Street-Fighter Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Μα ρε παιδιά δεν ήθελα να πάρω κάτι άλλο. Την ίδια ακριβώς ψυκτρα ήθελα (γιατι ειναι μικρό το κουτί και για 1366 δεν βρίσκω παρόμοια σε μέγεθος). Ας μου έλεγαν θα περιμένεις 10 μέρες να δω και εγώ τι θα κάνω. Τωρα ειναι λογικό 10 μέρες να μην εχει απαντήσει η αντιπροσωπεία; Αλλά και πάλι τι κάνουν για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη;;; Αν δεν σου φερουν το ιδιο πισω για χ.ψ λογο δεν εισαι υποχρεωμένος να αγοράσεις κατι. Το ξανα γράφω παίρνεις τα χρήματα σου πίσω και φεύγεις. Οσο για το πλαίσιο που λεει ο φίλος το γράφω εκει που πρέπει να το γράψω και αυτο και το eshop ομως η διαφορά με το eshop είναι οτι πάντα πουλούσε χαλασμένα -ανακατασκευασμένα και ανασυσκευασμένα προϊόντα. 5 αγορές ειχα κάνει απο κει στις 3ης πρόβλημα. Αρα ο φίλος για να τεντώνεται τόσο μάλλον έχει μετοχές. 1
michkal91 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 τώρα εννοείται πως θα απαιτήσω πιστωτικό...αν και αύριο δεν με πάρουν παω την Τρίτη απο εκεί... Ψύκτρα εγώ αγόρασα, δεν παίζει να πάρω και δεύτερη να την κανω τι?
.::NikoS::. Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 γελαω Παίζει να μην διαβασες ουτε 1 ποστ σε αυτο το thread.
Pa0ki Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Φίλε αν δεν πάρεις τα λεφτά σου πίσω και σου δώσουν ετσιθελικά πιστωτικό στείλε μου pm για εγγραφή στο "club εξαπατημένων πελατών e-shop"
silverado Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Παίζει να μην διαβασες ουτε 1 ποστ σε αυτο το thread. Το διαβασε ολο, κατι τετοιες στιγμες περιμενει.
Ntinaras Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Παίζει να μην διαβασες ουτε 1 ποστ σε αυτο το thread. ναι το βρηκες,δε ξερω αναγνωση.
Antwni Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 O fighter έχει δίκιο πάντως Σπύρο (που επιμένεις πολύ, θα σε περάσουν ότι κάνεις διαφήμιση ή δουλεύεις εκεί ξέρω γω ) Είτε θα του κάνουν αντικατάσταση με ίδιο προϊόν ή καλύτερο ή θα του δώσουν τα λεφτά του πίσω. Το πιστωτικό είναι πολιτική των καταστημάτων και είναι παράνομο κανονικά... Υ.Γ.Ο ντινάρας αποθηκεύει στα bookmarks αυτά τα θέματα τώρα 3
spirosd2008 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2013 O fighter έχει δίκιο πάντως Σπύρο (που επιμένεις πολύ, θα σε περάσουν ότι κάνεις διαφήμιση ή δουλεύεις εκεί ξέρω γω ) Είτε θα του κάνουν αντικατάσταση με ίδιο προϊόν ή καλύτερο ή θα του δώσουν τα λεφτά του πίσω. Το πιστωτικό είναι πολιτική των καταστημάτων και είναι παράνομο κανονικά... Υ.Γ.Ο ντινάρας αποθηκεύει στα bookmarks αυτά τα θέματα τώρα Το ξέρω ότι έτσι ακούστηκα απλά ήθελα μόνο να δώσω στον φίλο να καταλάβει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα βγάλει άκρη, Το ότι είναι σωστό να πάρεις τα λεφτά πίσω το γνωρίζουμε όλοι ποιο είναι το κατάστημα όμως που το εφαρμόζει?? Το λινκ του ntinara είναι για άλλη εντελώς διαφορετική περίπτωση, anyway δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω περιμένω μόνο να μάθω την εξέλιξη της ιστορίας. Το eshop το έχω θάψει ο ίδιος σε πολλά θέματα και ειδικά στα θέμα με τις εγγυήσεις των λαπτοπ, οπότε ούτε καμία διαφήμιση κάνω ούτε εκεί δουλεύω απλά πελάτης είμαι όπως πελάτης είμαι στα περισσότερα καταστήματα τεχνολογίας στην Ελλάδα και για αυτό αν μπορώ να εκφέρω κάποια γνώμη το κάνω. Ελπίζω ο φίλος να βγάλει άκρη σύντομα και να μπει τέλος στην ταλαιπωρία του. 1
michkal91 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2013 ούτε σήμερα τηλέφωνο... μάλλον αύριο θα πάω απο εκεί.
michkal91 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Τελικά δεν πρόλαβα να πάω χθες και πήρα τηλεφωνο πριν απο λίγο. Ακόμα λεει δεν εχουν πάρει κάποια απάντηση...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2013 στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν... 2
michkal91 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2013 Ούτε σήμερα κάτι... Εχε χάρη που έχω εξεταστική και δεν έχω χρόνο να πάω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα