Σαϊνόμπι Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Edit: χθες το απόγευμα ο φίλος μου επικοινώνησε με Mmarkt καθώς είδε ότι το δέμα εστάλη από αυτούς.. Και όπως ήταν λογικό ήθελε να σιγουρεψει μια φορά ακόμα το ότι έχει full hd. Η κοπέλα που μίλησε του είπε πως θα παραλάβει κανονικά full hd. Δεν ξέρω.. Εγω του πρότεινα να μην το ξεσφρσγισει έως ότου γίνει 200% σίγουρο το τι τελικά ισχύει και αν εχει απλό hd να το επιστρέψει σφραγισμένο έτσι ώστε να μην έχει προβλήματα. Edit 2: τελικά πρόκειται για "λάθος του συστήματος" απο ότι μας είπαν. Μας πρότειναν να μην το παραλάβουμε καθόλου και εντός τριών ημερών θα επιστραφούν και τα χρήματα στον λογαριασμό. Τοση ταλαιπωρία για το τίποτα. Κρίμα..
spirosd2008 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Πολλά λάθη αυτα τα συστήματα τελευταία, για εμένα μην το παραλάβει κανείς όλη την διάφορα η οθόνη την έκανε.
Skierpetros Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Θα το επερνα μονό αν το δίναν 499 και οχι 699 με την HD οθόνη!
Innersense Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 1366x768? Επικό FAIL! Βάλτε καμιά προσφορά της προκοπή ρε βουλιάζουμε! (να μην έχω προλάβει την προσφορά του Lenovo με την 1600x900 γαμώτο! )
Steiner Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Ξενέρα πραγματική... Θα την ακυρώσω κι εγώ την παραγγελία.
Σαϊνόμπι Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Νομίζω ότι στην περίπτωση μας, αρμόζει τουλάχιστον μια καλη αρνητική αξιολόγηση στο σκρουτζ. Αν θεωρείσαι σοβαρό κατάστημα τέτοια λάθη είναι ανεπίτρεπτα.
spirosd2008 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Νομίζω ότι στην περίπτωση μας, αρμόζει τουλάχιστον μια καλη αρνητική αξιολόγηση στο σκρουτζ. Αν θεωρείσαι σοβαρό κατάστημα τέτοια λάθη είναι ανεπίτρεπτα. όχι δεν αρκεί αυτό για εμένα είναι χειρότερο και από την electroworld με τις τηλεοράσεις, όποιος παραλάβει είναι θύμα, εγώ για ένα φίλο που είχα παραγγείλει ακύρωσα, ευτυχώς ήθελε μετρητά και δεν θα έχει μπλεξίματα με κάρτες.
Chris93 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Οντως κριμα,αληθεια κανεις δεν τσεκαρει τι χαρακτηριστικα ανεβαινουν σε καθε προιον ? εκτος κ αν οντως ειναι εσκεμμενο...
Σαϊνόμπι Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) όχι δεν αρκεί αυτό για εμένα είναι χειρότερο και από την electroworld με τις τηλεοράσεις, όποιος παραλάβει είναι θύμα, εγώ για ένα φίλο που είχα παραγγείλει ακύρωσα, ευτυχώς ήθελε μετρητά και δεν θα έχει και μπλεξίματα με κάρτες. ούτε γω πιστεύω ότι αρκεί μια αρνητική. Γιαυτό γράφω το "τουλάχιστον". Εννοείται πως δεν πρέπει κανείς να παραλάβει την κοροϊδία τους. Οντως κριμα,αληθεια κανεις δεν τσεκαρει τι χαρακτηριστικα ανεβαινουν σε καθε προιον ? εκτος κ αν οντως ειναι εσκεμμενο... το συγκεκριμένο ήταν και σε newsletter. Δηλαδή κάποιος έκατσε και έφτιαξε το flyer και του είχαν δοθεί κάποια δεδομένα.. Και σαν να μην έφτανε αυτό, μας διαβεβαίωναν μεχρι και χθες το βράδυ πως το προϊόν που θα παραλαμβάναμε θα ήταν full hd. Γιαυτό ανέφερα την λέξη "κοροϊδία". Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2013 από Σαϊνόμπι 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα