Προς το περιεχόμενο

τρεμουλο τιμονιου αμαξωματος


ohristou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το θέμα συνοπτικα είναι το εξης: Μετα απο το πεσιμο μου σε ενα κρασπεδο στην εθνικη καποιους μηνες πριν από εναν μλκ που μου κλεισε το δρομο έιχα τρεμουλο στο τιμόνι μετά τα 110 ενω ετρεμε το αμαξωμα μετα τα 130 η τα 120 καποιες φορές. Αλλάχθηκε μπαρακι ζαμφορ τοτε αλλαγη δεξιου μπροστα λαστιχου για εκανε τρυπα απο την μεσα μερια (ειχα αλλαξει και τα 4 πριν 1μιση μηνα) εγινε ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες οπως μου ειχαν πει αλλά το προβλημα παρεμεινε. Προχτές το πηγα πλεον το αμαξι σε αντιπροσωπια οπου πριν τελειωσω ακόμα να λεω το προβλημα μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι και στις δυο μεριες με κοστος 1000 ευρώ οι δυο και 120 εργασια ενώ καλό θα ηταν να άλλαζα και τα δυο ημιαξονια με κοστος που ουτε καν ρωτησα. Ιμιτασιον μπιλιοφοροι 180 υερω και οι δυο αλλά είναι πολυ δυσκολο να βρεθουν. Υπενθυμιζω οτι βρηκα με τα αμαξι μονο με την δεξια μερια και δεν μπορω να καταλαβω πως την ακουσαν και οι δυο μεριες. Απο οτι καταλαβα το προβλημα με τους μπιλιοφορους δεν οφειλεται στο χτυπημα αλλα ειναι συχνο φαινομενο και μαλλον παθητικο σημειο των corsa. Για μπιλιοφορους μου ειχαν πει και σε αλλο εξουσιοδοτημενο που ειχα ρωτησω και παω το αμαξι.
Φευγοντας απο την αντιπροσωπια με τα δοντια κατω απο το κοστος που ακουσα πηγα και εκανα αλλη μια ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι αυτη την φορα και το προβλημα φαινεται πως λυθηκε. Επισης να αναφερω οτι θελουν και τα αμορτισερ μου αλλαγμα γιατι εχουν ψοφησει πλεον. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης.

1 Αφου φαινεται να διορθωθηκε το προβλημα με τα ζυγοσταθμιση γαιδουρακι έχουν προβλημα οι μπιλιοφοροι η ειναι μαλακιες της οπελ για να μου τα αρπαξει;
2 Τελικα ηταν προβλημα ζυγοσταθμισης και αφου οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες τι προκαλουσε τοσο κραδασμο; Απο δω και περα τι πρεπει να κοιταξω για το προβλημα μιας και αυτη την ζυγοσταθμιση δεν την θεωρω και μονιμη λύση;
3 Εχουν τα οπελ γενικα τετοιο προβλημα με τους μπιλιοφορους;
4 Κανουν τοσο πολυ οι μπιλιοφοροι; Το ημιαξονιο ποσο κανει ολοκληρο και μπορει να βρεθει ολοκληρο ημιαξονιο aftermarket;
5 Αφου το χτυπημα ηταν στην δεξια μερια ειναι δυνατον να εχουν προβλημα και οι δύο μεριες ειτε στους μπιλιοφορους ειτε σε ημιαξονια; Η ταχυτητα μου ηταν 70χλμ

Να πω τελος πως το αμαξι δεν το σηκωσανε να το ελεγξουν απο κατω παρα το πηγε μια βολτα ένας τεχνικός.
Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα μιλαμε εδω για μια μπερδεψοκατασταση και για ενα κοστος yikes.giflipssealed.gif

Αυτ. corsa c 2004 twinport

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eνα παρομοιο προβλημα ειχα και γω .

 

Ενω το αμαξι εχει τελικη πανω απο 200 και δεν τρεμει καθολου ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες...σε μια φαση ετρεμε στα 100-120χλμ/ω και μετα δεν "εδινε" ευκολα για να παει παραπανω.

Επισης οταν εστριβα ακουγα διαφορα να κουδουνιζουν στις μπροστα ροδες.

Μην τα πολυλογω το πηγα σερβις και του αλλαξανε διαφορες μαλακιες στο συστημα διευθυνσης...ψαλιδια , ζαμφορ , μπιλιοφορους κλπ.

Καπακι και ευθυ/ζυγο-σταθμιση και ολα ηταν κομπλε μετα.

 

Το κοστος ολων αυτων + καποιων αλλων εργασιων μεσα στο πλαισιο του γενικου σερβις που εγινε..δεν ξεπερασε το 1000αρικο.

 

Για τις ερωτησεις σου δεν ξερω να απαντησω δεν ειμαι ειδικος...αλλα

 

1.Αν σου ειπανε σε 2-3 συνεργεια οτι καποια πραματα θελουν αλλαγη καλο ειναι να τα αλλαξεις.Μπορει οπως δειχνει να μην οφειλονται σε αυτα τα προβληματα..αλλα μπορει να εχουν υποστει φθορα..και να βγαλουν καποιο προβλημα καποια στιγμη.

2.-3.-4. δεν εχω ιδεα :) Για το κοστος πηγαινε σε διαφορα συνεργεια και αμα σου πουν για τα ιδια πραματα αλλαγη , ρωτα τιμες..να δεις πανω-κατω  που θα κυμαινεται η δουλεια.

5.Δεν εχει να λεει..μπορει να χτυπησες δεξια..να γαμηθηκε κατι..και επειδη δουλευε γαμημενο να παρεσερνε κατι αλλο απο την αλλη μερια..δεν αποκλειεται...

 

Το οτι το πηρε βολτα ο τεχνικος ειναι  κλασικη κινηση...να ακουσει ηχους , συμπεριφορα κλπ. Αλλα προφανως ειναι αυτονοητο οτι πριν πει ..αυτο φταιει ή το αλλο...πρεπει να το σηκωσει να επιβεβαιωσει τα ευρηματα απο την βολτα του...

 

 

Αυτοκινητο = corca c 2003 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα συνοπτικα είναι το εξης: Μετα απο το πεσιμο μου σε ενα κρασπεδο στην εθνικη καποιους μηνες πριν από εναν μλκ που μου κλεισε το δρομο έιχα τρεμουλο στο τιμόνι μετά τα 110 ενω ετρεμε το αμαξωμα μετα τα 130 η τα 120 καποιες φορές. Αλλάχθηκε μπαρακι ζαμφορ τοτε αλλαγη δεξιου μπροστα λαστιχου για εκανε τρυπα απο την μεσα μερια (ειχα αλλαξει και τα 4 πριν 1μιση μηνα) εγινε ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες οπως μου ειχαν πει αλλά το προβλημα παρεμεινε. Προχτές το πηγα πλεον το αμαξι σε αντιπροσωπια οπου πριν τελειωσω ακόμα να λεω το προβλημα μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι και στις δυο μεριες με κοστος 1000 ευρώ οι δυο και 120 εργασια ενώ καλό θα ηταν να άλλαζα και τα δυο ημιαξονια με κοστος που ουτε καν ρωτησα. Ιμιτασιον μπιλιοφοροι 180 υερω και οι δυο αλλά είναι πολυ δυσκολο να βρεθουν. Υπενθυμιζω οτι βρηκα με τα αμαξι μονο με την δεξια μερια και δεν μπορω να καταλαβω πως την ακουσαν και οι δυο μεριες. Απο οτι καταλαβα το προβλημα με τους μπιλιοφορους δεν οφειλεται στο χτυπημα αλλα ειναι συχνο φαινομενο και μαλλον παθητικο σημειο των corsa. Για μπιλιοφορους μου ειχαν πει και σε αλλο εξουσιοδοτημενο που ειχα ρωτησω και παω το αμαξι.

Φευγοντας απο την αντιπροσωπια με τα δοντια κατω απο το κοστος που ακουσα πηγα και εκανα αλλη μια ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι αυτη την φορα και το προβλημα φαινεται πως λυθηκε. Επισης να αναφερω οτι θελουν και τα αμορτισερ μου αλλαγμα γιατι εχουν ψοφησει πλεον. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης.

 

1 Αφου φαινεται να διορθωθηκε το προβλημα με τα ζυγοσταθμιση γαιδουρακι έχουν προβλημα οι μπιλιοφοροι η ειναι μαλακιες της οπελ για να μου τα αρπαξει;

2 Τελικα ηταν προβλημα ζυγοσταθμισης και αφου οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες τι προκαλουσε τοσο κραδασμο; Απο δω και περα τι πρεπει να κοιταξω για το προβλημα μιας και αυτη την ζυγοσταθμιση δεν την θεωρω και μονιμη λύση;

3 Εχουν τα οπελ γενικα τετοιο προβλημα με τους μπιλιοφορους;

4 Κανουν τοσο πολυ οι μπιλιοφοροι; Το ημιαξονιο ποσο κανει ολοκληρο και μπορει να βρεθει ολοκληρο ημιαξονιο aftermarket;

5 Αφου το χτυπημα ηταν στην δεξια μερια ειναι δυνατον να εχουν προβλημα και οι δύο μεριες ειτε στους μπιλιοφορους ειτε σε ημιαξονια; Η ταχυτητα μου ηταν 70χλμ

 

Να πω τελος πως το αμαξι δεν το σηκωσανε να το ελεγξουν απο κατω παρα το πηγε μια βολτα ένας τεχνικός.

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα μιλαμε εδω για μια μπερδεψοκατασταση και για ενα κοστος yikes.giflipssealed.gif

 

Αυτ. corsa c 2004 twinport

1. Το ότι διορθώθηκε το πρόβλημα με ευθυγράμμιση(και ζυγοστάθμιση ταυτόχρονα από ότι έγραψες), δεν σημαίνει απαραίτητα πως οι μπιλιοφόροι σου είναι ok. Καλύτερα πήγαινε σε άλλο συνεργείο να τσεκάρει τους μπιλιοφόρους σου.

 

2. Πολλά πράγματα μπορεί να έφταιγαν. Μπορεί να μην είχε γίνει σωστή ζυγοστάθμιση είτε από λάθος του τεχνικού είτε από βλάβη του μηχανήματος, μπορεί να μην είχε κάτσει σωστά η ζάντα, μπορεί να μην είχε κάτσει σωστά το λάστιχο στη ζάντα, μπορεί να είχε φύγει κανα βαράκι.

Όσο για το τι να κοιτάξεις από δω και πέρα, δεν υπάρχει λόγος να κοιτάξεις τίποτα. Η ζυγοστάθμιση(που δεν τη θεωρείς μόνιμη λύση) διορθώνει κάποια συγκεκριμένα προβλήματα, δεν καλύπτει προβλήματα.

 

3. Έτσι έχω ακούσει, αλλά με τους εξωτερικούς και όχι τους εσωτερικούς.

 

4. Με μια σύντομη αναζήτηση, οι εσωτερικοί μη γνήσιοι έχουν κάπου 90-95 έκαστος. Ημιαξόνια δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις αν δεν έχουν πρόβλημα.

 

5. Απίθανο το βρίσκω, οι μπροστινοί τροχοί συνδέονται μεταξύ τους με το τιμόνι, πρώτα θα την άκουγαν ημίμπαραᾱκρόμπαρα-κρεμαγιέρα και μετά οτιδήποτε άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα συνοπτικα είναι το εξης: Μετα απο το πεσιμο μου σε ενα κρασπεδο στην εθνικη καποιους μηνες πριν από εναν μλκ που μου κλεισε το δρομο έιχα τρεμουλο στο τιμόνι μετά τα 110 ενω ετρεμε το αμαξωμα μετα τα 130 η τα 120 καποιες φορές. Αλλάχθηκε μπαρακι ζαμφορ τοτε αλλαγη δεξιου μπροστα λαστιχου για εκανε τρυπα απο την μεσα μερια (ειχα αλλαξει και τα 4 πριν 1μιση μηνα) εγινε ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες οπως μου ειχαν πει αλλά το προβλημα παρεμεινε. Προχτές το πηγα πλεον το αμαξι σε αντιπροσωπια οπου πριν τελειωσω ακόμα να λεω το προβλημα μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι και στις δυο μεριες με κοστος 1000 ευρώ οι δυο και 120 εργασια ενώ καλό θα ηταν να άλλαζα και τα δυο ημιαξονια με κοστος που ουτε καν ρωτησα. Ιμιτασιον μπιλιοφοροι 180 υερω και οι δυο αλλά είναι πολυ δυσκολο να βρεθουν. Υπενθυμιζω οτι βρηκα με τα αμαξι μονο με την δεξια μερια και δεν μπορω να καταλαβω πως την ακουσαν και οι δυο μεριες. Απο οτι καταλαβα το προβλημα με τους μπιλιοφορους δεν οφειλεται στο χτυπημα αλλα ειναι συχνο φαινομενο και μαλλον παθητικο σημειο των corsa. Για μπιλιοφορους μου ειχαν πει και σε αλλο εξουσιοδοτημενο που ειχα ρωτησω και παω το αμαξι.

Φευγοντας απο την αντιπροσωπια με τα δοντια κατω απο το κοστος που ακουσα πηγα και εκανα αλλη μια ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι αυτη την φορα και το προβλημα φαινεται πως λυθηκε. Επισης να αναφερω οτι θελουν και τα αμορτισερ μου αλλαγμα γιατι εχουν ψοφησει πλεον. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης.

 

1 Αφου φαινεται να διορθωθηκε το προβλημα με τα ζυγοσταθμιση γαιδουρακι έχουν προβλημα οι μπιλιοφοροι η ειναι μαλακιες της οπελ για να μου τα αρπαξει;

2 Τελικα ηταν προβλημα ζυγοσταθμισης και αφου οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες τι προκαλουσε τοσο κραδασμο; Απο δω και περα τι πρεπει να κοιταξω για το προβλημα μιας και αυτη την ζυγοσταθμιση δεν την θεωρω και μονιμη λύση;

3 Εχουν τα οπελ γενικα τετοιο προβλημα με τους μπιλιοφορους;

4 Κανουν τοσο πολυ οι μπιλιοφοροι; Το ημιαξονιο ποσο κανει ολοκληρο και μπορει να βρεθει ολοκληρο ημιαξονιο aftermarket;

5 Αφου το χτυπημα ηταν στην δεξια μερια ειναι δυνατον να εχουν προβλημα και οι δύο μεριες ειτε στους μπιλιοφορους ειτε σε ημιαξονια; Η ταχυτητα μου ηταν 70χλμ

 

Να πω τελος πως το αμαξι δεν το σηκωσανε να το ελεγξουν απο κατω παρα το πηγε μια βολτα ένας τεχνικός.

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα μιλαμε εδω για μια μπερδεψοκατασταση και για ενα κοστος yikes.giflipssealed.gif

 

Αυτ. corsa c 2004 twinport

 

1. Ειτε λενε μαλακιες για να στα αρπαξουν ειτε εκαναν το τοσο- τοσο που λεμε. Εννοειτε πριν κανεις οτιδηποτε πας σε 3-4 συνεργεια και αν γινεται οχι σε αντιπροσωπιες καταλαβαινεις το γιατι.

 

2. Η ζυγοσταθμιση διαφερει απο μαγαζι σε μαγαζι και υπαρχει περιπτωση ο ενας να λεει το ενα κ αλλος το αλλο γιαυτο δεν πετυχε με την πρωτη .

 

  Να σε ρωτησω κατι τι ζαντες λαστιχα φορας? Μηπως αλλαξες διαστασεις στα λαχιστα ?

 

3. Δεν ξερω.

 

4. Απαντηθηκε απο το παιδι πανω.

 

5. Δεν ειναι και απιθανο. Παντως ηταν πολλα τα χλμ αν επεσες σε κρασπεδο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα συνοπτικα είναι το εξης: Μετα απο το πεσιμο μου σε ενα κρασπεδο στην εθνικη καποιους μηνες πριν από εναν μλκ που μου κλεισε το δρομο έιχα τρεμουλο στο τιμόνι μετά τα 110 ενω ετρεμε το αμαξωμα μετα τα 130 η τα 120 καποιες φορές. Αλλάχθηκε μπαρακι ζαμφορ τοτε αλλαγη δεξιου μπροστα λαστιχου για εκανε τρυπα απο την μεσα μερια (ειχα αλλαξει και τα 4 πριν 1μιση μηνα) εγινε ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες οπως μου ειχαν πει αλλά το προβλημα παρεμεινε. Προχτές το πηγα πλεον το αμαξι σε αντιπροσωπια οπου πριν τελειωσω ακόμα να λεω το προβλημα μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη οι εσωτερικοι μπιλιοφοροι και στις δυο μεριες με κοστος 1000 ευρώ οι δυο και 120 εργασια ενώ καλό θα ηταν να άλλαζα και τα δυο ημιαξονια με κοστος που ουτε καν ρωτησα. Ιμιτασιον μπιλιοφοροι 180 υερω και οι δυο αλλά είναι πολυ δυσκολο να βρεθουν. Υπενθυμιζω οτι βρηκα με τα αμαξι μονο με την δεξια μερια και δεν μπορω να καταλαβω πως την ακουσαν και οι δυο μεριες. Απο οτι καταλαβα το προβλημα με τους μπιλιοφορους δεν οφειλεται στο χτυπημα αλλα ειναι συχνο φαινομενο και μαλλον παθητικο σημειο των corsa. Για μπιλιοφορους μου ειχαν πει και σε αλλο εξουσιοδοτημενο που ειχα ρωτησω και παω το αμαξι.

Φευγοντας απο την αντιπροσωπια με τα δοντια κατω απο το κοστος που ακουσα πηγα και εκανα αλλη μια ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι αυτη την φορα και το προβλημα φαινεται πως λυθηκε. Επισης να αναφερω οτι θελουν και τα αμορτισερ μου αλλαγμα γιατι εχουν ψοφησει πλεον. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης.

 

1 Αφου φαινεται να διορθωθηκε το προβλημα με τα ζυγοσταθμιση γαιδουρακι έχουν προβλημα οι μπιλιοφοροι η ειναι μαλακιες της οπελ για να μου τα αρπαξει;

2 Τελικα ηταν προβλημα ζυγοσταθμισης και αφου οι ζαντες μου δεν ηταν στραβες τι προκαλουσε τοσο κραδασμο; Απο δω και περα τι πρεπει να κοιταξω για το προβλημα μιας και αυτη την ζυγοσταθμιση δεν την θεωρω και μονιμη λύση;

3 Εχουν τα οπελ γενικα τετοιο προβλημα με τους μπιλιοφορους;

4 Κανουν τοσο πολυ οι μπιλιοφοροι; Το ημιαξονιο ποσο κανει ολοκληρο και μπορει να βρεθει ολοκληρο ημιαξονιο aftermarket;

5 Αφου το χτυπημα ηταν στην δεξια μερια ειναι δυνατον να εχουν προβλημα και οι δύο μεριες ειτε στους μπιλιοφορους ειτε σε ημιαξονια; Η ταχυτητα μου ηταν 70χλμ

 

Να πω τελος πως το αμαξι δεν το σηκωσανε να το ελεγξουν απο κατω παρα το πηγε μια βολτα ένας τεχνικός.

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα μιλαμε εδω για μια μπερδεψοκατασταση και για ενα κοστος yikes.giflipssealed.gif

 

Αυτ. corsa c 2004 twinport

1. Οι μπιλιοφόροι όταν είναι να παραδώσουν πνέυμα το δείχνουν με 2 τρόπους. πρώτον κλειδώνει το τιμόνι και δε μπορείς να στρίψεις και δεύτερον σε κάθε αλλάγή κατεύθυνσης είτε με 1 χλμ την ΄ωρα έιτε με περισσότερα ακούς κάτι σαν να σπάει. είναι λίγο τρομακτικός ο θόρυβος που κάνουν όταν στρίβεις το τιμόνι. σαν να σπάει το πλαίσιο ένα πράγμα. εάν δεν έχεις κάποιο τέτοιο σύμπτωμα τότε είσαι καλά.

2. το τρέμουλο αποτελεί συνέπεια κάποιας ασσυμετρίας. από στραβή ζάντα μέχρι και στραβό ακραξόνιο , μετατόπιση του κέντρου της ζάντας αλλά και από στραβό δίσκο φρένου. στο τελευταίο έχεις και τρέμουλο στο πεντάλ του φρένου κατά την πέδηση. επίσης τσέκαρε σε ευθυγραμμισά την απόσταση των 2 μπροστινών τροχών από τους πίσω και δες εάν είσαι στα κόκκινα ή μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή. παίζει να έχεις μία στραβή βάση βάση ανάρτησης ( κοινώς ψαλίδι) καθώς αυτό, μαζί με ζάντα -λάστιχο και θόλο την ακούνε πρώτα από όλα.

3. δεν έχει ακουστεί για κάτι τέτοιο απλώς οι μπιλιοφόροι πλέον έχουν γίνει κάτι αναλώσιμο. για ανεξάρτητου κατασκευαστή μπορείς να βρεις ημιαξόνια και μπιλιοφόρους σετ που είναι κατά πολύ καλλίτεροι από τους μαμά και με υποπολλαπλάσιο κόστος. ψάξε να δεις εάν έχει βγάλει κάτι η SKF.

4. μπιλιοφόροι τόσο ακριβοί είναι πρωτάκουστο. 1000 ευρώ!!!!!!το πολύ έχουν 50 ευρώ ο καθένας. το ημιαξόνιο σου κάνει 380 ευρώ το καθένα. βέβαια η όπελ είναι πολύ ακριβή στα ανταλλακτικά 

5. όχι η μία μεριά που δεν έπεσε λογικώς δεν πρέπει να έχει πρόβλημα. πάντως τσέκαρε και τις βάσεις της μηχανής σου σε περίπτωση που μία λάσκαρε από το χτύπημα και ο κινητήρας πλέει μέσα. επίσης τσέκαρε και το ημίμπαρο. είναι η ράβδος που μπαίνει μέσα στην κρεμαργιέρα και πριν το ακρόμπαρο. το ακρόμπαρο δένει πάνω στο ημίμπαρο από τη μεριά προς τον κινητήρα και πάνω στο άκρο από τη μεριά της ρόδας.

 

επίσης όταν κάνεις ζυγοστάθμιση και εφόσον έχεις αποκλέισει κάθε άλλο ενδεχόμενο για το τρέμουλα πέρα από τη ζυγοστάθμιση τότε καλό θα ήταν να δοκιμαστεί και ζυγοστάθμιση με τη ρόδα πάνω στο αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον hyphen απαντω πως έχω λαστιχα premium contact 5 σε διασταση 185/55/15/82Η μαμα με μαμα 15αρες ζαντες. Αν ηταν στραβο ενα ψαλιδι δεν θα το εδειχνε η ευθυγραμμιση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον hyphen απαντω πως έχω λαστιχα premium contact 5 σε διασταση 185/55/15/82Η μαμα με μαμα 15αρες ζαντες. Αν ηταν στραβο ενα ψαλιδι δεν θα το εδειχνε η ευθυγραμμιση;

Δεν εχεις πειραξει τιποτα διαστασεις στα λαστιχα απο μονος σου?? δηλαδη φορας οτι ειχε μολις το αγορασες καινουργιο σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φοράω της μαμα διαστασεις. Αν ήταν στραβο το ψαλιδι δεν θα το εδειχνε η ευθυγραμμιση; Και οσον αφορα την ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι φυσικα και δεν την θεωρω μονομη λυση. Αν εχεις μποσικα το ημιαξονια τοτε μπορει να το καλυψει αλλα η βλαβη εξακολουθει να υπαρχει. Επισης τι θα γινεται καθε φορα που θα πρεπει να βγει ο τροχος; Δεν θα μπορω να αλλαξω τα λαστιχα μπρος πισω, να αλλαξω τακακια, να καθαρισω τα ταμπουρα πισω κτλ; Τι εννοουν οταν λενε οτι η ζαντα πρεπει να μπει στην ιδια θεση; Να μην αλλαξεις τροχους πχ να βαλεις τον μπροστα πισω η πρεπει με τον τροπο που ειναι βιδωμενος στο μουαγιε κατα τον ιδιο τροπο να ξαναμπει; Και αυτος που μου εκανε την ζυγοσταθμιση δεν μου σημαδεψε κατι. Επομενως οταν χρειαστει για καποιο λογω να βγαλω καποιο τροχο πρεπει να πως οτι εχω κανει αυτου του ειδους την ζυγοσταθμιση και να μου μαρκαρουν τον τροχο και να τον βαλουν στην σωστη θεση; Σιγα μην κατσουν ν α ασχοληθουν. Και τελος αφου αυττου του ειδους η ζυγοσταθμιση ζυγοσταθμιζει ολο το μπροστινο συστημα θα πρεπει οταν αλλαξω πχ δισκους η αμπορτισερ να την επαναλαβω;, Να γιατι δεν την θεωρω μονιμη και σωστη λυση. Επισης ειναι λιγοι πλεον αυτοι που κανουν αυτην την διαδικασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν βγαλεις καποιον τροχο για να αλλαξεις π.χ. τακακια/δισκοφρενα κλπ..δεν χρειαζεσαι ξανα ζυγοσταθμιση κλπ.

 

Δεν αλλαζει κατι στο συστημα διευθυνσης , στο ελαστικο της συγκεκριμενης ροδας , στην ζαντα (εκτος και αν ξεκολησει κανα βαριδι) .

 

Αν αλλαξεις λαστιχα μπρος/πισω ή πειραξεις κατι στο συστημα διευθυνσης ή στην ζαντα κατι ή στα αμορτισερ ή βαλεις καινουργια λαστιχα..τοτε ναι καλο ειναι αν οχι επιβεβλημενο να ξαναγινεται ζυγοσταθμιση.

 

Και γω καποτε νομιζα οτι η ζυγοσταθμιση δεν ειναι κατι μονιμο...και οντως δεν ειναι..αλλα δεν "χαλαει" ευκολα.Και να φανταστεις οτι εχω σκληρες αναρτησεις και κοπανιεμαι καθημεριμενα σε απειρες λακουβες και ποναει η ψυχη μου.

Αλλα καποτε εκανα 2-3 ζυγοσταθμισεις μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα...και παρολη την καθημερινη καταπονηση ...δεν ειχε "χαθει" ουτε χιλιοστο.

 

Θελω να πω οτι εκτος και αν αλλαξεις κατι που επιβαλλει ζυγοσταθμιση ή υπαρξει καποια περαν του φυσιολογικου καταπονηση του αυτοκινητου (να πεσεις σε κρασπεδο καλη ωρα,καμμια δολοφονικη λακουβα ξερωγω)...τοτε η ζυγοσταθμιση "αντεχει" καιρο :)

 

Προσωπικη γνωμη τα παραπανω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φοράω της μαμα διαστασεις. Αν ήταν στραβο το ψαλιδι δεν θα το εδειχνε η ευθυγραμμιση; Και οσον αφορα την ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι φυσικα και δεν την θεωρω μονομη λυση. Αν εχεις μποσικα το ημιαξονια τοτε μπορει να το καλυψει αλλα η βλαβη εξακολουθει να υπαρχει. Επισης τι θα γινεται καθε φορα που θα πρεπει να βγει ο τροχος; Δεν θα μπορω να αλλαξω τα λαστιχα μπρος πισω, να αλλαξω τακακια, να καθαρισω τα ταμπουρα πισω κτλ; Τι εννοουν οταν λενε οτι η ζαντα πρεπει να μπει στην ιδια θεση; Να μην αλλαξεις τροχους πχ να βαλεις τον μπροστα πισω η πρεπει με τον τροπο που ειναι βιδωμενος στο μουαγιε κατα τον ιδιο τροπο να ξαναμπει; Και αυτος που μου εκανε την ζυγοσταθμιση δεν μου σημαδεψε κατι. Επομενως οταν χρειαστει για καποιο λογω να βγαλω καποιο τροχο πρεπει να πως οτι εχω κανει αυτου του ειδους την ζυγοσταθμιση και να μου μαρκαρουν τον τροχο και να τον βαλουν στην σωστη θεση; Σιγα μην κατσουν ν α ασχοληθουν. Και τελος αφου αυττου του ειδους η ζυγοσταθμιση ζυγοσταθμιζει ολο το μπροστινο συστημα θα πρεπει οταν αλλαξω πχ δισκους η αμπορτισερ να την επαναλαβω;, Να γιατι δεν την θεωρω μονιμη και σωστη λυση. Επισης ειναι λιγοι πλεον αυτοι που κανουν αυτην την διαδικασια.

Εχεις κανει ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι?

 

Το τρεμουλο αν καταλαβαινω τι εννοεις μου κανει πιο πολυ ευθυγραμμιση και καλο θα ηταν να γινει πανω στο αμαξι και αυτη.

 

Εκτος απο αυτα το τρεμουλο οφειλεται και σε αλλους παραγωντες. Ποσα χλμ εχεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις κανει ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι?

 

Το τρεμουλο αν καταλαβαινω τι εννοεις μου κανει πιο πολυ ευθυγραμμιση και καλο θα ηταν να γινει πανω στο αμαξι και αυτη.

 

Εκτος απο αυτα το τρεμουλο οφειλεται και σε αλλους παραγωντες. Ποσα χλμ εχεις?

Ναι πανω στο αμαξι εχω κανει. Η ευθυγραμμιση δεν χει σχεση με τρεμουλο. Οταν χρειαζεται ευθυγραμμιση το αμαξι τραβαει. Παντως εκανα και ευθυγραμμιση. Χλμ εχω 68000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φοράω της μαμα διαστασεις. Αν ήταν στραβο το ψαλιδι δεν θα το εδειχνε η ευθυγραμμιση; Και οσον αφορα την ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι φυσικα και δεν την θεωρω μονομη λυση. Αν εχεις μποσικα το ημιαξονια τοτε μπορει να το καλυψει αλλα η βλαβη εξακολουθει να υπαρχει. Επισης τι θα γινεται καθε φορα που θα πρεπει να βγει ο τροχος; Δεν θα μπορω να αλλαξω τα λαστιχα μπρος πισω, να αλλαξω τακακια, να καθαρισω τα ταμπουρα πισω κτλ; Τι εννοουν οταν λενε οτι η ζαντα πρεπει να μπει στην ιδια θεση; Να μην αλλαξεις τροχους πχ να βαλεις τον μπροστα πισω η πρεπει με τον τροπο που ειναι βιδωμενος στο μουαγιε κατα τον ιδιο τροπο να ξαναμπει; Και αυτος που μου εκανε την ζυγοσταθμιση δεν μου σημαδεψε κατι. Επομενως οταν χρειαστει για καποιο λογω να βγαλω καποιο τροχο πρεπει να πως οτι εχω κανει αυτου του ειδους την ζυγοσταθμιση και να μου μαρκαρουν τον τροχο και να τον βαλουν στην σωστη θεση; Σιγα μην κατσουν ν α ασχοληθουν. Και τελος αφου αυττου του ειδους η ζυγοσταθμιση ζυγοσταθμιζει ολο το μπροστινο συστημα θα πρεπει οταν αλλαξω πχ δισκους η αμπορτισερ να την επαναλαβω;, Να γιατι δεν την θεωρω μονιμη και σωστη λυση. Επισης ειναι λιγοι πλεον αυτοι που κανουν αυτην την διαδικασια.

Οι διαστάσεις της ζάντας και του ελαστικού δεν παίζουν ρόλο στο τρέμουλο που προκαλεί η κακή ζυγοστάθμιση. Οι λάθος διαστάσεις μπορεί να αλλάζουν την τελική σχέση μετάδοσης, τη γεωμετρία της ανάρτησης γενικότερα, αλλά δεν προκαλούν τρέμουλο σε συγκεκριμένες ταχύτητες εφόσον είναι σωστά ζυγοσταθμισμένα.

 

Η ευθυγράμμιση(το μηχάνημα) δεν αντιλαμβάνεται αν είναι στραβό ένα ψαλίδι, απλά μετράει τις γωνίες των τροχών και τις αποστάσεις μεταξύ τους, και αμέσως μετά τις συγκρίνει με τις τιμές του κατασκευαστή. Αν έχει στραβώσει ένα ψαλίδι, το διαπιστώνει ο τεχνικός με το μάτι. Ένα στραβό ψαλίδι όμως δημιουργεί άλλα προβλήματα, όχι τρέμουλο στο τιμόνι σε συγκεκριμένη ταχύτητα.

 

Τώρα όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η ευθυγράμμιση πάνω στο αμάξι έλυσε το πρόβλημα. Αν όντως το έλυσε, μόνο τότε ισχύουν μερικά από αυτά που γράφεις. Ναι η ζάντα πρέπει όταν βγει πρέπει να ξαναμπεί στην ίδια θέση, και αυτό σημαίνει πως μια συγκεκριμένη τρύπα της ζάντας πρέπει να μπει στο ίδιο μπουζόνι/στην ίδια τρύπα του μουαγιέ που ήταν και πριν. Τακάκια μπορείς άνετα να αλλάξεις, οτιδήποτε δεν είναι μη αναρτώμενη μάζα(δλδ ότι δεν κινείται μαζί με τον τροχό όπως τακάκια, αμορτισέρ κτλ) δεν επηρεάζει. Το σημάδεμα πρέπει να γίνει όταν χρειαστεί να βγεί η ζάντα, δεν έπρεπε να στο κάνουν όταν έκανες ευθυγράμμιση. Τώρα αν κάποιος μηχανικός δεν κάτσει να ασχοληθεί με το να μαρκάρει τη θέση του τροχού πάνω στο μουαγιέ παρόλο που του το ζητήσεις, τότε απλά μην ξαναπατήσεις εκεί.

 

Και τέλος θα σου προτείνω να κάνεις το ίδιο που πρότεινα και σε προηγούμενο μήνυμα: Πήγαινε σε άλλο συνεργείο(κατά προτίμηση σε κάποιο που εμπιστεύεσαι) να τσεκάρουν τους μπιλιοφόρους σου. Αν έχουν τόσο πολλά μπόσικα, τότε άλλαξε τα, κάνε νέα ζυγοστάθμιση με μηχάνημα νέου τύπου και καθάρισες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι πανω στο αμαξι εχω κανει. Η ευθυγραμμιση δεν χει σχεση με τρεμουλο. Οταν χρειαζεται ευθυγραμμιση το αμαξι τραβαει. Παντως εκανα και ευθυγραμμιση. Χλμ εχω 68000

Πως δεν εχει απο καινουργια ή σταβοφαγομενα λαστιχα μπορει να παρουσιαζει τετοιο προβλημα.

 

Παιζει ρολο και για ποσο τρεμουλο μιλαμε...Το τρεμουλο μεταδιδεται μονο στο τιμονι ή τρεμει και το υπολοιπο αμαξωμα;

 

Δηλαδη πατωμα ή πορτες ή ολο ;ειδες κατι τετοιο; εστω και σε μικρο βαθμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<<FYI
Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχει σημαντικά μικρότερη ακρίβεια από την ζυγοστάθμιση που κάνεις σε καλό μηχάνημα έξω από το αυτοκίνητο. Σκέψου ότι πάνω στο αυτοκίνητο τα βάρη μπαίνουν μόνο στην εξωτερική πλευρά της ζάντας, είναι σχεδόν σαν την παλιά ζυγοστάθμιση που ζύγιζαν τα λάστιχα.
Δηλαδή αν η ζάντα/λάστιχο θέλει ζυγοστάθμιση και στην μέσα και στην έξω πλευρά, τότε με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο σίγουρα θα τραντάζει σε πολύ μεγάλες ταχύτητες - δεν γίνεται αλλιώς.

Μόνο αν το αμάξι έχει κάποιο πρόβλημα που θέλεις να καλύψεις με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
(και πάλι όχι για πολύ μεγάλες ταχύτητες)

>>

τα λαστιχα τα αλλαξες προσφατα και τοτε ξεκινησε?μπορει να φταινε αυτα ή ρουλεμαν ή ενα απο τα παραπανω που ειπαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...