xaerialtwistx Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 χαιρετω το forum! ηρθε η ωρα για την αγορα του πολυαγαπημενου μου rx8 για το οποιο ακομα ειμαι λιγο διστακτικος για οσα εχω ακουσει για την καταναλωση του και ερωτω: ποσο παει το μαλλι; θα το εχω σαν κυριο οχημα για την δουλεια μου, περιπου 30χλμ την ημερα, 180χλμ την εβδομαδα. ποσο περιπου θα μου κοστιζει η βενζινη τον μηνα δεδομενου οτι ειμαι στο κεντρο της Αθηνας/θα κινουμαι με μετριες ταχυτητες; ακουω κατι 70αρια την εβδομαδα και φριττω (σε αυτην την περιπτωση απλα δεν παιζει!) οποτε περιμενω απαντησεις απο ατομα που εχουν RX8 για να μου απαντησουν απο εμπειρια. για την μηχανη του και τις ιδιοτροπιες του ειμαι ενημερωμενος. προτασεις για μηχανακι απορριπτονται αφου δεν τα συμπαθω καθολου.. προτασεις για πιο οικονομικα αμαξια sport δεκτα..
qsis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Αν σε τρομάζει η βενζίνη και γενικά μπαίνεις στη διαδικασία να σκέφτεται τη κατανάλωση μη το πάρεις Θα σου έλεγα γενικά να μην το πάρεις λόγω των ιδιαιτεροτήτων του και την έξτρα φροντίδα που χρειάζεται, αλλά από τη στιγμή που σκέφτεσαι τη βενζίνη δε θέλει πολλή ανάλυση το θέμα, απλά σκέψου κάτι άλλο Wankel καλό είναι να παίρνουν οι πολύ αποφασισμένοι, δεν είναι για όλο το κόσμο Επίσης γενικά τη συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου την έχεις σκεφτεί; έχεις δει πόσο κάνουν τα λάστιχα ας πούμε; 4
xaerialtwistx Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 τα εχω δει , το προβλημα μου δεν ειναι να δωσω 1000 τον χρονο για την συντηρηση του, αλλα να δινω συν αλλα 300 τον μηνα για την βενζινη του/3.600 τον χρονο, εκει ειναι που ξεφευγει οπως μπορεις να καταλαβεις. για αυτο ρωταω συγκεκριμενα για το κοστος βενζινης και μονο, εξαλλου σε ενα αμαξι που λεγεται οτι καιει οσο ενα SUV σιγουρα ειναι το μεγαλυτερο ετησιο κοστος..
apostolisR Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Πολύ ασύμφορο αμάξι το rx8. Όσους κατόχους του και αν έχω ακούσει, έχουν προβλήματα με την κατανάλωση και τα λάδια. Ενδεικτικά κοίτα κάτι σε mazda 3, seat ibiza mk4, audi a3, alfa romeo mito . . . . . έχεις βάλει κάποιο όριο στα κυβικά? 1
leonidas_fs Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Η πραγματική κατανάλωση του rx8 είναι γύρω στα 14-16lt ανα 100 χλμ. Σκέψου οτι το ντεπόζιτο του είναι 61 λίτρα, οπότε με εναν απλό υπλογισμό 61 * 1,7€ (μεση τιμή βεζίνης_ = 103,7 € για 1 γέμισμα. Δυστηχώς δεν αξίζει. Ήμουν στο τσάκ να το πάρω το 2009, αλλα η κατανάλωση του είναι απλά απαγορευτική. Φίλος μου που το είχε, μου έλεγε οτι κυριολεκτικά ηταν βόλτα και 10€υρω.
xaerialtwistx Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 λεω να κινηθω στα 1300 με 1600 κυβικα και μαλλον σε mazda ή audi. μου αρεσει και το ford focus. δηλαδη με ενα γεμισμα των 100 ευρω κανεις περιπου 400χλμ δηλαδη 200 ευρω τον μηνα για την δουλεια μου.. σωστα? ενταξει θα το σκεφτω 2-3 φορες ακομα.. κατι σε αναλογη κατηγορια και χαρακτηριστικα με μικροτερη καταναλωση;
Joshua21 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Ο κινητήρας του RX8 είναι 1300cc(σύμφωνα με την Ελληνικό κράτος), αποδίδει όσο και ένας κλασσικός παλινδρομικός κινητήρας 2500cc, και καταναλώνει βενζίνη όπως ένας κλασσικός παλινδρομικός κινητήρας 4000cc. 2
Timour21 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Ο κινητήρας του RX8 είναι 1300cc(σύμφωνα με την Ελληνικό κράτος), Κάποιοι το γράφουν και σαν 2x650cc!
Joshua21 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Κάποιοι το γράφουν και σαν 2x650cc! Σωστό είναι αυτό, επειδή έχει δύο κυλίνδρους(η πιο σωστά θαλάμους/στάτορες). Εγώ όμως αναφέρθηκα στην φορολογία, πχ στην Ιαπωνία ο συγκεκριμένος κινητήρας φορολογείται 1308 x 1.5 = 1962cc.
