Amakatzis Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) Καλημέρα, Μπορείτε να μου προτείνετε τσάντες; Είμαι πρωτοετής φοιτητής Αρχιτεκτονικής και έχω βαρεθεί τις τσάντες του Λυκείου. Επίσης αυτές οι τσάντες που παίρνουν και λάπτοπ είναι καλές; Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2013 από Amakatzis
arsenal Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Γιατι να εχεις τσαντα?λολ!εγω αυτο εχω για το πανεπιστημιο μου \\ edit: ακυρο δεν προσεξα οτι εισαι αρχιτεκτονικη εγω ειμαι θεωρητικη σχολη δεν χρειαζομαι τιποτα αλλο τωρα για εσας δεν ξερω τι παιζει 1
dimitra_m3 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Τσαντα πλατης που βαζεις κ το λαπτοπ. Ισως σου χρειαστει σε καποια μαθηματα, στα σπουδαστηρια-βιβλιοθηκες της σχολης σου, να περνας προγραμματα σχεδιασμου κτλ. Αλλα προφανως για αρχη, τετραδιο ή λευκες κολλες κ στυλο για σημειωσεις
kakofonixx Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 θες μια τσαντα που να χωραει πολυ φαντασια, δημιουργικοτητα και τουτο εδω http://www.hartorama.gr/displayITM2.asp?ITMID=37980 λαπτοπ οχι (ακομη) - μολυβακι ναι, αρχιτεκτονας θα γινεις!
viper2005 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Βρες μια Fred perry. Ας ειναι και κινέζικη...
Pintsie Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 λογικά θα χρειαστείς τσάντα για πινακίδα σχεδίου. οπότε μην βιαστείς να πάρεις άλλη τσάντα ακόμα. περίμενε να ξεκινήσετε και να δεις τι θα σας πούνε και από τη σχολή καλή αρχή!
g_alkis Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Πάρε τσάντα να κάνεις μπαμ οτι είσαι πρωτάκι. Άκου τσάντα 19