Προς το περιεχόμενο

Απαραδεκτο σερβις της sony hellas


spartan29gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια καλημερα,στις 5/9 εστειλα σε ενα εξουσιοδοτημενο σερβις την τηλεοραση μου,λογου ενος προβληματος που παρουσιασε στην εικονα(λεπτες λευκες οριζοντιες γραμμες )Εχθες με παιρνουν τηλεφωνο μετα απο 2 εβδομαδες αναμονης και μου λενε οτι αλλαξανε την πλακετα,με νεο ανταλακτικο.Δυστυχως σημερα διαπιστωνω οτι το προβλημα που ειχα παραμενει ξανα και περας της αλλαγης(που υποτιθεται απο οτι φαινεται κανανε)Ενα αλλο στοιχειο που κινησε πονηρες υποψιες ηταν οτι στην παραλαβη της τηλεορασης μου,ενας εκ τον 2 μου ανεφερε να μην επιλεγω την επιλογη της ζωηρης εικονας διοτι ετσι μπορει λεει να καψω τα χρωματα. :X Θα ηθελα ρε παιδια να μου  πειτε στο τι πρεπει να κανω απο εδω και στο εξης?να τους παρω τηλεφωνο με το πρωτο φως της ημερα και να τους αρχισω στα καντηλια?η να κανω καταγγελια απευθειας στα κεντρικα της σονυ,μπας και βγαλω ακρη?ευχαριστω πολυ.

Υ.Γ Η τηλεοραση μου ειναι ακομα εντος εγγυηση.

 

Εστειλα και τα παραπονα μου στην ηλεκτρονικη υποστιριξη της σονυ,και εγραψα τα εξης με οσο πιο λεπτομερια μπορουσα.
 

 Καλησπερα σας,στις 5/9 καλω το εξουσιοδοτημενο σερβις σας με την εξης ονομασια Γιεμεντογλου %σια ΑΕ για να παραλαβη την τηλεοραση μου λογου ενος προβληματος που παρουσιασε στην εικονα.(το μοντελο ειναι το εξης sony kdl46hx820)Στης 11/9/2013 με παιρνουν τηλεφωνο απο το συγκεριμενο σερβις οτι υπαρχει τελικως προβλημα και περιμενουνε τηλεφωνημα απο εσας για τις περεταιρω εξελιξεις,ωστε να με ενημερωσουνε.

Εχθες με παιρνουν τηλεφωνο ωστε να μου φερουν την τηλεοραση στην κατοικια μου επισκευασμενη(αλλαχθηκε πλακετα αναφερει το χαρτι της επισκευης)Δυστυχως  ομως το προβλημα που ειχα ουτε ξεπεραστηκε,αλλα παραμενει το ιδιο.Εμεινα 2 εβδομαδες χωρις τηλεοραση,και το αποτελεσμα ηταν να με κοροιδεψουν,και να μου φερθουν σαν πελατης τελευταιας κατηγοριας.Την τηλεοαση αυτην την αγορασα πριν απο εναμιση χρονο 1500 ευρω,και το αποτελεσμα ηταν,να μου φερουν οχι μια τηλεοραση επισκευασμενη,αλλα μια τηλεοραση ελατωματικη.Θα σας παρακαλεσω να εποικοινωνησετε το συντομοτερο δυνατον μαζι μου,ευχαριστω.Σε περιπτωση που τα δικαια αιτηματα  μου δεν οικανοποιηθουν,θα αναγκαστω να στραφω εις στην νομικη  οδο.

 

ΥΓ3Αυτην την στιγμη παω να σκασω απο την στεναχωρια ρε παιδια διοτι τελικα μας περνανε για μαλακες!!!!

:(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασικά πράγματα στην Ελλάδα. Συνήθως επειδή οι περισσότεροι είναι άσχετοι Το περίεργο θα ήταν να την έπαιρνες πίσω και να λειτουργούσε κανονικά. Κρατησέ μας ενήμερους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι καντήλια, ξανα παρτους και ενημέρωσε τους οτι: Το προϊόν δεν επισκευάστηκε και οτι απαιτείς να το ξανα πάρουν και να το επισκευάσουν πλέων σε εύλογο χρονικό διάστημα. Εφόσον εχεις ακομα εγγύηση οφείλουν να σου παραδώσουν ενα πλήρως λειτουργικό προϊόν.

 

Α και πες στον ''γνώστη'' τεχνικό οτι η λειτουργιά εικόνας ''ζωηρή'' εαν ηταν ικανή να ''κάψει'' τα χρώματα, ο κατασκευαστής η δεν θα την έβαζε καθόλου η θα ανέφερε κατι σχετικό στα manual.. Οπότε πες του να ξανά κανει κανα σεμινάριο και να μην πετά μαργαριτάρια....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και που έστειλες e-mail....θα σε πάρουν τηλ. θα προσπαθήσουν να σου κάνουν ψυχοθεραπεία μπας και σε καλμάρουν,Κατ'εμέ κάνε ότι σε συμβουλεύει ο graphist83.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω προπαντως παιδια για το ενδιαφερον που δειξατε για το προβλημα μου.Πηρα στην αρχη τα κεντρικα της σονυ εκανα ολλα αυτα τα παραπονα που ειχα επισημανει και στο ιμειλ που τους ειχα στειλει ηλεκτρονικος!! και  τωρα περιμενω αυριο τηλεφωνημα για να με ενημερωσουν για την πορεια της εξελιξης του προβληματος μου.Ακουστε τωρα τη εγινε μετεπειτα οταν πηρα τηλεφωνο ξανα στο σερβις(αλλο κεντρικα της σονυς,αλλο εξουσιοδοτημενο σερβις) οταν τους ανεφερα ξανα οτι το προβλημα τελικως δεν εχει ξεπεραστει και οτι δυστυχως παραμενει!!αυτοι προσπαθουσανε να τα μασησουνε(κανανε λες ειχα εκπλαγει με την τροπη αυτη)με το που σηκωσα την φωνη μου(δεν τους εβρισα)και του ειπα οτι αν δεν ερθουν να παρουν τωρα αμεσως την τηλεοραση και να την ξαναπανε στο σερβις!!!εγω θα παρω τον δικηγορο μου και θα τους στειλω εξωδικο.Με το που ακουσανε αυτο αρχισανε με την μια της γλυκες και τα παρακαλια.Να μην ανυσηχω και οτι το προβλημα μου θα διορθωθει,και οτι η σονυ εχει το καλυτερο σερβις στην ελλαδα,και αλλες παροιμοιες παπαριες.

Λοιπον,επειδη εγω εψαξα λιγο καλυτερα την φαση της πουστιας που πηγανε να μου κανουν!!θα σας αναφερω,για να μαθαινουμε ολοι μας απο παρομοιες καταστασεις με τι λαμογια μερικες φορες εχουμε να κανουμε.

Με βαση την βλάβη  που παρουσιασε η τηλεοραση μου!!ηθελε είτε αλλαγή πάνελ είτε πλακέτα επεξεργασίας αλλά επειδή είναι ακριβό το πάνελ άλλαξαν πρώτα την πλακέτα για να τους βγει πιο φτηνά , στην συνέχεια είτε δεν την έλεγξαν είτε στην έφεραν πίσω με τις ρυθμίσεις κατεβασμένες μήπως και με ξεγελάσουν.

Εδω ειναι και το κλειδι στην φραση του πονηρου τεχνικου!!!τη μου ανεφερε?να μην βαζω την τηλεοραση στην επιλογη ζωηρη διοτι θα καψω τα χρωματα!!!καταλαβατε τι παιχτηκε?Τελικος ηθελαν να κρυψουν ξανα την ζημια!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου μοιάζει για πρόβλημα στο panel και όχι σε κάποια πλακέτα. Είναι να άλλαξαν πλακέτα και όντως να έφτιαξε το panel (αν η βλάβη είναι στη σύνδεση του εύκαμπτου καλωδίου) επειδή το κούνησαν λίγο. Μετά να χάλασε πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου μοιάζει για πρόβλημα στο panel και όχι σε κάποια πλακέτα. Είναι να άλλαξαν πλακέτα και όντως να έφτιαξε το panel (αν η βλάβη είναι στη σύνδεση του εύκαμπτου καλωδίου) επειδή το κούνησαν λίγο. Μετά να χάλασε πάλι.

Και πανελ να ειναι τελικως φιλε μου!!ο τροπος που πηγαν να κουκουλωσουν ξανα το θεμα ειναι απαραδεκτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πανελ δύσκολα χαλανε. Και όταν χαλανε δεν βγάζουν γραμμές αλλα σκιές.

 

Όντως μοιαζει για πλακέτα κυρίως η T-CON. Βεβαία πρέπει να εξεταστούν και αλλα εξαρτήματα πανω στην mainboard. Κυρίως καποια ολοκληρωμένα. Τωρα ακριβώς δεν ξερω καθώς αυτο ειναι δουλειά πιο εξειδικευμένου ηλεκτρονικού με εμπειρια στις lcd tv.

 

Ενα άλλο πιθανο πρόβλημα ειναι οντως οπως αναφέρθηκε η εύκαμπτη καλωδιοταινια που οδηγα το πανελ. Με τον καιρό και τις θερμοκρασίες ξεκολλάνε. Εκει ομως θελει μάγκα ηλεκτρονικό για να κολλήσει ξανα καθως ειναι πολυ λεπτοί οι διάδρομοι.

 

Τα service δεν μπαίνουν σε τέτοιες λεπτοδουλειες και για αυτο αλλάζουν τα πανελ ετσι για πλακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα εγινε το εξης κουφο!!!παιρνω τηλεφωνο τα κεντρικα της σονυ για να μαθω σε τι σταδιο βρισκεται αυτην την στιγμη η υποθεση του προβληματος μου!!και μου λενε οτι απο το σερβις δεν βλεπουνε κατι,και να παω απο εκει ωστε να μου κανουν επιδειξη με τις σωστες ρυθμισεις που θα πρεπει να εχω εγω στην τηλεοραση μου(και οχι αυτες που γουσταρω εγω και δινει ο ιδιος κατασκευαστης)Επειτα ξαναπαιρνω ξανα τα κεντρικα της σονυ και τους λεω οτι δεν δεχομαι καμια επιδειξη ρυθμισεων!!διοτι ειμαι απολυτος σιγουρος οτι εχουνε ριξει της εσωτερικες ρυθμισεις της τηλεορασης,και θα προσκομισω στοιχεια που εχω τραβηξει απο το κινητο μου!!οτι το προβλημα παραμενει.Με το που κλεινω την συνομιλια και ετοιμαζομουν να φυγω για το κεντρικο σερβις!!!τους παιρνω τηλεφωνο για να τους αναφερω αυτα που ειπα και στα κεντρικα!!οτι δεν θα δεχθω με τιποτα απο αυτα που ζητησανε!!!και οτι θα ερθω μονο και μονο για να τους επιδειξω οτι το προβλημα παραμενει και μετα απο την νεα επισκευη.Και εδω γινεται το εξης κουφο!!ο τεχνικος που κοιταει την τηλεοραση μου!!δεν μου ανεφερε τιποτα απο ολλα αυτα που σας ειπα!!!και το μονο που ειπε ειναι οτι αυτην την στιγμη το προβλημα το κοιταει ο ιδιος προσωπικα!!!και να κανω ακομα λιγο υπομονη .Τα συμπερασματα δικα σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραπέμπουν το πρόβλημά σου, απ' όσο καταλαβαίνω, στις Ελληνικές καλένδες.

Σου λέει, που θα πάει, θα βαρεθεί και θα φύγει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Καλησπερα παιδια!!μολις τωρα ειχα τηλεφωνημα απο το σερβις της σονυ και αποδεχθηκαν τελικως οτι η τηλεοραση μου εχει σοβαροτατο προβλημα.Οπωτε μου αναφερανε  να περασω αυριο απο εκει για να υπογραψω την συμβαση αποδοχης ωστε να γινει η διαδικασια αντικαταστασης της τηλεορασης μου με καινουργια.Τα 2 μοντελα που μου προτεινουν ειναι τα εξης!!!KDLW805 και KDLW807.Υπαρχουν διαφορες στα τεχνικα χαρακτηριστικα τους εκτος του χρωματος του πλαισιου?(η μια εχει μαυρο πλαισιο και η αλλη ασημι)ευχαριστω πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί άνθρωποι είναι αυτοί ρε? Ικανοί να σε βγάλουν ψυχοπαθή και για δέσιμο , αλλά όχι να κάνουν την δουλειά τους!

Aστα να πανε φιλε μου,μεχρι να δικαιωθω και να τους πεισω οτι οντως ειχα προβλημα,μου βγαλανε την πιστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...