Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όποιος δεν συμφωνεί με αυτό που έγινε χθες και σήμερα και με την αντιμετώπισή του ως καταναλωτή από το εν λόγω κατάστημα το λιγότερο που μπορεί (και πρέπει για μένα) να κάνει είναι να στείλει ένα email πίσω διατυπώνοντας τη διαμαρτυρία του.

Δεν χρειάζονται ούτε απειλές, ούτε άσχημη γλώσσα. Ωραία και όμορφα ο καθένας να εξηγήσει αν και πόσο αισθάνεται να έχει παραπλανηθεί και φυσικά μπορεί να ζητήσει να διαγραφεί ο λογαριασμός του (καθώς δεν υπάρχει και αντίστοιχη επιλογή μέσα από το site τους).

 

Αν έλαβαν όντως 1500 παραγγελίες και διαμαρτυρηθούν μόνο 10-20, δεν θα ιδρώσει κανένα αυτάκι και ο σκοπός θα έχει αγιάσει τα μέσα! Αν όμως λάβουν ένα ικανό αριθμό παραπόνων θα τους δείξει ότι τα πράγματα πρέπει να αντιμετωπίζονται λίγο σοβαρότερα πλέον (είτε στο κομμάτι της καταχώρησης τιμών χωρίς λάθη είτε στο κομμάτι εξυπηρέτησης παραγγελιών και χειρισμού πελατών στην περίπτωση που γίνονται ακόμα και λάθη).

Δημοσ.

προσωπικά αυτό που με χαλάει και με παρακινεί να ασχοληθώ με το θέμα είναι αυτό που μου γράφουν στο mail που έστειλαν :

 

"Το προϊόν που παραγγείλατε, όπως και εσείς έχετε ήδη αντιληφθεί, εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή λόγω μηχανογραφικού προβλήματος που αντιμετώπισε η ιστοσελίδα μας από την Κυριακή 1/9/2013 από τη 01:00 έως και τις 22:00. "

 

Ουσιαστικά δηλαδή μας αποκαλούν απατεώνες/λοποδίτες. Και δεν είναι μόνο τα χτυπητά προϊόντα που άλλαξαν τιμή αλλά και σε άλλα. πχ το κληματιστικό LG Z09EK. Χθές σαν Deal είχε 370 και σήμερα ενώ παραμένει στη λίστα των "Top Deals" έχει 499. Δεν μιλάμε για απλό μηχανογραφικό λάθος αλλά πλήρη αποτυχία.

  • Like 8
Δημοσ.

Εγώ πάντως έκανα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Πρώτη φορά μου συνέβει τέτοια αντιμετώπιση. Μπορεί να περνάμε δυσκολά σαν χώρα, δεν σημαίνει όμως ότι χάσαμε την αξιοπρέπεια μας σαν ανθρωποι. Αρκετά πια με τα καρτέλ και τις μονοπωλιακές τεχνικές. Δε λέω ότι θα δικαιωθώ, αλλά τουλάχιστον θα κοιμηθώ ήρεμα χώρις την ψυχολογία του θύματος. Ένα λιθαράκι..

  • Like 6
Δημοσ.

Αφού δεν το βλέπεις το θέμα με ενθουσιασμό. μην αποθαρρύνεις αυτούς που το βλέπουν με ενθουσιασμό.  Παραπέμπει κάπως στη γνωστή μοιρολατρική διάθεση αντιμετώπισης των πραγμάτων!

Η κατάσταση  θέλει πιάσιμο από το σβέρκο (μεταφορική διατύπωση)  κι όχι με το χαρτομάντηλο κι από μακρυά.  Γιατί είμαι σίγυρος ότι δεν παράγγειλες, γιατί ήσουν σίγουρος ότι μάλλον είναι "μούφα";

 

Εγώ είπα μια άποψη. Φαίνεται ότι το επιθετικό στυλ δεν είναι απλά για την επιστολή, αλλά και χαρακτηριστικό σου. Ε κάπου εδώ ο άλλος σου κλείνει την πόρτα στην μούρη. Τα χαρτομάντιλα κράτα τα για πάρτι σου. Θα σου χρειαστούν μόλις σου φύγει η σιγουριά.

Δημοσ.

Πάντως φίλος μου για πρόβλημα που του είχε δημιουργηθεί απο εξακριβωμενο λάθος υπαλλήλου σε κατάστημα κοτσοβολος, έστειλε και mail στα κεντρικά ακόμα και στην Dixon έγραψε το mail στα αγγλικά και το έστειλε και μάντεψτε δεν πήρε ούτε καν απάντηση.

Μονο στο skroutz απαντάνε γιατί εκεί τα βλέπει όλη η Ελλάδα που θέλει να παραγγείλει ενώ ενα mail ποιος θα δώσει σημασία η θα το καταλάβει απλα χάθηκε ένας πελάτης που στατιστικά με βάση τις τιμές και τις ευκολίες πληρωμής που προσφέρουν στην Ελλάδα θα ξαναγυρίσει στην τελική.

Δημοσ.

Επειδή ήμουν εκτός ίντερνετ για τεχνικούς λόγους, θα παρακαλέσω τους υπεύθυνους του ιστοχώρου να αφαιρέσουν τα μηνύματα που "αντιτίθενται στην κίνηση διαμαρτυρίας μου" και να τα βάλουν σε ένα χωριστό - παράλληλο άρθρο. Να γράφουν εκεί.

 

Εδώ να μείνει μόνο  για  όσους θέλουν να υπερασπιστούν με λογικό τρόπο το δίκιο τους.

 

Που γίνεται σε αυτή τη φάση μόνο με γραπτή διαμαρτυρία στα θεσμικά ρυθμιστικά παρεμβατικά θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας.

Δηλαδή στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

Έχω το δικαίωμα να σκεφτώ στη συνέχεια ότι όποιος γράφει  αντίθετα με την αυθόρμητη κίνηση διαμαρτυρίας,  ζηλεύει.    Και βγάζει τη ζήλια του με αυτον τον τρόπο. Δεν το θέλω στο άρθρο που ξεκίνησα.

 

Παρακαλώ να δειχτεί κατανόηση!

 

Thnx

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μπορείς να απευθύνεσαι στην κοινότητα αν δεν την αντιμετωπίζεις σαν κοινότητα και η κοινότητα εχει και αντίθετες φωνές..

Μην παθιάζεσαι κανε οτι θεωρείς εσυ σωστό με τον τρόπο που θέλεις .. Ο σεβασμός ξεκινάει πρώτα απο τον αυτοσεβασμό μας μόνο ετσι μπορουν να μας σεβαστούν μετα οι άλλοι,εταιρίες κλπ..

και για να μην με παρεξηγήσεις ειμαι σύμφωνος σε ομαδικό τροπο αντίδρασης απεναντι σε αυτο το φαινόμενο που οσο παει γίνεται εντονότερο.. και οπως ενα forum ηταν η αφορμή να γίνουν 1000δες παραγγελίες πρεπει να ειναι τώρα και η αφορμή να γινουν 1000δες καταγγελίες.

 

Φιλικά. κ εγώ όταν το γράφω (σπάνια) το εννοώ πραγματικά.

  • Like 4
Δημοσ.

My 2€cents:

Ένας απ´ τους λόγους που γουστάρω αυτό το forum και δεν ξεκολάω παρ´ όλα τα εκατοντάδες ban,είναι ακριβώς αυτές οι στοιχομυθίες που διαμοίβονται.Δεμπάνα βάζουν κατα καιρούς οι ντιξοναίοι πανωσέντονα (να καλύψουν τα adblocks) στη σελίδα μας,άμα έρθει η ώρα του κραξίματος σε όποια κουτοπονηριά σκάσει,παρ´ όλες τις εκατοντάδες/χιλιάδες εβρά πουέχουν σκάσει στην εμπορική διαχείρηση του φορουμ για διαφήμιση,δεν θα φιμωθεί ουδεμία αντίθετη άποψη,όσο κι αν τρέχουν συμφέροντα από κάτω

 

Εύγε ταριφάκο,αλήθεια,σου βγάζω το καπέλλο για μια ακόμα φορά.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Btw,Matrix,θέλει τόλμη η στάση σου,πάντα έτσι,respect.

  • Like 1
Δημοσ.
Έχω το δικαίωμα να σκεφτώ στη συνέχεια ότι όποιος γράφει  αντίθετα με την αυθόρμητη κίνηση διαμαρτυρίας,  ζηλεύει.    Και βγάζει τη ζήλια του με αυτον τον τρόπο. Δεν το θέλω στο άρθρο που ξεκίνησα.

:blink:

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά το κουπόνι είναι το ίδιο για όλους και όχι προσωπικό? Αν είναι έτσι απλά είναι για γέλια. Και στο fnac.com είχαν κάποτε κάνει ένα λάθος αλλά ως αποζημίωση είχαν στείλει προσωπικά εκπτωτικά κουπόνια των 100 ευρώ. Εμένα το κουπόνι λήγει σε ......076

Δημοσ.

Τελικά το κουπόνι είναι το ίδιο για όλους και όχι προσωπικό? Αν είναι έτσι απλά είναι για γέλια. Και στο fnac.com είχαν κάποτε κάνει ένα λάθος αλλά ως αποζημίωση είχαν στείλει προσωπικά εκπτωτικά κουπόνια των 100 ευρώ. Εμένα το κουπόνι λήγει σε ......076

 

 

same here

Δημοσ.

Συγγνώμη αν σας κούρσα ζω αλλά....

 

Σύμφωνα με το νόμο 2251/1994 (άρθρο 4, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 3587/2007), σύμβαση από απόσταση είναι κάθε σύμβαση που αφορά αγαθό ή υπηρεσία, η οποία συνάπτεται μεταξύ ενός προμηθευτή και ενός καταναλωτή, χωρίς την ταυτόχρονη φυσική παρουσία τους, στο πλαίσιο ενός συστήματος προμήθειας αγαθών ή παροχής υπηρεσιών από απόσταση που οργανώνεται από τον προμηθευτή, ο οποίος χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, ένα ή περισσότερα μέσα τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση μέχρι και τη σύναψη της σύμβασης. Ησύμβασηαπόαπόστασηείναιάκυρη,υπέρ του καταναλωτή, εάν πριν από τη σύναψή της, ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό, σύμφωνα με τις αρχές της καλής πίστης κατά τις εμπορικές συναλλαγές για τα ακόλουθα στοιχεία, ήτοι:

α) την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή,

β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας,

γ) την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή,

δ) τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης,

ε) τηδιάρκειαισχύοςτηςπροσφοράςή της τιμής,

στ) το δικαίωμα υπαναχώρησης,

ζ) το κόστος χρησιμοποίησης του μέσου επικοινωνίας από απόσταση, όταν υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των

βασικών τιμολογίων, και 8

η) την ελάχιστη διάρκεια ισχύος της σύμβασης στην περίπτωση συμβάσεων για την προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών που επιτελείται διαρκώς ή περιοδικώς. Στην περίπτωση τηλεφωνικών επικοινωνιών, η ταυτότητα του προμηθευτή και ο εμπορικός σκοπός της κλήσης πρέπει να διευκρινίζονται σαφώς στην αρχή οποιασδήποτε συζήτησης με τον καταναλωτή.

Παράλληλα, ο νόμος επιβάλλει τη χρησιμοποίηση των τεχνικών επικοινωνίας με τρόπο που να μην προσβάλλεται η ιδιωτική ζωή του καταναλωτή. Ως προς την πληρωμή, ο νόμος ορίζει ότι απαγορεύεται η είσπραξη όλου ή μέρους του τιμήματος, ακόμη και με μορφή αρραβώνα, εγγύησης, έκδοσης ή αποδοχής αξιογράφων ή άλλη μορφή, πριν από την παράδοση του προϊόντος ή την παροχή της υπηρεσίας. Ως προς το χρόνο παράδοσης, ο νόμος ορίζει ότι με την επιφύλαξη αντίθετης συμφωνίας των συμβαλλομένων, ο προμηθευτής οφείλει να εκπληρώσει την παροχή της σύμβασης το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από τη διαβίβαση σε αυτόν της παραγγελίας του καταναλωτή. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία αυτή, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Συγγνώμη αν σας κούρσα ζω αλλά....

Σύμφωνα με το νόμο 2251/1994 (άρθρο 4, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 3587/2007), σύμβαση από απόσταση είναι κάθε σύμβαση που αφορά αγαθό ή υπηρεσία, η οποία συνάπτεται μεταξύ ενός προμηθευτή και ενός καταναλωτή, χωρίς την ταυτόχρονη φυσική παρουσία τους, στο πλαίσιο ενός συστήματος προμήθειας αγαθών ή παροχής υπηρεσιών από απόσταση που οργανώνεται από τον προμηθευτή, ο οποίος χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, ένα ή περισσότερα μέσα τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση μέχρι και τη σύναψη της σύμβασης. Ησύμβασηαπόαπόστασηείναιάκυρη,υπέρ του καταναλωτή, εάν πριν από τη σύναψή της, ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό, σύμφωνα με τις αρχές της καλής πίστης κατά τις εμπορικές συναλλαγές για τα ακόλουθα στοιχεία, ήτοι:

α) την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή,

β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας,

γ) την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή,

δ) τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης,

ε) τηδιάρκειαισχύοςτηςπροσφοράςή της τιμής,

στ) το δικαίωμα υπαναχώρησης,

ζ) το κόστος χρησιμοποίησης του μέσου επικοινωνίας από απόσταση, όταν υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των

βασικών τιμολογίων, και 8

η) την ελάχιστη διάρκεια ισχύος της σύμβασης στην περίπτωση συμβάσεων για την προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών που επιτελείται διαρκώς ή περιοδικώς. Στην περίπτωση τηλεφωνικών επικοινωνιών, η ταυτότητα του προμηθευτή και ο εμπορικός σκοπός της κλήσης πρέπει να διευκρινίζονται σαφώς στην αρχή οποιασδήποτε συζήτησης με τον καταναλωτή.

Παράλληλα, ο νόμος επιβάλλει τη χρησιμοποίηση των τεχνικών επικοινωνίας με τρόπο που να μην προσβάλλεται η ιδιωτική ζωή του καταναλωτή. Ως προς την πληρωμή, ο νόμος ορίζει ότι απαγορεύεται η είσπραξη όλου ή μέρους του τιμήματος, ακόμη και με μορφή αρραβώνα, εγγύησης, έκδοσης ή αποδοχής αξιογράφων ή άλλη μορφή, πριν από την παράδοση του προϊόντος ή την παροχή της υπηρεσίας. Ως προς το χρόνο παράδοσης, ο νόμος ορίζει ότι με την επιφύλαξη αντίθετης συμφωνίας των συμβαλλομένων, ο προμηθευτής οφείλει να εκπληρώσει την παροχή της σύμβασης το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από τη διαβίβαση σε αυτόν της παραγγελίας του καταναλωτή. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία αυτή, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Νομίζω πως τα λέει όλα ο συνήγορος του καταναλωτή ...αξίζει να ασχοληθούμε μόνο και μόνο επειδή η κοροϊδία έχει τα όρια της ...φοβου του έλληνες ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...