Razor7 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Α ρε αθάνατο insomnia! Αρχηγεεέ μου astrolabe!! Για κατέβα λίγο κάτω ρε συ ,όχι στο υπόγειο (αμέσως εκεί εσύ). Στο spoiler! Εε? Σου θυμίζει κάτι? 6
astrolabos Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Το ότι αναφέρω το αυτονόητο (ότι στους όρους λέει ότι μπορούν να αρνηθούν την ολοκλήρωση της παραγγελίας) δε σημαίνει ότι δε μπορώ να διαμαρτυρηθώ για την συμπεριφορά τους. Άσε που συμφορουμίτης σε απάντηση μετά από τη δικιά μου ανέφερε ότι οι όροι που αποδεχόμαστε δεν έχουν ισχύ όταν υπάρχει νόμος για το αντίθετο, άρα στην ουσία βγήκα λάθος. 1
testit Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 όσοι έστειλαν με e-mail στο συνήγορο του καταναλωτή έχουν λάβει οποιαδήποτε απάντηση; έστω και τυποποιημένη; Γιατί έστειλα χθες και μέχρι σήμερα δεν μου έχουν στείλει τίποτα (κάποια αναφορά παραλαβής πχ). Αν είναι να τους τηλ. αύριο. μα δε σου έβαλα απόσπασμά της, πιο πριν; έχω λάβει απάντηση με οδηγίες. η εξέταση της υπόθεσης θα αργήσει. αν όμως υποβληιθούν πολλές καταγγελίες, η υπόθεση αποκτά χαρακτήρα "σκανδάλου" και προηγείται, εξετάζεται νωρίτερα, σχεδόν πάνω στη βράση! για αυτό προτείνω να υποβάλλετε όλοι, ένα πρόχειρο κείμενο, χωρίς νομικές διατυπώσεις κλπ.
vade23 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Εχω στείλει κι εγω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτη. Για να μαζευτούμε σιγα σιγα λεω γω για να δούμε πόσοι είμαστε.. Πρέπει να είμαστε μια δεκάδα παντως..
testit Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Το ότι αναφέρω το αυτονόητο (ότι στους όρους λέει ότι μπορούν να αρνηθούν την ολοκλήρωση της παραγγελίας) δε σημαίνει ότι δε μπορώ να διαμαρτυρηθώ για την συμπεριφορά τους. Άσε που συμφορουμίτης σε απάντηση μετά από τη δικιά μου ανέφερε ότι οι όροι που αποδεχόμαστε δεν έχουν ισχύ όταν υπάρχει νόμος για το αντίθετο, άρα στην ουσία βγήκα λάθος. Δεν έχουν νομική ισχύ όσα γράφουν διάφοροι στα website τους.. όρους χρήσης κλπ. Αν υπάρξει διαφωνία, όλα τα κρίνει το δικαστήριο. Αυτοί προβάλλουν δημόσια το λόγο "λάθος της μηχανογράφησης" Αυτόν θα επικαλεστούν και στο δικαστήριο ή το ΣτΚ. Πρέπει στο δικαστήριο ή στο ΣτΚ να εξηγήσουν πώς προέκυψε το λάθος, κάτι να πουν. Π.χ. ότι μπήκε χάκερ *που δεν είναι λάθος. Ή να παρουσιαστεί υπάλληλός τους που να πει ότι καταχώρησε λαθεμένα δεδομένα στο data entry [που δε θα παρουσιαστεί τέτοιος υπάλληλος, γιατί όλες οι αγωγές θα εκτραπούν θα πέσουν στην πλάτη του!) Πρέπει η εταιρεία να τεκμηριώσει το πώς έγινε το λάθος. Κάποια βεβαίωση ειδικού πραγματογνώμονα στο λογισμικό. Να υπάρχει κάποια αληθοφάνεια - κάποια πειστικότητα τελοσπάντων. Π.χ,. είχα μελάνη στην τσάντα, την πάτησε κάποιος κατά λάθος, έσπασε το μελάνι, απλώθηκε και λέρωσε! Ο μηνυτής θα προσβάλλει αυτό το επιχείρημά τους με δικά του λογικά αντεπιχειρήματα. Όταν όμως ο συνήγορος του μηνυτή παρουσιάσει τα δημοσιεύματα για "λάθη" της ίδιας εταιρείας, του 2011, του 2012, του 2013.. και τα πρόστιμα του ΣτΚ που είναι "δεδικασμένα" καταδίκης των λαθών του παρελθόντος, οι συνήγοροι της εταιρείας θα "ξεροκαταπιούν" και θα διαπραγματευτούν την αποζημίωση που θα δηλώσουν ότι θα δώσουν. Για αυτό σας λέω, μην το χαρίζετε. Είναι η πιο απλή δικαστική υπόθεση σίγουρη η καταδίκη. Έλεος να δείξετε σε έναν φαμελιάρη... μικροπαραβατάκο... όχι σε μια πολυεθνική ετσαιρεία. 2
pinwkolwnies Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Ξεχνάς κάτι Βασικώτατο για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους (lol ρε...).:Ο φαμελιάρης μικροπαραβατάκος θα ταίσει (φάκεν αηφόνε) τον σταυρωτή (συνήγοροι,δικαστές κλπ αποδέκτες προστίμων),όχι ο ντίξον η όποιος οφσόρ κουμανταδόρος.Απ´ το ΑΦΜ που μπορούν να δαγκώσουν πληρώνονται. Άλλωστε ο νόμος είναι σαν το φίδι:Δαγκώνει τον ξυπόλυτο.
testit Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Ξεχνάς κάτι Βασικώτατο για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους (lol ρε...).:Ο φαμελιάρης μικροπαραβατάκος θα ταίσει (φάκεν αηφόνε) τον σταυρωτή (συνήγοροι,δικαστές κλπ αποδέκτες προστίμων),όχι ο ντίξον η όποιος οφσόρ κουμανταδόρος.Απ´ το ΑΦΜ που μπορούν να δαγκώσουν πληρώνονται. Άλλωστε ο νόμος είναι σαν το φίδι:Δαγκώνει τον ξυπόλυτο. Έλεος είπα να δειχτεί (κι άμα θέλετε), κι όχι ατιμωρησία! Ο φαμελιάρης μπορεί να βρει κάποιον ευκαιριακά και με μικρό κόστος, η πολυεθνική έχει επιτελεία. Και οι μισθοί και τα δώρα δε γίνονται σε μικρούς. Γίνεται σε ψηλά κλιμάκια. Πχ. παλιότερα ο υπαλληλάκος του ΟΤΕ έπαρνε κι ένα 10ευρο να πιεί έναν καφέ, άμα εγκαθιστούσε μια καινούργια οικιακή γραμμή. Ο χριστο_οράκος έπαιρνε για να πιει το "Μαραθώνα"! !!! Τελοσπάντων ίσως ατύχησα με τη φράση αυτή, αλλά ας μείνουμε στην ουσία. Στο να εκφραστεί μαζική αντίδραση σε μια βαριά προσβολή πολλών καταναλωτών.
pinwkolwnies Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Μα δεν πήγα να αναιρέσω την άποψή σου. Μία απλή καταδεικτική κίνηση έκανα,keep-on m8.
doubleh Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Εύγε σε όσους αντιλαμβάνονται το θέμα και το θέτουν στη σωστή του βάση. Όπως δεν θα αλλάξει η ζωή κάποιου άμα πάρει μια τηλεόραση σε εξαιρετική τίμη, έτσι και καμία πολυεθνική δεν θα πέσει έξω άμα δώσει 100-200 κομμάτια (πόσα να είχαν σε στοκ από αυτό ακριβώς το μοντέλο για το e-shop στην Ελλάδα;; σε εξευτελιστική τιμή! Το ζήτημα είναι αυτοσεβασμός - για εμας τους καταναλωτές - και σεβασμός προς εμάς από την εταιρεία, και την κάθε εταιρεία!
MoviemakerGr Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Εχω στείλει κι εγω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτη. Για να μαζευτούμε σιγα σιγα λεω γω για να δούμε πόσοι είμαστε.. Πρέπει να είμαστε μια δεκάδα παντως.. Αν μαζευτείτε τόσοι (10+) ώστε να απαιτήσουμε νομικά την εκτέλεση της παραγγελίας η αποζημίωση είμαι και εγώ μέσα,έτσι για να ζεσταθούμε.. και κάποτε να καταλάβουν οτι τα πρόβατα τελείωσαν.. 1
haris013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Αν μαζευτείτε τόσοι (10+) ώστε να απαιτήσουμε νομικά την εκτέλεση της παραγγελίας η αποζημίωση είμαι και εγώ μέσα,έτσι για να ζεσταθούμε.. και κάποτε να καταλάβουν οτι τα πρόβατα τελείωσαν.. count me in
2koykoy Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Πάντως όσοι απο μας κάναμε παραγγελία, πρέπει να κάνουμε και καταγγελία(εγώ την έστειλα το μεσημέρι) γιατί δεν μπορεί μια μεγάλη πολυεθνική να έχει τάχα μου πρόβλημα στο μηχανογραφικό και ολο τυχαία να το διαφημίζει τόσες ώρες ως crazy deal.Όπως και η απαντηση οτι το αντιληφθήκαμε και πονηρά παραγγείλαμε,ωραία αν πούμε πως μπορεί κάποιος να το είδε έτσι η αθώα απονήρευτη εταιρία που σαν ένδειξή αναγνώρισης του λάθους της γιατί δίνει κουπόνια κοινά σε όλους και σε προϊόντα που εκείνη θέλει και όχι μια σοβαρή έκπτωσή στα προϊόντα που αγοράσαμε;Και σαν και μένα φαντάζομαι και άλλοι κάναμε αγορά δίνοντας την πιστωτική μας καρτα δλδ μας λένε οτι σε περίπτωση που το λάθος της τιμης, ηταν προς τα πάνω, θα ακύρωναν την επομένη μέρα το απόγευμα την αγορά και θα μας επιστρέφανε τα χρήματα;;; ουστ απο δω...καταγγελία και ξανά καταγγελία να μάθουν να μας αντιμετωπίζουν σαν καταναλωτή και όχι σαν ιθαγενή που του δίνουν χρωματιστές χάντρες και χαίρετε. 1
tiniakos Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Πέρα από την ηθική ικανοποίηση τι άλλο θα κερδίσουμε. Άντε να βάλει ο στουρνάρας από τα πρόστιμα και κάνα ευρώ επιπλέον στην στήριξη των τραπεζών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα