Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να το γράψει και ο υπάλληλος προφανώς είδε κάποια σημάδια... Λέτε να έγραψε ότι έχει υγρασία χωρίς να το δει; Υπάρχουν αυτοκόλλητα πάνω στην μπαταρία και στο κινητό που κοκκινίζουν αν εκτεθούν σε υγρασία. Το θέμα είναι ότι έπρεπε να σου το πει και να σου το δείξει εκείνη τη στιγμή. Σε κάποια κινητά είναι σε εμφανή σημεία ενώ σε άλλα έχει και άλλα αυτοκόλλητα μέσα στην συσκευή που φαίνονται μόνο οταν ξεβιδωθεί. Από κει και πέρα αν όντως η ζημιά οφείλεται σε υγρασία θα φανεί όταν το ανοίξει ο τεχνικός. Δε σημαίνει ότι αν φαίνεται εξωτερικά υγρασία, είτε στο αυτοκόλλητο της μπαταρίας, πως υπάρχει ζημιά απο υγρασία στην πλακέτα. 

 

Η απορία μου είναι γιατί δε πάτε τα κινητά σε εξουσιοδοτημένα σέρβις, ειδικά για νοκια που σε κάθε γειτονιά μπορεί να υπάρχουν και 2-3 nokia care centers.

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η απορία μου είναι γιατί δε πάτε τα κινητά σε εξουσιοδοτημένα σέρβις, ειδικά για νοκια που σε κάθε γειτονιά μπορεί να υπάρχουν και 2-3 nokia care centers.

Γιατι το σωστο ειναι να επιστραφει το κινητο στον μεσαζοντα που εγινε η αγορα και αυτος να αναλαβει την διαδικασια της αποστολης για το service,ασχετως του τι συμβαινει και τι γραφονται στην Ελλαδα.

 

Το εχω ξαναπει και εγω και αρκετοι αλλοι,δεν ειναι υποχρεωμενος ο πελατης/αγοραστης να ασχολειται με το service και να τρεχει στις αντιπροσωπειες.Αλλου δουλεια ειναι αυτη.

Μονο αν αγορασει κατευθειαν απο την εταιρεια(Oneplus πχ)ο πελατης οφειλει να ασχοληθει ο ιδιος με την αποστολη της πισω,επειδη ακριβως δεν υπαρχει ενδιαμεσος πωλητης.

Δημοσ.

Φυσικά και είναι δουλειά του μεσάζοντα, αλλά επίσης είναι υποχρέωση του πελάτη (είτε είναι Ελλάδα είτε όχι) να κοιτάξει και το δικό του συμφέρον για καλύτερη εξυπηρέτηση. Επίσης αν τον απασχολεί η καθυστέρηση ήταν και ο ίδιος υποχρεωμένος να ρωτήσει εξ αρχής πόσες μέρες θα κάνει και όχι να λέει τώρα το χρειάζομαι και πόσες μέρες θα κάνουν κλπ.... Κατάλαβες λοιπόν γιατί είχα αυτή την απορία; Θα το πήγαινε σε ένα Νοκια μαγαζάκι και σε 2 μέρες θα το είχε πίσω, είτε έτοιμο, είτε έστω όπως το παρέδωσε αν ήταν εκτός εγγύηση και δε δεχόταν την χρέωση επισκευής.

 

Κακή εξυπηρέτηση και ελλειπής ενημέρωση όντως υπήρξε από την πλευρά του e-shop αφού μάλλον δεν τον ενημέρωσαν ούτε για χρόνο επισκευής, ούτε του υπέδειξαν αυτά που έγραψαν στο έντυπο που του δώσανε και προφανώς ούτε του είπαν πως υπάρχει ενδεχόμενο να χρεωθεί κατά την επιστροφή της συσκευής του αν το σέρβις το βγάλει εκτός εγγύηση και και και πολλά άλλα. Το ίδιο κάνει και το πλαίσιο, γράφουν οι "τεχνικοί" που το παραλαμβάνουν ο,τι τους καπνίσει, σου δίνουν διαφορετικό χάρτι που γράφει άλλη "διάγνωση" για να μην το δεις εσυ και τους πεις: "τι έγραψες εδω ρε μακακα; "  και τελικά ο τεχνικός που το αναλαμβάνει στα κεντρικά έχει εντελώς διαφορετική άποψη. (και σου επιστρέφουν και το προϊόν πιο χαλασμένο από ότι το παρέδωσες γκουχου γκουχου) Δε μας φταίει το eshop μόνο επειδή μερικοί είχαν μόνο από εκεί κακή εμπειρία. Αλλά δε μπορώ επίσης να πιστέψω πως αυτά δε γίνονται και σε άλλες χώρες από τέτοια "μεγάλα" καταστήματα που τα έχουν πάρει όλα μονοπώλιο. 

Δημοσ.

Αγαπητε δεν μπορουν να γνωριζουν τον χρονο επισκευης στο καταστημα για τον πολυ απλο λογο οτι αυτα θα τους τα πει το service οταν φτασει το κινητο.

 

Προφανως και αν ηθελε μπορουσε να πηγαινε σε ενα nokia care(αν και πλεον δεν ξερω ποσα εχουν μεινει σε σχεση με παλια),αλλα η σωστη διαδικασια αλλη ειναι.

 

Το αν βιαζεται ο πελατης ειναι τελειως ασχετο με την ολη διαδικασια.Για το προτελευταιο που γραφεις για τις χρεωσεις ναι εχεις δικιο.

Αλλα σε γενικες γραμμες οι πωλητες δεν εχουν καμια δουλεια να ανοιγουν το κινητο να το ελεγχουν και αρα δεν μπορουν να γνωριζουν ποσο θα παρει η ολη διαδικασια,εκτος απο το Πλαισιο με τα turbo X.

Δημοσ.

Φυσικά και είναι δουλειά του μεσάζοντα, αλλά επίσης είναι υποχρέωση του πελάτη (είτε είναι Ελλάδα είτε όχι) να κοιτάξει και το δικό του συμφέρον για καλύτερη εξυπηρέτηση. Επίσης αν τον απασχολεί η καθυστέρηση ήταν και ο ίδιος υποχρεωμένος να ρωτήσει εξ αρχής πόσες μέρες θα κάνει και όχι να λέει τώρα το χρειάζομαι και πόσες μέρες θα κάνουν κλπ.... Κατάλαβες λοιπόν γιατί είχα αυτή την απορία; Θα το πήγαινε σε ένα Νοκια μαγαζάκι και σε 2 μέρες θα το είχε πίσω, είτε έτοιμο, είτε έστω όπως το παρέδωσε αν ήταν εκτός εγγύηση και δε δεχόταν την χρέωση επισκευής.

 

Κακή εξυπηρέτηση και ελλειπής ενημέρωση όντως υπήρξε από την πλευρά του e-shop αφού μάλλον δεν τον ενημέρωσαν ούτε για χρόνο επισκευής, ούτε του υπέδειξαν αυτά που έγραψαν στο έντυπο που του δώσανε και προφανώς ούτε του είπαν πως υπάρχει ενδεχόμενο να χρεωθεί κατά την επιστροφή της συσκευής του αν το σέρβις το βγάλει εκτός εγγύηση και και και πολλά άλλα. Το ίδιο κάνει και το πλαίσιο, γράφουν οι "τεχνικοί" που το παραλαμβάνουν ο,τι τους καπνίσει, σου δίνουν διαφορετικό χάρτι που γράφει άλλη "διάγνωση" για να μην το δεις εσυ και τους πεις: "τι έγραψες εδω ρε μακακα; "  και τελικά ο τεχνικός που το αναλαμβάνει στα κεντρικά έχει εντελώς διαφορετική άποψη. (και σου επιστρέφουν και το προϊόν πιο χαλασμένο από ότι το παρέδωσες γκουχου γκουχου) Δε μας φταίει το eshop μόνο επειδή μερικοί είχαν μόνο από εκεί κακή εμπειρία. Αλλά δε μπορώ επίσης να πιστέψω πως αυτά δε γίνονται και σε άλλες χώρες από τέτοια "μεγάλα" καταστήματα που τα έχουν πάρει όλα μονοπώλιο.

 

Αρα λοιπον στο συγκεκριμενο θρεντ μπηκες για να πεις οτι πιστευεις οτι υπαρχουν και αλλοι σαπιοι περα απο το eshop? Ε μπορει, και? Μονο στο eshop εχω τυχει να τους πηγαινω αφραγισμενη συσκευασια,να μου λενε πρεπει να ελεγχθει αθηνα και απο αθηνα να λενε οτι εχει χρησιμοποιηθει. Ουτε στον κυρ θαναση της γειτονιας τετοιος δολος, ποσο μαλλον στο εξωτερικο. Και μονοπωλιο εξω δεν εχει κανεις, ουτε και εδω εχει μονοπωλιο το eshop απλα το προτιμουν οι λιγοτερο καταρτισμενοι τεχνικα λογω μαρκετινγκ.

Στο διαταυτα:αν το newegg στην αμερικη εχει 10.000 πχ πελατες που δεν ειναι ικανοποιημενοι το μηνα, οταν εξυπηρετει μυρια, δεν ειναι παραλογο. Οταν ομως για το eshop, που εξυπηρετει ενα 30% της ελληνικης αγορας υπαρχουν αυστηματικα παραπονα απο πολυ κοσμο, καταλαβαινει κανεις οτι πραγματι κατι συμβαινει

Δημοσ.

Αρα λοιπον στο συγκεκριμενο θρεντ μπηκες για να πεις οτι πιστευεις οτι υπαρχουν και αλλοι σαπιοι περα απο το eshop? Ε μπορει, και? Μονο στο eshop εχω τυχει να τους πηγαινω αφραγισμενη συσκευασια,να μου λενε πρεπει να ελεγχθει αθηνα και απο αθηνα να λενε οτι εχει χρησιμοποιηθει. Ουτε στον κυρ θαναση της γειτονιας τετοιος δολος, ποσο μαλλον στο εξωτερικο. Και μονοπωλιο εξω δεν εχει κανεις, ουτε και εδω εχει μονοπωλιο το eshop απλα το προτιμουν οι λιγοτερο καταρτισμενοι τεχνικα λογω μαρκετινγκ.

Στο διαταυτα:αν το newegg στην αμερικη εχει 10.000 πχ πελατες που δεν ειναι ικανοποιημενοι το μηνα, οταν εξυπηρετει μυρια, δεν ειναι παραλογο. Οταν ομως για το eshop, που εξυπηρετει ενα 30% της ελληνικης αγορας υπαρχουν αυστηματικα παραπονα απο πολυ κοσμο, καταλαβαινει κανεις οτι πραγματι κατι συμβαινει

Όχι, μπήκα για να πω ότι έχω πάρει λεφτά πίσω για επιστροφή μη ελλατωματικού προϊόντος όπως ακριβώς προβλέπει ο νόμος, δηλαδή στην αρχική του κατάσταση και χωρίς καν να τους αιτιολογήσεις τον λόγο που το επιστρέφεις. Όπως επίσης αναφέρθηκα και για την υγρασία στο τηλέφωνο του φίλου που το πήγε εκεί. Αν εσύ είδες μόνο αυτό που θες να κράξεις δε σου φταίω.

 

Πιο συγκεκριμένα και τις 2 φορές που θέλησα να επιστρέψω μη ελλατωματικό προϊόν δεν περίμενα καν. Μπήκα πήρα λεφτά και βγήκα και μάλιστα την δεύτερη φορά ενώ θα έπρεπε να παώ την επόμενη μέρα (μιας και την ίδια μέρα που πήγα μου είπαν ότι επειδή η τιμολόγηση έγινε νωρίτερα την ίδια μέρα δε μπορούν να περάσουν την επιστροφή) ο υπαλληλος ανέλαβε να το κάνει την επόμενη μέρα μόνος του και αμέσως μου έδωσε τα λεφτά. Έλεγχο στα κεντρικά μου έχουν κάνει μόνο σε ελλατωματικό προϊόν... Οτιδήποτε άλλο το έχει αναλάβει υπαλληλος επι τόπου στο κατάστημα.

 

Το γεγονός ότι ο καθένας έχει διαφορετική αντιμετώπιση από διαφορετικούς υπαλλήλους/καταστήματα φυσικά το κάνει να φαίνεται κακό μαγαζί και για αυτό δε το υποστηρίζω. Θα έπρεπε η αντιμετώπιση σε όλα τα καταστήματα του e-shop και από όλους τους υπαλλήλους να είναι η ίδια.

 

Η αναφορά σε άλλα καταστήματα αφορά σχολιασμό σε ποστς που αναφέρουν ότι η νομοθεσία στην Ελλάδα δεν τηρείται και ο καθένας κάνει ο,τι θέλει. 

Δημοσ.

Φυσικά και είναι δουλειά του μεσάζοντα, αλλά επίσης είναι υποχρέωση του πελάτη (είτε είναι Ελλάδα είτε όχι) να κοιτάξει και το δικό του συμφέρον για καλύτερη εξυπηρέτηση. Επίσης αν τον απασχολεί η καθυστέρηση ήταν και ο ίδιος υποχρεωμένος να ρωτήσει εξ αρχής πόσες μέρες θα κάνει και όχι να λέει τώρα το χρειάζομαι και πόσες μέρες θα κάνουν κλπ.... Κατάλαβες λοιπόν γιατί είχα αυτή την απορία; Θα το πήγαινε σε ένα Νοκια μαγαζάκι και σε 2 μέρες θα το είχε πίσω, είτε έτοιμο, είτε έστω όπως το παρέδωσε αν ήταν εκτός εγγύηση και δε δεχόταν την χρέωση επισκευής.

 

Κακή εξυπηρέτηση και ελλειπής ενημέρωση όντως υπήρξε από την πλευρά του e-shop αφού μάλλον δεν τον ενημέρωσαν ούτε για χρόνο επισκευής, ούτε του υπέδειξαν αυτά που έγραψαν στο έντυπο που του δώσανε και προφανώς ούτε του είπαν πως υπάρχει ενδεχόμενο να χρεωθεί κατά την επιστροφή της συσκευής του αν το σέρβις το βγάλει εκτός εγγύηση και και και πολλά άλλα. Το ίδιο κάνει και το πλαίσιο, γράφουν οι "τεχνικοί" που το παραλαμβάνουν ο,τι τους καπνίσει, σου δίνουν διαφορετικό χάρτι που γράφει άλλη "διάγνωση" για να μην το δεις εσυ και τους πεις: "τι έγραψες εδω ρε μακακα; "  και τελικά ο τεχνικός που το αναλαμβάνει στα κεντρικά έχει εντελώς διαφορετική άποψη. (και σου επιστρέφουν και το προϊόν πιο χαλασμένο από ότι το παρέδωσες γκουχου γκουχου) Δε μας φταίει το eshop μόνο επειδή μερικοί είχαν μόνο από εκεί κακή εμπειρία. Αλλά δε μπορώ επίσης να πιστέψω πως αυτά δε γίνονται και σε άλλες χώρες από τέτοια "μεγάλα" καταστήματα που τα έχουν πάρει όλα μονοπώλιο. 

Λοιπόν πρώτον ρώτησα για τον χρόνο πόσο θα κάνει και δεν ήξερε η υπάλληλος και δεν μου είπε, μετά εγραψε όλα αυτά τα πράγματα χωρίς να με πει κάτι εγώ νόμιζα έγραφε τους κωδικούς από το κινητό τόση ώρα παρόλα αυτά είδα τα χαρτιά όταν έφτασα σπίτι ούτε καν τα κοίταξα καθώς βγήκα έξω από το eshop point,  και ναι μεγάλο λάθος νόμιζα έκλεισαν τα νοκια stores εδώ Θεσσαλονίκη, έχει κάτω όπως βλέπω δεν έψαξα να βρω, δικό μου το λάθος. Τώρα και θα καθυστερήσει το κινητό, και αν το κοιτάξουν έτσι, όπως τα εγραψε η κοπελιά, και τέλος ταλαιπωρήθηκα κιόλας με 2 λεωφορεία για να πάω στην άλλη άκρη αντί να το δώσω το κινητό σε ένα νοκια store οπότε αναμένω να δω τι θα γίνει

Δημοσ.

Αγαπητε δεν μπορουν να γνωριζουν τον χρονο επισκευης στο καταστημα για τον πολυ απλο λογο οτι αυτα θα τους τα πει το service οταν φτασει το κινητο.

 

Προφανως και αν ηθελε μπορουσε να πηγαινε σε ενα nokia care(αν και πλεον δεν ξερω ποσα εχουν μεινει σε σχεση με παλια),αλλα η σωστη διαδικασια αλλη ειναι.

 

Το αν βιαζεται ο πελατης ειναι τελειως ασχετο με την ολη διαδικασια.Για το προτελευταιο που γραφεις για τις χρεωσεις ναι εχεις δικιο.

Αλλα σε γενικες γραμμες οι πωλητες δεν εχουν καμια δουλεια να ανοιγουν το κινητο να το ελεγχουν και αρα δεν μπορουν να γνωριζουν ποσο θα παρει η ολη διαδικασια,εκτος απο το Πλαισιο με τα turbo X.

 

Η αλήθεια είναι πως ισχύει αυτό αν το πας στο κατάστημα, αλλά επειδή τετοια μαγαζιά κάνουν μαζικές αποστολές των συσκευών στα σέρβις αφού μαζευτούν αρκετά κομμάτια, υπάρχουν μαγαζιά που θα σου πουν χύμα: Δε ξέρω αλλά να έχεις υπόψη σου ότι εμείς μπορεί να το στείλουμε και σε 10 μέρες μέχρι να μαζευτούν αρκετά κομμάτια για να μας συμφέρει η αποστολή! Κι από κει και πέρα είναι θέμα σέρβις της κάθε εταιρίας. Προσωπικά θα το εκτιμούσα αυτό αν συνέβαινε παντού από το να μου πουν ενα ξερό δε ξέρω...

 

Ο πωλητής δεν θα ανοίξει το κινητό! Αλλά είναι υποχρεωμένος να καταγράψει την κατάσταση την οποία παραλήφθηκε το κινητό. Αυτό σημαίνει πως δε μπορεί να γράψει από το κεφάλι του ότι είδε υγρασία... Όταν λοιπον βγάλει το καπάκι για να βγάλει την μπαταρία και να χτυπήσει τα στοιχεία του στον υπολογιστή, μπορεί να δει αν υπάρχει υγρασία. Οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη: "Όπως βλέπετε εδώ υπάρχουν αυτά τα σημάδια που μπορούν να σας βγάλουν εκτός εγγύησης ή ακόμα και να χρεωθείτε 7, 10, 15 κλπ ευρώ μόνο και μόνο για να παραλάβετε το κινητό σας πίσω ανεπισκεύαστο!" (εκτός και αν το e-shop είναι τόσο large που θα πληρώσει το σέρβις απο την τσέπη του σε περίπτωση που βγει εκτός εγγύησης και ο πελάτης δεν δεχτεί επισκευή)

 

Τουλάχιστον έτσι έχω δει να δουλευουν κάποια σωστά κατα τη γνώμη μου σέρβις κινητών. Και έχω πάει σε αρκετά... Μάλιστα κάποιοι βγάζανε και φωτογραφία το κινητό πριν το παραλάβουν.

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι πως ισχύει αυτό αν το πας στο κατάστημα, αλλά επειδή τετοια μαγαζιά κάνουν μαζικές αποστολές των συσκευών στα σέρβις αφού μαζευτούν αρκετά κομμάτια, υπάρχουν μαγαζιά που θα σου πουν χύμα: Δε ξέρω αλλά να έχεις υπόψη σου ότι εμείς μπορεί να το στείλουμε και σε 10 μέρες μέχρι να μαζευτούν αρκετά κομμάτια για να μας συμφέρει η αποστολή! Κι από κει και πέρα είναι θέμα σέρβις της κάθε εταιρίας. Προσωπικά θα το εκτιμούσα αυτό αν συνέβαινε παντού από το να μου πουν ενα ξερό δε ξέρω...

 

Ο πωλητής δεν θα ανοίξει το κινητό! Αλλά είναι υποχρεωμένος να καταγράψει την κατάσταση την οποία παραλήφθηκε το κινητό. Αυτό σημαίνει πως δε μπορεί να γράψει από το κεφάλι του ότι είδε υγρασία... Όταν λοιπον βγάλει το καπάκι για να βγάλει την μπαταρία και να χτυπήσει τα στοιχεία του στον υπολογιστή, μπορεί να δει αν υπάρχει υγρασία. Οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη: "Όπως βλέπετε εδώ υπάρχουν αυτά τα σημάδια που μπορούν να σας βγάλουν εκτός εγγύησης ή ακόμα και να χρεωθείτε 7, 10, 15 κλπ ευρώ μόνο και μόνο για να παραλάβετε το κινητό σας πίσω ανεπισκεύαστο!" (εκτός και αν το e-shop είναι τόσο large που θα πληρώσει το σέρβις απο την τσέπη του σε περίπτωση που βγει εκτός εγγύησης και ο πελάτης δεν δεχτεί επισκευή)

 

Τουλάχιστον έτσι έχω δει να δουλευουν κάποια σωστά κατα τη γνώμη μου σέρβις κινητών. Και έχω πάει σε αρκετά... Μάλιστα κάποιοι βγάζανε και φωτογραφία το κινητό πριν το παραλάβουν.

Ναι αλλα εμενα το eshop δεν με ειπε τιποτα με εγραψε αυτη αυτα τα πραγματα και δεν ειπε τιποτα απολυτως, εγω ακομα ποιο στραβος δεν το προσεξα το πηρα χαμπαρι οταν εφτασα σπιτι, και ξανα πηγα στο καταστημα πριν 3 μερες και την ειπα γιατι τα εγραψε αυτα, και μου ειπε νομιζω οτι ειδα υγρασια, εγραψα λεει πιθανη υγρασια, και λεω θα βγει ετσι εκτος εγγυησης μου λεει οχι δεν παιζει ρολο αυτο, μπωρει να μην το δουν καν  και αν θελεται και στοιχεια ειναι το eshop point  θεσσαλονικης στην χαριλαου

Δημοσ.

Παιδια αυριο γινεται 2 εβδομαδες που πηγα το κινητο και δεν εχω απαντηση απο το καταστημα τι μπωρο να κανω; βασικα τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ουτε αυτοι εχουνε ενημερωση απο το τεχνικο τμημα αλλα με ειπαν οτι θα με παρουν καποια στιγμη τωρα αν με πουν οτι οντως εχει υγρασια τι μπωρο να κανω μετα;

Δημοσ.

Παιδιά τελικά όλα εντάξει σήμερα μου κάνανε πίστωση το ποσό  οπότε όλα καλά,  άργησαν λίγο άλλα εντάξει, σας ευχαριστώ που βοηθήσατε

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ πάντως ακόμα έχω στο μυαλό τις κακές εμπειρίες απο το eshop.Χωρίς όμως να έχω σταματήσει να αγοράζω απο αυτό καθώς καλώς ή κακώς όλοι εμείς απο νησιά δεν έχουμε πολλές επιλογές.Ή θα πάρουμε απο σκρούτζ που με τα μεταφορικά βγαίνει ίδια τιμή ή και παραπάνω και αν κάτσει πρόβλημα τρέχα γύρευε ή θα πάρουμε απο άλλα καταστήματα όπως Πλάισιο κλπ που τα έχουν πολύ ακριβότερα και πολλές φορές έχουν τα ίδια θέματα με το service.

Το eshop έχει τεράστια ποικιλία οπότε είναι μονόδρομος.Απλά πρέπει να τρέχουμε λίγο παραπάνω μερικές φορές για να βρούμε το δίκιο μας.

Κατά τα άλλα το να βγάζει πόρισμα ο υπάλληλος που δεν είναι τεχνικός είναι άσχημο.Το μόνο που θα έπρεπε να γράφει είναι αν έχει εξωτερικές φθορές μόνο και μόνο για να καλύψει το ενδεχόμενο να τους πείς πως σου έκαναν αυτοί κάποιες γρατζουνιές κλπ.Οτιδήποτε άλλο προσωπικά δεν μου αρέσει.

Και να προσθέσω πως μου έχει επιστραφεί κάρτα γραφικών χωρίς το γνήσιο κουτί και τα έγγραφα μέσα.Την έβαλαν σε ένα οτι να ναι κουτί και παρόλο που έψαξαν για το κουτί δεν το βρήκαν.Στο χαρτί όταν την παρέδωσα έγραφε μαζί με κουτί και παρελκόμενα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...