Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

να σας ενημερωσω εγω μια και ειδα τυχαια το τοπικ.πηρα ρχ8 τον αυγουστο του 13 ενω ηξερα ποσο καιει και μπλα μπλα.. δεν εχει βγαλει καμια ζημια καιει οσο και το subaru που ειχα αλλα καιει και δεν παει αυτο με πληγωνει μονο απο αυτο το αμαξι καιει παραπανω απο οσο πρεπει με την δυναμη που εχει ουτε ξεσπασμα εχει ουτε τρελες ροπες ειναι ενα μουρατο σπορ οικογενειακο για ντριφταρισμα για μουρη για οτι θες κανει αλλα ειμαι ξανα για την αγορα subaru η EVO ..το μονο θετικο οτι πληρωνεις 135 ευρω σημα πχ αν το εχεις αραγμενο θες 135 σημα και 300 ασφαλεια = 435 το subaru ηθελε 680 σημα και 550 ασφαλεια =1230 αλλα οταν το εβγαζες σε λεγανε καγκουρα οπως εκανε το εχτερναλ και το τουρμπο αλλα δεν σε εφτανε κανεις .. ΠΟΛΥ ΚΑΥΣΙΜΟ ΛΙΓΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ..δικοπο μαχαιρι τωρα τι να παρεις..

 

 

 

Πάρε subaru!

 

Τώρα κάτι θα του είχες κάνει/βάλει και εσύ του αμαξιού για να σε λέγανε όλοι κάγκουρα, και δεν εννοώ μόνο μηχανικά.

  • 11 μήνες μετά...
  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το αμάξι τα σπάει δεν το αλλάζω με τίποτα, κάτοχος black rx8 cosmo special edition με 100.000 απροβλημάτιστα χλμ απο το 2010!! Αμάξι για λίγους, γνώστες, με μεράκι και αγάπη, με πολλές αρετές, πλεονεκτήματα αλλά και παγίδες.

Δημοσ.

Το αμάξι τα σπάει δεν το αλλάζω με τίποτα, κάτοχος black rx8 cosmo special edition με 100.000 απροβλημάτιστα χλμ απο το 2010!! Αμάξι για λίγους, γνώστες, με μεράκι και αγάπη, με πολλές αρετές, πλεονεκτήματα αλλά και παγίδες.

αρετες? πλεονεκτηματα? 

Δημοσ.

στην ελλαδα φορολογειται σαν 1.3 ενω ειναι τα διπλασια :P.το κακο βεβαια ειναι οτι το πhραν οσοι δεν ειχαν φραγκα και τοτε...πλεον τα βρισκεις σε γκαραζ χωρις πινακιδες+σε παζαρια πουλιουνται 5χιλιαρο...

 

καταναλωση απο 11+ εως 26L/100κμ + κοστος λαδιου ,το τελευταιο που τους αφορα ειναι η φορολογηση...

Δημοσ.

μην παιρνετε wankel, δεν φτανουν για ολους

 

Καποιοι ειχαν λιγο μυαλο και δεν εξελιξαν λιγο ακομα το project "ατμομηχανη". Δεν ειχαν απηχηση και γι' αυτο δεν εχουν λυσει καποια προβληματα τους, με τετοιο τροπο ωστε να συμφερουν για μαζικη παραγωγη

 

2hn5hdl.jpg

Δημοσ.

στην ελλαδα φορολογειται σαν 1.3 ενω ειναι τα διπλασια :P.το κακο βεβαια ειναι οτι το πhραν οσοι δεν ειχαν φραγκα και τοτε...πλεον τα βρισκεις σε γκαραζ χωρις πινακιδες+σε παζαρια πουλιουνται 5χιλιαρο...

 

καταναλωση απο 11+ εως 26L/100κμ + κοστος λαδιου ,το τελευταιο που τους αφορα ειναι η φορολογηση...

Τι σημαινει ενω ειναι τα διπλασια?..ειναι οσα φορολογειται...οπως και να το κανεις δεν χωραει παραπανω αερα μεσα ο "κυλινδρος"

Δημοσ.

Σου λεει οτι το φορολογουν με προσεγγιση 1.3 , λογο οτι ας μπορουμε να το πουμε ετσι ειναι ακυβιστο

Δεν ξερω για ποιον λογο κυκλοφορει αυτη η φημη οτι ειναι ακυβιστο, οτι ειναι παραπανω απο 1300 κυβικα ..αλλου ακουω οτι στην πραγματικοτητα ειναι 2600 και δεν ξερω εγω τι.

ΟΧΙ

 

ΕΙΝΑΙ 1308 Κυβικα...Μετρημενα και τα παντα. Δεν βγηκε ενας μια μερα και ειπε..χμμ..αυτο το πραμα δεν μπορουμε να το κυβισουμε...αρα ας πουμε οτι ειναι 1308 κυβικα.

Αραγε υπαρχει κατι που δεν κυβιζεται?..

Δημοσ.

στην ελλαδα φορολογειται σαν 1.3 ενω ειναι τα διπλασια :P.το κακο βεβαια ειναι οτι το πhραν οσοι δεν ειχαν φραγκα και τοτε...πλεον τα βρισκεις σε γκαραζ χωρις πινακιδες+σε παζαρια πουλιουνται 5χιλιαρο...

 

καταναλωση απο 11+ εως 26L/100κμ + κοστος λαδιου ,το τελευταιο που τους αφορα ειναι η φορολογηση...

ειναι ενα καλο αυτοκινητο χωρις κινητηρα..! εγω ετσι μπορω να το χαρακτηρισω.

Δημοσ.

Σου λεει οτι το φορολογουν με προσεγγιση 1.3 , λογο οτι ας μπορουμε να το πουμε ετσι ειναι ακυβιστο

Κυβισμενο είναι, απλα τα κυβικά έχουν ελαχιστη σχεση με την απόδοση.

Δημοσ.

Αραγε υπαρχει κατι που δεν κυβιζεται?..

 

Οι ηλεκτροκινητήρες. :P

 

Μια χαρά 1300cc είναι ο wankel. Τόσος αέρας χωράει στους ρότορες. Απλά λόγω του τρόπου λειτουργίας "συμπεριφέρεται" σαν 2600cc πιστονάτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι ηλεκτροκινητήρες. :P

 

Μια χαρά 1300cc είναι ο wankel. Τόσος αέρας χωράει στους ρότορες. Απλά λόγω του τρόπου λειτουργίας "συμπεριφέρεται" σαν 2600cc πιστονάτο.

Χαχαχα..Σωστο και αυτο.

Οχι αν το παμε με το πως "συμπεριφερεται" ειναι σαν 6 κυλινδρο 3900 περιπου..καθως κανει ταυτοχρονα 3 διαφορετικους χρονους στον καθε ροτορα χ2

Δημοσ.

Πιο λιανά, είναι κινητήρας με λίγα κυβικά και πολλά άλογα.

Για αυτό δεν ξέρει τι καίει.

Όποια τεχνολογία και να χρησιμοποιήσεις πάνω σε αυτό, δεν αλλάζει κάτι.. ακόμα.

Δημοσ.

Πιο λιανά, είναι κινητήρας με λίγα κυβικά και πολλά άλογα.

Για αυτό δεν ξέρει τι καίει.

Όποια τεχνολογία και να χρησιμοποιήσεις πάνω σε αυτό, δεν αλλάζει κάτι.. ακόμα.

 

Ποτέ δε θα αλλάξει κάτι. Άλογα = ενέργεια = βενζίνη.

 

Πιο οικονομικά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να βγαίνουν, αλλά οικονομικά σε low-load. Πάντα, όταν θες να παράγεις πολλή ισχύ, θα καταναλώσεις και πολύ καύσιμο. ΑΔΕ. :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...