Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Καλά η απάντησή τους είναι απίστευτη!!!!
Τοξοβόλος_UK_ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 ΟΚ κοίταξα ακροθιγώς την υπόθεση,να ρωτήσω όμως....η γενικότερη αντιμετώπιση που έχει ο καταναλωτής Ελλάδα από αυτές τις θεσμικές υπηρεσίες/ανεξάρτητες αρχές ποιά είναι?Θέλω να πω είναι υποστηρικτικοί κατά τη διάρκεια της καταγγελίας ή σε αφήνουν ξεκρέμαστο φάση?
testit Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 ΟΚ κοίταξα ακροθιγώς την υπόθεση,να ρωτήσω όμως....η γενικότερη αντιμετώπιση που έχει ο καταναλωτής Ελλάδα από αυτές τις θεσμικές υπηρεσίες/ανεξάρτητες αρχές ποιά είναι?Θέλω να πω είναι υποστηρικτικοί κατά τη διάρκεια της καταγγελίας ή σε αφήνουν ξεκρέμαστο φάση? Στους δικτυακούς τους τόπους παρατίθεται λεπτομερειακά το όλο πλαίσιο υποστήριξής τους στον καταναλωτή. Και το νομικό πλαίσιο λειτουργίας τους και πρακτικά παραδείγματα - αποφάσεις τους δηλαδή, με την ανάγνωση των οποίων "ψυλλιάζεται" ο κάθε αναγνώστης (πείθεται δηλαδή). Είναι άλλο πράγμα, που αφορά πλέον το πλαίσιο λειτουργίας της δικαιοσύνης κι όχι τις προαναφερόμενες αρχές, αν οι "τιμωρημένοι" προσφεύγουν στη συνέχεια στα δικαστήρια (διοικητικά-ακυρωτικά ή άλλα) ώστε να εφεσιβάλουν αυτές τις αποφάσεις (και να τις αναστείλουν μέχρι να τελεσιδικήσουν). Που οι επόμενες διαδικασίες μπορεί να διαρκέσουν χρόνια και μπορεί και να παραγραφούν... Π.χ. πριν ένα δυο μήνες αποφάσισαν να μπουν στο αρχείο οι μηνύσεις για αδικήματα που σηκώνουν φυλάκιση ως ένα χρόνο - και υποβλήθηκαν ως τον Αύγουστο του 2013.. (αδικήματα "ήσσονος κοινωνικής αξίας"), λόγω συσσώρευσης πολλών υποθέσεων και φορτώματος των δικαστηρίων κι αδυναμίας λειτουργίας τους (αυτό αναφέρεται σαν παράδειγμα μη απόδοσης δικαιοσύνης" γιατί έτσι είναι το σύστημα!). Μέχρι λοιπόν το σημείο που φτάνουν οι αρμοδιότητές τους πράττουν καλώς - και υπέρ του καταναλωτή. Από το σημείο που παραπέμπονται στη δικαιοσύνη, από εκεί αναλαμβάνει και "φταίει" άλλος. Τα συνήθη παράπονα-μεμψιμοιρίες, ας εκφραστούν για τον αρμόδιο - κι όχι για ή σε αυτές τις αρχές. Το ότι έχει γίνει η καταγγελία το Σεπτέμβριο, η ακρόαση της εταιρείας το Νοέμβριο κι η απόφαση αναμένεται να βγει στο δίμηνο... όλα αυτά δείχνουν ότι όλα δουλεύουν ρολόι. Προσωπικά, είμαι εντυπωσιασμένος από αυτήν την διαχείριση των καταγγελιών μέχρι στιγμής. "Ευρωπαϊκή" διαχείριση. Για αυτούς που θέλουν "απτά αποτελέσματα" , υπάρχουν στη συνέχεια οι κλασικές βαθμίδες της δικαιοσύνης (αστικά δικαστήρια κλπ. ). Με τόσο ευνοϊκό χαρτομάνι που θα έχει παραχθεί από τις προαναφερόμενες διοικητικές αρχές, η υπόθεση είναι κερδισμένη (στο 99,9999%).
Τοξοβόλος_UK_ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Μέχρι λοιπόν το σημείο που φτάνουν οι αρμοδιότητές τους πράττουν καλώς - και υπέρ του καταναλωτή. Ήσουν αναλυτικότατος,μπορείς όμως επί του πρακτέου να εξηγήσεις μέχρι ποιού σημείου εξαντλούνται αυτές οι δυνατότητες τους κ πως μετρήσιμα ωφελείται ο καταναλωτής?Κάποια άλλα σημαντικά παραδείγματα αποφάσεων τους πχ αν γνωρίζεις κοκ.
testit Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Ήσουν αναλυτικότατος,μπορείς όμως επί του πρακτέου να εξηγήσεις μέχρι ποιού σημείου εξαντλούνται αυτές οι δυνατότητες τους κ πως μετρήσιμα ωφελείται ο καταναλωτής?Κάποια άλλα σημαντικά παραδείγματα αποφάσεων τους πχ αν γνωρίζεις κοκ. Από όσα διαβάζω κατά καιρούς στον τύπο κι από γραφόμενά τους στους δικτυακούς τόπους τους, συνοπτικά: Η ΓΓΚ, με αφορμή και μετά από επεξεργασία της καταγγελίας του καταναλωτή, κάνει συστάσεις, κόβει πρόστιμα ή κλείνει επιχειρήσεις (για λίγες μέρες ή για πολλές). Στέλνει και στη δικαιοσύνη. Ξεκάθαρα ελεγκτικός/τιμωρητικός ο ρόλος της. Ο ΣτΚ, διαμεσολαβεί (υπέρ του καταναλωτή), αν δεν υπάρξει θετικό αποτέλεσμα της διαμεσολάβησης, ενημερώνει το καταναλωτή για τα δικαιώματά του και τις νομικές δυνατότητές του. Ανάλογα με τη βαρύτητα της καταγγελίας, μπορεί κι αυτός να παραπέμψει τη υπόθεση στα δικαστήρια (Ως μηνυτής κι ο καταγγέλων ως μάρτυρας). Διαμεσολαβητικός ο ρόλος του, ασκεί μια κάποια πίεση στον καταγγελλόμενο, πληροφορεί τον καταναλωτή για τα δικαιώματά του. Στη συζητούμενη κατάσταση την "τσεκουριά" (στο 99,9999%) θα τη ρίξει η ΓΓΚ (πάντα κατά την εκτίμησή μου). Ο ΣτΚ, βασιζόμενος στον κομβικό χαρακτηρισμό της κατάστασης όπως τον διατύπωσε ως "ιδιάζουσα περίπτωση", ότι δηλαδή χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση η υπόθεση, εκτιμώ ότι θα παραπέμψει την υπόθεση στη δικαιοσύνη, ως μηνυτής και οι καταγγελίες των 27 ή και παραπάνω σαν συνοδευτικά αποδεικτικά ντοκουμέντα. Πιθανά ο εισαγγελέας να καλέσει μερικούς από τους 27 για μαρτυρία. Κάνε υπομονή λίγες μέρες ακόμη και θα πεισθείς ότι το συγκεκριμένο υποσύστημα λειτουργεί. Αρκεί βέβαια και ο καταναλωτής, έχοντας πάντα καλή θέληση, να είναι αποφασισμένος να βοηθήσει ώστε να λειτουργήσει το υποσύστημα. 1
Τοξοβόλος_UK_ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2013 Ναι,κοιτώντας κ γω την απάντηση τους στα γρήγορα μου έκανε θετική εντύπωση οπότε υποθέτω πως όντως γίνεται δουλειά.
conan22b Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 έχει διευκρινιστεί αν αύριο πρέπει να παρευρεθούμε και εμείς ή αφορά μόνο την εταιρεία;
scirocco 13 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 (επεξεργασμένο) έχει διευκρινιστεί αν αύριο πρέπει να παρευρεθούμε και εμείς ή αφορά μόνο την εταιρεία; Μόνο την εταιρεία...Πηρε κανείς τηλέφωνο να ρωτήσει τι έγινε σήμερα? Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2013 από scirocco 13
2koykoy Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Επαναφέρω το θέμα,έχει γίνει καμια κινηση ;;;
testit Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Το πιο σημαντικό νεότερο είναι ότι μέχρι στιγμής δεν το έχουν ξανακάνει. Πήραν το μάθημα φαίνεται. Για τα υπόλοιπα, όσοι έστειλαν γραπτή διαμαρτυρία αναμένεται να λάβουν γραπτή απάντηση στη διεύθυνση που έδωσαν, για το αποτέλεσμα της διαμαρτυρίας τους. Και θα νιώσουν το αίσθημα της "πλήρωσης" για την απονομή δικαιοσύνης. Ότι οι μαγκιές αλλού. Επίσης η απόφαση θα αναρτηθεί και στη σελίδα του ΣτΚ και τη ΓΓΚ. οπότε ας την επισκέφτεσαι συχνά πυκνά για να μαθαίνεις. 1
Antwni Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Το electro τελείωσε. Έγινε οριστικά Κωτσόβολος...
testit Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Το electro τελείωσε. Έγινε οριστικά Κωτσόβολος... http://www.kotsovolos.gr/site/promocontent.jsp?cmsid=12521 πώς κι έτσι; Κάηκε σαν brand name; Ή τούριξαν κανα πρόστιμο δυσθεώρητο, οπότε εφαρμόστηκε κανένα άρθρο α λά χρεωκοπημένων ΠΑΕ και τόριξαν στην εταιρική συγχώνευση; θα μαθευτεί στη απόφαση του ΣτΚ και της ΓΓΚ Οι υποχρεώσεις πάντως μεταφέρονται στο νέο σχήμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα