Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτο σερβις HP


valandis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ καταλαβαίνω μια χαρά ότι ισχύει η 2ετής εγγύηση, και βάσει ελληνικού δικαίου και βάσει ευρωπαϊκού και οφείλω να ενημερώσω τον TS γι'αυτό.

 

Οι σύνδεσμοι από εμένα και τον Ζαρζόνη έχουν αρκετό υλικό που το τεκμηριώνει αυτό, πέραν τούτου θα το αφήσω κι εγώ εδώ γιατί δεν έχει νόημα να επιμείνω άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η οθόνη μπορεί να βγάλει πάρα πολλά προβλήματα από την χρήση,καμένο πίξελ όμως είναι κατασκευαστικό.

 

Αυτόν λες;;;

παντως εμενα ενα 4ς που ειχε ο αδερφος μου και το πηγα εγω για επισκευη 2 φορες..εγινε αντικατασταση και τις 2..η μια ηταν 10 μηνες μετα την αρχικη αγορα και αλλη 20 μηνες μετα την αρχικη αγορα..στο istorm. iphone αγορασμενο απο uk apple store..

φυσικα! Τι μια τα παιξε το power button, δεν πατιοταν..τη δευτερη εδειχνε η μπαταρια μονιμα στο 1% και κρατουσε 24 ωρες...σα να εχει χαλασει ο αισθητηρας της μπαταριας δηλαδη..τι προβλημα εχεις εσυ; [/size]

]Ναι,όταν κάνουν αντικατάσταση ανανεώνετε η εγγύηση,αυτό το λέει η νομοθεσία,δεν πήγε όμως πρώτη φορά μετά από 20 μήνες και του φτιάξαν....
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΟΚ, έκανα edit το αρχικό πόστ, διότι κατόπην διαβάσματος στο europa.eu, ξεκαθάρισα και εγώ ο ίδιος το θέμα με τη 2-ετή εγγύηση.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/faq/index_en.htm#c0801262483b66eef

 

Πρώτα από όλα η εγγύηση αφορά τον πωλητή και όχι τον κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής ας δίνει και μία μέρα εγγύηση. Ο πωλητής είναι αναγκασμένος να εφαρμόζει πολιτική εγγύησης 2 ετών. Το θέμα με την εγγύηση του κατασκευαστή είναι δικό του πρόβλημα και όχι δικό σας.

 

Η εγγύηση είναι 2-ετής και αφορά προβλήματα που το προϊόν είχε εξαρχής. Τα προβλήματα όμως αυτά μπορεί να εμφανιστούν αργότερα, γι'αυτό και δίνεται ο χρόνος των 2 ετών. Για παράδειγμα ελλατωματικό εξάρτημα στην τηλεόρασή σου που κάηκε μετά από ενάμιση χρόνο. Η εγγύηση σε καλύπτει.

 

Το πιό σημαντικό χρονικό διάστημα είναι αυτό των 6 πρώτων μηνών. Οποιοδήποτε πρόβλημα εμφανιστεί στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται αυτόματα ότι οφείλονται σε πρόβλημα που υπήρχε εξ'αρχής. Αν περάσουν οι 6 μήνες και πάλι καλύπτεστε από την 2-ετή εγγύηση, αλλά αν ο πωλητής σαν κάνει τον δύσκολο, θα πρέπει να μπορείτε να αποδείξετε ότι η βλάβη οφείλεται σε πρόβλημα που υπήρχε εξ αρχής.

 

Συνεπώς, και αυτό αποτελεί τη σωστότερη στάση ως καταναλωτές, αν το προϊόν δεν έχει εμφανή σημάδια ότι χάλασε από εσάς τους ίδιους ή από φυσική φθορά, τότε μπορείτε να διεκδικήσετε την 2-ετή εγγύηση.

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καί ναι και όχι.

 

Όπως έγραψα, αν έχεις μία τηλεόραση που κάθεται στο στάντ σου και καεί στο διάστημα των 2 ετών, έχεις κάθε λόγο να απαιτείς δωρεάν επιδιόρθωση, αποδίδοντάς τη βλάβη σε ελλατωματικό εξάρτημα/κατασκευή, που είναι και η αλήθεια. Δεν δικαιολογείται φυσική φθορά ή καταπόνηση από σένα.

 

Υπάρχει αντίστοιχο παράδειγμα στο europa:

 

My computer, bought just over a year ago, won't boot up any more. The seller agrees that it is defective, but won't repair it for free, because the manufacturer's guarantee is only valid for one year. What can I do?

 

Answer:

The guarantee your seller is referring to is the manufacturer's commercial guarantee for your computer. This has nothing to do with your legal guarantee, which is binding on the seller and lasts for two years.

If the seller agrees that your computer is faulty, they must repair or replace it free of charge. It is up to them to settle the matter with the manufacturer.

 

Αν και το παράδειγμα αφορά την εγγύηση του πωλητή έναντι της εγγύησης κατασκευαστή, αυτό που σου λέει στο παράδειγμα είναι ότι ο καταναλωτής είχε έναν υπολογιστή που του χάλασε μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Πρώτα από όλα η εγγύηση αφορά τον πωλητή και όχι τον κατασκευαστή. 

Τέλεια.

Ας υποθεσουμε λοιπον οτι αγοραζουμε ενα hp laptop απο ενα χαζομαγαζο και μετα απο λιγο καιρο το μαγαζι κλεινει.

Που θα πρεπει να παμε το laptop για επισκευη,και γιατι να πρεπει να φαει το ανταλλακτικο η αντιπροσωπεια ή το οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο?

Βλεπετε λοιπον οτι υπαρχουν πολλες ασαφειες και τιποτα δεν ειναι συγκεκριμενο?

Επεξ/σία από Roger
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

δεν το περιορίζει σε αυτό, προφανώς ότι έχει κλείσει το κατάστημα απευθύνεσαι στον κατασκευαστή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καί ναι και όχι.

 

Όπως έγραψα, αν έχεις μία τηλεόραση που κάθεται στο στάντ σου και καεί στο διάστημα των 2 ετών, έχεις κάθε λόγο να απαιτείς δωρεάν επιδιόρθωση, αποδίδοντάς τη βλάβη σε ελλατωματικό εξάρτημα/κατασκευή, που είναι και η αλήθεια. Δεν δικαιολογείται φυσική φθορά ή καταπόνηση από σένα.

Δικαιολογείται όμως από την ΔΕΗ (και χίλιες δυο άλλες αιτίες) που δεν έχει σχέση με την εγγύηση,αν φάει υπέρταση δηλαδή δεν καλύπτεται από κανέναν.

 

Για το παράδειγμα που δίνεις.

If the seller agrees that your computer is faulty, they must repair or replace it free of charge. It is up to them to settle the matter with the manufacturer.

 

 faulty = πραγματικό ελάττωμα

Αν παραδεχτεί ο πωλητής ότι είναι το πρόβλημα από πραγματικό ελάττωμα(σιγά μην το παραδεχτεί) θα πρέπει να σου το αλλάξει.

 

Και μην ξεχνάμε ότι

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

Άρθρο 537

...

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση.

...

Δηλαδή μετά τους έξι μήνες πρέπει να αποδείξεις ότι δεν έκανες εσύ κάτι που μπορεί να έβλαψε το προϊόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ενα φαυλο κυκλο γυρναμε.Πηγαινοντας στην αντιπροσωπεια μπορει να σου τυπωσει απο την σελιδα της hp οτι το συγκεκριμενο sn ειναι out of warranty.Αν λοιπον ξεκινησει και γινει καποιος αγωνας κατα της αντιπροσωπειας ,πως περιμενουμε εμεις να πληρωσει την ''νυφη'' η hp Ελλαδος την στιγμη που δεν το παραδεχεται η μαμα εταιρεια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δηλαδή μετά τους έξι μήνες πρέπει να αποδείξεις ότι δεν έκανες εσύ κάτι που μπορεί να έβλαψε το προϊόν.

δεν νομίζω :P

 

πάντως αυτό που quotαρες ουσιαστικά λέει ότι το DOA ισχύει για 6 μήνες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν νομίζω :P

 

πάντως αυτό που quotαρες ουσιαστικά λέει ότι το DOA ισχύει για 6 μήνες...

Ε,τέλος πάντων δεν χρειάζεται να το πάρουν το προϊόν χωρίς ερωτήσεις. 

 

Το doa ,και καλά,είναι άμεση αντικατάσταση,αυτό που αναφέρεται εκεί είναι για να πάει κανονικά στο service και να το πάρεις μετά από πόσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Roger Δεν υπάρχει κανένας φαύλος κύκλος, απλά κάνετε νομικίστικη ανάλυση διαβάζοντας αποσπάσματα ή φέρνοντας ακραία παραδείγματα και όχι κατανοώντας τι θέλει να πει ο ποιητής (ο νομοθέτης εν προκειμένω). Άσε που δεσμευτικό για την αντιπροσωπεία της HP στην Ελλάδα είναι η Ελληνική νομοθεσία και όχι τι λέει η HP στη σελίδα της κτλ.

 

@Thresh μην μπερδεύεις το DoA με την εγγύηση. DoA => άμεση αντικατάσταση με καινούριο, εγγύηση => Επισκευή, Αντικατάσταση, Επιστροφή χρημάτων(ή έκπτωση/πίστωση, αν το αποδεχθεί ο καταναλωτής) με τη συγκεκριμένη σειρά (πχ ΔΕΝ δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων επειδή εμφανίστηκε βλάβη εντός εγγύησης, την δικαιούσαι μόνο αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος)

 

Υπάρχουν εκθέσεις και έρευνες από Κομισιόν μεριά ως προς την πολιτική και τον στόχο της νομοθεσίας περί προστασίας καταναλωτών, μελετήστε το λίγο το θέμα. Θα δείτε επίσης ότι υπάρχουν και δικαστικές αποφάσεις ανά την Ευρώπη που δικαιώνουν καταναλωτές για αντίστοιχα ζητήματα (όπως στο θέμα της Apple πχ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Roger Δεν υπάρχει κανένας φαύλος κύκλος, απλά κάνετε νομικίστικη ανάλυση διαβάζοντας αποσπάσματα ή φέρνοντας ακραία παραδείγματα και όχι κατανοώντας τι θέλει να πει ο ποιητής (ο νομοθέτης εν προκειμένω). Άσε που δεσμευτικό για την αντιπροσωπεία της HP στην Ελλάδα είναι η Ελληνική νομοθεσία και όχι τι λέει η HP στη σελίδα της κτλ.

 

@Thresh μην μπερδεύεις το DoA με την εγγύηση. DoA => άμεση αντικατάσταση με καινούριο, εγγύηση => Επισκευή, Αντικατάσταση, Επιστροφή χρημάτων(ή έκπτωση/πίστωση, αν το αποδεχθεί ο καταναλωτής) με τη συγκεκριμένη σειρά (πχ ΔΕΝ δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων επειδή εμφανίστηκε βλάβη εντός εγγύησης, την δικαιούσαι μόνο αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος)

 

Υπάρχουν εκθέσεις και έρευνες από Κομισιόν μεριά ως προς την πολιτική και τον στόχο της νομοθεσίας περί προστασίας καταναλωτών, μελετήστε το λίγο το θέμα. Θα δείτε επίσης ότι υπάρχουν και δικαστικές αποφάσεις ανά την Ευρώπη που δικαιώνουν καταναλωτές για αντίστοιχα ζητήματα (όπως στο θέμα της Apple πχ).

Μαλλον δεν με καταλαβες.Αν θελησει η hp hellas να παραγγελει ανταλλακτικα και το site της hp της εμφανιζει οτι η εγγυηση εχει ληξει,ΤΟΤΕ η αντιπροσωπεια θα πρεπει να τα πληρωσει για να τα αγορασει,αλλιως δεν γινεται να τα παραλαβει.

Αν λοιπον η καθε αντιπροσωπεια επρεπε να αγοραζει τα ανταλλακτικα και να τα τρωει συμφωνα με τους νομοθετες,δεν θα ειχε κλεισει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι σύνηθες φαινόμενο οι ελαττωματικοί εκτυπωτές ναι, σαφέστατα θα είχε κλείσει. Έχει ευθύνες ο αντιπρόσωπος, έχει και ρίσκα, έχει και την αντίστοιχη αμοιβή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...