Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.Έχω ένα προβλημα.Πριν 20 μέρες αγόρασα ένα κουτί από την cosmodata και επειδή δεν είχα όλα τα κομμάτια για το pc το άφησα στην άκρη,Προχθές που το άνοιξα ήταν σπασμένο και όταν το έστειλα πίσω μου είπαν ότι έχει περάσει πολύς καιρός και δεν μπορούν να κάνουν κάτι.Τι μπορώ να κάνω για να μην δίνω πάλι λεφτά?

Δημοσ.

Τπτ... η περιοδος για το DOA (dead on arrival) περασε προ πολλου, και το να αποδειξεις ότι το κουτι ηταν ηδη σπασμενο χωρις δικη σου παραμβαση είναι αδυνατον απο την στιγμη που δεν το έλεγξες κατα την παραλαβη. 

 

 

Τι ακριβως έχει σπασει , βαλε καμια φωτο να δουμε μπας και μπορει να σουλουπωθει λιγο! 

Δημοσ.

αλλιως μιλας με αντιπροσωπεια μηπως βγαλεις ακρη.γιατι με την cosmodata σιγουρα δεν θα βγαλεις.



Παντως εφοσον εχει εγγυηση ασχετα με το ποσος καιρος εχει περασει θα πρεπε να στο αλλαξουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...