Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το κακό με το rx8 δεν είναι ότι καίει, αλλά ότι καίει πολύ για τη δύναμή του 



 


COlt 1500 155 αλογα.. 1ο σταδιο εαν σε ενδιαφερει η βελτιωση 210 ροδα.. και αξιοπιστια ιαπωνα.. και δεν καιει οσο τα αλλα..

πόσο λιγότερο καίει δηλαδή; 

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το κακό με το rx8 δεν είναι ότι καίει, αλλά ότι καίει πολύ για τη δύναμή του 

 

πόσο λιγότερο καίει δηλαδή; 

ελα αγορινα μου.

Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 8.6 Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 5.7 Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.9

 

 

και εχω δει εκτος πολυ και 5αρι.. χαλαρα χωρις να εχει τουρμπισει το αμαξι δλδ πανω απο 3500 στροφες.

Δημοσ.

το τζαλεντζ καιει 17/100.......τα 12/100 τα πιανει σβηστο.απαξ και στροφαρει,ρουφαει......

Wrong!!!!!

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/256-RX-8.html?power_e=196&powerunit=2

 

Εδώ θα κοιτατε για καταναλώσεις. 17 είναι η μέγιστη μέση κατανάλωση που υπάρχει καταγεγραμμένη.

Δημοσ.

Επειδή γίνεται λίγο χαμός με τις καταναλώσεις, ας πούμε μια μέση τιμή γύρω στα 14/15lt στα 100 χλμ, χωρις να το σπάς!

 

Δεν το λες και λίγο!

  • Like 1
Δημοσ.

μιας και καιει αρκετα..παραπανω απο τον μεσο ορο..το ποσο θες για να το φουλαρεις ειναι ενα εξοδο που πρεπει να υπολογιστει στο μυαλο του επιδοξου αγοραστη.

Αυτό είναι εντελώς λάθος. Ο επίδοξος αγοραστής πρέπει να υπολογίσει πως καίει τον κώλο του, το να ξέρει πως γεμίζει με 75 με 90 ή με 170€ δεν τον βοηθάει και πολύ στο να υπολογίσει τα έξοδα που θα κάνει για το αυτοκίνητο. Ούτε υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει ότι πρέπει να βάζεις βενζίνη μόνο όταν σε πιάνει ρεζέρβα, ούτε ότι πρέπει να το φουλάρεις, μπορείς να βάλεις και 50€ πχ.

 

Υπονοησα εγω οτι η καταναλωση εχει σχεση με το ποσο θες για να το φουλαρεις?Περαν απο το γεγονος οτι θα το γεμιζει συχνα-πυκνα βενζινη?Aρα σχετιζονται..εμμεσως....ισως?

Όταν το γράφεις στην πρόταση που αφορούσε κατανάλωση... τι άλλο υπονοείς? Για το ότι σχετίζονται με κάποιο τρόπο σαφώς και σχετίζονται, αλλά αυτός δεν έχει να κάνει με τα έξοδα του επίδοξου αγοραστή... έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την αυτονομία. Τα ίδια έξοδα θα έχει σε ένα μεγάλο ταξίδι, όσο και να χωράει το τεπόζιτο. Η μοναδική διαφορά είναι στο πόσες στάσεις θα χρειαστεί να κάνει για ανεφοδιασμό.

 

Απλα γραφεις για να γραφεις δηλαδη ?

Μάλλον εσύ το κάνεις αυτό.

 

Οσο για την καταναλωση υπο ιδανικες συνθηκες συμφωνα με την μαζντα ειναι 15λιτρα/100χλμ ΕΝΤΟΣ πολης ( http://www.mazda.gr/rx8_home/mazdarx8_spec.pdf )

Οι καταναλώσεις που δηλώνουν τα εργοστάσια αυτοκινήτων βγαίνουν μέσα από εργαστηριακές συνθήκες, κατά συνέπεια είναι πάντα χαμηλότερες από τις πραγματικές. Αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Δεν βοηθάει και πολύ να ξέρουμε το τι ανακοινώνει η mazda.

 

Απο κει και περα αν μετρας την καταναλωση την ωρα που γκαζωνεις οταν αναβει το φαναρι πρασινο που στιγμιαια μπορει να ειναι και 80λιτρα/100χλμ ή οταν το λιωνεις στην πιστα ...οκ πασο...πιανεις και 20λιτρα/100χλμ....

Η κατανάλωση μετριέται υπολογίζοντας τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει μεταξύ 2 ή και περισσότερων φουλαρισμάτων. Όταν το λιώνεις στην πίστα δεν φτάνει μέχρι τα 20 λίτρα, θα έλεγα πως αγγίζει τα 50...

 

 

Υπο νορμαλ οδηγηση και οχι με καγκουρικες γκαζιες παιζει μεχρι εκει...μεχρι τα 15...

Πριν είπες 12-14...

 

@ts:

Με μια απλή επίσκεψη πάντως στο rx8club θα δεις τους ιδιοκτήτες να ισχυρίζονται ότι ένα τεπόζιτο με δυσκολία καταφέρνει να βγάλει 400 χιλιόμετρα...

Δημοσ.

Αυτό είναι εντελώς λάθος. Ο επίδοξος αγοραστής πρέπει να υπολογίσει πως καίει τον κώλο του, το να ξέρει πως γεμίζει με 75 με 90 ή με 170€ δεν τον βοηθάει και πολύ στο να υπολογίσει τα έξοδα που θα κάνει για το αυτοκίνητο. Ούτε υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει ότι πρέπει να βάζεις βενζίνη μόνο όταν σε πιάνει ρεζέρβα, ούτε ότι πρέπει να το φουλάρεις, μπορείς να βάλεις και 50€ πχ.

 

Φυσικα..μπορεις να το γεμισεις 100 φορες απο 15ευρω..ή 20 φορες απο 70ευρω ξερωγω...γουατ δε φακ....κοινη λογικη..ποιος μιλησε για κανονες...Ο αγοραστης πρεπει να ξερει ποσο καιει κατα μεσο ορο και σε σχεση με τον τροπο που γουσταρει να το γεμιζει να υπολογισει τα εξοδα του σε βενζινες...

Οι καταναλώσεις που δηλώνουν τα εργοστάσια αυτοκινήτων βγαίνουν μέσα από εργαστηριακές συνθήκες, κατά συνέπεια είναι πάντα χαμηλότερες από τις πραγματικές. Αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Δεν βοηθάει και πολύ να ξέρουμε το τι ανακοινώνει η mazda.

 

Σαφως αλλα οταν αναφερομαστε σε αλλα αμαξια , πιο οικονομικα , πως και γαντζωνομαστε σε αυτα που λεει η εταιρια του?Τωρα με το rx8 ξαφνικα θυμηθηκαμε οτι αυτες ειναι τιμες που αναφερονται σε ιδανικες συνθηκες?!?!

Η κατανάλωση μετριέται υπολογίζοντας τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει μεταξύ 2 ή και περισσότερων φουλαρισμάτων. Όταν το λιώνεις στην πίστα δεν φτάνει μέχρι τα 20 λίτρα, θα έλεγα πως αγγίζει τα 50...

 

Η καταναλωση για να ειναι πιο σωστη μετριεται πιο συνθετα...Συνηθως "σπαζοντας" την διαδρομη σε "ειδη" που σε ενδιαφερει.

Διαδρομη μεσα σε πολη...σε κινηση....σε χαλαρη κινηση πολης...σε ταξιδι...κλπ...το να γεμισεις μια φορα..να κανεις χιλιομετρα και να δεις ποτε θα χρειαστει να το ξαναγεμισεις..δεν ειναι μετρηση με αξιολογο αποτελεσμα.Απλα βλεπεις τον "μεικτο" κυκλο που δεν λεει και πολλα για τους επιμερους...

 

Πριν είπες 12-14...

 

Και τωρα ειπα "μεχρι 15". Ξερεις τι σημαινει το μεχρι ?Να στο βαλω σε αλλη προταση "adsl μεχρι 24mbps".Τωρα?Καλυτερα?

 

 

Δημοσ.

Βρε mphxths το παλικάρι λέει, οτι δεν έχει να λέει η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ με την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Και οτι δεν σχετίζονται αυτά τα 2 μεταξύ τους, αυτό είπε τίποτε άλλο. Είτε είχε 30άρι ντεπόζιτο και γέμιζε με 50 ευρώ είτε είχε 60 που γέμιζε με 100 την ίδια κατανάλωση θα έχει. Συμφωνείς και εσύ με αυτό και το καταλαβαίνεις, μην το συνεχίζουμε άλλο.

 

Όσον αφορά τις εργοστασιακές καταναλώσεις, μόνο οι άσχετοι μπορούν να τις επικαλεσθούν (ίσως και οι δημοσιογράφοι που πληρώνονται απο τις εταιρείες για να αρθρογραφούν), κάποια στιγμή (και νομίζω οτι θα γίνει σύντομα) αυτές οι μετρήσεις πρέπει να αλλάξουν. Απο εκεί και πέρα, να σου πω εγώ προσωπικά οτι με ίδιο αμάξι (και 60άρι ντεπόζιτο) βγάζω 670 χλμ σε μεικτό την ίδια στιγμή φίλος (με βαρύτερο πόδι) και με το ίδιο αυτοκίνητο κάνει πάρτυ έτσι και φτάσει τα 500.

Ακόμα και στον ίδιο οδηγό (μιλάω για μένα) αν αλλάξεις το οδηγικό σου στυλ (αλλαγές το πολύ μέχρι τις 3000 και όχι στις 3700+ που άλλαζα παλιότερα) απο 12λ/100χλμ το έριξα σε κάτω απο 10. Με το ίδιο αμάξι πάντα.

 

Όσο για το μέχρι 15 ή το 12-14 μην τα χαλάσουμε σε αυτό. Σε πίστα μπορεί να φτάσει και τα 30. Το μέχρι 15 μου φαίνεται κάπως, είναι σαν να λες αποκλείεται να κάψεις παραπάνω και αν και δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το συγκεκριμένο αμάξι, μου φαίνεται δύσκολο να μην μπορεί κάποιος να τα ξεπεράσει.

 

 

Κάτι ακόμη, στα παλιότερα wankel ,ήξερα οτι μετά απο κάποια χλμ (100 ή 200Κ) θέλει ανακατασκευή ο κινητήρας. Ισχύει αυτό? και αν ναι, ισχύει και για το 8?

Δημοσ.

Αυτό είναι εντελώς λάθος. Ο επίδοξος αγοραστής πρέπει να υπολογίσει πως καίει τον κώλο του, το να ξέρει πως γεμίζει με 75 με 90 ή με 170€ δεν τον βοηθάει και πολύ στο να υπολογίσει τα έξοδα που θα κάνει για το αυτοκίνητο. Ούτε υπάρχει κάποιος κανόνας που να λέει ότι πρέπει να βάζεις βενζίνη μόνο όταν σε πιάνει ρεζέρβα, ούτε ότι πρέπει να το φουλάρεις, μπορείς να βάλεις και 50€ πχ.

 

Φυσικα..μπορεις να το γεμισεις 100 φορες απο 15ευρω..ή 20 φορες απο 70ευρω ξερωγω...γουατ δε φακ....κοινη λογικη..ποιος μιλησε για κανονες...Ο αγοραστης πρεπει να ξερει ποσο καιει κατα μεσο ορο και σε σχεση με τον τροπο που γουσταρει να το γεμιζει να υπολογισει τα εξοδα του σε βενζινες...

 

Σωστά τα λες. Εγώ όμως αναφέρθηκα στην άστοχη παρατήρηση σου για το πόσα χρήματα χρειάζεται για να γεμίσει το τεπόζιτο όταν αναφερόσουν σε κατανάλωση. Μου θυμίζεις τον εαυτό μου πιτσιρικά που με την παρέα κοιτάζαμε τα κοντέρ των αυτοκινήτων για να δούμε τι τελική ταχύτητα έχει το καθένα...

 

Οι καταναλώσεις που δηλώνουν τα εργοστάσια αυτοκινήτων βγαίνουν μέσα από εργαστηριακές συνθήκες, κατά συνέπεια είναι πάντα χαμηλότερες από τις πραγματικές. Αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα. Δεν βοηθάει και πολύ να ξέρουμε το τι ανακοινώνει η mazda.

 

Σαφως αλλα οταν αναφερομαστε σε αλλα αμαξια , πιο οικονομικα , πως και γαντζωνομαστε σε αυτα που λεει η εταιρια του?Τωρα με το rx8 ξαφνικα θυμηθηκαμε οτι αυτες ειναι τιμες που αναφερονται σε ιδανικες συνθηκες?!?!

 

Δεν ξέρω ποιοι ακριβώς είστε εσείς, αλλά σίγουρα δεν είμαι ένας από εσάς. Εγώ έγραψα και τόνισα ότι ισχύει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.

 

Η κατανάλωση μετριέται υπολογίζοντας τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει μεταξύ 2 ή και περισσότερων φουλαρισμάτων. Όταν το λιώνεις στην πίστα δεν φτάνει μέχρι τα 20 λίτρα, θα έλεγα πως αγγίζει τα 50...

 

Η καταναλωση για να ειναι πιο σωστη μετριεται πιο συνθετα...Συνηθως "σπαζοντας" την διαδρομη σε "ειδη" που σε ενδιαφερει.

Διαδρομη μεσα σε πολη...σε κινηση....σε χαλαρη κινηση πολης...σε ταξιδι...κλπ...το να γεμισεις μια φορα..να κανεις χιλιομετρα και να δεις ποτε θα χρειαστει να το ξαναγεμισεις..δεν ειναι μετρηση με αξιολογο αποτελεσμα.Απλα βλεπεις τον "μεικτο" κυκλο που δεν λεει και πολλα για τους επιμερους...

 

Το είδος που ενδιαφέρει πιο πολύ όλους μας είναι ο "μεικτός" κύκλος. 

 

Πριν είπες 12-14...

 

Και τωρα ειπα "μεχρι 15". Ξερεις τι σημαινει το μεχρι ?Να στο βαλω σε αλλη προταση "adsl μεχρι 24mbps".Τωρα?Καλυτερα

 

Λίγο άκυρο το παράδειγμα σου, το μέχρι 24kbps σημαίνει ως 21,5 στην καλύτερη.

Δημοσ.

@Joshua

 

1. Eιμαι απο τους πρωτους που πρεσβευω οτι να υπολογιζουμε καταναλωσεις σε σχεση με ευρω...ειναι ακυρο...μιας και αυτο αλλαζει απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο , απο εποχη σε εποχη , απο ντεποζιτο σε ντεποζιτο.

Αλλα επειδη μιλαμε για συγκεκριμενο αμαξι με συγκεκριμενο ντεποζιτο...το να πουμε οτι π.χ. γεμιζει με τοσα ευρω πιανοντας μια μεση τιμη βενζινης ~1,7ευρω/λιτρο δεν ειναι και τοσο ακυρο.

Αν συγκριναμε 7 διαφορετικα αμαξια , με 7 διαφορετικα ντεποζιτα και σε μια ευρεια γκαμα βενζιναδικων...τοτε προφανως και συμφωνουμε.

 

 

2.Εμενα προσωπικα ο μεικτος κυκλος δεν μου λεει τιποτα.Μπορει την μια μερα να κανω τουριστικη διαδρομη αργα το βραδυ στο κεντρο της αθηνας..μπορει την επομενη να κανω κοντρες στην βουλιαγμενης...και μπορει την μεθεπομενη να με πιασει κινηση στην θηβων και να φαω ενα ολοκληρο ντεποζιτο μεχρι να την διανυσω.

Δεν μου λεει κατι το αποτελεσμα του μεικτου κυκλου..γιατι ειδικα μεσα στην πολη δεν ειναι παντα ο βελτιστος.

Μια βελτιστη (οσο πιο οικονομικη) διαδρομη μεσα σε πολη + βελτιστη διαδρομη σε εθνικη = αξιολογο και πρακτικο αποτελεσμα μεικτου κυκλου.Και επειδη αυτο ειναι σπανιο να επιτευχθει..για αυτο ειπα οτι εμενα προσωπικα δεν μου προσφερει κατι ο μεικτος κυκλος.

 

3.Το μεχρι 24mbps οπως ειπες σημαινει στην καλυτερη εως 21.5.Ετσι το "μεχρι 15λιτρα/100χλμ" σημαινει στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ μεχρι 15..ιδανικα...οπως σου πα η καταναλωση του "μικρου" rx8 παιζει λιιιιγο χαμηλοτερα..που προφανως και παλι ειναι ΜΕΓΑΛΗ.

Δες και το λινκ του φιλου παραπανω...το μεγαλυτερο ποσοστο των καταναλωσεων που εχουν καταγραφει ειναι "γυρω" απο το 15 με μια μικρη αυξηση στα νουμερα ΛΙΙΙΓΟ πριν απο αυτο , δηλ 12-14λιτρα....

Δημοσ.

Προσπαθώ πάντως να καταλάβω τι σχέση έχουν με το RX8 τα υπόλοιπα που προτάθηκαν για αγορά.

είναι το κλασικό λάθος που οδήγησε τόσα και τόσα rx8 στις μάντρες..

 

το έχουμε ξαναπεί (και από κοντά σε συναντήσεις) ,πως το γεγονός ότι το rx8 είναι "1300 cc"  και ότι το βρίσκεις φθηνά, σε καμιά περίπτωση δεν το κάνει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας για να το συγκρίνει κανείς με 1400-1600αρια τουρμπάτα σουπερμίνη ή μικρομεσαία  :wacko:

 

αν πω στον ts να πάρει ένα 2.0 tfsi για παράδειγμα τι θα μου έλεγε; γιατί με εξαίρεση τα φορολογικά αυτή είναι η κατηγορία του rx8 και μάλιστα το όποιο tfsi θα του έβγαινε και φθηνότερο στη χρήση 1000% 

 

ελα αγορινα μου.

Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 8.6 Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 5.7 Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.9

 

 

και εχω δει εκτος πολυ και 5αρι.. χαλαρα χωρις να εχει τουρμπισει το αμαξι δλδ πανω απο 3500 στροφες.

το αυτοκίνητο δεν περιμένει τις 3500 σαλ να τουρμπίσει, έχει τουρμπίσει πολύ πιο κάτω

 

απλά για την κατανάλωσή του δεν έχω ιδέα (ούτε αυτός ο κινητήρας ξέρω από πού προέρχεται και πόσο σύγχρονος είναι)  και ήθελα να δω πώς τα πάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Δημοσ.

είναι το κλασικό λάθος που οδήγησε τόσα και τόσα rx8 στις μάντρες..

 

το έχουμε ξαναπεί (και από κοντά σε συναντήσεις) ,πως το γεγονός ότι το rx8 είναι "1300 cc"  και ότι το βρίσκεις φθηνά, σε καμιά περίπτωση δεν το κάνει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας για να το συγκρίνει κανείς με 1400-1600αρια τουρμπάτα σουπερμίνη ή μικρομεσαία  :wacko:

 

αν πω στον ts να πάρει ένα 2.0 tfsi για παράδειγμα τι θα μου έλεγε; γιατί με εξαίρεση τα φορολογικά αυτή είναι η κατηγορία του rx8 και μάλιστα το όποιο tfsi θα του έβγαινε και φθηνότερο στη χρήση 1000% 

 

το αυτοκίνητο δεν περιμένει τις 3500 σαλ να τουρμπίσει, έχει τουρμπίσει πολύ πιο κάτω

 

απλά για την κατανάλωσή του δεν έχω ιδέα (ούτε αυτός ο κινητήρας ξέρω από πού προέρχεται και πόσο σύγχρονος είναι)  και ήθελα να δω πώς τα πάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

εμ ναι.. εκει τουρμπιζει.

Δημοσ.

Απο εκεί και πέρα, να σου πω εγώ προσωπικά οτι με ίδιο αμάξι (και 60άρι ντεπόζιτο) βγάζω 670 χλμ σε μεικτό την ίδια στιγμή φίλος (με βαρύτερο πόδι) και με το ίδιο αυτοκίνητο κάνει πάρτυ έτσι και φτάσει τα 500.

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης χειροπιαστό, όπως είπα και παραπάνω στο rx8club γράφουν πως πολύ δύσκολα πετυχαίνουν να βγάλει ένα τεπόζιτο των 60 λίτρων 400 χιλιόμετρα. Μερικοί μάλιστα γράφουν και για 220-235. Ένας έγραψε πως έβγαλε 460 και δεν τον πίστευαν!

 

Κάτι ακόμη, στα παλιότερα wankel ,ήξερα οτι μετά απο κάποια χλμ (100 ή 200Κ) θέλει ανακατασκευή ο κινητήρας. Ισχύει αυτό? και αν ναι, ισχύει και για το 8?

Ίσχυε ναι, αλλά υποτίθεται ότι η mazda έχει βελτιώσει το rx8 σε αυτόν το τομέα. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι οι wankel χρειάζονται ειδική μεταχείριση, κάτι που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες είτε αγνοούν είτε συνειδητά δεν το κάνουν.

  • Like 1
Δημοσ.

εμ ναι.. εκει τουρμπιζει.

εκεί θα δίνει μέγιστη ροπή δεν γίνεται να είναι ατμοσφαιρικό μέχρι τις 3500 και ξαφνικά να τουρμπίζει, δεν είναι εφικτό αυτό το πράγμα

 

λίγο μετά το ρελαντί θα έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει η τουρμπίνα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...