michkal91 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Πραγματικά δεν βλέπω κανενα πρόβλημα εδώ, είχες θέμα με το προϊόν δεν το πηγές μέσα στο doa να πάρεις τα λεφτα σου πίσω οπότε πηγές πλέον για ελλατωματικο προϊόν, εφόσον το κατάστημα δεν έχει άμεσα διαθέσιμο προϊόν η πρώτη κίνηση που κάνει ειναι βρει αντικατάσταση με ίδιο προϊόν αν υπάρχει το παραγγελνει και στο φέρνει σε αυτήν την περίπτωση είσαι εσυ, αν δεν γίνεται να στο φέρει κόβει πιστωτικό. Να είσαι σίγουρος οτι δεν υπάρχει περίπτωση ούτε προϊόν να χάσεις ούτε να μην πάρεις πιστωτικό οτι και να γίνει η θα πάρεις το ίδιο καινούργιο η πιστωτικό για να αγορασεις οτι θες. Δεν μπορούσα να πάω γιατι ειχα πάει στην Κρήτη...(Βέβαια τους είχα πάρει τηλέφωνο)... ΑΛΛΑ... Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι μου λένε 2 μέρες και έχουν περασει 10 και πάμε και για αλλες. Και δεν είναι οτι περιμένουν απόθεμα, λένε οτι δεν έχουν πάρει ΚΑΝ απάντηση... 10 μερες και δεν εχουν απαντηση. Και αν ισχύει αυτό τι κάνουν υποτίθεται για τους πελάτες τους? Σε αντίστοιχη περίπτωση στο πλαίσιο, μεσα σε 2 ώρες εκαναν έλγεχο, μιλησαν με την αντιπροσωπεια και τους ειπε οτι το προιον θα το εχω σε 5 μερες. Με ρωτησαν αν το θελω αλλιως έχω πιστωτικό... Επειδη βιαζόμουν πήρα κάτι αλλο. Δεν γινεται τωρα να μην εχουν πάρει έστω ενα τηλεφωνο να πουν αυτο αυτο και αυτο...
spirosd2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν μπορούσα να πάω γιατι ειχα πάει στην Κρήτη...(Βέβαια τους είχα πάρει τηλέφωνο)... ΑΛΛΑ... Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι μου λένε 2 μέρες και έχουν περασει 10 και πάμε και για αλλες. Και δεν είναι οτι περιμένουν απόθεμα, λένε οτι δεν έχουν πάρει ΚΑΝ απάντηση... 10 μερες και δεν εχουν απαντηση. Και αν ισχύει αυτό τι κάνουν υποτίθεται για τους πελάτες τους? Σε αντίστοιχη περίπτωση στο πλαίσιο, μεσα σε 2 ώρες εκαναν έλγεχο, μιλησαν με την αντιπροσωπεια και τους ειπε οτι το προιον θα το εχω σε 5 μερες. Με ρωτησαν αν το θελω αλλιως έχω πιστωτικό... Επειδη βιαζόμουν πήρα κάτι αλλο. Δεν γινεται τωρα να μην εχουν πάρει έστω ενα τηλεφωνο να πουν αυτο αυτο και αυτο... Καταρχάς φίλε να σου πω ότι νιώθω την ταλαιπωρία σου και σε καταλαβαίνω απόλυτα, δυστυχώς όμως πολλές φορές συμβαίνουν αυτά πες το κακή εξυπηρέτηση πες το αδιαφορία του καταστήματος όπως και να έχει από την ημέρα που πήγες το μαγαζί στο σερβις έχουν περάσει μόλις 6 εργάσιμες και το ίδιο το προϊόν έγραφε κατόπιν παραγγελίας 4-7 εργάσιμες, πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις λίγο υπομονή και θα δικαιωθείς. Το eshop δεν παίρνει ποτέ τηλέφωνα αλλά στέλνει ένα sms όταν γίνει αντικατάσταση η πιστωτικό, οπότε η κάνεις υπομονή η παίρνεις από δευτέρα τηλ και τους τα ψέλνεις λιγάκι. Από προσωπική εμπειρία θα σου πω ότι έχω πάει δεκάδες προϊόντα στο σερβις του eshop και ποτέ δεν είχα προβλήματα βέβαια κάποια άργησαν λίγο παραπάνω αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις κόπηκε πιστωτικό. Οπότε υπομονή και ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα. και αν δεν θες να αγοράσεις κατι αλλο βάση νόμου ζητάς τα χρήματα σου πίσω. Μετοχές εχεις φιλε μου; Φίλε όχι δεν έχω μετοχές απλά έχω μεγάλη εμπειρία σε αγορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και δεν είδα κάτι που το λες απίστευτο πρόβλημα εδώ, μια σχετική ταλαιπωρία ναι, αν έχεις εύκαιρο τον νόμο κάνε εδώ μια επικόλληση να ενημερωθούμε και εμείς και πες μου επίσης από πιο κατάστημα κατάφερες να πάρεις πίσω μετρητά για προϊόν εκτός doa.
michkal91 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Καταρχάς φίλε να σου πω ότι νιώθω την ταλαιπωρία σου και σε καταλαβαίνω απόλυτα, δυστυχώς όμως πολλές φορές συμβαίνουν αυτά πες το κακή εξυπηρέτηση πες το αδιαφορία του καταστήματος όπως και να έχει από την ημέρα που πήγες το μαγαζί στο σερβις έχουν περάσει μόλις 6 εργάσιμες και το ίδιο το προϊόν έγραφε κατόπιν παραγγελίας 4-7 εργάσιμες, πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις λίγο υπομονή και θα δικαιωθείς. Το eshop δεν παίρνει ποτέ τηλέφωνα αλλά στέλνει ένα sms όταν γίνει αντικατάσταση η πιστωτικό, οπότε η κάνεις υπομονή η παίρνεις από δευτέρα τηλ και τους τα ψέλνεις λιγάκι. Από προσωπική εμπειρία θα σου πω ότι έχω πάει δεκάδες προϊόντα στο σερβις του eshop και ποτέ δεν είχα προβλήματα βέβαια κάποια άργησαν λίγο παραπάνω αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις κόπηκε πιστωτικό. Οπότε υπομονή και ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα. Φίλε όχι δεν έχω μετοχές απλά έχω μεγάλη εμπειρία σε αγορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και δεν είδα κάτι που το λες απίστευτο πρόβλημα εδώ, μια σχετική ταλαιπωρία ναι, αν έχεις εύκαιρο τον νόμο κάνε εδώ μια επικόλληση να ενημερωθούμε και εμείς και πες μου επίσης από πιο κατάστημα κατάφερες να πάρεις πίσω μετρητά για προϊόν εκτός doa. Φίλε υπάρχει μια μεγάλη διάφορα. Είχαν διαθέσιμο προϊόν για αντικατάσταση, τουλάχιστον μέχρι και την Τετάρτη (οι ίδιοι μου το είπαν...) Απλα περίμεναν την απάντηση απο την αντιπροσωπεία... 1
spirosd2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Φίλε υπάρχει μια μεγάλη διάφορα. Είχαν διαθέσιμο προϊόν για αντικατάσταση, τουλάχιστον μέχρι και την Τετάρτη (οι ίδιοι μου το είπαν...) Απλα περίμεναν την απάντηση απο την αντιπροσωπεία... Εντάξει τότε λάθος τους σε ταλαιπώρησαν χωρίς λόγο παραπάνω... Συμβαίνουν αυτά όμως εγώ είχα πάει στον γερμανό συσκευή σταθερής τηλεφωνίας αγορασμένη προ μηνός και έκαναν παρακαλώ 1.5 μήνα να μου φέρουν αλλή και όυτε καν την ίδια, φαντάσου ο γερμανός τώρα με 100αδες καταστήματα που θα έχει χιλιάδες σταθερα τηλεφωνα διαθέσιμα στις αποθήκες του.
michkal91 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μα εμένα αυτό ειναι που μου τη σπάει... Εγώ ακόμα και πιστωτικό να μου έδιναν αυτή θα έπαιρνα. Αρα θα την έπαιρνα έτσι κι αλλιώς. Θα μπορούσαν να μου την έχουν δώσει επιτόπου και μετά τα έβρισκαν με την εταιρία. Ο μόνος λόγος που δεν μου την έδιναν παίζει να ειναι το να μην πάρω ούτε πιστωτικό ούτε άλλη ψυκτρα. Θα εμένα δηλαδή με μια ψυκτρα που λείπουν μέρη.., δεν νομίζω να γινότανε αυτό.
spirosd2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Καταλαβαίνεις ότι σε άλλο μαγαζί μπορεί να έτρωγες και άκυρο εντελώς έτσι?
michkal91 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δικό τους λάθος και θα το πλήρωνα εγώ; Η μονη μου βλακεία ειναι που δεν κράτησα το όνομα του υπαλλήλου που μίλησα και του είπα ότι λόγω υποχρεώσεων στην επαρχία δεν θα μπορούσα να πάω νωρίτερα και με διαβεβαίωσε οτι θα γινότανε η αλλαγή αμεσα
spirosd2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 όπως και να έχει κάνε λίγο υπομονή και θα βγει άκρη, γράψε εδώ τις εξελίξεις δεν έχει νόημα να το αναλύουμε άλλο. 1
.::NikoS::. Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Ερώτηση κρίσεως. Αν σου δώσουν πιστωτικό και πας και πάρεις κάτι άλλο, την επόμενη μέρα αν το επιστρέψεις όπως το πήρες και ρήματα σου δώσουν λεφτα πίσω; έτσι λογικά θα είναι ένας πλάγιος νόμιμος τρόπος για επιστροφή χρημάτων αν αρνούνται να σου τα δώσουν. Πάντως εγώ τις προάλλες ζήτησα τα λεφτά πίσω για ένα ελαττωματικό προϊόν πάνω από 2 χρόνια μετά την αγορά και ο υπάλληλος είπε ότι μπορεί και να γίνεται αλλά θα με ενημερώσει. Την επόμενη μέρα με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος και είπε ότι επειδή έχει περάσει πάρα πολύς καιρός δε μπορώ να τα πάρω. Ο νόμος πάντως λέει ότι ο πελάτης έχει το δικαίωμα να κάνει υπαναχωρηση από τη συμβαση και να πάρει τα λεφτά (εντός 2 χρόνων!) σε περίπτωση ελλατωματικου προϊόντος άσχετα από το doa.
Street-Fighter Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Φίλε όχι δεν έχω μετοχές απλά έχω μεγάλη εμπειρία σε αγορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και δεν είδα κάτι που το λες απίστευτο πρόβλημα εδώ, μια σχετική ταλαιπωρία ναι, αν έχεις εύκαιρο τον νόμο κάνε εδώ μια επικόλληση να ενημερωθούμε και εμείς και πες μου επίσης από πιο κατάστημα κατάφερες να πάρεις πίσω μετρητά για προϊόν εκτός doa. Κανε ενα τηλεφώνημα στο δικηγόρο σου να σου τα στείλει. Doa ή εγγύηση δεν ισχύει. και η περίπτωση του φίλου μας ειναι άκρος doa τι δεν καταλαβαίνεις; Το μαγαζί ειναι για τα μπάζα. Εγω στο Πλαίσιο 2 φορες που το χρειάστηκα πηρα τα χρήματα μου πισω. Όπως έγινε και σε αλλα καταστήματα που δεν μου κάλυψαν την αγορά.
michkal91 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μια μέρα νωρίτερα αν είχα παει θα είχα περισσότερα χαρτιά... Τωρα εχει περάσει το doa
web_assasin Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Νομιζω οτι δε δινουν χρηματα,μονο πιστωση.Οποτε θα παρεις αναλωσιμα 50 ευρω,η καποιο αλλο ανταλλακτικο,κανα δισκο ξερω γω.Θα σου μεινει ο δισκος και θα εχεις παρει και ενα σημαντικο μαθημα
spirosd2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Κανε ενα τηλεφώνημα στο δικηγόρο σου να σου τα στείλει. Doa ή εγγύηση δεν ισχύει. και η περίπτωση του φίλου μας ειναι άκρος doa τι δεν καταλαβαίνεις; Το μαγαζί ειναι για τα μπάζα. Εγω στο Πλαίσιο 2 φορες που το χρειάστηκα πηρα τα χρήματα μου πισω. Όπως έγινε και σε αλλα καταστήματα που δεν μου κάλυψαν την αγορά. Δεν τον καλύπτει το doa πήγε μια ημέρα αργότερα, η περίπτωση του φίλου είναι ιδιόρυθμη και πραγματικά δεν ξέρω τι ισχύει στην νομοθεσία ακριβώς για κάτι τέτοιο, όταν αγοράζεις κάτι και δεν το ελέγξεις στο κατάσταστημα αν είναι σφραγισμένο τότε στην ουσία αποδέχεσαι ότι το αγόρασες σφραγισμένο, βέβαια ο φίλος εδώ μπορεί όντως να το πήρε σφραγισμένο και παρόλα αυτά λόγω λάθους στο εργοστάσιο να ήταν ελειπείς η συσκευασία, απο εκεί και πέρα αναλόγως κάθε εταιρία υπάρχει και αντίστοιχη πολιτική για τα rma το κατάστημα εφόσον δεν ήταν doa είναι υποχρεωμένο να απευθυνθεί στην αντιπροσωπεία και μετά αντίστοιχα με την εκάστοτε πολιτική να σου αντικαταστήσει το προιόν η να πάρεις πιστωτικό, λεφτά στο χέρι δεν δίνει κανείς πίσω και ειδικά το απαράδεκτο πλαίσιο με την χειρότερη after sales εξυπηρέτηση που πρέπει να τσακωθείς για να βρεις το δίκιο σου.
michkal91 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Μα ρε παιδιά δεν ήθελα να πάρω κάτι άλλο. Την ίδια ακριβώς ψυκτρα ήθελα (γιατι ειναι μικρό το κουτί και για 1366 δεν βρίσκω παρόμοια σε μέγεθος). Ας μου έλεγαν θα περιμένεις 10 μέρες να δω και εγώ τι θα κάνω. Τωρα ειναι λογικό 10 μέρες να μην εχει απαντήσει η αντιπροσωπεία; Αλλά και πάλι τι κάνουν για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη;;;
spirosd2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2013 εμένα η asus έκανε ένα μηνα να αντικαταστήσει την sabertooth
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα