Προς το περιεχόμενο

Ερωτίσεις για κάποια αμάξια...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εεεεε Seat Leon if you know what i mean :P... Είπαμε κανένα φτηνό μεταχειρισμένο :P.

Εντάξει τώρα με άναψες :P αλλά μιλάς μιλάς και φώτο δεν βλέπω :P στις γκαζιές φώναζέ με να μαζεύω 5ευρα από πίσω να βάζω στο leon :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τι φωτο ?απο το αμαξι μου?

ενα κλασικο corsa c ειναι ..δεν εχω προχειρη καποια...

 

καπως σαν αυτο ειναι... http://img841.imageshack.us/img841/954/sehrgepflegtercorsafoto.jpg

 

 

απλα ειναι ειδικη εκδοση gsi.. που τετοια κυκλοφορησε ελαχιστα στην ελλαδα..

 

ειναι η μοναδικη εκδοση κορσα που εχει 1800αρη κινητηρα...

 

ολες οι σειρες των κορσα βγαινανε με 1000/1200/1400/1600(corsa b gsi)/1600 turbo (corsa d gsi/opc)

μονο στην σειρα C υπηρξε gsi με 1800αρη..και ειναι η αγαπη ολων οσων θελουν να πειραξουν τα δικα τους corsa C γιατι τα ανταλλακτικα του gsi ταιριαζουν οπως ειναι αντιληπτο κουτι στα υπολοιπα... ειδικα τα πισω δισκοφρενα που τα αλλα "κυβικα" δεν εχουν :)

 

το πειραξε ο καβλιαρης ο προηγουμενος ιδιοκτητης..και το αμαξι σπερνει...αναλογικα με τα κυβικα του και μεγεθος του :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι από μαμα turbo? Το λέω γιατί όπως είπα παραπάνω για το impreza φτάσαμε Λάρισα και μήναγε από turbo λόγο θερμοκρασίας. Τώρα δεν ξέρω άμα τα turbo ήταν μαμα αλλά πρέπει τώρα να ξηλώσει τσέπες για να το φτιάξει!

 

 

 

άμα ήταν μαμά τούρμπο δε θα έμενε από θερμοκρασία, πίστεψέ με :)

 

τι μοντέλο ήταν ακριβώς και ποιες οι μετατροπές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω, αυτό που ξέρω είναι ότι δεν είχε τελικό :P.. Από τον καταλύτη έφευγε σωλήνας σκέτος. Οπότε φαντάζομαι θα του είχε βγάλει τα μάτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε άμα του είχε βγάλει τα μάτια δε μπορείς να ξέρεις τι μπορεί να πήγε στραβά 

 

τα τουρμπάτα πάντως είναι καλή φάση (η καλύτερη πιστεύω), απλά αν μιλάμε για μεταχειρισμένο ειδικά δε μπορείς να γνωρίζεις τι έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, πόσο καλή συντήρηση έκανε και πόσο καλά ζέσταινε/κρύωνε 

 

θέλουν κάποια παραπάνω προσοχή τα υπερτροφοδοτούμενα και πάλι ακόμα και αν τα κάνεις όλα τέλεια η τουρμπίνα τουλάχιστον κάποια στιγμή ενδέχεται θα θελήσει αλλαγή 

 

απλά και το πολύ απλό να κάνει κάποιος πχ να το λιώνει και να μην το αφήνει να κρυώσει (για να φύγει το λάδι από τη τουρμπίνα το οποίο αν μείνει θα καρβουνιάσει και σταδιακά θα φθείρει τη φτερωτή) σβήνοντάς το αμέσως είναι αρκετά εγκληματικό για να είναι το αυτοκινητό του αναξιόπιστο

 

το θέμα είναι εσύ το ξέρεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποτε δεν την συμπαθησα την φαση "τουρμπο"..μου φαινεται σαν cheat..να παρεις ευκολα αρκετα αλογα..

 

οκ θελει μελετη και σωστη επιλογη υλικων και περιφερειακων...για να μην εχεις παρατραγουδα..αλλα και παλι δεν μου καθεται καλα:)

 

πιο πολυ respect εχω σε ενα ατμοσφαιρικο με Χ αλογα παρα σε ενα τουρμπατο με τα ιδια αλογα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ατμοσφαιρικό όμως με πολλά άλογα ισούται με πολλά κυβικά και στην ελλάδα αυτό είναι ζόρικο

αν ήμασταν σε άλλη χώρα θα σου έλεγα άλλα ενδεχομένως

 

ναι cheat είναι, απλά είναι ένα πολύ παλιό cheat που πλέον είναι αρκετά αξιόπιστο, ειδικά αν πρόκειται για εργοστασιακές λύσεις 

 

παίρνεις (σχεδόν)  τσάμπα ουσιαστικά άλογα , διατηρώντας σε νορμάλ οδήγηση χαμηλή κατανάλωση και χαμηλό κόστος και για τον κατασκευαστή και εσένα σε σχέση ένα πολύστροφο ατμοσφαιρικό κινητήρα που κοστίζει περισσότερα 

 

πού είναι το κακό σε αυτό; 

 

τα ατμοσφαρικά μοτέρ πλέον έχουν νόημα σε πιο εξωτικά αυτοκίνητα, στα πιο καθημερινά ευτυχώς εξαφανίζονται , εδικά στα μοντέλα επιδόσεων 

 

επίσης τα πολύστροφα ατμοσφαιρικά έχουν θέμα με τους ρύπους και τις όλο και πιο αυστηρές νόρμες, που είναι άλλος ένας λόγος που τα τρώει η μαρμάγκα 

 

τα μόνα αρνητικά των τουρμπάτων είναι το lag που όσο καλό και να είναι υπάρχει και η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία που όμως μπορεί να προβλεφθεί με σωστή συντήρηση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι νταξ με την ελληνικη μαλακισμενη φορολογια των αυτοκινητων πολλα κυβικα ειναι θεμα πια

 

στην αμερικη που χουν τα muscle cars...δεν τσιγγουνευονται ουτε κυβικα ουτε αλογα...

 

αλλα ναι...πλεον το τουρμπο ναι μεν "cheat"..αλλα αξιοπιστο cheat και αποδιδει....και παιζεις και σε λιγα κυβικα για να γλυτωσεις κανα φορο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι νταξ με την ελληνικη μαλακισμενη φορολογια των αυτοκινητων πολλα κυβικα ειναι θεμα πια

 

στην αμερικη που χουν τα muscle cars...δεν τσιγγουνευονται ουτε κυβικα ουτε αλογα...

 

αλλα ναι...πλεον το τουρμπο ναι μεν "cheat"..αλλα αξιοπιστο cheat και αποδιδει....και παιζεις και σε λιγα κυβικα για να γλυτωσεις κανα φορο

βέβαια δεν είναι και όλα τα τούρμπατα αυτό που λέμε αξιόπιστα

 

πχ τα πρώτα τουρμπάτα σμαρτ θέλουν συχνά αλλαγή τουρμπίνας και τα τουρμποκομπρεσσορατα του vag έχουν βγάλει αρκετά θέματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα μου τουρμπιζε ο καλτσουνης το αμαξι με 4χιλιαρικα..αλλα που ΜΥΑΛΟ εγω τοτε...βεβαια ΠΟΥ ΛΕΦΤΑ κιολας :) και εδινε και εγγυηση για το τουρμπισμα :)

 

οσο για το αν μειωνεις την ζωη του κινητηρα..δεν ειμαι ειδικος..δεν ξερω...αλλα αν δεν παιζεις σε μεγαλες πιεσεις...νταξ...δεν νομιζω να ποναει και πολυ ο κινητηρας :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά όταν τουρμπίζεις μόνος σου ένα αμάξι δεν έχεις και μείωση ζωής του κινητήρα?

προφανώς , αλλά εξαρτάται και από πόσο καλή δουλειά έχεις πληρώσει και έχει γίνει και από το πόσο πιέζεις το αυτοκινητό του 

 

προσωπικά πάντως θεωρώ του τούρμπισμα ατμοσφαιρικού λάθος κίνηση , πάρε τουρμπάτο από την αρχή 

 

και στο τουρμπάτο παίξε απλά με ένα προγραμματάκι και αν.. , είμαι κατά των extreme καταστάσεων εκτός αν έχεις λεφτά για ξόδεμα και γενικά τρέλα με το θέμα 

 

εμενα μου τουρμπιζε ο καλτσουνης το αμαξι με 4χιλιαρικα..αλλα που ΜΥΑΛΟ εγω τοτε...βεβαια ΠΟΥ ΛΕΦΤΑ κιολας :) και εδινε και εγγυηση για το τουρμπισμα :)

 

οσο για το αν μειωνεις την ζωη του κινητηρα..δεν ειμαι ειδικος..δεν ξερω...αλλα αν δεν παιζεις σε μεγαλες πιεσεις...νταξ...δεν νομιζω να ποναει και πολυ ο κινητηρας :)

θεωρητικά μέχρι 0.5bar αντέχουν όλοι ,πρακτικά πιστεύω ότι είναι λαχείο και μακροπρόθεσμα επειδή το ζόρισμα είναι παραπάνω θα έχεις σίγουρα περισσότερες φθορές 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν και πιο "σεμνά" αν ψάξεις! Και γκάζι έχουν, σχετικά χαμηλή κατανάλωση, βάζει και 3-4 άτομα μεσα.

 

φθηνό πισωκίνητο παίζει και το MG TF, αλλά δεν ξέρω τι παίζει με τα ανταλλακτικά της MG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...