Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι συνδρομητής πολλών ετών σε σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ στον ΟΤΕ. Πριν μερικά χρόνια μου ειχαν δώσει για εξοπλισμό ένα modem baudtec. Ήταν ενσύρματο με μια θυρα lan και φυσικά δεν το χρησιμοποιήσα πότε. Από τη στιγμή που κάθε χρόνο ανανεώνω το συμβόλαιο, δεν δικαιούμαι νέο modem router?

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Οχι δεν δικαιούσαι μόνο εαν χαλάσει θα σου το αλλάξουνε. Μην ξεχνάς το ρουτερ δεν είναι δικο σου

Δημοσ.

Ναι μονο αν χαλάσει , βέβαια επειδή εισαι και αρκετά χρόνια αν ζητήσεις ενα καινούργιο ασύρματο πιθανόν και να στο αλλάξουν χωρις να χρειαστεί να πληρώσεις , κανε τους ενα τηλέφωνο να ρωτήσεις δεν χάνεις τιποτα , πες τους οτι θέλω ασύρματο και αυτο το baudtec ειναι παλιό και ενσύρματο, εκτος βέβαια και αν χρησιμοποείς ηδη καποιο αλλο router adtermarket οποτε δεν βλέπω τον λόγο να πάρεις αλλο του ote

Δημοσ.

αυτο που εχει πολλα χρονια μαλλον ειναι δικο του και οχι χρησιδανειο.λογικα αμα ζητησει νεο θα του δωσουν απλα με χρησιδανειο.απο εκει και περα καποιοι που κανουν ανανεωση για ενα χρονο παιρνουν ρουτερ αλλα ξαναδεσμευονται για ενα χρονο.εξαρτατε τον  παροχο.τωρα εσενα επειδη τα δινει με χρησιδανειο αλλαζει το ολο concept.παντως αν εχεις ηδη ρουτερ οπως ειπαν δεν υπαρχει λογος να ζητησεις αλλο αφου μην περιμενεις οτι θα παρεις τιποτα καλο.εκτος αν εχεις κανα μαυρο χαλι.δεν αναφερεις με τι παιζεις τωρα αφου δεν χρησιμοποιεις του οτε.

Δημοσ.

Έχω ένα draytek vigor 2710n. Απλά σήμερα δεν είχα από το πρωί (και δεν έχω ακόμη) ίντερνετ και καλό θα ήταν να έχω ενα δεύτερο για να ελέγχω αν φταίει η γραμμή ή αν το πρόβλημα είναι δικό μου. Αν δικαιούμαι δωρεάν, γιατί να μη το πάρω?

Δημοσ.

Αφου εχεις το 2710 μην κοιτας για αλλα router έχεις κλείσει :) δεν υπάρχει περίπτωση κανενα router του ote να ειναι καλύτερο απο το draytek τοσο απλα. Πάρε τηλέφωνο τον ote αφου εχεις βλάβη να δεις αν ειναι απο αυτους γιατι απο το router σου να ειναι δύσκολο μου φαίνεται, συγχρονίζει η γραμμή και δεν εχεις internet η δεν συχρονίζει καν ?

 

Πάρε οπως σου ειπα τον οτε ενα τηλέφωνο πρώτα για να δηλώσεις βλάβη

  • Like 1
Δημοσ.

Πήρα τηλέφωνο απο εχθές το πρωί  και περιμένω, η γραμμή φαίνεται να συγχρονίζει, το εσωτερικό δίκτυο λειτουργεί μια χαρά και το πρόβλημα είναι από το modem και προς τα έξω! Γι αυτό ήθελα κι ένα δεύτερο, για να μπορώ να δοκιμάζω. Και αν το δικαιούμαι από τον ΟΤΕ, γιατί να αγοράσω άλλο?

post-83747-0-94211900-1378797219_thumb.png

Δημοσ.

Περίμενε πρώτα να δεις τι θα σου πουν απο τον οτε να σου απαντήσουν και βλέπεις γιατι αν συγχρονίζει και απλα δεν πέρνει ip απο οτε μπορεί να ειναι απο αυτους το θέμα , δοκίμασε ομως να κανεις μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο router και αν το έχεις με splitter επανω στην μπρίζα βάλε το και μονο του απευθείας.

 

Τώρα για το router παρε και ρώτα τον οτε γιατι δεν ξέρω αν δικαιούσε αλλο χωρίς να εχει πρόβλημα και καλα αυτο που εχεις (απο οτε) , ρώτα ομως γιατι ειναι πολυ σχετικό αυτο :P

Δημοσ.

Στον ΟΤΕ μου είπανε από χθες ότι αν διορθωθεί το πρόβλημα θα ενηνερωθώ με μήνυμα στο κινητό ή θα με καλέσει τεχνικός. Οπότε είμαι στην αναμονή. Δοκίμασα άλλο καλώδιο, δεν το έχω με splitter, αλλά δεν διορθώθηκε τίποτε. Μου κάνει εντύπωση βέβαια γιατί πριν από καιρό που είχα πάλι πρόβλημα, διορθώθηκε αυθημερόν. Μου φαίνεται θα τους ξανακαλέσω! Μέσα σε πόσες μέρες είναι υποχρεωμένος να διορθώσει τη βλάβη?

Δημοσ.

Δεν ξέρω σε ποσες μέρες ειναι αλλα πάρε τους παλι τηλέφωνο και πρήξε τους , πες χρειάζομαι το internet άμεσα για την δουλειά μου κτλπ να τους πιέσεις λιγο

  • Like 1
Δημοσ.

Πήρε σήμερα ο υπάλληλος από τα κεντρικά του ΟΤΕ. Καταρχήν να πω ότι ήταν πολύ ευγενικός. Ζήτησε να κάνω reset στο modem και όταν του ανέφερα ότι ούτε και το παλιό modem του ΟΤΕ συνδέθηκε, μου είπε θα προωθήσει αίτημα για να μου στείλουν νέο router. Ρώτησα αν μπορώ να πάω σε κατάστημα ΟΤΕ ή Γερμανός και να πάρω και μου απάντησε ότι αν μου το στείλουν θα είναι δωρεάν, ενώ αν πάω στο κατάστημα θα το χρεωθώ, παρ'ολο που 17 του μήνα θα ανανεώσω για άλλον έναν χρονο. Θεωρεί ότι το πρόβλημα είναι του modem, ενώ κι αυτός έβλεπε ότι συγχρονίζει αλλά δεν παίρνει ip. Εγώ είπα μήπως πρόβλημα γραμμής και με ρώτησε αν θέλω να στείλουν τεχνικό για έλεγχο της γραμμής. Τελικά είπα ας περιμένω το νέο modem και βλέπουμε. Μετά από λίγη ώρα συνδέθηκαν και τα δύο χωρίς να κάνω κάτι. (Μέχρι και 3 διαφορετικά καλώδια τηλεφώνου δοκίμασα . Αυτό το αναφέρω για να αποκλείσω ότι δεν κούμπωσε κάτι σωστά). Τώρα το θέμα μου είναι να καλέσω να τους πω ότι διορθώθηκε το πρόβλημα?

υ.γ. Να αναφέρω ότι το draytek κλειδώνει στα 15 + mbps, ενώ εκείνη η πατάτα του ΟΤΕ στα 11.

Δημοσ.

Ε στην αρχή που σου ειπε να φταίνε και τα 2 router λιγο δύσκολο μου φαίνεται :P ειμουν σίγουρος οτι θα ηταν θέμα γραμμη και οχι router τελος καλο ολα καλά , παρε τους ενα τηλέφωνο οτι ειναι κομπλέ αν θες και φυσικά κρατάς το draytek πανω δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των 2 routers :)

Δημοσ.

Απλά σκέφτομαι ότι ο υπάλληλος θα έχει αλλάξει. Αποκλείεται να δουλεύει από το πρωί έως τώρα. Ίσως τους καλέσω αύριο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι αν ήταν πρόβλημα γραμμής, πως διορθώθηκε χωρίς να έρθει τεχνικός για έλεγχο.

Δημοσ.

Έχω ένα draytek vigor 2710n. Απλά σήμερα δεν είχα από το πρωί (και δεν έχω ακόμη) ίντερνετ και καλό θα ήταν να έχω ενα δεύτερο για να ελέγχω αν φταίει η γραμμή ή αν το πρόβλημα είναι δικό μου. Αν δικαιούμαι δωρεάν, γιατί να μη το πάρω?

αφου εχεις δευτερο το παλιο που εχεις.τι να το κανεις και τριτο??δωρεαν ειναι απλα ειναι με χρησιδανειο.αν διακοψεις το επιστρεφεις.

 

Πήρα τηλέφωνο απο εχθές το πρωί  και περιμένω, η γραμμή φαίνεται να συγχρονίζει, το εσωτερικό δίκτυο λειτουργεί μια χαρά και το πρόβλημα είναι από το modem και προς τα έξω! Γι αυτό ήθελα κι ένα δεύτερο, για να μπορώ να δοκιμάζω. Και αν το δικαιούμαι από τον ΟΤΕ, γιατί να αγοράσω άλλο?

οπως το λες το προβλημα μπερδευεις τον κοσμο.συνηθως τα προβληματα ειναι.δεν συγχρονιζει,συγχρονιζει αλλα δεν παιρνει ip δηλαδη δεν αναβει το λαμπακι του ιντερνετ.κανει αποσυνδεσεις κτλ.απλα το λεω ενημερωτικα για να καταλαβαινει ο αλλος τι εννοεις.

 

Περίμενε πρώτα να δεις τι θα σου πουν απο τον οτε να σου απαντήσουν και βλέπεις γιατι αν συγχρονίζει και απλα δεν πέρνει ip απο οτε μπορεί να ειναι απο αυτους το θέμα , δοκίμασε ομως να κανεις μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο router και αν το έχεις με splitter επανω στην μπρίζα βάλε το και μονο του απευθείας.

 

Τώρα για το router παρε και ρώτα τον οτε γιατι δεν ξέρω αν δικαιούσε αλλο χωρίς να εχει πρόβλημα και καλα αυτο που εχεις (απο οτε) , ρώτα ομως γιατι ειναι πολυ σχετικό αυτο :P

εφοσον το παλιο ειναι παλιο και μαλλον του το εχουν χαρισει ενω τωρα ειναι με χρησιδανειο λογκα θα του δωσουν

 

Στον ΟΤΕ μου είπανε από χθες ότι αν διορθωθεί το πρόβλημα θα ενηνερωθώ με μήνυμα στο κινητό ή θα με καλέσει τεχνικός. Οπότε είμαι στην αναμονή. Δοκίμασα άλλο καλώδιο, δεν το έχω με splitter, αλλά δεν διορθώθηκε τίποτε. Μου κάνει εντύπωση βέβαια γιατί πριν από καιρό που είχα πάλι πρόβλημα, διορθώθηκε αυθημερόν. Μου φαίνεται θα τους ξανακαλέσω! Μέσα σε πόσες μέρες είναι υποχρεωμένος να διορθώσει τη βλάβη?

48 ωρες θεωρητικα.

 

Δεν ξέρω σε ποσες μέρες ειναι αλλα πάρε τους παλι τηλέφωνο και πρήξε τους , πες χρειάζομαι το internet άμεσα για την δουλειά μου κτλπ να τους πιέσεις λιγο

αυτο πιανει μονο αν εισαι δημοσιος οργανισμος η εταιρεια οποτε εχεις και προτεραιοτητα.

 

Πήρε σήμερα ο υπάλληλος από τα κεντρικά του ΟΤΕ. Καταρχήν να πω ότι ήταν πολύ ευγενικός. Ζήτησε να κάνω reset στο modem και όταν του ανέφερα ότι ούτε και το παλιό modem του ΟΤΕ συνδέθηκε, μου είπε θα προωθήσει αίτημα για να μου στείλουν νέο router. Ρώτησα αν μπορώ να πάω σε κατάστημα ΟΤΕ ή Γερμανός και να πάρω και μου απάντησε ότι αν μου το στείλουν θα είναι δωρεάν, ενώ αν πάω στο κατάστημα θα το χρεωθώ, παρ'ολο που 17 του μήνα θα ανανεώσω για άλλον έναν χρονο. Θεωρεί ότι το πρόβλημα είναι του modem, ενώ κι αυτός έβλεπε ότι συγχρονίζει αλλά δεν παίρνει ip. Εγώ είπα μήπως πρόβλημα γραμμής και με ρώτησε αν θέλω να στείλουν τεχνικό για έλεγχο της γραμμής. Τελικά είπα ας περιμένω το νέο modem και βλέπουμε. Μετά από λίγη ώρα συνδέθηκαν και τα δύο χωρίς να κάνω κάτι. (Μέχρι και 3 διαφορετικά καλώδια τηλεφώνου δοκίμασα . Αυτό το αναφέρω για να αποκλείσω ότι δεν κούμπωσε κάτι σωστά). Τώρα το θέμα μου είναι να καλέσω να τους πω ότι διορθώθηκε το πρόβλημα?

υ.γ. Να αναφέρω ότι το draytek κλειδώνει στα 15 + mbps, ενώ εκείνη η πατάτα του ΟΤΕ στα 11.

να λες του αλλου οτι με 2 ρουτερ εχεις το ιδιο θεμα και αυτος να σου λεει να σου στειλουμε και αλλο τοτε No comment.ναι μπορεις να παρεις και να πεις οτι διορθωθηκε το προβλημα.Οποιος και να το σηκωσει δεν εχεις θεμα αφου γινεται καταγραφη απο τον προηγουμενο οποτε ο επομενος μπορει να διαβασει τι εγινε.ανοιγετε σαν ticket δηλαδη για τον καθε πελατη.αν εχουν δρομολογησει τωρα να σου στειλουν ρουτερ απλα βαλτο και αυτο στην γωνια αλλιος παρε να πεις οτι ολα ειναι οκ και να ακυρωθει η αποστολη.γιατι να το εχουν στειλει ηδη σημερα δεν ξερω

 

Απλά σκέφτομαι ότι ο υπάλληλος θα έχει αλλάξει. Αποκλείεται να δουλεύει από το πρωί έως τώρα. Ίσως τους καλέσω αύριο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι αν ήταν πρόβλημα γραμμής, πως διορθώθηκε χωρίς να έρθει τεχνικός για έλεγχο.

αν ειναι να τους παρεις για ακυρωση εξοπλισμου παρτους σημερα.αν ειναι να παρεις απλα οτι λυθηκε θα το δουν αυτοι μονοι τους.να σου στειλουν τεχνικο ετσι χωρις να κοιταξουν τι εχει γινει δυσκολο.συν οτι θα σε περναν και τηλ για να κανονισουν ραντεβου.

απλα καναν λογικα Reset την καρτα η μπορει να σου αλλαξαν οριο και πλεον εισαι οκ.συνηθως οταν δεν παιρνει ip εχει κολλησει η καρτα.το εχω παθει μια φορα σε εναλλακτικο που ειμαι

Δημοσ.

Έχω ένα draytek vigor 2710n. Απλά σήμερα δεν είχα από το πρωί (και δεν έχω ακόμη) ίντερνετ και καλό θα ήταν να έχω ενα δεύτερο για να ελέγχω αν φταίει η γραμμή ή αν το πρόβλημα είναι δικό μου. Αν δικαιούμαι δωρεάν, γιατί να μη το πάρω?

 

αφου εχεις αυτο του οτε, δεν χρειαζεσαι αλλο για να ελεγχεις τη γραμμη αν φταιει εκεινη η το κυριο ρουτερ σου. για εναν απλο ελεγχο συγχρονισμου γραμμης δεν εχει σημασια αν εχει wifi η οχι αυτο το του οτε...το κουμπωνεις πανω, βλεπεις αν φταιει η γραμμη και παπαλα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...