετα με το τι γραφουν τα φορουμ επειδη εχω οδησει πολλα αυτοκινητα με Β6 και χαμηλωμα 3-4 ποντους μπορω να σου πω πως δεν ισχυει.Ναι η bilstein λεει πως δεν ειναι για χαμηλωμα ομως απο οτι εχουν δοκιμασει πολλα λειτουργουν και σε πληροφορω πως λειτουργουν τελεια. Δεν ξερω αν ειχες ποτε Β6 ειναι πολυ σκληρο για να τερματισει κανεις λαθος. Εχω οδηγησει αμαξι με Β6 και 4ποντα H&R με 100000χλμ , 4 χρονια φορεμενα πανω και οχι μονο δεν τερματιζε αλλα στον δρομο διαβαζε τα παντα σωστα και κρατημα τρενο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saab_21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 φιλε τα κορυφαια για μενα ειναι τα κονι.ρωτα τιμες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτο με το σασμαν τωρα με στεναχωρησε... Κανει κατι τριξιματα οταν κουμπωνεις πρωτη-δευτερα. κοιτα γενικά εχουν προβληματικα σασμαν ορισμένα ford απλα σε οτι αυτοκίνητο και αν ειναι στις 240000 η επισκευη ειναι αναγκαία καλως ή κακως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Bilstein B4 Gas: Για μία απλή αντικατάσταση και αναβάθμιση της συμπεριφοράς έως και 15%.Χωρίς να ξεφύγω από τις προδιαγραφές άνεσης του κατασκευαστή.Ειναι καλυτερα απο αποψη αποδοσης αυτο ειπα. Αυτό το μπακαλίστικο "αναβάθμιση της συμπεριφοράς ως 15%" μου θυμίζει τα μαγνητάκια που υπόσχονται αύξηση ισχύος ως 13%, μείωση κατανάλωσης ως 30% και μείωση καυσαερίων ως 80%. Άσχετα όμως το τι θυμίζει σε μένα, αυτό το αντέγραψες από το faq με συμβουλές του Έλληνα αντιπροσώπου. Δεν είναι κάτι που περιγράφεται στα χαρακτηριστικά του κατασκευαστή. Όσο και να έψαξα στο επίσημο site της bilstein δεν βρήκα να αναφέρεται κάτι τέτοιο. Ισχυει επειδη το ειχα ψαξει πολυ το θεμα οι περισσοτεροι φορανε Β6 και χαμηλωμα παρολο που δεν τελειοποιημενη λυση. Ναι ,αν διαβασες τι εγραψα τα Β6 ειπα δεν ειναι για χαμηλωμα κανονικα αλλα πολλοι το κανουν. Ασχετα με το τι γραφουν τα φορουμ επειδη εχω οδησει πολλα αυτοκινητα με Β6 και χαμηλωμα 3-4 ποντους μπορω να σου πω πως δεν ισχυει.Ναι η bilstein λεει πως δεν ειναι για χαμηλωμα ομως απο οτι εχουν δοκιμασει πολλα λειτουργουν και σε πληροφορω πως λειτουργουν τελεια. Δεν ξερω αν ειχες ποτε Β6 ειναι πολυ σκληρο για να τερματισει κανεις λαθος. Εχω οδηγησει αμαξι με Β6 και 4ποντα H&R με 100000χλμ , 4 χρονια φορεμενα πανω και οχι μονο δεν τερματιζε αλλα στον δρομο διαβαζε τα παντα σωστα και κρατημα τρενο. Ότι και να λες τα πράγματα είναι απλά, αν βάλεις αμορτισέρ που δεν είναι για χαμήλωμα σε χαμηλωμένο αμάξι θα έχεις τα προβλήματα που περιέγραψα παραπάνω. Όσο για την προσωπική σου εμπειρία δεν ξέρω πως τα δοκίμασες, αλλά θα σου πω εγώ τον τρόπο. Πάρε ένα από αυτά τα αυτοκίνητα που οδήγησες με ελατήρια χαμηλώματος/B6, και βάλε από ένα zip-tie(δεματικό καλωδίων) σε κάθε καλάμι αμορτισέρ. Κάνε μια γρήγορη βόλτα, προσπάθησε να στρίψεις οριακά, και μετά τσεκάρισε τα zip-ties. Αν έχουν τερματίσει, τότε θα τραβήξεις πολύ ζόρι για να τα ξεσφηνώσεις από τα top mount. Μόνο έτσι θα καταλάβεις αν τερματίζουν τα αμορτισέρ. Σίγουρα κάτι περισσότερο ξέρει η bilstein που φτιάχνει άλλα αμορτισέρ για χαμήλωμα από τον κάθε κάγκουρα που βάζει ότι νάναι επειδή του βγαίνει φτηνότερα. Και το χειρότερο που νομίζει ότι έχει πλέον αυτοκίνητο κλάσης WRC, με αποτέλεσμα να χάνει τον έλεγχο στα ζορίσματα επειδή ακριβώς η ανάρτηση τερμάτισε και πλέον δεν λειτουργεί. Και κάτι άλλο, το βάρος του αυτοκινήτου το κρατάνε τα ελατήρια/αντιστρεπτικές ή ότι άλλο έχει, και όχι τα αμορτισέρ. Η δουλειά των αμορτισέρ είναι να κρατάνε τις ταλαντώσεις του ελατηρίου ελεγχόμενες. Δεν ισχύει το "το B6 είναι πολύ σκληρό για να τερματίσει", αν το συνδυάσεις με λάθος ελατήρια θα τερματίζει στο πολύ ζόρισμα. κοιτα γενικά εχουν προβληματικα σασμαν ορισμένα ford απλα σε οτι αυτοκίνητο και αν ειναι στις 240000 η επισκευη ειναι αναγκαία καλως ή κακως... Μην το τρομάζεις το παιδί, επισκευή(ή αλλαγή) σασμάν κάνουμε συνήθως όταν παρουσιαστεί πρόβλημα, και όχι όταν έχει κάνει κάποια χιλιόμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Moderators Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 κοιτα γενικά εχουν προβληματικα σασμαν ορισμένα ford απλα σε οτι αυτοκίνητο και αν ειναι στις 240000 η επισκευη ειναι αναγκαία καλως ή κακως... Ποσο αναγκαια? Εγω εχω φτασει 332000 και δεν εχει βγαλει κιχ ακομα, και ειναι και ιταλικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Ποσο αναγκαια? Εγω εχω φτασει 332000 και δεν εχει βγαλει κιχ ακομα, και ειναι και ιταλικο. Βασικά το σχόλιο μου ειναι με βάση την αρχη της πρόληψης... Καλύτερα να το φτιάξει με πισκευή προτού του σπάσει τελείως, αν και όπως λες ειναι υποκειμενικά τα χιλιόμετρα γιατι παίζει ρόλο και η συμπεριφορά του οδηγού στο όχημα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν νομίζω... Εντάξει, έφαγε μερικές καρφωτές οταν πήρε ο πατέρας μου το αύτοματο μέχρι να συνηθίσει, αλλά γενικά, είναι ξεκούραστο. Με τα ελατήρια τελικά τι να κάνω; Αλλάχτηκαν μαζί με τα αμορτισερ στα 120,000 απ οτι είδα στο βιβλιαράκι του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν νομίζω... Εντάξει, έφαγε μερικές καρφωτές οταν πήρε ο πατέρας μου το αύτοματο μέχρι να συνηθίσει, αλλά γενικά, είναι ξεκούραστο. Με τα ελατήρια τελικά τι να κάνω; Αλλάχτηκαν μαζί με τα αμορτισερ στα 120,000 απ οτι είδα στο βιβλιαράκι του Μη σκας με το σασμάν, όχι όσο δουλεύει σωστά τουλάχιστον. Οκ, αλλάχτηκαν στις 120.000, αλλά τι ακριβώς έβαλαν? Αν είναι χαμηλώματος πρέπει να βάλεις και τα αντίστοιχα αμορτισέρ, ή να πάρεις από την αντιπροσωπεία καινούργια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Τα εργοστασιακά εβαλαν. 1100€ αμορτισερ-ελατηρια-εργατικα. Murcielago θα το ειχαμε κανει μ αυτα τα λεφτα απ εξω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2013 Τα εργοστασιακά εβαλαν. 1100€ αμορτισερ-ελατηρια-εργατικα. Murcielago θα το ειχαμε κανει μ αυτα τα λεφτα απ εξω... Σας αρμέγουν κανονικά στα νησιά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα