Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα ρε παιδιά δεν ήθελα να πάρω κάτι άλλο. Την ίδια ακριβώς ψυκτρα ήθελα (γιατι ειναι μικρό το κουτί και για 1366 δεν βρίσκω παρόμοια σε μέγεθος). Ας μου έλεγαν θα περιμένεις 10 μέρες να δω και εγώ τι θα κάνω. Τωρα ειναι λογικό 10 μέρες να μην εχει απαντήσει η αντιπροσωπεία; Αλλά και πάλι τι κάνουν για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη;;;

Αν δεν σου φερουν το ιδιο πισω για χ.ψ λογο δεν εισαι υποχρεωμένος να αγοράσεις κατι. Το ξανα γράφω παίρνεις τα χρήματα σου πίσω και φεύγεις.

Οσο για το πλαίσιο που λεει  ο φίλος το γράφω εκει που πρέπει να το γράψω και αυτο και το eshop ομως η διαφορά με το eshop είναι οτι πάντα πουλούσε χαλασμένα -ανακατασκευασμένα και ανασυσκευασμένα προϊόντα. 5 αγορές ειχα κάνει απο κει στις 3ης πρόβλημα.

Αρα ο φίλος για να τεντώνεται τόσο μάλλον έχει μετοχές.

  • Like 1
  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τώρα εννοείται πως θα απαιτήσω πιστωτικό...αν και αύριο δεν με πάρουν παω την Τρίτη απο εκεί... Ψύκτρα εγώ αγόρασα, δεν παίζει να πάρω και δεύτερη να την κανω τι?

Δημοσ.

Φίλε αν δεν πάρεις τα λεφτά σου πίσω και σου δώσουν ετσιθελικά πιστωτικό στείλε μου pm για εγγραφή στο "club εξαπατημένων πελατών e-shop"

Δημοσ.

O fighter έχει δίκιο πάντως Σπύρο (που επιμένεις πολύ, θα σε περάσουν ότι κάνεις διαφήμιση ή δουλεύεις εκεί ξέρω γω :P)

Είτε θα του κάνουν αντικατάσταση με ίδιο προϊόν ή καλύτερο ή θα του δώσουν τα λεφτά του πίσω.

Το πιστωτικό είναι πολιτική των καταστημάτων και είναι παράνομο κανονικά...

 

 

Υ.Γ.Ο ντινάρας αποθηκεύει στα bookmarks αυτά τα θέματα τώρα :P

  • Like 3
Δημοσ.

O fighter έχει δίκιο πάντως Σπύρο (που επιμένεις πολύ, θα σε περάσουν ότι κάνεις διαφήμιση ή δουλεύεις εκεί ξέρω γω :P)

Είτε θα του κάνουν αντικατάσταση με ίδιο προϊόν ή καλύτερο ή θα του δώσουν τα λεφτά του πίσω.

Το πιστωτικό είναι πολιτική των καταστημάτων και είναι παράνομο κανονικά...

 

 

Υ.Γ.Ο ντινάρας αποθηκεύει στα bookmarks αυτά τα θέματα τώρα :P

Το ξέρω ότι έτσι ακούστηκα απλά ήθελα μόνο να δώσω στον φίλο να καταλάβει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα βγάλει άκρη, Το ότι είναι σωστό να πάρεις τα λεφτά πίσω το γνωρίζουμε όλοι ποιο είναι το κατάστημα όμως που το εφαρμόζει?? Το λινκ του ntinara είναι για άλλη εντελώς διαφορετική περίπτωση, anyway δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω περιμένω μόνο να μάθω την εξέλιξη της ιστορίας. Το eshop το έχω θάψει ο ίδιος σε πολλά θέματα και ειδικά στα θέμα με τις εγγυήσεις των λαπτοπ, οπότε ούτε καμία διαφήμιση κάνω ούτε εκεί δουλεύω απλά πελάτης είμαι όπως πελάτης είμαι στα περισσότερα καταστήματα τεχνολογίας στην Ελλάδα και για αυτό αν μπορώ να εκφέρω κάποια γνώμη το κάνω. Ελπίζω ο φίλος να βγάλει άκρη σύντομα και να μπει τέλος στην ταλαιπωρία του.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...