qsis Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 1300cc ή 650cc o κάθε ροτορας είναι ο παγκοσμίως αποδεκτός κυβισμός του, το θέμα αυτό έχει κυρίως φορολογική αξία αφού δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη Επίσης αν ο wankel του rx8 κυκλοφορούσε μετά το 2011 καθίστε και υπολογίστε το σήμα που θα πλήρωνε με βάση τους ρύπους του που είναι στο Θεό 2
leonidas_fs Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Οπότε απ'οτι κατάλαβες φίλε μου δεν αξίζει για κανέναν λόγο να πάρεις το rx8. Επειδή ζητάς μέχρι 1.600 και χωρίς κάποιο οικονομικό ταβάνι, θα σου προτεινω το Peugeot 207GT. 175 άλογα turbo στα 1.600 κυβικά. Αλλες επιλογές σε αυτά τα κυβικά: Peugeot 207 rallye ( 1600 - 150ps) Opel Corsa OPC ( 1600 - 192 ps) Mini Cooper S ( 1.600 - 175ps) Seat ibiza FR ( 1.400 - 150 ps) Seat ibiza Cupa (1.400 - 180 ps) Σίγoυρα εχω ξεχάσει πολλά αλλα ωραία αυτοκίνητα! Βλέπεις τι ακριβώς θέλεις και επιλέγεις!
mphxths Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 εχω φιλο που εχει rx8..και αυτα που μου χει πει ειναι τα εξης 1.καιει σωπα θα μου πεις..ναι οκ...καιει 10+λιτρα/100χλμ..ισως να πεφτει κατω απο τα 10λιτρα σε ταξιδια. 2.κατι παιζει με το λαδακι.Εχει μονιμως στο πορτ παγκαζ ενα μπουκαλι λαδι και συμπληρωνει ανα καποια διαστηματα 3.το αμαξι ειναι πολυ ανετο.Δηλ μπορει να πηγαινεις με 200 και να μην νοιωθεις χριστο 4.τα κωλιδια που κανει ειναι απο αλλο πλανητη.Και με πολλες ηλεκτρονικες ασφαλειες που απενεργοποιουνται. 5.Ειναι πολυστροφο.Που σημαινει οτι θελει καποια ιδιαιτερη συμπεριφορα με το γκαζι.Π.χ. οταν παρκαρει και πριν σβησει την μιζα , κανει μια δυο γκαζιες με νεκρα και μετα το σβηνει.Ετσι του χουν πει. 6.Εχει απιστευτους εσωτερικους χωρους..πολυ μελετημενους με καπακια και σημεια που ανοιγουν για να αποθηκευσεις πραγματα 7.Ελαχιστη συντηρηση.το χει αρκετα χρονια και δεν του χει βγαλει τιποτα.Σε καθε σερβις απλα του αλλαζουν τα "αναλωσιμα". Σε ελεγχο συμπιεσης (?) που του κανανε μετα απο χρονια δεν του ειχε βγαλει καθολου μειωση (και το χει παει και σε πιστες και το χει λιωσει αρκετα) 8.Ακριβα λαστιχα .Φοραει 17-18αρες ζαντες και οσο ναναι σε αυτες τις διαστασεις τα λαστιχα κοστιζουν..εκτος και αν παρεις τιποτα σαπια. Αυτα θυμαμαι προς το παρον
Timour21 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Σωστό είναι αυτό, επειδή έχει δύο κυλίνδρους(η πιο σωστά θαλάμους/στάτορες). Εγώ όμως αναφέρθηκα στην φορολογία, πχ στην Ιαπωνία ο συγκεκριμένος κινητήρας φορολογείται 1308 x 1.5 = 1962cc. Ναι βρε, δεν το είπα για να σε διορθώσω... Το 1.5 που πολλαπλασιάζουν οι Ιάπωνες τι είναι? Επειδή ζητάς μέχρι 1.600 και χωρίς κάποιο οικονομικό ταβάνι, θα σου προτεινω το Peugeot 207GT. 175 άλογα turbo στα 1.600 κυβικά. Αλλες επιλογές σε αυτά τα κυβικά: Peugeot 207 rallye ( 1600 - 150ps) Το gt που γράφεις έχει 150 άλογα (σαν το rallye) που γράφεις παρακάτω. Το RC μάλλον εννοείς. Αν στραφεί σε τέτοιο αμάξι θα πρέπει να δώσει προσοχή, χαλάρωνε η καδένα χρονισμού και δημιουργούσε προβλήματα στο μοτέρ (έκαιγε λάδια κυρίως). Όσοι ήταν εγγύηση τους κάλυψε κανονικά η Lion, όσοι την είχαν περάσει, ματώσανε για να βρούνε άκρη.
saks80 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 φιλε απο τη στιγμη που θες κατι να μην καιει πολυ και να εχει και αρκετα αλογα τσιμπα ενα γκολφακι tsi 1,4 και εισαι ενταξει
Joshua21 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 1300cc ή 650cc o κάθε ροτορας είναι ο παγκοσμίως αποδεκτός κυβισμός του, το θέμα αυτό έχει κυρίως φορολογική αξία αφού δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη Δεν διαφωνώ, στο πως φορολογείται εννοούσα. Πάντως ρότορες έχει 4, δύο σε κάθε στάτορα Επίσης αν ο wankel του rx8 κυκλοφορούσε μετά το 2011 καθίστε και υπολογίστε το σήμα που θα πλήρωνε με βάση τους ρύπους του που είναι στο Θεό Ευκολάκι. Το challenge βγάζει 274gr/km CO2 οπότε 822€. Το cosmo 299gr/km οπότε 897€. Ναι βρε, δεν το είπα για να σε διορθώσω... Το 1.5 που πολλαπλασιάζουν οι Ιάπωνες τι είναι? Συντελεστής φορολόγησης. Εκεί όταν ο κινητήρας είναι wankel, φορολογείται σαν να ήταν 50% μεγαλύτερος κλασσικός παλινδρομικός. Δεν ξέρω ούτε πως το σκέφτηκαν, ούτε αν είναι σωστό ή λάθος. Σε άλλα κράτη φορολογούνται βάση ιπποδύναμης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα