DimPapanik Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Καλησπέρα παιδιά.Έχω ένα προβλημα.Πριν 20 μέρες αγόρασα ένα κουτί από την cosmodata και επειδή δεν είχα όλα τα κομμάτια για το pc το άφησα στην άκρη,Προχθές που το άνοιξα ήταν σπασμένο και όταν το έστειλα πίσω μου είπαν ότι έχει περάσει πολύς καιρός και δεν μπορούν να κάνουν κάτι.Τι μπορώ να κάνω για να μην δίνω πάλι λεφτά?
WalkerSW Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Τπτ... η περιοδος για το DOA (dead on arrival) περασε προ πολλου, και το να αποδειξεις ότι το κουτι ηταν ηδη σπασμενο χωρις δικη σου παραμβαση είναι αδυνατον απο την στιγμη που δεν το έλεγξες κατα την παραλαβη. Τι ακριβως έχει σπασει , βαλε καμια φωτο να δουμε μπας και μπορει να σουλουπωθει λιγο!
DimPapanik Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 πάω να το πάρω πίσω και θα βάλω fotos αν είναι γιατί άλλα λεφτά δεν παίζουν για άλλο κουτί.
poulinos Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2013 αλλιως μιλας με αντιπροσωπεια μηπως βγαλεις ακρη.γιατι με την cosmodata σιγουρα δεν θα βγαλεις. Παντως εφοσον εχει εγγυηση ασχετα με το ποσος καιρος εχει περασει θα πρεπε να στο αλλαξουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα