Προς το περιεχόμενο

αγορά Mazda RX8


xaerialtwistx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Yup, αλλά δεν αλλάζει και πολύ με τα δεδομένα που έχουμε. Άντε να δώσεις +5%; Άντε +10%; Διαφορά δε θα κάνει τρομερή. Τώρα άμα κάποτε βγει κάνας καινούριος τύπος κινητήρα με άλλη αρχή λειτουργίας και με (πολλή) παραπάνω απόδοση το συζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Yup, αλλά δεν αλλάζει και πολύ με τα δεδομένα που έχουμε. Άντε να δώσεις +5%; Άντε +10%; Διαφορά δε θα κάνει τρομερή. Τώρα άμα κάποτε βγει κάνας καινούριος τύπος κινητήρα με άλλη αρχή λειτουργίας και με (πολλή) παραπάνω απόδοση το συζητάμε.

lol, εδώ για 1-2% ποσοστιαίες μονάδες αύξηση, ξοδεύουν δεκάδες εκατομμύρια οι εταιρίες κάθε χρόνο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol, εδώ για 1-2% ποσοστιαίες μονάδες αύξηση, ξοδεύουν δεκάδες εκατομμύρια οι εταιρίες κάθε χρόνο..

 

Άστα να πάνε, αντί να βάλουν μαγνήτες απλά :P :P :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^δεν ξερω τι λετε εσεις, εγω με μαγνητη καλο ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ (ετσι θελει για να δουλεψει σωστα) και βραχιολι βιοαναδρασης κανω σαφως καλυτερους χρονους. Και απο τοτε που ο παπας που με βαφτισε (εχει σημασια) διαβασε την φλαντζα, δεν την ξαναεκαψε ποτε...

ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαμηλό κόστος κτήσης σαν μτχ, πανέμορφο το λένε οι περισσότεροι με διαχρονικό σχεδιασμό, στρίψιμο τρένο και συμπεριφορά σε δρόμο και πίστα σαν αγωνιστικό, προβλέψιμο φιλικό, ευκολοδήγητο, πάντες ατελειώτες και εύκολες ακόμη και για πρωτάρη, άνετο και πλούσιο εσωτερικό οχι σπαρτιάτικο, πάμφθηνη ασφάλιση και σήμα εξίσου χαμηλό, μοναδικός ήχος και αίσθηση πίσω απο το τιμόνι και πολλα άλλα!!

 

Στον αντίποδα... καίει τον κώλο του και δεν πάει τόσο καλά για αυτά που καίει, κινητήρας περιορισμένης ζωής σε σχέση με τον μέσο όρο των εμβολοφόρων, χαμηλή ροπή λόγω έλλειψης τούρμπο. Θέλει φροντίδα και προδέρμ, απαγορευτικό για πρώτο αμάξι εκτός αν η δουλειά σου ειναι 1 χλμ απο το σπίτι σου.

 

 

αρετες? πλεονεκτηματα? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει ρε παιδια παιζουμε με τις ερμηνειες και τις λεξεις.. το αμαξι δεν ειναι χρηστικο με τοση βενζινη που καιει.. Δεν ειναι ΤΥΧΑΙΟ που πουλιεται τοσο φθηνα. Οσοι το εχουν,εχουν απηυδησει..

Οταν το μειονεκτημα ειναι τοσο σοβαρο σε κανει να παραβλεπεις το οποιο πλεονεκτημα μπορει να εχει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή η οποια καυλα εχει μπορει να σε κανει να μην δινεις σημασια σε μικρης σημασιας πραγματα

 

δεν ειναι τυχαιο που μερικο,ι που ξερουν για ποιους ακριβως  λογους τα εχουνε, δεν τα πουλανε με τιποτα, και αν κανενα καλο ειναι για πουλημα θα δωθει στο μιλητο σε γνωστο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή η οποια καυλα εχει μπορει να σε κανει να μην δινεις σημασια σε μικρης σημασιας πραγματα

 

δεν ειναι τυχαιο που μερικο,ι που ξερουν για ποιους ακριβως λογους τα εχουνε, δεν τα πουλανε με τιποτα, και αν κανενα καλο ειναι για πουλημα θα δωθει στο μιλητο σε γνωστο

Η απλά δεν θέλουν να τα δώσουν για ένα κομμάτι ψωμί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι καίει και πονάει, αν το έχεις δεύτερο αμάξι όμως δεν τρέχει τίποτα, ελάχιστα πάγια, βάζεις κέρματα στην παιχνιδομηχανή και παίζεις. Κυριακή πήγα Στενή για φαί, είχα καιρό να το πάω εκδρομή, είδα τα 246 μου στην Εθνική να γουστάρω (μπήκε κόφτης γυναίκας αλλιώς τραβάει και 260), έστριψε σαν τρένο μετά την Αρτάκη σε στριφτερή διαδρομή, ο ρότορας έπαιξε την δική του μουσική, εκεί κλείνεις το radio, και σε επιλεγμένα σημεία κινήθηκε με το πλάι χαρίζοντας στον οδηγό πλατιά χαμόγελα. Κόστος... 40 ευρώ για 250 χλμ.... κέρδος... απεριόριστη ηδονή και οδηγητική απόλαυση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι καίει και πονάει, αν το έχεις δεύτερο αμάξι όμως δεν τρέχει τίποτα, ελάχιστα πάγια, βάζεις κέρματα στην παιχνιδομηχανή και παίζεις. Κυριακή πήγα Στενή για φαί, είχα καιρό να το πάω εκδρομή, είδα τα 246 μου στην Εθνική να γουστάρω (μπήκε κόφτης γυναίκας αλλιώς τραβάει και 260), έστριψε σαν τρένο μετά την Αρτάκη σε στριφτερή διαδρομή, ο ρότορας έπαιξε την δική του μουσική, εκεί κλείνεις το radio, και σε επιλεγμένα σημεία κινήθηκε με το πλάι χαρίζοντας στον οδηγό πλατιά χαμόγελα. Κόστος... 40 ευρώ για 250 χλμ.... κέρδος... απεριόριστη ηδονή και οδηγητική απόλαυση.

Το λαδι ξεχασες να βαλεις στο κοστος της διαδρομης......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...