Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτο σερβις HP


valandis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

@Thresh μην μπερδεύεις το DoA με την εγγύηση. DoA => άμεση αντικατάσταση με καινούριο, εγγύηση => Επισκευή, Αντικατάσταση, Επιστροφή χρημάτων(ή έκπτωση/πίστωση, αν το αποδεχθεί ο καταναλωτής) με τη συγκεκριμένη σειρά (πχ ΔΕΝ δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων επειδή εμφανίστηκε βλάβη εντός εγγύησης, την δικαιούσαι μόνο αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος)

δεν μπερδεύω κάτι, ξέρω εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια την διαφορά...

 

"Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση."

 

όταν διαβάζεις αυτό τι καταλαβαίνεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν μπερδεύω κάτι, ξέρω εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια την διαφορά...

 

"Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση."

 

όταν διαβάζεις αυτό τι καταλαβαίνεις?

καταλαβαίνω ότι αν μέσα σε έξι μήνες βγάλει πρόβλημα η συσκευή, θεωρείται ότι το έβγαλε την 0 μέρα, άρα ήταν ελαττωματικό εξ αρχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από Link.png Site: http://europa.eu/legislation_summaries/consumers/protection_of_consumers/co0003_el.htm"> Δικαιώματα των καταναλωτών

 

 

 

Ο έμπορος παραδίδει τα εμπορεύματα σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης. Συνεπώς, τα προϊόντα συμμορφώνονται με την περιγραφή που έχει γίνει από τον έμπορο, πρέπει να είναι κατάλληλα για κάθε ειδική χρήση την οποία επιζητεί ο καταναλωτής, εάν αυτός ο όρος αποτέλεσε αντικείμενο συμφωνίας, πρέπει να είναι κατάλληλα για τις συνήθεις χρήσεις αυτού του εμπορεύματος, πρέπει να έχουν τη συνήθη ποιότητα και επιδόσεις εμπορεύματος του ίδιου τύπου. Σε περίπτωση μη-συμμόρφωσης μείζονος σημασίας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα σε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σε πρώτη φάση, και σε μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης σε δεύτερη φάση. Ο έμπορος χρεώνεται την εγγύηση συμμόρφωσης του εμπορεύματος για περίοδο δύο ετών από τη στιγμή που ο κίνδυνος μετατέθηκε στον καταναλωτή.

 

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

 

 

(10) ότι, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των αγαθών προς τους όρους της σύμβασης, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν δικαίωμα σε δωρεάν αποκατάσταση της συμμόρφωσης επιλέγοντας είτε την επισκευή είτε την αντικατάσταση του αγαθού ή, εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, θα πρέπει να έχουν δικαίωμα σε μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση·

(11) ότι ο καταναλωτής, κατ' αρχάς, μπορεί να απαιτήσει από τον πωλητή την επισκευή ή την αντικατάσταση των αγαθών, εκτός εάν η επανόρθωση αυτή είναι αδύνατη ή δυσανάλογη· ότι η δυσαναλογία της επανόρθωσης θα πρέπει να κρίνεται αντικειμενικά· ότι μία επανόρθωση μπορεί να είναι δυσανάλογη, εάν, σε σύγκριση με εναλλακτικό τρόπο επανόρθωσης, έχει υπερβολικά υψηλό κόστος· ότι, προκειμένου να κριθεί αν το κόστος είναι υπερβολικά υψηλό, το κόστος του ενός τρόπου επανόρθωσης θα πρέπει να είναι σημαντικά υψηλότερο από το κόστος του εναλλακτικού τρόπου επανόρθωσης·

(12) ότι, στις περιπτώσεις έλλειψης συμμόρφωσης, ο πωλητής μπορεί πάντα να προτείνει στον καταναλωτή, εν είδει διακανονισμού, οποιαδήποτε διαθέσιμη επανόρθωση· ότι εναπόκειται στον καταναλωτή να αποφασίσει αν θα δεχτεί ή θα απορρίψει την πρόταση

 

Αυτά για το σκεπτικό του νομοθέτη

 

 

 

Άρθρο 5

Προθεσμίες

1. Ο πωλητής ευθύνεται δυνάμει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού. Εάν, δυνάμει της εθνικής νομοθεσίας, τα δικαιώματα που προβλέπονται στο άρθρο 3 παράγραφος 2 υπόκεινται σε παραγραφή, η παραγραφή αυτή δεν συμπληρώνεται προ της παρόδου δύο ετών από την παράδοση.

2. Τα κράτη μέλη μπορούν να προβλέψουν ότι ο καταναλωτής, προκειμένου να απολαύσει των δικαιωμάτων του, οφείλει να ενημερώσει τον πωλητή για την έλλειψη συμμόρφωσης, εντός προθεσμίας δύο μηνών από την ημερομηνία κατά την οποία διαπίστωσε την έλλειψη συμμόρφωσης.

Τα κράτη μέλη ενημερώνουν την Επιτροπή για τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζουν την παρούσα παράγραφο. Η Επιτροπή παρακολουθεί τις επιπτώσεις που έχει στους καταναλωτές και στην εσωτερική αγορά η ύπαρξη αυτής της εναλλακτικής δυνατότητας για τα κράτη μέλη.

Το αργότερο στις 7 Ιανουαρίου 2003 η Επιτροπή καταρτίζει έκθεση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα κράτη μέλη εφαρμόζουν την παρούσα παράγραφο. Η έκθεση αυτή δημοσιεύεται στην Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

3. Μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου, η έλλειψη συμμόρφωσης, η οποία εκδηλώνεται εντός έξι μηνών από την παράδοση του αγαθού, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης.

 

Εδώ για τις προθεσμίες.

 

Το 6μηνο που αναφέρεις Thresh έχει όντως την έννοια του DoA (Damaged on Arrival), δεν αναφέρει ξεχωριστές ενέργειες του πωλητή γι'αυτή την περίπτωση όμως. Απ'ότι καταλαβαίνω, η κάλυψη του DoA με άμεση αντικατάσταση είναι πρόσθετη παροχή του πωλητή, θα μπορούσε να το επισκευάσει π.χ, δεν το αποκλείει αυτό το ενδεχόμενο ο νομοθέτης. Ίσως δεν το έθεσα σωστά προηγουμένως, έχοντας στο μυαλό μου την υπηρεσία άμεσης αντικατάστασης λόγω DoA που διαφημίζεται από τα μαγαζιά και όχι την νομική έννοια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, για τον C310 μου ζητήσαν 160€ για να μου αλλάξουν τον μηχανησμό, δίνοντας μου μόνο 3 μήνες εγγύηση επιπλέων, μετά από έρευνα ανάμεσα σε Epson και Hp, κατέληξα πάλι σε Hp, παίρνοντας το επόμενο μοντέλο του C310 τον Hp 5525 από Πλαίσιο, στα 105€ και εγγύηση για ένα χρόνο. Δηλαδή και πιο καινούργιο μηχάνημα, και καλύτερο και περισσότερη εγγύηση αλλά και με λιγότερα χρήματα.

Δοκίμασα αρχικά να τον καθαρίσω, μιας και η Hp έχει ανεβάσει για τον συγγεκριμένο εκτυπωτή videaki στο youtube με οδηγίες καθαρισμού, ε λοιπόν τίποτα, εξάλου από ότι είδα δεν χρειαζόταν καθαρισμό, μιας και δεν είχε πιάσει σκόνη, δοκίμασα και περισσότερες σελίδες αλλά τίποτα. Απλά πέθανε..... εξάλου δεν είναι χαζοί, αν ήταν μόνο καθαρισμός θα τον αναλαμβάνανε και οι ίδιοι. Είμουν εκτός εγγύησης και θα τους πλήρωνα. Δεν τους νοιάζει, ξέρουν ότι μέχρι να κλείσεις χρόνο θα έχουν φέρει καινούργιο μηχάνημα.

Να πω για τον C310, πως συνδέεται με Wifi, έχει apps, email οπου μπορείς να στείλεις οτιδήποτε και να στο εκτυπώσει, οθόνη LCD. Εύκολα λοιπόν μπορείς να τον συνδέσεις με Laptop, iMac, iPad, iPhone και Android συσκευές, χωρίς καλώδιο, ασύρματα. Αυτός ήταν και ο λόγος που επέλεξα πάλι Hp και τη συνέχεια του , τον 5525.

Υστερα από μια έρευνα που έκανα στην Epson διαπήστοσα ότι ο μόνος που αγγίζει αυτά τα standard είναι ο XP-600, όμως η Epson έχει καλύτερα μοντέλα από αυτόν, τα XP-800 και XP-850, τα οποία η Epson σταμάτησε τον XP-800 και τον XP-850 δεν τον φαίρνει στην Ελλάδα. Σε ερώτηση μου στην Epson Hellas, αν τον παραγγείλω τον XP-850 από ammazon.co.uk καλείπτομαι από εγγύηση, μετά από 5 ώρες με πίρανε τηλέφωνο και μου είπαν πως θα με καλύψουν αλλάδεν υπάρχουν μελάνια για αυτόν στην Ελλάδα. Η πλάκα είναι πως στο εξωτερικό αυτός είναι το καλύτερο all-in-one μηχάνημα τηε Epson.
Μπαίνοντας στη σελίδα του Πλαισίου
http://www.plaisio.gr/periferiaka-othones/ektipotes/polimixanima/Epson-Expression-XP-600-Inkjet-MFP-C11CC47304.htm
για να δω τον XP-600, διαπύστωσα ότι στο βιντεάκι που έχει αναρτήσει το Πλαίσιο από youtube ενθουσιάζεται ο πελάτης, γιατί βλέπει έναν φοβερό εκτυπωτή αλλά αυτό που βλέπει πραγματικά είναι ο XP-800.
Το είπα στην Epson και μου είπαν ότι έκαναν λάθος στο Πλαίσιο και κανονικά θα πρέπει να το κατεβάσει το Πλαίσιο γιατί έτσι εξαπατάται ο πελάτης. Καλός εντέλη και ο XP-600 αλλά χωρίς apps και με λίγο πιο τσιμπημένα μελάνια.

Το πρόβλημα με την Hp δεν είναι μόνο με την εξαπάτησή τους όσο αφορά το σέρβις αλλά και με την αδιαφορία που δείχνουν στον πελάτη. Πήρα τον 5525 με γνώση πως του χρόνου πιθανόν να τον πετάξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι ο 5525, η αυτόματη εκτύπωση διπλής όψης που έχει είναι απίστευτα βολική (τον έχω εδώ και μερικούς μήνες).

 

Εγώ θα είχα επιμείνει λίγο παραπάνω με την HP για την επισκευή του χαλασμένου, αλλά κατανοώ ότι κάποιες φορές δεν υπάρχει και η διάθεση/χρόνος. Καλές εκτυπώσεις :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά η αυτόματη εκτύπωση διπλής όψης είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος αγοράς του συγκεκριμένου, αλλά στην Hp όταν επέμεινα η τηλεφωνήτρια απάνταγε συνεχώς "να κάνετε ηλεκτρονικά τα παράπονά σας και ένας ειδικός θα σας απαντήσει" λες και ήταν αυτόματος τηλεφωνητής. Να μου πει δηλαδή τι ο ειδικός; ότι έκλεισα χρόνο και τώρα άντε γεία σας. Αφού δεν υπάρχει πρωσοπικό να ασχολειθεί με το σέρβις. Και η εταιρία που συνεργάζεται με την Hp κάνει ΜΟΝΟ αντικατάσταση.

 

Αυτό μου θύμισε iPhone όπου στα πρώτα του χρόνια το δήθεν σέρβις έκανε ΜΟΝΟ αντικατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Και η εταιρία που συνεργάζεται με την Hp κάνει ΜΟΝΟ αντικατάσταση.

 

 

Στα εξηγησα αναλυτικα παραπανω.Η hp κανει αντικατασταση οχι η εταιρεια που συνεργαζεται η hp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...