Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκτός απο συνήγορο του καταναλωτή και όλη την διαδικασία έχεις όλα τα νομικά επειχηρήματα ώστε να τους κάνεις αγωγή για εξαπάτηση, παραπλάνηση και να τους ζητήσεις και ηθική αποζημίωση και οτι θές, γνώμη μου μην συμβιβαστείς απλά να σου αλλάξουν την κάρτα ή να σου κόψουν πιστωτικό κάνε αγωγή και μύνηση μπορεί να τραβήξει παραπάνω ΑΛΛΑ έχουν εκτεθεί απο τον κατασκευαστή και η απάτη είναι εμφνέστατή μην τους την χαρίσεις δεν μιλάμε απλώς για ένα λάθος αλλά για εξαπάτηση οργανωμένη απο αυτούς τους τυχοδιώκτες απατεώνες

  • Like 3
  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εκτός απο συνήγορο του καταναλωτή και όλη την διαδικασία έχεις όλα τα νομικά επειχηρήματα ώστε να τους κάνεις αγωγή για εξαπάτηση, παραπλάνηση και να τους ζητήσεις και ηθική αποζημίωση και οτι θές, γνώμη μου μην συμβιβαστείς απλά να σου αλλάξουν την κάρτα ή να σου κόψουν πιστωτικό κάνε αγωγή και μύνηση μπορεί να τραβήξει παραπάνω ΑΛΛΑ έχουν εκτεθεί απο τον κατασκευαστή και η απάτη είναι εμφνέστατή μην τους την χαρίσεις δεν μιλάμε απλώς για ένα λάθος αλλά για εξαπάτηση οργανωμένη απο αυτούς τους τυχοδιώκτες απατεώνες

αστα εχω βγει απο τα ρουχα μου πραγματι μιλαμε για απατη,ειναι που ειναι λαθος προσπαθουν να βγουν και απο πανω κατα τα αλλα λεμε να στηριζουμε τα ελληνικα καταστηματα amazon και παλι amazon τελικα.που τους στελνεις το ελλατωματικο και πριν καλα καλα παραλαβουν σου χουν στειλει καινουργιιο προιον.

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο ψιλολόγια πλέον από eshop και δυσφήμιση παντού από μένα που μου την είχαν φέρει παλιότερα

Υπάρχουν ελληνικά καταστήματα που σέβονται τον πελάτη και αξίζουν τη στήριξη, το eshop δεν είναι ένα από αυτά

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόνο ψιλολόγια πλέον από eshop και δυσφήμιση παντού από μένα που μου την είχαν φέρει παλιότερα

Υπάρχουν ελληνικά καταστήματα που σέβονται τον πελάτη και αξίζουν τη στήριξη, το eshop δεν είναι ένα από αυτά

ετσι ακριβως,για τιποτα καλωδια κανενα ροκαρ το πολυ,μακρια απο οτι εχει ηλεκτρονικα.να ενημερωνουμε γενικα τον κοσμο,φιλους γνωστους,δε γινεται να κανουμε συνεχεια τα στραβα ματια δε γινεται μαγαζια σαν το eshop να την βγαζουν καθαρη...κραξιμο οπου βρεθειτε και οπου σταθειτε φιλοι μου,σε οποιο τεχνολογικο site ειστε γραμμενοι καντε ενα κοπο και αναπαραγετε αυτα που μαθαμε εδω,να τα διαβασουν οσο το δυνατον περισσοτεροι για να μην την πατησουν σαν τα παιδια που μας ανεφεραν το προβλημα τους

Επεξ/σία από takaros123
  • Like 3
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά να ρωτήσω κάτι, είχα αγοράσει ένα κινητό από το συγκεκριμένο κατάστημα ενα nokia 130  το είχα πάρει 4 μέρες πριν μπω στον στρατό, από την αρχή το κινητό είχε διάφορα θεματακια κυρίως έσβηνε από μόνο του, και έπρεπε να το ανοίγω, εχτές το πήγα στο κατάστημα και έγραψε πάνω στο χαρτί του  rma γιατί έχει εγγύηση ακόμα ότι έχει γρατζουνιες η οθόνη, και έχει υγρασία το κινητό, δεν το πρόσεξα εγώ όμως, όταν πήγα σπίτι το είδα,  δηλαδή το κάνει για να με βγάλει εκτός εγγύησης;   τι προσπαθεί να κάνει η συγκεκριμένη υπάλληλός  τώρα;

Δημοσ.

Παιδιά να ρωτήσω κάτι, είχα αγοράσει ένα κινητό από το συγκεκριμένο κατάστημα ενα nokia 130  το είχα πάρει 4 μέρες πριν μπω στον στρατό, από την αρχή το κινητό είχε διάφορα θεματακια κυρίως έσβηνε από μόνο του, και έπρεπε να το ανοίγω, εχτές το πήγα στο κατάστημα και έγραψε πάνω στο χαρτί του  rma γιατί έχει εγγύηση ακόμα ότι έχει γρατζουνιες η οθόνη, και έχει υγρασία το κινητό, δεν το πρόσεξα εγώ όμως, όταν πήγα σπίτι το είδα,  δηλαδή το κάνει για να με βγάλει εκτός εγγύησης;   τι προσπαθεί να κάνει η συγκεκριμένη υπάλληλός  τώρα;

an ontos εχει θεμα να το πας σε ενα Nokia store na to doun 

Δημοσ.

ναι δεν το ηξερα  ας περιμενω ομως να δουμε τι θα πουν κι αυτοι και μετα θα το παω

Όλα να τα περιμένεις απο eshop.Εδώ εμένα ο εμπειρογνώμον υπάλληλος σε υδρόψυξη corsair λίγων μηνών μου λέει φαίνονται οι βίδες της αντλίας πειραγμένες.Σε close loop aio τώρα...σε άτομο που έχει κάνει πάνω απο 60 αγορές μεταξύ αυτόν 4 pc ολόκληρα και χτίζει pc εδώ και χρόνια(μπορεί να το δεί κανείς και απο το φόρουμ εδώ στις ενότητες case modding / δείξτε το κουτί σας κλπ) Και του λέω που βλέπεις πειραγμένες βίδες και κυριολεκτικά μου έδειχνε κάτι που δεν υπήρχε.Προφανός και έστειλα photos και στην corsair (έκανα ticket κανονικά) και τους εξήγησα τι μου λένε στο τοπικό κατάστημα.Έδειξα και το email απάντησης τους φυσικά στον υπάλληλο του eshop που έλεγε πως μπορώ να το στείλω για αντικατάσταση.Έγινε τελικα αντικατάσταση γιατί προφανός δεν είχα πειράξει τίποτα πάνω στην μονάδα.

Δεν ξέρω απο που και ως που ο υπάλληλος που δεν είναι τεχνικός και πολλοί τους δεν έχουν και την καλύτερη γνώση , βγάζει πόρισμα για το προιόν που τους πάς.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά να ρωτήσω κάτι, είχα αγοράσει ένα κινητό από το συγκεκριμένο κατάστημα ενα nokia 130  το είχα πάρει 4 μέρες πριν μπω στον στρατό, από την αρχή το κινητό είχε διάφορα θεματακια κυρίως έσβηνε από μόνο του, και έπρεπε να το ανοίγω, εχτές το πήγα στο κατάστημα και έγραψε πάνω στο χαρτί του  rma γιατί έχει εγγύηση ακόμα ότι έχει γρατζουνιες η οθόνη, και έχει υγρασία το κινητό, δεν το πρόσεξα εγώ όμως, όταν πήγα σπίτι το είδα,  δηλαδή το κάνει για να με βγάλει εκτός εγγύησης;   τι προσπαθεί να κάνει η συγκεκριμένη υπάλληλός  τώρα;

Υπαρχουν περιπτωσεις που φταιει οντως το eshop απο πλευρας service.

 

Υπαρχουν επισης περιπτωσεις που φταιει ο πελατης και ψαχνει απο το πουθενα να βρει τα ρεστα.

 

Δεν μπορουμε να πουμε κατι παραπανω απο την στιγμη που δεν γνωριζουμε την κατασταση του κινητου.

  • Like 2
Δημοσ.

 

 βγάζει πόρισμα για το προιόν που τους πάς.

 

 Φίλτατε η καυμένη υπάλληλος δεν έχει ιδέα.

Της έχουν δώσει αυτή την εντολή, να γράφει τη συγκεκριμένη παπάτζα στην παραλαβή

γιατί το δελτίο της παραλαβής είναι συνοδευτικό έγγραφο σε τυχούσα μελλοντική

καταγγελία του πελάτη.

 

Αρα τι σκέφτηκαν τα τζιμάνια του βοθροειθέστερου, του χειρότερου του ΑΠαίσιου μαγαζιού?

Βάζουν την πωλητριούλα να γράψει το χειρότερο δυνατό σενάριο παραλαβής προϊόντος

για να είναι καλλυμένοι σε κάθε περίπτωση.

 

Απλό και αποτελεσματικό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Φίλτατε η καυμένη υπάλληλος δεν έχει ιδέα.

Της έχουν δώσει αυτή την εντολή, να γράφει τη συγκεκριμένη παπάτζα στην παραλαβή

γιατί το δελτίο της παραλαβής είναι συνοδευτικό έγγραφο σε τυχούσα μελλοντική

καταγγελία του πελάτη.

 

Αρα τι σκέφτηκαν τα τζιμάνια του βοθροειθέστερου, του χειρότερου του ΑΠαίσιου μαγαζιού?

Βάζουν την πωλητριούλα να γράψει το χειρότερο δυνατό σενάριο παραλαβής προϊόντος

για να είναι καλλυμένοι σε κάθε περίπτωση.

 

Απλό και αποτελεσματικό.

Ναι αλλα με αυτο τον τροπο με βγαζουν το κινητο εκτος εγγυησης, αμα ειναι ετσι ας μου το δωσουν πισω γιατι ειναι της μανας μου, και το χρειαζεται αμα ειναι να μην κανουν τιποτα δηλαδη

 

και κατι ακομα μεχρι ποσο εχουνε το δικαιωμα βαση νομου να μου κρατησουν το κινητο εκει δηλαδη ποσες μερες; αυτοι μπωρει να πουν οτι θα παει και ενας μηνας και δεν εχει η μανα μου αλλο κινητο και εγω ο βλακας υπεγραψα και εφυγα μετα ειδα τι εγραψε αυτη μεσα

Επεξ/σία από panos0100
Δημοσ.

Αυτό με την υγρασία είναι σύνηθες φαινόμενο. Η αιτιολογία αυτή δηλ. Δυστυχώς δεν γνωρίζω αν στέκει σαν δικαιολογία.

Δημοσ.

Για τυπικούς λόγους τα σημειωνουν αυτα. Το ίδιο έκαναν και ατην wind που πηγα το κινητό μου. Μου εγραψαν ότι είχε γρατζουνιά... εν τω μεταξύ ειχα tempered glass πανω! Αυτο το κάνουν για να μην υποστηρίξεις μετα οτι στο έφθειραν στο σερβίς.

 

Γενικα μην τρομάζετε τον κοσμο. Εγω προσωπικα ειχα καλη υποστήριξη στο eshop και εχω κάνει πολλες δεκάδες αγορών. Ορισμένοι διαβαζουν το θέμα και νομίζουν οτι τα βγάζει ολα εκτος εγγύησης.

Δημοσ.

Για τυπικούς λόγους τα σημειωνουν αυτα. Το ίδιο έκαναν και ατην wind που πηγα το κινητό μου. Μου εγραψαν ότι είχε γρατζουνιά... εν τω μεταξύ ειχα tempered glass πανω! Αυτο το κάνουν για να μην υποστηρίξεις μετα οτι στο έφθειραν στο σερβίς.

 

Γενικα μην τρομάζετε τον κοσμο. Εγω προσωπικα ειχα καλη υποστήριξη στο eshop και εχω κάνει πολλες δεκάδες αγορών. Ορισμένοι διαβαζουν το θέμα και νομίζουν οτι τα βγάζει ολα εκτος εγγύησης.

Το ίδιο κι εγώ.

Προσωπικά από το 2013 που άνοιξε αυτό το thread, έχω κάνει πολλές περισσότερες αγορές από όσες είναι όλες οι σελίδες.

 

Όσον αφορά το Nokia, μου έχουν αντικαταστήσει κάρτα γραφικών 1.5 χρονών αξίας 200 ευρώ , και είμαι σίγουρος γενικά ότι έχουν κάνει και πιο βαρβάτες αντικαταστάσεις. Για ποιον λόγο να βγάλουν ένα Νόκια των 20 ευρώ εκτός εγγύησης; Μου φαίνεται ότι πράγματι έχει υγρασία, τώρα από που κανείς δεν ξέρει. Υγρασία μπορεί να πάρει ένα κινητό ακόμα και από υδρατμούς (όπως το μπάνιο μας) ή την έκθεσή του σε χώρο με υγρασία.

 

 

τι προσπαθεί να κάνει η συγκεκριμένη υπάλληλός  τώρα;

 

Κάτι τέτοια λέγονται και έχω αποφασίσει να μην ξαναδουλέψω σε κατάστημα ηλεκτρονικών.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι εντάξει αν εχει όντως γρατζουνιες και υγρασία υπεύθυνος είναι να το πει ο τεχνικός και το service που θα πάει το κινητό οχι η υπάλληλος του καταστήματος, δηλαδή είναι και αυτή τεχνικός; και γραφει πανω στο χαρτι χωρις καν να πάει στο service απο μονη της γράφει αυτα τα πράγματα επάνω, δείχνει καθαρά ότι θέλει να βγάλει εκτός εγγύησης το κινητό

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...