Stavmitsos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2013 Καλησπέρα σε όλους!Σε περίπου 4 μήνες βγάζω δίπλωμα και τα διαθέσιμα αυτοκίνητα στην οικογένεια είναι ένα mondeo του 2003 με 240k χιλιόμετρα και ένα volvo xc70 του 2007. Σαν νέος λοιπόν θα βασανίσω το πολυαγαπημένο μου fordακι... Το θέμα είναι οτι το αμάξι έχει 3 στις 4 ζάντες στραβές απ ότι μας είπε ο βουλκανιζατερας και γενικώς έχει κάποια θεματάκια... Οι δικοί μου ισχυρίζονται οτι έχει χασει τη δύναμη του και μιας και τα αμορτισερ αλλάχτηκαν στα 120κ θέλουν πάλι άλλαγμα... Οπότε θέλει γύρω στις 2 χιλιάδες για να συνέλθει. Η ερώτηση είναι, υπάρχει περίπτωση να πουληθεί; Και αν ναι, αξίζει; Είναι 1800cc και έκδοση ghia... Διαφορετικά, έχουμε κάποιο site με ανταλλακτικά ford; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 240 Κ είναι υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα για βενζινοκινητήρα. Είναι στα τελευταία του το μοτέρ. Το να καταφέρεις να το πουλήσεις με τόσα χλμ και 1.800 κυβικά το θεωρώ σχεδόν απίθανο και κανα 1000αρικο να το βάλεις στην αγγελία πάλι χλωμό το κόβω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Δυσκολο να πουληθει αλλα και δεν το θεωρω καταλληλο αμαξι λογω μεγεθους αμαξωματος για νεο οδηγο...2000 μου φαινοντε παρα πολλα για επισκευη...Κοιτα μηπως μπορεις να το φτιαξεις με πολυ λιγοτερα αν εχεις σκοπο να το κρατησεις για λιγο μεχρι να μαθεις να οδηγεις Βρες με 2-3 χιλιαρικα ενα μικρο για να μαθεις πιο ευκολα...Φυσικα το Ford δεν τα πιανει αυτα τα λεφτα ομως εστω και αν το φτιαξεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ισχύει το ότι το μοτέρ όπου να ναι θα μας αφήσει; δυστυχως δεν είναι εύκολο να βρω μεταχειρισμένο. Μένω σε νησί και οι επιλογές μου είναι πολύ περιορισμένες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 γνωμη μου ειναι να ξεκινήσεις με αυτό σιγα σιγα και να παρεις καμια μεταχειρισμένη ζάντα σε καλή κατασταση και στη συνέχεια να αλλαξεις και αμορτισερ... το ποσο πάντως των 2000 που λες δεν ισχύει με τίποτα. 500-600 ευρω μαξιμουμ θα σου κοστίσει! ειναι μεγαλο και θα ειναι κάπως δύσκολο στην αρχή αλλα θα το συνηθίσεις και μετα θα σου φαίνονται παιχνίδι τα μικρά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hyphen Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ισχύει το ότι το μοτέρ όπου να ναι θα μας αφήσει; δυστυχως δεν είναι εύκολο να βρω μεταχειρισμένο. Μένω σε νησί και οι επιλογές μου είναι πολύ περιορισμένες... Aναλογος πως εχουν γινει τα χλμ. Οσο για τα 2000ρικα απο που βρεθηκαν? Εχει και αλλες βλαβες? Ισιομα ζαντων κανα 70ευρω, αμορτισερ 280 μπορει να λεω και πολλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Ισχύει το ότι το μοτέρ όπου να ναι θα μας αφήσει; ανάλογα τη χρήση, αλλά και να σε αφήσει όλα επισκευάζονται (δεν εννοώ να αλλαχτεί μοτέρ εκτός και ανη ζημιά είναι τέτοια ) τώρα το αν αξίζει να κρατηθεί εξαρτάται και από τη γενικότερη κατάσταση στην οποία είναι το αυτοκίνητο αν είναι ψιλο-οκ ίσως αξίζει να κρατηθεί από το να πάρεις ενα μτχ που δε θα ξέρεις ποτέ 100% τι έχει όσο για το μέγεθος μια χαρά είναι, θα το συνηθίσεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Το αυτοκίνητο έχει κάνει τα χιλιόμετρα του σε ανοιχτούς δρόμους. Δεν ήταν δηλαδη ξεκινα-σταματα. Ενδεικτικα, στην διαδρομη μεχρι το κεντρο υπαρχει 1 φανάρι :Ρ Ωραια λοιπόν. Το κραταμε κι οσο αντεξει... Ζαντες αξιζει να βρω μεταχειρισμενες η να ισιωσω αυτες που υπαρχουν; 16αρες αλουμινιου της ford ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Η ερώτηση είναι, υπάρχει περίπτωση να πουληθεί; Και αν ναι, αξίζει; Είναι 1800cc και έκδοση ghia... Όλα πωλούνται στη σωστή τιμή. Αν θέλεις να σου πω αν αξίζει ανέβασε φωτογραφίες, κάνε λίστα με ελλείψεις και περιέγραψε λίγο την κατάσταση του. Τα 2.000€ μαζέματα δεν φαίνονται πολλά, αρκεί η γενικότερη κατάσταση του να είναι καλή. Πάντως 240.000χλμ σε νησί είναι πάρα πολλά, κατά κανόνα τα τα χιλιόμετρα στα Ελληνικά νησιά επιβαρύνουν περισσότερο τα αυτοκίνητα από ότι στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το αυτοκίνητο έχει κάνει τα χιλιόμετρα του σε ανοιχτούς δρόμους. Δεν ήταν δηλαδη ξεκινα-σταματα. Ενδεικτικα, στην διαδρομη μεχρι το κεντρο υπαρχει 1 φανάρι :Ρ Ωραια λοιπόν. Το κραταμε κι οσο αντεξει... Ζαντες αξιζει να βρω μεταχειρισμενες η να ισιωσω αυτες που υπαρχουν; 16αρες αλουμινιου της ford ειναι. Αφού είναι έτσι, τότε δεν ισχύει το ότι το μοτέρ θα σε αφήσει όπου νάναι λόγω χιλιομέτρων. Ζάντες εξαρτάται, υπάρχει κανένας να ισιώνει ζάντες στο νησί? Και πόσο χρεώνει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Γιατι το λες αυτο; Οκ, ισως εχουμε 2-3 λακουβες παραπανω αλλα δεν ειμαστε και με χωματοδρομους. Αντιθετως, σε μια μεγαλη πολη το αυτοκινητο εχω ακουσει οτι ταλαιπωρειται πολυ παραπανω. Λεω κατι λαθος; Για τις ζαντες υπαρχει ενας αλλα δεν εχουμε και τις καλυτερες εμπειριες μαζι του... Ειχε κολλησει θυμαμαι το χειροφρενο σε εναν τροχο καποτε, και ο τυπος ηρθε και προσπαθησε να το φτιαξει με coca cola. Ε και δεν εφτιαξε :Ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν ξέρω σε πιο νησί είσαι, αλλά γενικά τα Ελληνικά νησιά έχουν χειρότερους δρόμους από την υπόλοιπη Ελλάδα. Και φυσικά μικρότερους σε μήκος. Για αυτό το είπα. Όσο για τις ζάντες, τι θα κάνεις αν δεν προτιμήσεις αυτόν? Θα τις στείλεις με το καράβι Αθήνα για να φτιαχτούν μέσω Ηγουμενίτσας?(λέμε τώρα). Υπολόγισε το κόστος, και θα δεις μόνος σου αν σε συμφέρει να τις επισκευάσεις ή να βρεις άλλες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Οκ... Θα το κοιτάξω. Θα ρωτησω και αν κανει καλη δουλεια και βλεπουμε. Α ξεχασα. Οταν του αλλαξαμε τα λαστιχα προσφατα, το ενα μπουλόνι δεν εβγαινε με τιποτα και τελικα για να βγει εγινε οπως φαινεται στη φωτο. Αποτελεσμα, η μια ροδα να ειναι χωρις ενα μπουλονι και το πως-το-λενε-που-βιδωνει-πανω-το-μπουλονι (μπουζονι νομιζω να καταντησει αχρηστο. Λογικα φταιει ο μαστορας που του αλλαξε τακακια αλλα δεν το παραδεχεται οποτε εχει μεινει ετσι... Υπαρχει κινδυνος να φυγει η ροδα; Και για να φτιαχτει πρεπει να αλλαξει ολη η δισκοπλακα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Α ξεχασα. Οταν του αλλαξαμε τα λαστιχα προσφατα, το ενα μπουλόνι δεν εβγαινε με τιποτα και τελικα για να βγει εγινε οπως φαινεται στη φωτο. Αποτελεσμα, η μια ροδα να ειναι χωρις ενα μπουλονι και το πως-το-λενε-που-βιδωνει-πανω-το-μπουλονι (μπουζονι νομιζω να καταντησει αχρηστο. Λογικα φταιει ο μαστορας που του αλλαξε τακακια αλλα δεν το παραδεχεται οποτε εχει μεινει ετσι... Υπαρχει κινδυνος να φυγει η ροδα; Και για να φτιαχτει πρεπει να αλλαξει ολη η δισκοπλακα; Μπουζόνι το λένε, και πάει "καρφωτό" στο μουαγιέ, όχι στη δισκόπλακα. Τα ανταλλακτικά που χρειάζονται είναι ένα μπουζόνι και ένα μπουλόνι. 10-15 λεπτά υπόθεση να αλλαχτεί σε ένα συνεργείο. Να φύγει η ρόδα λίγο δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο. Πρέπει να το φτιάξεις άμεσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyblack Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 να δωσεις ολοκληρο αμαξι επειδη εχει λιγο στραβες ζαντες ειναι χαζομαρα κατα τη γνωμη μου. το μοτερ αφου εχει κανει και σε ανοιχτο δρομο τα χλμ δε πιστευω οτι εχει θεμα.Λαδια καιει καθολου? αντιστοιχο παραδειγμα volvo σ40 1.8 toy 2002 με 230κ χλμ και τα 100κ τουλαχιστον σε ρυθμους αεροποριας και πανω του εμαθαν και 2 νεοι οδηγοι δεν βγαζει κιχ και πηγαινει σαν καινουριο μη σου πω και καλυτερα. Επισης, accent του 97 με 312κ χλμ ολα σχεδον σε πολη με κινηση δε καιει καν λαδι! καλα αυτο οτι επειδη εχει 240κ ειναι για πεταμα δε το σχολιαζω καν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavmitsos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2013 Οχι δεν καιει τιποτα το καημενο. Καποια στιγμη ειχε σπασει το καπακι του φιλτρου λαδιων και εχανε χωρις να το παρουμε χαμπαρι λαδια. Εκανε και μπολικα χιλιομετρα στεγνο... Παντως απο τοτε που αλλαχτηκε (εχοντας τσεκαρει τον δεικτη προσφατα) ειναι μια χαρα. Γενικα ειναι περιποιημενο. Βαφτηκε πριν 2 χρονια, τακακια + δισκοπλακες καινουργια, η αντλια αλλαχτηκε επισης προσφατα και τα σερβις του εχουν γινει κανονικα. Μονα του προβληματα ειναι οι ζαντες, το μπουζονι και τα αμορτισερ που θελει για να αποκτησει παλι το κρατημα του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα