Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν τα εχω βαλει ακομα. Τα Β4 θα κανουν δουλεια η να βαλω τα Β6; Επισης, πρεπει να αλλαξω και τα ελατηρια; Αυτα δεν εχω ιδεα ποτε αλλαχτηκαν τελευταια φορα.. Με 240k χλμ θελει και ελατηρια σιγουρα. Κοιτα θα το οδηγας μονο εσΥ?
Stavmitsos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Με 240k χλμ θελει και ελατηρια σιγουρα. Κοιτα θα το οδηγας μονο εσΥ? Ναι. Και θελω να κρατιεται καλα.
Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Aν το οδηγας μονο εσυ μπορεις να βαλεις και Β6 αν ειναι να το οδηγαει κανας πατερας σου ας πουμε αστο καλυτερα. Με Β6 θα πηγαινει τρενο. Οσο για τα ελατηρια πρεπει να αλλαχτουν. Βεβαια να ξερεις αν ειναι να βαλεις χαμηλωματος θα χαλασουν λιγο πιο γρηγορα τα αμορτισερ. Αν και δεν νομιζω πως αξιζει να βαλεις τα μαμα ελατηρια παλι θα εινια πανακριβα.
Stavmitsos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν με ενδιαφερει να το χαμηλωσω. Θελω να μπορω να το βαλω και εναν χωματοδρομο, να παμε μια παραλια αν χρειαστει. Εχεις να προτεινεις εναν καλο συνδιασμο ελατηρια - Β6? Ειναι αρκετα βαρυ αυτοκινητο πιστευω, και θελω να ειναι ανετο με 5 ατομα μεσα.
Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Τοτε ξεχνας τα Β6.Δεν κανουν για χωματοδρομους και τετοια.Θα σου βγαζουν την πιστη. Πας σε Β4 και ελατηρια αναγκαστικα καινουργια της μανας του.Τα ελατηρια εμποριου ειναι για χαμηλωμα.
Stavmitsos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Για χωματόδρομους βεβαια υπάρχει και το volvo... Η διαφορα μεταξύ Β4 και Β6 ειναι μεγάλη; Και ποσο θα μου κοστίσει περιπου το σετ αμορτισερ-ελατηρια σε καθε περιπτωση;Σε ευχαριστω πολυ για το χορνο και τις απαντησεις σου!
Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Να στο πω με απλα λογια Τα Β4 ειναι ενα πολυ καλο καθημερινης χρησης αμορτοσερ και σιγουρα καλυτερο απο τα μαμα που φορας. παρεχουν ανεση και κανουν για πολη με δρομους που εχουν λακουβες.πανε και στο χωμα αν χρειαστει Τα Β6 ειναι καθαρα σπορ σκληρο αμορτισερ την καθε λακουβα θα την νιωθεις μεσα στν καμπινα.Βεβαια το αμαξι παει τρενο με αυτα. Περιπου τιμες Β4 260-330 Β6 γυρω στα 500 Τα Β6 βγουζουν περισσοτερα χμλ. Οσο για ελατηρια αν πας στισ μανας τ θα τα πληρωσεις ακριβα να ξερεις.Στο δικο μου της μανας του τα εντελως απλα κανουν 380 ευρω. Του εμποριου για χαμηλωμα κανουν 100-120
Stavmitsos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Ε μαλακια να δωσουμε παραπανω λεφτα για τα ελατηρια απ τα αμορτισερ... Τα Β4 εντωμεταξυ τα βρηκα με 210 οποτε ειμαι μια χαρα. Ακομα κι αν ηθελα ομως να βαλω ελατηρια για χαμηλωμα, διαβαζω σε φορα εξωτερικου οτι τα Β4 δεν κανουν για χαμηλωμα και θα χτυπανε. Οποτε, εμποριου για το ιδιο υψος, δεν;
Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Ναι για την τιμη των αμορτισερ δεν ειμαι σιγουρος παιζουν...210 χωρις τοποθετηση λογικα βαλε+30-40. Απο οσο γνωριζω δεν υπαρχουν ελατηρια εμποριου κανονικα... Το οτι δεν κανουν για χαμηλωμα ειναι σωστο με την εννοια οτι δεν εχουν κοντο καλαμι αλλα σε καμια περιπτωση δεν χτυπανε δοκιμασμενο αυτο. Αυτο που θα παθουν ειναι οτι αν κρατανε π.χ 80000χλμ θα χαλασουν στα 60000χλμ επειδη κανουν μιροτερη διαδρομη με τα ελατηρια χαμηλωματος. Για μενα δεν λεει να δωσεις πανω απο 200 ευρω για ελατηρια και πολλα σου... Αλλα ξερεις τι γινεται;;αν το χαμηλωσεις θα σου φαει τα αμορτισερ νωριρερα ΑΛΛΑ γινονται ανακασκευη με κανα 100ρικο και βγαζουν ξανα οσα χλμ βγαζουν και τα καινουργια
Stavmitsos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 80000χλμ; Μια χαρα ειναι! Θα ψαξω για ελατηριακια και θα σου πω. Κατι αλλο που θελω καποια στιγμη να μαζεψω ειναι τα φωτα του. Εχουν κιτρινησει και θα του ταιριαζαν πιστευω τα xenon...
Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Αναλογος και την χρηση τα Β6 βγαζουν σιγπυρα 100000χλμ. Για ξενον εχω να σου προτεινω με ενα 120αρι καθαρισες και ομορφενει το αμαξι και το βασικο οτι βλεπεις τελεια το βραδυ
Joshua21 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Για χωματόδρομους βεβαια υπάρχει και το volvo... Η διαφορα μεταξύ Β4 και Β6 ειναι μεγάλη; Και ποσο θα μου κοστίσει περιπου το σετ αμορτισερ-ελατηρια σε καθε περιπτωση; Σε ευχαριστω πολυ για το χορνο και τις απαντησεις σου! Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Τα B4(μαύρα) είναι αντίστοιχα με τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Τα B6(sport) είναι λίγο πιο σκληρά από τα εργοστασιακά. Μπαίνουν σε αυτοκίνητα χωρίς χαμήλωμα όπως και τα B4 Τα B8(sprint) είναι το ίδιο σκληρά με τα B6, αλλά συνδυάζονται μόνο με ελατήρια χαμηλώματος. Τα εργοστασιακά ελατήρια πρακτικά είναι αθάνατα, εκτός και αν κάνεις 100.000χλμ το χρόνο. Για μένα άσε πάνω τα μαμά ελατήρια, εκτός αν θέλεις να κάνεις ένα σπορ στήσιμο. Κάτι που δεν θα συμβούλευα αν θα πηγαίνεις και σε χωματόδρομους. Όσο για τις τιμές, ανάλογα από που θα τα αγοράσεις. Κατι αλλο που θελω καποια στιγμη να μαζεψω ειναι τα φωτα του. Εχουν κιτρινησει και θα του ταιριαζαν πιστευω τα xenon... Και xenon να βάλεις, το κιτρίνισμα θα παραμείνει. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2013 από Joshua21
Stavmitsos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Τα B4(μαύρα) είναι αντίστοιχα με τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Τα B6(sport) είναι λίγο πιο σκληρά από τα εργοστασιακά. Μπαίνουν σε αυτοκίνητα χωρίς χαμήλωμα όπως και τα B4 Τα B6(sprint) είναι το ίδιο σκληρά με τα B6, αλλά συνδυάζονται μόνο με ελατήρια χαμηλώματος. Τα εργοστασιακά ελατήρια πρακτικά είναι αθάνατα, εκτός και αν κάνεις 100.000χλμ το χρόνο. Για μένα άσε πάνω τα μαμά ελατήρια, εκτός αν θέλεις να κάνεις ένα σπορ στήσιμο. Κάτι που δεν θα συμβούλευα αν θα πηγαίνεις και σε χωματόδρομους. Όσο για τις τιμές, ανάλογα από που θα τα αγοράσεις. Και xenon να βάλεις, το κιτρίνισμα θα παραμείνει. 100,000 το χρονο δεν εχει κανει. Εχει κανει ομως 210,000 μεσα σε 9 χρονια. Οποτε απλα θα αλλαξω τα αμορτισερ και θα βαλω τα Β4 για να γλυτωσουμε και κανενα ψιλο... Η διαφορα ουτως η αλλως θα ειναι η μερα με τη νυχτα (τα τωρινα εχουν 100,000 στην πλατη τους) και οι δρομοι μας δεν ειναι για σπορ αυτοκινητα... Οσο για τα φωτα, το καταλαβαινω αυτο! Απλα εννοουσα οτι θα ηθελα να περιποιηθω τα φαναρια του και με την ευκαιρια να βαλω και xenon φωτα. @Hyphen. Τι εχεις να προτεινεις; 120 μαζι με την τοποθετηση;
Hyphen Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Τα B4(μαύρα) είναι αντίστοιχα με τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Τα B6(sport) είναι λίγο πιο σκληρά από τα εργοστασιακά. Μπαίνουν σε αυτοκίνητα χωρίς χαμήλωμα όπως και τα B4 Τα B6(sprint) είναι το ίδιο σκληρά με τα B6, αλλά συνδυάζονται μόνο με ελατήρια χαμηλώματος. Τα εργοστασιακά ελατήρια πρακτικά είναι αθάνατα, εκτός και αν κάνεις 100.000χλμ το χρόνο. Για μένα άσε πάνω τα μαμά ελατήρια, εκτός αν θέλεις να κάνεις ένα σπορ στήσιμο. Κάτι που δεν θα συμβούλευα αν θα πηγαίνεις και σε χωματόδρομους. Όσο για τις τιμές, ανάλογα από που θα τα αγοράσεις. Και xenon να βάλεις, το κιτρίνισμα θα παραμείνει. Μισο λεπτο για ο φιλος εδω κανει λαθος. Στο τι ειναι τα Β4 συμφωνουμε ειναι τα αντιστοιχα εργοστασιακα αλλα σιγουρα ενα κλικ καλυτερα. Β6 sports λεγονται και ειναι οχι πιο σληρα , καθαρα σκληρα αμορτισερ και μπαινουν σε αυτοκινητα χωρις χαμηλωμα ( εδω ομως στην Ελλαδα εμεις τα χαμηλωνουμε και με Β6 λογο οικονομικου. Δες τα αντιστοιχα φορουμ απλα μειωνεις την διαρκεια ζωης τους) Β6 sprint δεν υπαρχουν! Tα sprint ειναι τα Β8 sprint τα οποια ειναι καθαρα χαμηλωματος με κοντο καλαμι. Εδω μιλαμε ομως για 800++ μονο τα αμορτισερ τα οποια δεν κανουν για τον φιλο μας εδω ειναι για πολυ εξειδικευμενες λυσεις, Οσο για το κιτρινισμα στα φαναρια διορθωνε υπαρχει τροπος με καθαρισμο κοστιζει 40ευρω και γινονται σαν καινουργια. 100,000 το χρονο δεν εχει κανει. Εχει κανει ομως 210,000 μεσα σε 9 χρονια. Οποτε απλα θα αλλαξω τα αμορτισερ και θα βαλω τα Β4 για να γλυτωσουμε και κανενα ψιλο... Η διαφορα ουτως η αλλως θα ειναι η μερα με τη νυχτα (τα τωρινα εχουν 100,000 στην πλατη τους) και οι δρομοι μας δεν ειναι για σπορ αυτοκινητα... Οσο για τα φωτα, το καταλαβαινω αυτο! Απλα εννοουσα οτι θα ηθελα να περιποιηθω τα φαναρια του και με την ευκαιρια να βαλω και xenon φωτα. @Hyphen. Τι εχεις να προτεινεις; 120 μαζι με την τοποθετηση; Δωσε βαση τωρα... Ελατηρια και αμορτισερ δουλευουν αρμονικα μαζι δηλαδη αν εχεις ενα σωστο ελατηριο και σωστο αμορτισερ στο αμαξι σου θα αποσβενουν οπως πρεπει τους κραδασμους επειδη θα συνεργαζονται σωστα. Αν αφησεις τα κατα την γνωμη μου ( και οχι μονο ρωτα καποιον που ειναι η δουλεια του να δεις τι θα σου πει) πεθαμενα ελατηρια σου πανω το αμορτισερ σου θα δουλευει σωστα αλλα δεν θα εχει σωστη συνεργασια με το ελατηριο οποτε τι θα γινεται?? Τους κραδασμους που θα πρεπει να αποσβενει το ελατηριο καποιος αλλος πρεπει να τους απορροφα οπως τα αμορτησερ σου που θα τρωνε ολη την δυναμη απο την λακουβα , ντιζακια και τα λοιπα. Αυτο που θελω να σου δωσω να καταλαβεις ειναι οτι με σαπια ελατηρια θα καταπονεσεις το υπολοιπο αυτοκινητο και τα καινουργια σου αμορτισερ εκτος του οτι θα χασεις σε αποδοση... Δικη σου επιλογη.... Οσο για ξενον kaixen ειμαι πολυ ευχαριστημενος. 120ευρω μονο τα φωτα με οτι χρειαζεσαι. Τοποθετηση σε καποιον ηλεκτρολογο ενα 20ρικο.
Joshua21 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2013 100,000 το χρονο δεν εχει κανει. Εχει κανει ομως 210,000 μεσα σε 9 χρονια. Οποτε απλα θα αλλαξω τα αμορτισερ και θα βαλω τα Β4 για να γλυτωσουμε και κανενα ψιλο... Η διαφορα ουτως η αλλως θα ειναι η μερα με τη νυχτα (τα τωρινα εχουν 100,000 στην πλατη τους) και οι δρομοι μας δεν ειναι για σπορ αυτοκινητα... Κάτι ακόμα. Εγώ στη θέση σου θα τα απέφευγα τα B4, έχω ακούσει πολλά παράπονα για μικρή διάρκεια ζωής, θα προτιμούσα excel-g της kyb.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα