Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παλικάρια μιας και έχω ένα θεματάκι μετά απο πολλεεεεες αγορές απο eshop μου έκατσαν δύο ατυτόχρονα RMA.Το πρώτο μια υδρόψυξη με ταλεπώρησε ο υπάλληλος του καταστήματος(ο πωλητής) προσπαθόντας να ρίξει την ευθύνη πάνω μου αλλά τελικά το service μου λέει όλα οκ και προχώρησαν σε πιστοτικό..Έχω όμως και μια κάρτα γραφικών και εδώ είναι το πρόβλημα.κατά πάσα πιθανότητα θα πάρω αντικατάσταση ή πιστοτικό και για αυτήν.Μιας βδομάδας ήταν.

Το θέμα είναι πως εγώ την πήρα απο προσφορά newsletter και έκανε 250,ενώ τώρα κάνει 285.Λογικά αν μου πουν πιστοτικό θα μου πιστώσουν το ποσό που έδωσα αλλά αυτό είναι πρόβλημα καθώς εγώ δεν μπορώ πλέον να πάρω την ίδια με αυτά τα χρήματα..Αν κάτσει αντικατάσταση όλα κομπλέ.Απλά χρειαζομαι κάποιον με εμπειρία να μου πει για πιστοτικό σε αυτή τη περίπτωση τι ποσό πιστόνουν.

Την έχεις ξαναπατήσει από το e-shop και ξανα αγόρασες από εκεί; Για αυτό μας τα κάνουν αυτά...

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Την έχεις ξαναπατήσει από το e-shop και ξανα αγόρασες από εκεί; Για αυτό μας τα κάνουν αυτά...

Τι να κάνω ήταν όπως είπα ταυτόχρονο το θέμα.Μέσα στην βδομάδα γύρησα 2 προιόντα.Αν και η αλήθεια είναι πως τι να κάνω στην τελική να πάω public πλαίσιο που οι τιμές τους είναι εκτός πραγματικότητας ή να διαλέξω σκρουτζ που η ταλεπωρία σε τυχόνα rma θα είναι ακόμα μεγαλύτερη,Τουλάχιστον εσοπ έχει στην γειτονιά.Κατάντια :(

Δημοσ.

Ενώ πηγαίνοντας στο e-shop έισαι εξασφαλισμένος ότι δε θα γίνει τίποτα ε; Βρε μακρία έχουμέ ακούσει τόσα από αυτούς και από εδώ μέσα και εσύ συγκεκριμένα έχεις και προσωπικές εμπειρίες, χίλιες φορές skroutz και το κεφάλι σου πιο ήσυχο, γιατί θα έχεις να κάνει με RMA με το εξωτερικό και όχι με τους καραγκιόζ... τους δικούς μας.

Δημοσ.

Ενώ πηγαίνοντας στο e-shop έισαι εξασφαλισμένος ότι δε θα γίνει τίποτα ε; Βρε μακρία έχουμέ ακούσει τόσα από αυτούς και από εδώ μέσα και εσύ συγκεκριμένα έχεις και προσωπικές εμπειρίες, χίλιες φορές skroutz και το κεφάλι σου πιο ήσυχο, γιατί θα έχεις να κάνει με RMA με το εξωτερικό και όχι με τους καραγκιόζ... τους δικούς μας.

Έχεις δίκιο είναι η αλήθεια :/ ίσως όντως είναι καλύτερο σκρουτζ και ότι γίνει ρμα στον κατασκευαστή.

Δημοσ.

Ειδικα τα μαγαζια του σκρουτζ,καποια ειναι πολυ αξιολογα,μικρα και εχουν πολυ ευχαριστω περιβαλλον οσων αφορα τις επικοινωνιες τους οποτε παιζει να σε εξυπηρετουν και καλυτερα!Εγω με 2 της γειτονιας που συνεργαζομαι ειναι πολυ καλη η επικοινωνια μας!Και οτι θελω τρεχουν να με εξυπηρετησουν!

Δημοσ.

Ειδικα τα μαγαζια του σκρουτζ,καποια ειναι πολυ αξιολογα,μικρα και εχουν πολυ ευχαριστω περιβαλλον οσων αφορα τις επικοινωνιες τους οποτε παιζει να σε εξυπηρετουν και καλυτερα!Εγω με 2 της γειτονιας που συνεργαζομαι ειναι πολυ καλη η επικοινωνια μας!Και οτι θελω τρεχουν να με εξυπηρετησουν!

Μερικά όντως έχουν καλές αξιολογήσεις,απλά πιστεύω πως έχει σημασία και αν είσαι κοντά.Εγώ μένω κρήτη π.χ άλλη επικοινωνία με μένα απο το τηλ ή μαιλ και άλλη απο κοντά.

Δημοσ.

Δεν διαβασα τα παντα βεβαια παντως Ιουνιο που εστησα AM3+ συστημα με scythe ashura και έλειπαν οι βιδες για το am3+ socket πηγα επιτοπου στο μενιδι και μετα απο κανα μισαωρο που περιμενα την αλλαξαν με καινουργια. Περιεργο ομως αυτο με τα εξαρτηματα στις ψυκτρες, εχω ακουσει και αλλες περιπτωσεις για το eshop.

Δημοσ.

...όντας κι εγώ πελάτης του eshop για ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ, είχα αγοράσει ένα κουτί, το άνοιξα, δε μου έκανε, το έκλεισα κα το επέστρεψα. Μου είπαν επιστροφή -30% γιατί είχα ανοίξει το κουτί. Αφού ενημερώθηκα  για τους νόμους, κτλ, κάλεσα τον υπεύθυνο στα κεντρικά και του είπα πως βάσει νόμου είμαι καλυμμένος.. .και η απάντηση:

 

- ΝΑΙ, ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΝΟΜΟ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΤΟ ΑΛΛΑΖΩ, ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.

Υπεύθυνος επιστροφών στα κεντρικά του eshop.

 

..και από κει που κάθε Σάββατο περίμενα να πάει 12:00 για τα crazysundays, ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ. Αγόραζα ΜΟΝΟ από το eshop και από τότε που έγινε το συμβάν αγόρασα κοντά στα 2000 πράγματα... κακό του κεφαλιού τους.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Τραγικό μαγαζί.Μου έφεραν την κάρτα μετά απο δύο μήνες σερβις χωίς κουτί και παρελκόμενα.Ρωτάω τον υπάλληλο εκεί μου ανασηκώνει τους ώμους μη ξέροντας τι να πει.

Το συζητάω με ένα συμφορουμίτη και μου λέει του έχουν κάνει το ίδιο,οπότε να τους πάρω τηλ να τους ζητήσω να τα φέρουν.Ε κάλεσα και μου λένε και καλά έγηνε λάθος και θα μου τα φέρουν.

Ξεφτίλα απλά,απορώ τι θα τα έκαναν ένα κουτί τα μανουαλς και 1-2 καλώδια της πλάκας.

Δημοσ.

Γιατί δέχτηκες να την πάρεις είναι το θέμα...

Τι σόι ερώτηση είναι τώρα αυτή.? Mετά απο δύο μήνες+ και δεν ξέρω και γω πόσα τηλέφωνα, μέρα παρασκευή δεν νομίζω κανείς να είχε και άλλη υπομονή να την αφήσει στο μαγαζί μέχρι την άλλη βδομάδα και μέχρι να ξεκαθαριστεί το θέμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τώρα κινδυνεύεις να ακούσεις τρελίτσα "μας σας την δώσαμε με κουτί σφραγισμένη μπλα μπλα μπλα"...

Δημοσ.

Τώρα κινδυνεύεις να ακούσεις τρελίτσα "μας σας την δώσαμε με κουτί σφραγισμένη μπλα μπλα μπλα"...

Έβγαλα φώτο μέσα στο μαγαζί με το κουτί ¨παπουτσιών¨ :P που μου την επέστρεψαν..Μου είπαν τηλ πως Τετάρτη θα είναι εδώ ότι εδωσα.

Όχι πως θα μου κάνει κάτι να έχω το κουτί και άχρηστα μανουαλς cd κλπ απλά δείχνει το πόσο γύφτοι να με συχωρέσετε είναι.

 

Μιας όμως και ένα παιδί πάνω λέει για σκρουτζ κλπ και rma.

Πρίν επιστρέψω την κάρτα eshop επικοινόνησα με την Gigabyte και μου είπαν πως δεν έχουν παγκόσμια κάλυψη εγγύησης και πως μπορούν να καλύψουν τυχόν πρόβλημα μόνο μέσω του πωλητή που την πήρα.(πληροφορία που το eshop αρνείται να δώσει ακόμα και όταν τους ρώτησα μετά απο κάνα μήνα για το που έχει πάει η κάρτα μου για να μιλήσω ο ίδιος να δω σε τι στάδιο είναι)

Στην συνέχεια εγώ τους έστειλα ερώτηση για το τι γίνεται αν π.χ εγώ πήρα την κάρτα απο τοπικό κατάστημα το οποίο έκλεισε και δεν μπορώ να ξέρω απο που ακριβώς προμηθεύτηκε την κάρτα.

Η απάντηση ήταν πως σε αυτήν την περίπτωση να επικοινωνήσω μαζί τους και θα δουν πως μπορούν να βοηθήσουν...Δηλαδή δεν είναι στάνταρ αν θα καλύψουν την βλάβη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η κάρτα κατά πάσα πιθανότητα αντικαταστάθηκε με καινούρια την οποία καβάτζωσε το eshop και σου πάσσαρε την μεταχειρισμένη σαν αντικατάσταση...

 

Να δεις ότι θα σου πουν πως "έτσι μας την έστειλε η Gigabyte, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι..."

Δημοσ.

Η κάρτα κατά πάσα πιθανότητα αντικαταστάθηκε με καινούρια την οποία καβάτζωσε το eshop και σου πάσσαρε την μεταχειρισμένη σαν αντικατάσταση...

 

Να δεις ότι θα σου πουν πως "έτσι μας την έστειλε η Gigabyte, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι..."

Αν στείλω μήνυμα στην gigabyte με το serial της κάρτας,λές να μου πουν τι service έγινε.? Αν επισκευάστηκε ή αν έκαναν αντικατάσταση κλπ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...