Προς το περιεχόμενο

The Steam Universe [Steam Machines][Steam Controller][Steam Link]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και αυτο που κανει τα steam machines να διαφερουν απο τα pc που εχουμε τωρα δεν ειναι μονο μικρο τους μεγεθος αλλα και οτι θα πουλιουνται μαζι με χειριστηριο ενω τα σημερινα pc τα πουλανε μονο με πληκτρολογιο και ποντικι. Αυτο ειναι πολυ σημαντικο για το pc gaming διοτι καποιες απο τις εταιριες που δεν βγαζουν παιχνιδια στο pc χρησιμοποιουν το επιχειρημα οτι δεν εχουν ολοι gamepad στο pc. Τωρα ομως που ολα τα νεα pc-steam machine θα εχουν gamepad κατευθειαν μεσα στο πακετο πλεον δεν θα μπορουν οι εταιριες να χρησιμοποιουν αυτο σαν δικαιολογια για να μην βγαζουν καποια παιχνιδια στο pc.

  • Απαντ. 670
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η thq ειχε πει για το darksiders 1 και οτι αυτος ηταν ο λογος που το καθυστερησαν σε pc. Ο Βοοn ειχε πει για το mortal kombat που αργησε 2 χρονια να βγει σε pc οτι για αυτο δεν το εβγαζε. Βασικα οι περρισοτερες εταιριες χρησιμοποιουν την πειρατεια σαν δικαιολογια για να μην βγαλουν παιχνιδια στο pc αλλα υπαρχουν και καποιες λιγες που ειπαν και για το θεμα του χειριστηριου.

Δημοσ.

Steam Machines and Steam Controller shipping December 13th

11 DECEMBER - GREGORI

 

The time has come! We are ready to begin shipping Steam Machines and Steam Controllers to the 300 selected beta participants. The machines are due to leave the factory on Friday! 

 

Here are some photos from the production line. 

 

collage.jpg

 

The 300 selected beta testers are being notified today (at about 2:00 p.m. Pacific Time) that they’ll soon receive Steam hardware and SteamOS for testing. Each selected user is also being awarded a special badge on their Steam Community profile, indicating that they’re a beta participant. In addition, a number of games that run natively on SteamOS are being added to each selected user’s library. 

 

We’ve had to make the difficult decision to limit our beta to the U.S. only, because of regulatory hurdles. This was not our original plan, and it means we can’t collect beta feedback from Steam customers world-wide, which is pretty unfortunate. All things considered, we’re sure it was the right decision, because the alternative was to delay the whole beta beyond the point when we’d be able to incorporate any feedback into the 2014 products. This decision only affects Valve’s 300 prototype units; the commercial versions of Steam Machines that are for sale in 2014 won’t be affected by this. More information on those will be announced at CES on January 6. 

 

SteamOS will be made available when the prototype hardware ships. It will be downloadable by individual users and commercial OEMs. (But unless you’re an intrepid Linux hacker already, we’re going to recommend that you wait until later in 2014 to try it out.) We’ll post info soon about that. Oh, and stay tuned for the in-home streaming beta to begin soon, too! 

 

Happy holidays. And happy unboxing to our beta testers. See you on Steam.

Πηγή: http://steamcommunity.com/groups/steamuniverse#announcements/detail/1930088300965516570

 

Εγώ γιατί το περίμενα αυτό;

Δημοσ.

Μου φαίνεται κάπου έχει χαθεί το όλο νόημα.

 

Με 1500 δολλάρια συσκευές δεν ανταγωνίζεσαι τις κονσόλες, ούτε προσφέρεις κάτι προσιτό για το σαλόνι σου.

 

Απλά πουλάς ένα προϊόν για αυτούς που τους αρέσει να αγοράζουν έτοιμα φτιαγμένα high-end PCs (τύπου Alienware για παράδειγμα).

 

Η πλήρης ελευθερία στα specs των SteamBox είναι δίκοπο μαχαίρι.

 

Εκτός και αν ο Newell υπολογίζει ότι η ίδια η αγορά θα ορίσει το επίπεδο των specs.

  • Like 3
Δημοσ.

Της ibuyer θα κανει 500 ευρω . Αλλα θα ειναι πιο φθηνα και αλλα πιο ακριβα. Αυτα που θα ανταγωνιστουν τις κονσολες θα ειναι τα μοντελα των 500 ευρω που και παλι θα ειναι πιο ισχυρα απο αυτες.

Δημοσ.

Αυτά είναι νέα.Ελπίζω μέσα στο σκ να δούμε unboxings, reviews κλπ.

Κι εμένα με προβληματίζει πάντως το γεγονός ότι δεν θα έχουν όλα τα ίδια specs.Το μπάχαλο του android μου έρχεται στο μυαλό.

Βασικά θα το προτιμούσα και θα το καταλάβαινα αν είχαν 3 ας πούμε preset.Όπου κάποιος κατασκευαστής θα σου έφτιαχνε ένα σύστημα με χαρακτηριστικά επιπέδου a,b,c για παράδειγμα.Και το παιχνίδι αντίστοιχα στις απαιτήσεις του θα σε ενημέρωνε σχετικά και θα σου έλεγε ας πούμε παίζει και στο c, το entry level steambox στα 1080p.Τώρα αυτό το πράγμα, όπου πρακτικά θα έχουμε άπειρους συνδυασμούς και θα έχουμε όλες τις ιδιομορφίες των pc, μου προκαλεί πολλά ερωτηματικά.Μένει να δούμε βέβαια.

Δημοσ.

Περιμενω να δουμε benchmark απο steam os. Ποσο καλυτερα θα τρεχουν τα παιχνιδια σε steam os σε συγκριση με windows στο ιδιο pc. Αν τρεχουν 10-15 fps παραπανω τοτε αξιζει να βαλουμε steam os.


Οσοι εχουμε δυο σκληρους δισκους απλα εγκαθιστουμε το steam os στον αλλο και εται εχουμε και windows και steam os? Και δεν διατρεχουμε τον κινδυνο να παθουν ζημια τα windows κατα τη διαρκεια εγκαταστασης του steam os?

Δημοσ.

Περιμενω να δουμε benchmark απο steam os. Ποσο καλυτερα θα τρεχουν τα παιχνιδια σε steam os σε συγκριση με windows στο ιδιο pc. Αν τρεχουν 10-15 fps παραπανω τοτε αξιζει να βαλουμε steam os.

 

Οσοι εχουμε δυο σκληρους δισκους απλα εγκαθιστουμε το steam os στον αλλο και εται εχουμε και windows και steam os? Και δεν διατρεχουμε τον κινδυνο να παθουν ζημια τα windows κατα τη διαρκεια εγκαταστασης του steam os?

σε dual boot δεν επηρεάζει το ένα το άλλο. ακόμα και αν είναι στον ίδιο δίσκο.

Δημοσ.

Περιμενω να δουμε benchmark απο steam os. Ποσο καλυτερα θα τρεχουν τα παιχνιδια σε steam os σε συγκριση με windows στο ιδιο pc. Αν τρεχουν 10-15 fps παραπανω τοτε αξιζει να βαλουμε steam os.

Οσοι εχουμε δυο σκληρους δισκους απλα εγκαθιστουμε το steam os στον αλλο και εται εχουμε και windows και steam os? Και δεν διατρεχουμε τον κινδυνο να παθουν ζημια τα windows κατα τη διαρκεια εγκαταστασης του steam os?

 

Κατα πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στα frame rates. Μπορεί να διαψευστώ κιόλας,αλλά θα σου πω τη γνώμη μου.

Για το frame rate κυρίως οι βελτιώσεις θα είναι σε σχέση με άλλες διανομές Linux,γιατί μη ξεχνάμε ότι και το SteamOS,στο πυρήνα του Linux βασίζεται - δηλαδή μπορεί να έχει δικό του σχεδιασμό στα μενού,και ίσως και δικές του εφαρμογές,αλλά όλα αυτά τα προγράμματα κτλπ θα είναι γραμμένα στο τρόπο του Linux, που σημαίνει πως θα είναι συμβατό το OS γενικά με ότι μπορεί να τρέξει σε Linux.

Τώρα γιατί το SteamOS θα φέρει καλύτερες επιδόσεις σε frame rates σε σχέση με άλλες διανομές Linux ?

Γιατί αν και το Linux μπορούσε θεωρητικά να δώσει αυτά τα frame rates και νωρίτερα,οι manufacturers δεν έδιναν και πολύ σημασία στο να κάνουν πχ τους drivers τους optimized για Linux,λόγο του ότι σχεδόν κανείς δεν έπαιζε παιχνίδια σε Linux.

Με τη Valve όμως να πείθει ότι θα στηρίξει τη πλατφόρμα,μπαίνουν στη διαδικασία να γυαλίσουν καλύτερα τα προιόντα τους που αναφέρονται στο Linux.

 

Αυτό που προσωπικά θεωρώ σχεδόν σίγουρο,(εκτός και αν το SteamOS είναι full στο bloatware) είναι πως το SteamOS θα τρώει λιγότερο χώρο στο σκληρό δίσκο,και θα χρειάζεται λιγότερη RAM για να τρέξει, σημαίνοντας πως θα μείνει περισσότερος χώρος από αυτά για άλλα πράγματα.

 

Φυσικά λόγο του ότι το Linux είναι 'ανοιχτό' στο κώδικα του,που σημαίνει ο καθένας που ξέρει προγραμματισμό μπορεί να το ανοίξει και να αρχίσει να σκαλίζει τι κρύβεται από κάτω,σε περίπτωση που κάποιος developer θελήσει να κάνει βουτιά για να κάνει το παιχνίδι του να τρέχει καλύτερα,μπορεί να το κάνει. Θα το κάνει όμως ?

 

Από κει και πέρα,το κύριο ζήτημα για να μεταπηδήσει κάποιος από Windows σε SteamOS (και κατ επέκταση Linux) δεν είναι τόσο το optimization,όσο η ανοιχτή φύση του. Το ότι δηλαδή το Linux δεν ανήκει σε μια συγκεκριμένη εταιρία,η οποία ανά πάσα στιγμή να έχει το δικαίωμα να υποχρεώσει σε όσους το χρησιμοποιούν διάφορα πράγματα. Η στροφή της Valve προς το Linux δεν έγινε  γιατί ξαφνικά κατάλαβε ότι στο Linux μπορεί να κάνει καλύτερο optimization. Έγινε επειδή η Microsoft άρχισε νέο κύμα μονοπωλιακών τακτικών με τα Windows. Συγκεκριμένα το Windows App Store που έρχεται με τα Windows 8,το οποίο θα είναι προ-εγκατεστημένο και hard coded,και ίσως και στο μέλλον το μοναδικό μέρος από το οποίο να μπορεί κάποιος να αγοράσει προγράμματα και παιχνίδια για Windows.

Κάτι τέτοιο θα σήμαινε την αυτόματη εξαίρεση της Valve και του Steam από μελλοντικές εκδόσεις των Windows. Και αυτό φυσικά είναι κάτι που η Valve δεν το θέλει. Βγάζει πολλά λεφτά από το Steam για να το καταργήσει επειδή έτσι αποφάσισε η Microsoft. Αφού λοιπόν οι δρόμοι των 2 εταιριών αυτών αναγκαστικά δεν πάνε μαζί,για να μην εξαφανιστεί το Steam από το χάρτη,μεταπηδά στο Linux.

 

Φυσικά αυτό,δηλαδή ο πρωταρχικός λόγος είναι κάτι το οποίο μονάχα επηρεάζει τα συμφέροντα της Valve,αλλά για να το καταφέρει αυτό από τη μεριά της,θα πρέπει και ο κόσμος να την ακολουθήσει. Και επειδή δεν πρόκειται να το κάνει απ' τη καλή του τη καρδιά,προσπαθεί η Valve να κάνει τη μετάβαση από Windows σε Linux όσο λιγότερο "επώδυνη" γίνεται για τους πελάτες της,για να την ακολουθήσουν εκεί. Για αυτό άρχισε να κάνει port τις Windows εκδόσεις των παιχνιδιών της στο Linux,άρχισε να πιάνει κατασκευαστές hardware όπως η nVidia και να τους ψήνει να φτιάξουν drivers της προκοπής,να φτιάχνει αποκλειστικά χειριστήρια,και άλλα πράγματα που θα δούμε στη συνέχεια. Το σημαντικό δεν είναι να αγοράσει κάποιος έτοιμο Steam Machine. Μπορεί να κάνει και το δικό του pc να είναι Steam Machine,κατεβάζοντας το OS δωρεάν. Το σημαντικό είναι να έχουν όλοι το SteamOS στο μηχάνημα που θα παίζουν παιχνίδια,ώστε η Valve να μπορεί να πουλάει παιχνίδια στους gamers και στο μέλλον, όταν η Microsoft θα αναγκάζει τους πάντες που θέλουν να πουλήσουν software να το κάνουν αποκλειστικά μέσω του Windows App Store,αφήνοντας αναγκαστικά τη Microsoft να κατακρατά ποσοστά από τις πωλήσεις. Φυσικά και η Valve κατακρατά λεφτά από το τζίρο που κάνει ένα παιχνίδι στο Steam,και δίνει στους  developers / publishers το υπόλοιπο,μετά την αφαίρεση των ποσοστών που κρατά.

 

Η διαφορά είναι πως ενώ π.χ. σήμερα με τα Windows 7 και προηγούμενες εκδόσεις μπορεί να διαλέξει ο καταναλωτής από που να αγοράσει το παιχνίδι του,(gog,Steam,Origin,κτλπ) σε μελλοντικές εκδόσεις των Windows θα μπορεί να το κάνει μόνο από το Windows App Store,και η Microsoft θα τον αναγκάζει να είναι πελάτης της. Για τους developers / publishers θα σημαίνει πως δεν μπορούν ποια να σου πουλήσουν τα παιχνίδια τους απ' ευθείας,αλλά θα πρέπει να το κάνουν μέσω της Microsoft,και η Microsoft για να βάλει το παιχνίδι τους στο app store της θα τους ζητά πράγματα όπως το να βγάλουν άδεια app store developer,και φυσικά να τους κόβονται ποσοστά τα οποία θα κρατά η Microsoft.

Για publishers όπως η EA η οποία έχει ούτως η άλλως το δικό της app store (Origin) και οι 2 λύσεις το ίδιο θα είναι.Για να πουλήσουν στα Windows θα πρέπει να δώσουν ποσοστά στη Microsoft,για να πουλήσουν στο Steam στη Valve. Το ζήτημα της υπόθεσης είναι πως η Microsoft δεν θα παίζει μόνη της μπάλα στο παιχνίδι,αλλά μαζί με τη Valve. Που σημαίνει πως θα υπάρχει ανταγωνισμός και όχι μονοπώλιο. Πως αντί να μπορεί η Microsoft να κάνει ότι γουστάρει γιατί ούτως ή άλλως δεν θα έχει να φοβηθεί τίποτα,θα έχει κάτι να φοβηθεί,τη Valve,και έτσι θα προσπαθεί οι τιμές τις και υπηρεσίες της να είναι ανταγωνιστικές ώστε να ανταγωνίζεται τη Valve.

 

Το στοίχημα της Valve είναι μέσα σε ένα βάθος χρόνου το pc gaming αντί να συνεχιστεί στα Windows 8,9, να συνεχίζεται στο Linux / SteamOS.Publishers,developers,hardware manufacturers,και gamers να υποστηρίζουν Linux / SteamOS. Ο λόγος που η Valve ξεκίνησε την ιστορία των Steam Machines δεν είναι για να ανεβάσει τις πωλήσεις της κλέβοντας πελάτες από τις άλλες κονσόλες. Αλλά για να διατηρήσει τις πωλήσεις της και να υπάρχει ανταγωνισμός όσων αφορά τη πώληση software για υπολογιστές.

 

Θα μου πεις τα Steam Machine είναι ίδια με κονσόλες. Έχουν σχήμα κονσολών,έχουν χειριστήρια, και θα είναι κυρίως για να παίζουν παιχνίδια. Ναι δεν αντιλέγω. Ίσως και η Valve να θέλει να προσελκύσει κόσμο από το κοινό των κονσολών.(από όπου μπορεί βασικά) Και ίσως και όντως τα Steam Machines να είναι αρκετά καλά μηχανήματα σε σύγκριση με τις κονσόλες,και όντως κάποιοι παραδοσιακά console gamers να αποφασίσουν να αγοράσουν ένα Steam Machine και να αρχίσουν να παίζουν! Όλα αυτά μπορούν να συμβούν.

 

Το ζήτημα που θέλω να κάνω σαφές,είναι πως η ιστορία των Steam Machine δεν υπήρχε καν στον ορίζοντα πριν κυκλοφορήσουν τα Windows 8. Ο λόγος που η Valve ξεκίνησε την όλη ιστορία ήταν τα Windows 8 και τα μελλοντικά σχέδια της Microsoft για τα Windows. Αυτό που θέλει η Valve είναι την αγορά που θα χάσει από χρήστες Windows στο μέλλον να τους αναπληρώσει από αλλού.

Ίσως να τους αναπληρώσει από console gamers,που θα βρουν στα Steam Machines ένα ενδιαφέρον εναλλακτικό πακέτο. Υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Αλλά ενώ σε όλο αυτό το εγχείρημα έχει κοιτάξει να κάνει τα Steam Machines να είναι πιο ελκυστικά σε console gamers,ταυτόχρονα θέλει οι pc gamers να εξακολουθούν να αγοράζουν παιχνίδια από το Steam και στο μέλλον,όταν η δυνατότητα να υπάρχει Steam σε Windows PC θα είναι αδύνατη.

 

Και φυσικά μπορεί να βγει κάποιος και να πει "δεν χρειάζεται να βάλω SteamOS / Linux. Βασικά ούτε και Windows 8 ή 9,τα 7 τα σπαν και έχω το δικαίωμα επιλογής e-καταστήματος ακόμα σε αυτά". Και ναι μεν θα έχει δίκιο σε αυτό, αλλά μέχρι πότε θα έχει τα Windows 7 ? Μέχρι το 2015 ? Το 2018 ? Το 2020 μήπως ? Κάποια στιγμή δυστυχώς τα Windows 7 θα είναι πολύ παλιά πλέον,και δεν θα υποστηρίζονται.

Τότε αυτός που θα θέλει να παίξει τα νέα παιχνίδια και να μπορεί ακόμα να επιλέγει ο ίδιος το hardware του μηχανήματος θα έχει 2 επιλογές μπροστά του: Το νέο λειτουργικό της Microsoft που θα κοστίζει χρήματα για αγορά,και από όπου θα μπορεί να αγοράζει παιχνίδια μόνο από το app store της Microsoft,και το λειτουργικό της Valve που θα είναι τσάμπα και θα μπορεί να αγοράζει παιχνίδια από το Steam.Το ερώτημα είναι το SteamOS θα μας αφήνει να τρέχουμε σε αυτό εφαρμογές και παιχνίδια που έχουν γραφτεί για Linux αλλά δεν τα αποκτήσαμε από το Steam και π.χ. τα αγοράσαμε retail ?

 

Από τη πλευρά του PC gamer,αυτό που θα αλλάξει κυρίως στο μέλλον θα είναι ότι θα υπάρχουν 2 επιλογές για λειτουργικό:

 

#1 Αυτό που θα έχει GUI κινητού τηλεφώνου,θα κοστίζει χρήματα για την αγορά του,και θα είναι της Microsoft

#2 Αυτό που θα έχει GUI κονσόλας,θα είναι τσάμπα,και θα είναι της Valve.

 

Για τον console gamer αυτό που θα αλλάξει θα είναι το εξής:

 

#1 Ότι θα μπορεί να αγοράσει ένα σύστημα ολόιδιο σε εμφάνιση με κονσόλα,με τις ευκολίες που οι κονσόλες φέρουν,που να μπορεί όμως να του αλλάζει το hardware.

 

Από τη μεριά του console gamer,τα Steam Machines θα είναι συσκευές που θα τις χειρίζονται όπως τις κονσόλες,αλλά με καλούδια του pc όπως δυνατότητα επέκτασης hardware,δωρεάν online παίξιμο,και φθηνότερα παιχνίδια.

Από τη μεριά του pc gamer,τα Steam Machines θα είναι μια εναλλακτική λύση ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνουν λεφτά για κάθε νέο λειτουργικό,να μπορούν να εξακολουθούν να είναι πελάτες της Valve και στο μέλλον,και καλούδια του console gaming όπως το σχήμα / μέγεθος του case,και ένα ενιαίο standard χειριστήριο. Από τα "καλούδια" των Steam Machines για τον PC gamer,τα περισσότερα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο υπήρχαν ήδη,αλλά πλέον θα έχουν μια εναλλακτική επιλογή για το λειτουργικό τους,η οποία θα είναι και τσάμπα κιόλας.

 

Προσωπικά εύχομαι το SteamOS να "πιάσει" και να υποστηριχθεί από hardware manufacturers και publishers,γιατί δεν βλέπω τη στιγμή να απαγκιστρωθώ από τη Microsoft.

Όχι ότι με χαλάν τα Windows 7 που έχω τώρα,ίσα ίσα είναι το καλύτερο λειτουργικό που είχα ποτέ,και απ τα xp,αλλά τα Windows 8 δεν μου αρέσουν καθόλου,και ούτε οι πολιτικές της Microsoft μου αρέσουν. Και εφόσον η Microsoft αποφάσισε ότι και πέραν των Windows 8 θα κρατήσει το ίδιο GUI που απεχθάνομαι και δε θα έβαζα στον υπολογιστή μου και να με πλήρωνες,η σκέψη ότι στο μέλλον όταν τα Windows 7 δεν θα υποστηρίζονται θα πρέπει υποχρεωτικά να πληρώσω για να πάρω ένα προιόν που θεωρώ κακάσχημο και δυσλειτουργικό μόνο και μόνο επειδή θα κρατά τα παιχνίδια που θέλω ομήρους, με κάνει να αναμένω το SteamOS με ελπίδα,ενθουσιασμό,και ανοιχτές αγκάλες.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...