cliobaccarra Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Αν στείλω μήνυμα στην gigabyte με το serial της κάρτας,λές να μου πουν τι service έγινε.? Αν επισκευάστηκε ή αν έκαναν αντικατάσταση κλπ Δυσκολα τα πραγματα με τοσες παραεισαγωγες που κανει το e-shop. Αν σου πουν οτι αυτος ο σειριακος δεν υπαρχει μην ξαφνιιαστεις..
Chocobo Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Δυσκολα τα πραγματα με τοσες παραεισαγωγες που κανει το e-shop. Αν σου πουν οτι αυτος ο σειριακος δεν υπαρχει μην ξαφνιιαστεις.. Υπάρχει το σεριαλ το είχα δώσει όταν έκανα τις ερωτήσεις.Αλλά βάση σεριαλ η κάρτα μου δεν προοριζόταν για Ελλάδα.Οι απαντήσεις της gigabyte ήταν 1. Dear Albi, Our warranty is depend on the supplier who sold you the product and local distributor. In this case, your product was not sold from local distributor; thus, local distributor has the right to refuse to assist. If unfortunately that the store you purchased is closed, if the product is still in warranty, you can provide us the image of purchase receipt and we will see how to assist. However, you will need to pay for to and from freight fees. 2. Dear Albi, Because we do not have global warranty with our product and after confirmed the product serial number, your product was sold from other country. We understand that you purchase the product from Greece supplier; however, your supplier may import the product from other country. If your product needs to be repaired, you will need to contact your original supplier for assistance. Regards, GIGABYTE
virus33 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 ειναι να μην μπλεξεις με αυτους, επεστρεψα λαπτοπ την ωρα ακριβως που το παρελαβα στον υπαλληλο και ενω για να το παρω εδωσα 350 € δεν μου εδωσε τα χρηματα πισω για τον λογο οτι ανοιχτηκε η ταινια του κουτιου συσκευασιας και με πηραν μετα απο καποιες μερες και μου εκαναν την προταση η να το παρω η να μου το πιστωσσουν για 280 € δεν βγαζεις ακρη
nikos1982 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 μην περνεται απο το μαγαζακι απλα.αυτο θελουν για να σταματισουν τις αλχιμιες.και μην βγει κανεις και πει αν κλησει ο κοσμος που θα μινει ανεργος τι θα γινει.να μινει ανεργος γιατι η υπιρεσιες που προσφερει η επηχιρισει που δουλευει δεν αξίζουν τα λεφτα που τους δινουμε.λες οτι εμεις τα λεφτα μας τα εχουμε ευκολα να τα πεταμε απο εδω και απο εκει.ξεφτηλες απλα.
condemned Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Υπάρχει το σεριαλ το είχα δώσει όταν έκανα τις ερωτήσεις.Αλλά βάση σεριαλ η κάρτα μου δεν προοριζόταν για Ελλάδα.Οι απαντήσεις της gigabyte ήταν 1. Dear Albi, Our warranty is depend on the supplier who sold you the product and local distributor. In this case, your product was not sold from local distributor; thus, local distributor has the right to refuse to assist. If unfortunately that the store you purchased is closed, if the product is still in warranty, you can provide us the image of purchase receipt and we will see how to assist. However, you will need to pay for to and from freight fees. 2. Dear Albi, Because we do not have global warranty with our product and after confirmed the product serial number, your product was sold from other country. We understand that you purchase the product from Greece supplier; however, your supplier may import the product from other country. If your product needs to be repaired, you will need to contact your original supplier for assistance. Regards, GIGABYTE μακρια απο eshop παιδες για κανα ρακορ κανα σωληνα καλοι ειναι φιλε albiosha πηγα για αλλαγη r9 290 refference της saphire (black screen)στα καλα καθουμενα φυσικα μου τη βγαλαν εκτος εγγυησης και τους κανω αφου γινομαι ταυρος οκ στειλτε τη saphire ποιο ειναι το θεμα εχω εγγυηση απο εκει με τα πολλα δε τη στελναν και μου ελεγαν να παω να την παραλαβω και ετσι παιρνω την πρωτοβουλια αφου κανενας υπευθυνος δεν εβγαινε στα τηλ να στειλω ticket στη saphire διαβαστε απαντηση απο saphire......Dear Customer : Sorry to explain more clear for you. Due to our distributor purchased the card from us as a discount product without carrying manufacturer warranty. So that there is no warranty since the card shipped from us. The distributor got a discount due to they don't want the warranty so that they can sell with more cheaper in the market. That is why we cannot warranty this SN and we would suggest you to contact the retailer directly. Hope you can understand. Thanks. με λιγα λογια η καρτα δεν ειχε ποτε εγγυηση απο saphire την παρελαβα χωρις να ειμαι καλυμμενος αυτο λεγεται παραπλανηση γιατι κανενας δε μου πε οτι δε θα χω απο saphire και υποτιθεται πηρα saphire για να χω μια σοβαρη εταιρια να με στηριξει και οχι το eshop το οποιο αφειλε να με ενημερωσει πριν την αγορα ωστε και εγω να την επαιρνα απο amazon που λεει ο λογος κανονικα πρεπει να μαζευτουμε και να φανε μια ξεγυρισμενη αγωγη...απο αλλα μαγαζια οι αγορες παιδες δεν αξιζουν τα λεφτα μας, 1
nikos1982 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 παρε οπως εισαι αυτο το mail και το πετας στην μαπα τους και ζητας μια καινουργια.δεν φταιες εσυ επειδη αυτοι κανουν λαμγιες.και αν δεν σου δωσουν αλλοι κανε καταγκελια σε ινκα γγκ.
cliobaccarra Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 μακρια απο eshop παιδες για κανα ρακορ κανα σωληνα καλοι ειναι φιλε albiosha πηγα για αλλαγη r9 290 refference της saphire (black screen)στα καλα καθουμενα φυσικα μου τη βγαλαν εκτος εγγυησης και τους κανω αφου γινομαι ταυρος οκ στειλτε τη saphire ποιο ειναι το θεμα εχω εγγυηση απο εκει με τα πολλα δε τη στελναν και μου ελεγαν να παω να την παραλαβω και ετσι παιρνω την πρωτοβουλια αφου κανενας υπευθυνος δεν εβγαινε στα τηλ να στειλω ticket στη saphire διαβαστε απαντηση απο saphire......Dear Customer : Sorry to explain more clear for you. Due to our distributor purchased the card from us as a discount product without carrying manufacturer warranty. So that there is no warranty since the card shipped from us. The distributor got a discount due to they don't want the warranty so that they can sell with more cheaper in the market. That is why we cannot warranty this SN and we would suggest you to contact the retailer directly. Hope you can understand. Thanks. με λιγα λογια η καρτα δεν ειχε ποτε εγγυηση απο saphire την παρελαβα χωρις να ειμαι καλυμμενος αυτο λεγεται παραπλανηση γιατι κανενας δε μου πε οτι δε θα χω απο saphire και υποτιθεται πηρα saphire για να χω μια σοβαρη εταιρια να με στηριξει και οχι το eshop το οποιο αφειλε να με ενημερωσει πριν την αγορα ωστε και εγω να την επαιρνα απο amazon που λεει ο λογος κανονικα πρεπει να μαζευτουμε και να φανε μια ξεγυρισμενη αγωγη Το εχουν ξεφτιλισει εκει στο e-shop, μαζικι καταγγελια χρειαζονται ακριβως.
Chocobo Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 μακρια απο eshop παιδες για κανα ρακορ κανα σωληνα καλοι ειναι φιλε albiosha πηγα για αλλαγη r9 290 refference της saphire (black screen)στα καλα καθουμενα φυσικα μου τη βγαλαν εκτος εγγυησης και τους κανω αφου γινομαι ταυρος οκ στειλτε τη saphire ποιο ειναι το θεμα εχω εγγυηση απο εκει με τα πολλα δε τη στελναν και μου ελεγαν να παω να την παραλαβω και ετσι παιρνω την πρωτοβουλια αφου κανενας υπευθυνος δεν εβγαινε στα τηλ να στειλω ticket στη saphire διαβαστε απαντηση απο saphire......Dear Customer : Sorry to explain more clear for you. Due to our distributor purchased the card from us as a discount product without carrying manufacturer warranty. So that there is no warranty since the card shipped from us. The distributor got a discount due to they don't want the warranty so that they can sell with more cheaper in the market. That is why we cannot warranty this SN and we would suggest you to contact the retailer directly. Hope you can understand. Thanks. με λιγα λογια η καρτα δεν ειχε ποτε εγγυηση απο saphire την παρελαβα χωρις να ειμαι καλυμμενος αυτο λεγεται παραπλανηση γιατι κανενας δε μου πε οτι δε θα χω απο saphire και υποτιθεται πηρα saphire για να χω μια σοβαρη εταιρια να με στηριξει και οχι το eshop το οποιο αφειλε να με ενημερωσει πριν την αγορα ωστε και εγω να την επαιρνα απο amazon που λεει ο λογος κανονικα πρεπει να μαζευτουμε και να φανε μια ξεγυρισμενη αγωγη...απο αλλα μαγαζια οι αγορες παιδες δεν αξιζουν τα λεφτα μας, Αν είναι..Αυτό παραπάει φίλε μου.Όχι μόνο στο μαγαζί να το πας αλλά και στον συνήγορο καταναλωτή.Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Υπο ποια κτητίρια όμως την έβγαλαν εκτός εγγύησης,τι σου είπαν.?(eshop) 1
condemned Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 παρε οπως εισαι αυτο το mail και το πετας στην μαπα τους και ζητας μια καινουργια.δεν φταιες εσυ επειδη αυτοι κανουν λαμγιες.και αν δεν σου δωσουν αλλοι κανε καταγκελια σε ινκα γγκ. θελει καταγγελια στο συνηγορο του πολιτη να τους κυνηγησουν αυτοι,πηρα και εμαθα.πειτε σε οσους ασχολουνται με pc γενικα να μην παιρνουν απο εκει δε γινεται να βγαινουν λαδι μετα απο τετοια εξαπατηση του καταναλωτη γιατι αν αυτο γινεται με τη saphire θα γινεται και με ενα αλλο σωρο απο προ΄ι΄οντα
Στεφανος123 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Condemned και πολυ αργησες φιλε μου,απο αυριο ανελαβε δραση.
nikos1982 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 σε θρετν που εκανα πριν κανα χρονο περιπου για το eshop και αναφερα οτι τα πραγματα τα αγοραζουν απο τριτους κανεις δεν το καταλαβε.λογικο το βλεπω να τα κανει και αυτα εκει που εφτασε το ψιλικατζίδικο.
Στεφανος123 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Επισης condemned και ο καθε condemned σε τετοια περιστατικα δεν ασχολεισαι καθολου με το καταστημα δειχνοντας τους το email απο την saphire γτ δν θα τους κοστισει τιποτα το να σ δωσουν μια καρτα τσαμπα,εδω θελει καταγγελια με οτι συνεπαγεται.
condemned Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Αν είναι..Αυτό παραπάει φίλε μου.Όχι μόνο στο μαγαζί να το πας αλλά και στον συνήγορο καταναλωτή.Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Υπο ποια κτητίρια όμως την έβγαλαν εκτός εγγύησης,τι σου είπαν.?(eshop) για κακη μου τυχη το προβλημα παρουσιαστηκε μια μερα πριν ληξει η εγγυηση αρχισα να ψαχνομαι ξερεις drivers τροφοδοτικα μεχρι και format εκανα και την πηγα την επομενη μερα αφου δεν εβγαλα ακρη και αφου την παρελαβαν κανονικα γιατι τους ειπα οτι ειναι η τελευταια μερα και μου απαντησαν αφου την παραλαβαμε ειναι οκ την επομενη μου ελεγαν οτι και καλα εληξε η εγγυηση οχι στα 2 χρονια που δινει η saphire αλλα και καλα ειχε ληξει απο την προηγουμενη μερα (σα να λεμε να καθομαστε να αφαιρουμε ποιο ετος ειναι δισεκτο και δε θα χει 365 μερες αλλα λιγοτερες η περισσοτερες) ενω ολοι ξερουμε οτι οταν λεμε 2 χρονια ειναι 2 χρονια οχι κουτσουρεμενα και οταν ειδαν οτι αυτη ειναι χαζη δικαιολογια αρχισαν να ψαχνονται να δουν τι ωρα τους την ειχα παει και τι ωρα την ειχα αγορασει.δεν ηξερα αν επρεπε να γελασω η να κλαψω με τα καραγκιοζιλικια τους και ετσι μιλησα με saphire
Moderators Inuyasha Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2015 για κακη μου τυχη το προβλημα παρουσιαστηκε μια μερα πριν ληξει η εγγυηση αρχισα να ψαχνομαι ξερεις drivers τροφοδοτικα μεχρι και format εκανα και την πηγα την επομενη μερα αφου δεν εβγαλα ακρη και αφου την παρελαβαν κανονικα γιατι τους ειπα οτι ειναι η τελευταια μερα και μου απαντησαν αφου την παραλαβαμε ειναι οκ την επομενη μου ελεγαν οτι και καλα εληξε η εγγυηση οχι στα 2 χρονια που δινει η saphire αλλα και καλα ειχε ληξει απο την προηγουμενη μερα (σα να λεμε να καθομαστε να αφαιρουμε ποιο ετος ειναι δισεκτο και δε θα χει 365 μερες αλλα λιγοτερες η περισσοτερες) ενω ολοι ξερουμε οτι οταν λεμε 2 χρονια ειναι 2 χρονια οχι κουτσουρεμενα και οταν ειδαν οτι αυτη ειναι χαζη δικαιολογια αρχισαν να ψαχνονται να δουν τι ωρα τους την ειχα παει και τι ωρα την ειχα αγορασει.δεν ηξερα αν επρεπε να γελασω η να κλαψω με τα καραγκιοζιλικια τους και ετσι μιλησα με saphire Mε το χαρτι που σου εδωσαν εφοσον εισαι μεσα στα 2 χρονια (ακομα και στην τελευταια ημερα) κανεις καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη και τους παραθετεις και το email της sapphire
condemned Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Mε το χαρτι που σου εδωσαν εφοσον εισαι μεσα στα 2 χρονια (ακομα και στην τελευταια ημερα) κανεις καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη και τους παραθετεις και το email της sapphire αλλαξα αρκετα mail με saphire γιατι ξερεις κολλησα και γω μεχρι να καταλαβω τι ακριβως συμβαινει να φανταστεις η καρτα δεν ειχε εγγυηση 20 μερες πριν την αγορασω αρα εφυγε απο saphire μεχρι ναρθει ελλαδα θα κανε καπου τοσο και μετα την πηρα εγω.και φυσικα το σκασα τοτε το 450αρι δε μου πε κανεις παρτην φθηνοτερα.και οκ κανει αυτη τη συμφωνια το eshop και αναλαμβανει και καλα την εγγυηση οφειλει να παρει και το ρισκο της αλλαγης αν κατι χαλασει εμ την περνει πιο φθηνα απο την καθε saphire εμ δεν αναλαμβανει και να σε καλυψει και την πιτα ολοκληρη και το σκυλο χορτατο δηλαδη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα