Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτο σερβις HP


valandis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Τι εννοείς, το πρόβλημα είναι η ορολογία ή θεωρείς ότι ένας εκτυπωτής με χαλασμένο μηχανισμό τροφοδοσίας δεν καλύπτεται απ΄την υποχρεωτική εγγύηση 2 ετών;

αν δεν κάνω λάθος για να είναι πραγματικό το ελάττωμα πρέπει να έχουν όλοι οι εκτυπωτές αυτού του μοντέλου το πρόβλημα αυτό, κατασκευαστικό δλδ...

 

όπως είχαν πρόβλημα όλοι οι Seagate 7200.11 με το firmware ή η Nvidia με την υπερθέρμανση των mobile VGAs της σειράς 8xxxx...

 

Άρα αυτοί εδώ λένε μλκιες να περνάει η ώρα... http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

αν δεν περάσει σαν νόμος στην Ελλάδα, δεν γίνεται κάτι...

 

δλδ πρέπει να αλλάξει αυτό

 

" Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο

κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος

από την πιθανή διάρκεια ζωής τους."

 

και να λέει ότι είναι 2 χρόνια η εγγύηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συζητάτε; Ακόμα και η ίδια η Apple που είναι από τις πιο δύστροπες εταιρίες στο θέμα της εγγύησης λέει στην ιστοσελίδα της αυτό: http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Η εγγύηση είναι 2 χρόνια το ελάχιστο στην ΕΕ. Όσα άτομα το ξέρουν, δικαιώνονται με την κατάλληλη προσκόμιση των νόμων. Η Ελλάδα έχει αποδεχθεί τον νόμο της ΕΕ. Δείτε και αυτό που έβαλε ο Zaknafein στο post 31 αλλά και εγώ στο post 24. Αν διαβάσετε το pdf που έχω βάλει στο post 24 ολόκληρο, θα σας λυθούν πολλές απορίες. Μιλάμε για πληροφορίες απευθείας από τη σελίδα της ΕΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα αυτοί εδώ λένε μλκιες να περνάει η ώρα... http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

Από το παράδειγμα που δίνουν:

Ο Μίρεκ αγόρασε έναν φορητό υπολογιστή που φαινόταν να λειτουργεί καλά. Ωστόσο, πάνω από ένα χρόνο μετά, ανακάλυψε ότι η μνήμη του ήταν κατά πολύ μικρότερη από αυτή που υποτίθεται ότι θα είχε.

Παρόλο που δεν διαπίστωσε αμέσως το πρόβλημα και παρόλο που ο φορητός υπολογιστής εξακολουθούσε να λειτουργεί, εντούτοις δεν πληρούσε τα χαρακτηριστικά που του υποσχόταν η διαφήμιση του προϊόντος.   Έτσι, ο Μίρεκ μπόρεσε να πάρει πίσω τα χρήματά του από το κατάστημα.

Κατάλαβες;;Καμιά σχέση με εγγύηση!Δεν του δώσανε αυτά που πλήρωσε, για κάτι τέτοιο έχεις δυο χρόνια να το δηλώσεις,η εγγύηση είναι όσο σου δίνουν.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω γιατί μιλάτε για "πραγματικό" ελάττωμα και τι διαφορά έχει, αν έχει απ'το "σκέτο" ελάττωμα αλλά η εγγύηση σίγουρα δεν χρειάζεται ολόκληρη ελαττωματική παρτίδα για να ισχύσει.

 

Επίσης, η διετής εγγύηση ισχύει κανονικότατα και στην Ελλαδά, δεν έχω πρόχειρο τον νόμο αλλά θα τον βρω, σε άλλο τοπικό είχε αναφερθεί.

 

@theELF Θα με τρελάνεις ρε συ Ξωτικέ. Δεν έχω λόγο διένεξης όπως και δεν έχω αμφιβολία για το τι ισχύει. Απλά θα σου πω να κοιτάξεις το λινκ λίγο πιο προσεκτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συζητάτε; Ακόμα και η ίδια η Apple που είναι από τις πιο δύστροπες εταιρίες στο θέμα της εγγύησης λέει στην ιστοσελίδα της αυτό: http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1

όπου το ένα είναι :

  1. Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης. Παραδείγματα χωρών όπου η ευθύνη για την απόδειξη δεν μεταφέρεται στον καταναλωτή αποτελούν η Δημοκρατία της Τσεχίας, η Πορτογαλία και η Ρουμανία. Επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα θέση στη χώρα σου. Κατά τη διάρκεια της περιόδου υποβολής αξιώσεων (βλ. παραπάνω), οι καταναλωτές μπορούν να αξιώσουν, μεταξύ άλλων, τη δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση στην περίπτωση που ένα προϊόν δεν αντιστοιχεί στη σύμβαση. Σε ορισμένα κράτη-μέλη της ΕΕ, όπως η Φινλανδία, η Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Σουηδία, η περίοδος υποβολής αξιώσεων ξεπερνά τα 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα θέση στη χώρα σου.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν ξέρω γιατί μιλάτε για "πραγματικό" ελάττωμα και τι διαφορά έχει, αν έχει απ'το "σκέτο" ελάττωμα

αν δεν υπήρχε διαφορά δεν θα χρησιμοποιούσαν τον όρο αυτό όμως...

 

η εγγύηση σίγουρα δεν χρειάζεται ολόκληρη ελαττωματική παρτίδα για να ισχύσει.

 

προφανώς αλλά μιλάμε για 2 διαφορετικές περιπτώσεις, τα 2 χρόνια για το πραγματικό ελάττωμα και την διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς, η κάθε εταιρεία μπορεί να γράφει ότι της κατέβει στο κεφάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει νομική ισχύ. Πέραν αυτού, στην προκειμένη περίπτωση, η Apple σου λέει ότι μετά τους 6 μήνες, δεν μπορείς να ζητήσεις αξιώσεις από την Apple. Η 2ετής εγγύηση που δικαιούσαι και την οποία αντίστοιχη υποχρέωση έχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ και όχι ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, εξακολουθεί να ισχύει. Διάβασε τι λέει η Apple αμέσως παρακάτω.

 

"Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις σχετικά με τα δικαιώματα που απορρέουν από τη νομοθεσία περί καταναλωτών μόνο στο κατάστημα πώλησης από το οποίο αγόρασαν το προϊόν. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Φινλανδία, η Γαλλία και η Σουηδία. Επικοινώνησε με το τοπικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών για λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύουσα θέση στη χώρα σου. Οι καταναλωτές που αγόρασαν προϊόντα της Apple ή προϊόντα που δεν φέρουν την επωνυμία της Apple από ένα Κατάστημα Λιανικής Πώλησης Apple ή από ένα Apple Online Store μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις στην Apple. Τα στοιχεία επικοινωνίας της Apple είναι διαθέσιμα εδώ."

 

εδιτ: Και όπως βλέπεις άμα είναι πωλητής η ίδια η εταιρεία δέχεται την υποβολή αξιώσεων γιατί ξέρει ότι βάσει νομοθεσίας οφείλει να το κάνει (και έφαγε μηνύσεις για να το παραδεχθεί, βλ τι έγινε στην Ιταλία πχ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/124008-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-apple-%CE%BA%CE%84%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7/

 

Διαβάστε το ποστ 1 και το ποστ 5. Αυτός είναι ένας χρήστης που κέρδισε την παραπάνω εγγύηση. Στο ποστ 1 λέει τί του συνέβη και στο ποστ 5 τα αποδεικτικά στοιχεία που προσκόμισε.



Να έχετε υπόψιν και αυτό το θέμα που άνοιξα μόλις τώρα στο iPhonehellas.

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/138857-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-2-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7/

 

Δείτε τί λέει ένας χρήστης στο ποστ 3. Όπως λέει και ο φίλος από πάνω, η κάθε εταιρία μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Η Apple δεν έφαγε πρόσφατα καμπάνα από καταναλωτές στην Ιταλία γι'αυτό το θέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Καταρχάς, η κάθε εταιρεία μπορεί να γράφει ότι της κατέβει στο κεφάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει νομική ισχύ.

συμφωνώ, απλά γράφω για τον ελληνικό νόμο, οχι για το τι κάνει η κάθε εταιρία ούτε για τον νόμο της ΕΕ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ, απλά γράφω για τον ελληνικό νόμο, οχι για το τι κάνει η κάθε εταιρία ούτε για τον νόμο της ΕΕ...

Μα ο νόμος της ΕΕ, εφόσον η Ελλάδα τον έχει υπογράψει, έχει ισχύ και εδώ. Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο. Κανένας νόμος δεν αναιρεί τον άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς, η κάθε εταιρεία μπορεί να γράφει ότι της κατέβει στο κεφάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει νομική ισχύ. Πέραν αυτού, στην προκειμένη περίπτωση, η Apple σου λέει ότι μετά τους 6 μήνες, δεν μπορείς να ζητήσεις αξιώσεις από την Apple. Η 2ετής εγγύηση που δικαιούσαι και την οποία αντίστοιχη υποχρέωση έχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ και όχι ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, εξακολουθεί να ισχύει. Διάβασε τι λέει η Apple αμέσως παρακάτω.

Δεν το έχεις καταλάβει ακόμα καλά πως λειτουργεί αυτή η φάση με τα νούμερα έ;;;

Τρόπος υποβολής αξίωσης  ------ Τηλεφώνησε ή πήγαινε στο κατάστημα πώλησης2

 

Το μόνο που λέει είναι ότι αν θες να δηλώσεις κάτι το κάνεις στο κατάστημα από όπου το πείρες.

 

Η 2ετής εγγύηση που δικαιούσαι και την οποία αντίστοιχη υποχρέωση έχει ο ΠΩΛΗΤΗΣ και όχι ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ,

Αυτό που το βρήκες να το λέει;;

 

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/124008-εγγύηση-apple-κ΄ευρωπαϊκή-εγγύηση/

 

Διαβάστε το ποστ 1 και το ποστ 5. Αυτός είναι ένας χρήστης που κέρδισε την παραπάνω εγγύηση. Στο ποστ 1 λέει τί του συνέβη και στο ποστ 5 τα αποδεικτικά στοιχεία που προσκόμισε.

Και εδώ θέλει προσοχή στην λεπτομέρεια ο άνθρωπος είχε πρόβλημα με καμμένα πιξελ κάτι που δεν είναι θέμα φθοράς ή του οτιδήποτε άλλου αλλά καθαρά κατασκευαστικό θέμα οπότε και λογικό να πιάσει το όριο των 2 χρόνων για την αναφορά του προβλήματος.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

κάτι μου λέει ότι ακόμα κι αν postάρει ο paredwse (δικηγόρος) δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε, οπότε σταματάω δεν έχει νόημα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το έχεις καταλάβει ακόμα καλά πως λειτουργεί αυτή η φάση με τα νούμερα έ;;;

Τρόπος υποβολής αξίωσης  ------ Τηλεφώνησε ή πήγαινε στο κατάστημα πώλησης2

 

Το μόνο που λέει είναι ότι αν θες να δηλώσεις κάτι το κάνεις στο κατάστημα από όπου το πείρες.

 

 

Αυτό που το βρήκες να το λέει;;

 

Και εδώ θέλει προσοχή στην λεπτομέρεια ο άνθρωπος είχε πρόβλημα με καμμένα πιξελ κάτι που δεν είναι θέμα φθοράς ή του οτιδήποτε άλλου αλλά καθαρά κατασκευαστικό θέμα οπότε και λογικό να πιάσει το όριο των 2 χρόνων για την αναφορά του προβλήματος.

Δηλαδή δεν μπορεί να καεί ένα pixel με τη χρήση; Πρέπει να είναι καμμένο από την αρχή; Τότε ξαναδές το τελευταίο θέμα που άνοιξα στο iPhonehellas(το έδωσα το λινκ παραπάνω) και δες για ένα φίλο που το έδωσε για εγγύση μετά τον ένα χρόνο για πρόβλημα στη μπαταρία. Δηλαδή και η μπαταρία έχει κατασκευαστικό λάθος; Γιατί δεν έχω ακούσει πολλά iPhone να βγάζουν αυτό το πρόβλημα. Αν είναι έτσι, για να στείλουμε ένα προϊόν στην εγγύηση, πρέπει να έχουν σχεδόν όλες οι ίδιες συσκευές που κυκλοφόρησαν το ίδιο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εδω υπαρχουν ανθρωποι επωφελουμενοι απο τις εταιριες-μαγαζια προσεχτε τι σας λενε τι θα κανετε βημα βημα



κάτι μου λέει ότι ακόμα κι αν postάρει ο paredwse (δικηγόρος) δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε, οπότε σταματάω δεν έχει νόημα...

δεν λεει κατι η ιδιοτητα αλλα η ικανοτητα και η θεληση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...