Razor7 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 μηχανογραφικό λάθος είναι να θες να δηλώσεις πολιτικός μηχανικός αλλά να βάζεις ζαμπονοκοπτική με laser! Όχι αυτό εδώ ούτε αυτό ! 1
H1llzFr4D Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Ηταν "πατατα" αυτο που εγινε,δεν ξερω αν εγινε με δολο,δεν εχω ουτε την γνωση σας,ουτε τις εμπειριες σας,η αποψη μου (αν μπορει να θεωρηθει αποψη) ειχε να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι δυνατον καποιοι να λαβατε σοβαρα την τιμη των προιοντων,να παραγγειλετε απο 2 ή 3 τηλεορασεις πιστευοντας οτι μπορειτε να τις διεκδικησετε κιολας..Απο εκει και περα τετοια λαθη σαφως και δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας στην εταιρεια.Αλλα οπου βρισκονται ανθρωποι καπου θα υπαρξουν και λαθη,τωρα αν αυτο γινεται πολυ συχνα τοτε τι να πω.. Το θέμα δεν είναι οι τηλεοράσεις. Αν δεις στο thread τους, μέχρι να δοθεί η απάντηση από την εταιρία όλοι ήταν της άποψης "χμ, μακάρι να μας τις στείλουν, ότι ειναι να γίνει ας γίνει, no big deal". Το θέμα είναι η στάση της εταιρίας, που απέδειξε με την στάση της την διάθεσή της να κοροϊδέψει όσο περισσότερο μπορεί (βλέπε: "λανθασμένες" τιμές προϊόντων που εύκολα φαίνεται οτι μόνο λάθος δεν ήταν, και απο το οποίο εισέπραξε τουλάχιστον 1000 νέες εγγραφές πελατών με τα στοιχεία τους, αποστολή μαζικού απολογητικού email στο οποίο έμμεσα κατηγορεί μάλιστα τον πελάτη οτι ήξερε οτι είναι λανθασμένες οι τιμές, αποστολή κουπονιού σε ένδειξη συγγνώμης (το οποίο τελικά είναι κοινό για όλους και θα εφαρμοστεί σε συγκεκριμένα προϊόντα, που προφανώς θα είναι το stock που θα θέλει να διώξει), ολική αγνόηση οποιουδήποτε email διαμαρτυρίας, copy paste απαντήσεις στο skroutz). (Just keeping you up with the news) Σημείωση: έχουν παρατηρηθεί και στο παρελθόν τέτοια "λάθη", αλλά ποτέ η στάση των εταιριών δεν ήταν τόσο σκάρτη. 2
heyou Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Ηταν "πατατα" αυτο που εγινε,δεν ξερω αν εγινε με δολο,δεν εχω ουτε την γνωση σας,ουτε τις εμπειριες σας,η αποψη μου (αν μπορει να θεωρηθει αποψη) ειχε να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι δυνατον καποιοι να λαβατε σοβαρα την τιμη των προιοντων,να παραγγειλετε απο 2 ή 3 τηλεορασεις πιστευοντας οτι μπορειτε να τις διεκδικησετε κιολας..Απο εκει και περα τετοια λαθη σαφως και δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας στην εταιρεια.Αλλα οπου βρισκονται ανθρωποι καπου θα υπαρξουν και λαθη,τωρα αν αυτο γινεται πολυ συχνα τοτε τι να πω.. Οι συγκεκριμένες χαμηλές τιμές τρέχαν για 21 ώρες στο site. Κατά δήλωση του καταστήματος, από την 01:00 έως 22:00... Αυτό με το λάθος που λες να το καταλάβαινα αν οι τιμές είχαν μπει για 2-3 ώρες,άντε κανα 8-ωρο, εδώ μιλάμε για 21 ώρες. Επίσης η νομοθεσία προστατεύει τον καταναλωτή σε αυτές τις περιπτώσεις, για αυτό και τα καταστήματα πρέπει να είναι προσεκτικά για τις τιμές που βάζουν στην σελίδα τους.
anwnymh29 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Εγω παντως δεν θα προεβαινα σε αγορα..Το πολυ πολυ να τους εστελνα κανεναν μειλ τυπου "ειχες 42αρα tv με 100 ευρωπουλα και στο χωριο σου?"Τελος παντων μην τσαταρω το θεμα,μια τελευταια κουβεντα ειναι οτι καμια εταιρεια δεν προμοταρω επειδη καπου αναφερθηκε σε γενικο πλαισιο..Καλα ξεμπερδεματα.
ga25 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 OK Τουλάχιστον έχεις να πεις κάτι για την επανάληψη επιβολής προστίμων στην εταιρεία αυτή την τελευταία 3ετία, από τη ΓΓΚ; Αρχίζεις να "ψυλιάζεσαι" κάτι ή μένεις στην αρχική σου άποψη; Πείστηκες ή έμεινες αμετάπειστη; Εγώ το μόνο που έχω να πω εδώ είναι ότι για εντελώς διαφορετικό λόγω έφαγε πρόστιμο. Και νομικά ο λόγος αυτός είναι πραγματικά ορθός και έπρεπε να φάει πρόστιμο και καλώς το έφαγε. Δεν μπορείς να λές ατεκμηρίωτα ότι θες για να πουλήσεις και να κερδίσεις... κάτι που έγινε την προηγούμενη φορά. .... Αν το ίδιο συμβεί από λάθος και αποδεδειγμένα χάσεις από αυτό το λάθος (χάνεις γενικα αν το εκτελέσεις) δεν θα θεωρηθεί το ίδιο... Τέσπα αυτό για την ιστορία... Ας κρίνει η ΓΓΚ αν θα πρέπει να επιβάλει πρόστιμο.. Άλλοστε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η όποια ζημιά της επιχείρησης θα είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που θα έιχε αν εκτελούσε τις παραγγελίες... αυτό νομίζω είναι κατανοητό από όλους...
testit Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Ηταν "πατατα" αυτο που εγινε,δεν ξερω αν εγινε με δολο,δεν εχω ουτε την γνωση σας,ουτε τις εμπειριες σας,η αποψη μου (αν μπορει να θεωρηθει αποψη) ειχε να κανει με το γεγονος οτι δεν ειναι δυνατον καποιοι να λαβατε σοβαρα την τιμη των προιοντων,να παραγγειλετε απο 2 ή 3 τηλεορασεις πιστευοντας οτι μπορειτε να τις διεκδικησετε κιολας..Απο εκει και περα τετοια λαθη σαφως και δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας στην εταιρεια.Αλλα οπου βρισκονται ανθρωποι καπου θα υπαρξουν και λαθη,τωρα αν αυτο γινεται πολυ συχνα τοτε τι να πω.. Κοπέλλα, το πρώτο που μπορεί να σκεφτεί κάποιος, είναι ο δόλος. Ποιος κερδίζει, τι κερδίζει, με ποιον τρόπο. Δες αυτό εδώ http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/02/electro-world.html συμβάν προ τριετίας. Είναι μόνιμο , όχι κανόνας αλλά ΠΑΡΑΔΟΣΗ και θρύλος! Στην ουσία. 1. Θέλεις να τους χαλάσεις την ησυχία τους; Καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Εσένα δε θα ου στοιχίσει τίποτε. Σε αυτούς θα τους στοιχίσει το λιγότερο 100 χιλιάρικα αυτή η υπόθεση. 2. Θέλεις να τους δώσεις μια στο ντιν-ι-μάν; Να τους κάνεις να ξεροκαταπιούν και να πνιγούν; Πας σε ένα δικηγόρο, συντάσσει ένα εξώδικο, το θυροκολλά κλητήρας στην έδρα της εταιρείας - και αυτό ήταν. Ξέρουν πλέον με ποιον και με τι έχουν να κάνουν! Ότι δε "γαυγίζεις", αλλά δαγκώνεις και κόβεις κομμάτια σάρκας τους. Θα σου κοστίσει αυτό 200 ο δικηγόρος και 100 ο κλητήρας. Σύνολο 300 ευρώ. Αν παράγειλες 2 ή 3 ή 10 τηλεοράσεις, συμφέρει στο φουλ! Όλα τα άλλα είναι φληναφήματα. Εγώ το μόνο που έχω να πω εδώ είναι ότι για εντελώς διαφορετικό λόγω έφαγε πρόστιμο. Και νομικά ο λόγος αυτός είναι πραγματικά ορθός και έπρεπε να φάει πρόστιμο και καλώς το έφαγε. Δεν μπορείς να λές ατεκμηρίωτα ότι θες για να πουλήσεις και να κερδίσεις... κάτι που έγινε την προηγούμενη φορά. .... Αν το ίδιο συμβεί από λάθος και αποδεδειγμένα χάσεις από αυτό το λάθος (χάνεις γενικα αν το εκτελέσεις) δεν θα θεωρηθεί το ίδιο... Τέσπα αυτό για την ιστορία... Ας κρίνει η ΓΓΚ αν θα πρέπει να επιβάλει πρόστιμο.. Άλλοστε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η όποια ζημιά της επιχείρησης θα είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που θα έιχε αν εκτελούσε τις παραγγελίες... αυτό νομίζω είναι κατανοητό από όλους... Κοτάζοντας γρήγορα τις σελίδες, τα πρόστιμα επικεντρώνονται γυρω απο αθέμιτες -παραπλανητικές τακτικές. Όλα στην ίδια χύτρα βράζουν! Τι περίμενες δηλαδή να σε αφίσουν να γραφτείς με τα 10-15 διαφορετικά free mails account και να βάζεις αβέρτα αξιολογήσεις θετικές η αρνητικές ? Για να καταλάβω δηλαδή.... εγώ παράγγειλ με το ίδιο μειλ, το ίδιο ονομα, την ίδια διεύθυνση, 3 αντικείμενα, 2 πανασόνικ και 1 σαμσουνγκ . Μου ήλθε όλο κι όλο ένα ακυρωτικό. Για τα άλλα να ελπίζω ; Ή μήπως συνέλεξαν μαιλς κι έφταιξαν μια κατασταση στο excell - διέγραψαν όσα ήταν 2 και τρεις φορές.... Δεν έχει σημασία αυτό που λές φίλε Αντρέα. Όπως πιστέψαμε το "λεφτά υπάρχουν" άλλο τόσο πιστέψαμε πως με 100 ευρώ θα πάρουμε τηλεόραση... Το θέμα δεν είναι η νοημοσύνη μας αλλά το οτι παίζουν οι άλλοι με αυτή. Πλήρωσα με πιστωτική... Mail δεν μου έχουν ερθει ακόμα για ν αμου λεει συγνώμη και τέτοια... Σήμερα ήρθαν οι ακυρώσεις για τις αγορές εκτός απο 1. Όπου έγινε χρήση πιστωτικής, αυτό αν το ψάξει δικηγόρος ίσως να μπορεί να στοιχειοθετήσει και περίπτωση κακουργηματικής απάτης διαμέσου υπολογιστών. 1000 χρήστες, χίλιες πιστωτικές, η αδικαιολόγητη χρέωση ξεπερνά τα 70.000 .. Εντάσσεται στα κακουργήματα. Απο την άλλη φόρτωσε τη VISa με άχρηστες δουλειές. Πρέπει η VISA International, να τους αφαιρέσει το δικαίωμα χρήσης του συστήματος πίστωσης με κάρτες. Πας να κάνεις ένα ebanking εμβασμα και σου χρεώνουν 8 ευρώ προμήθεια. Εδώ πόσο θα πρέπει να τους χρεώσει η Τράπεζα για την αδικαιολογητη απασχόληση των υπαλλήλων της; Χρέωση, αντιλογισμό; Κοπέλλα, το πρώτο που μπορεί να σκεφτεί κάποιος, είναι ο δόλος. Ποιος κερδίζει, τι κερδίζει, με ποιον τρόπο. Δες αυτό εδώ http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/02/electro-world.html συμβάν προ τριετίας. Είναι μόνιμο , όχι κανόνας αλλά ΠΑΡΑΔΟΣΗ και θρύλος! Στην ουσία. 1. Θέλεις να τους χαλάσεις την ησυχία τους; Καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Εσένα δε θα ου στοιχίσει τίποτε. Σε αυτούς θα τους στοιχίσει το λιγότερο 100 χιλιάρικα αυτή η υπόθεση. 2. Θέλεις να τους δώσεις μια στο ντιν-ι-μάν; Να τους κάνεις να ξεροκαταπιούν και να πνιγούν; Πας σε ένα δικηγόρο, συντάσσει ένα εξώδικο, το θυροκολλά κλητήρας στην έδρα της εταιρείας - και αυτό ήταν. Ξέρουν πλέον με ποιον και με τι έχουν να κάνουν! Ότι δε "γαυγίζεις", αλλά δαγκώνεις και κόβεις κομμάτια σάρκας τους. Θα σου κοστίσει αυτό 200 ο δικηγόρος και 100 ο κλητήρας. Σύνολο 300 ευρώ. Αν παράγειλες 2 ή 3 ή 10 τηλεοράσεις, συμφέρει στο φουλ! Όλα τα άλλα είναι φληναφήματα. Κοτάζοντας γρήγορα τις σελίδες, τα πρόστιμα επικεντρώνονται γυρω απο αθέμιτες -παραπλανητικές τακτικές. Όλα στην ίδια χύτρα βράζουν! εγώ παράγγειλ με το ίδιο μειλ, το ίδιο ονομα, την ίδια διεύθυνση, 3 αντικείμενα, 2 πανασόνικ και 1 σαμσουνγκ . Μου ήλθε όλο κι όλο ένα ακυρωτικό. Για τα άλλα να ελπίζω ; Ή μήπως συνέλεξαν μαιλς κι έφταιξαν μια κατασταση στο excell - διέγραψαν όσα ήταν 2 και τρεις φορές.... Όπου έγινε χρήση πιστωτικής, αυτό αν το ψάξει δικηγόρος ίσως να μπορεί να στοιχειοθετήσει και περίπτωση κακουργηματικής απάτης διαμέσου υπολογιστών. 1000 χρήστες, χίλιες πιστωτικές, η αδικαιολόγητη χρέωση ξεπερνά τα 70.000 .. Εντάσσεται στα κακουργήματα. Απο την άλλη φόρτωσε τη VISa με άχρηστες δουλειές. Πρέπει η VISA International, να τους αφαιρέσει το δικαίωμα χρήσης του συστήματος πίστωσης με κάρτες. Πας να κάνεις ένα ebanking εμβασμα και σου χρεώνουν 8 ευρώ προμήθεια. Εδώ πόσο θα πρέπει να τους χρεώσει η Τράπεζα για την αδικαιολογητη απασχόληση των υπαλλήλων της; Χρέωση, αντιλογισμό; Θυμούμαι πριν μερικά χρόνια, ένς καλλιτέχνης έφτιαξε ένα site,, όπου πουλούσε "ρουσφέτια". Σε πρώτη ματιά, πλακατζίδικη φάση. Είχε φτιάξει και μια φόρμα χρέωσης πιστωτικής, που δεν προχωρούσε σε ολοκλήρωση, δεν ξέρω αν τελικά συνέλεγε στοιχεία καρτών. αν γίνονταν δηλαδή κάπου post. Κι όμως τον μπουζούριασε η Ασφάλεια στο πιτσφιτίλι! για απάτη με κάρτες μέσω υπολογιστών! ¨εγραφαν στις εφημερίδες ότι κάτι μη νόμιμο συνέβαινε με τη φόρμα Εδώ τι έγινε ακριβώς; Μήπως πρέπει να σταλεί email και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με το ιστορικό της υπόθεσης, ώστε να κρίνου αυτοί αν πρέπει να το ψάξουν περισσότερο; ---------- Βρε σεις.. εμαιλ και στη ζούγκλα.γρ! Πώς το ξέχασα! 1
Pa0ki Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Άλλοστε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η όποια ζημιά της επιχείρησης θα είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με αυτή που θα έιχε αν εκτελούσε τις παραγγελίες... αυτό νομίζω είναι κατανοητό από όλους... Όχι δεν είναι Δεν ξέρουμε πόσα θα έχανε από κάθε tv, δεν ξέρουμε το μέγεθος του προστίματος που μπορεί να φάει Άσε που με τέτοια κίνηση θα μας κέρδιζε σαν πελάτες και μπορεί στο μέλλον να της αφήναμε τα διπλά-τριπλά 1
scirocco 13 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 13 μονάστερα στο skroutz μέχρι στιγμής. Για ένα ιντερνετομάγαζο αυτό είναι σημαντικό. Ελπίζω όσοι τους ακύρωσαν παραγγελία να περάσουν και από κει να αφήσουν την αξιολόγηση τους. κάτι μου λέει ότι αύριο αυτό το νούμερο θα είναι αυξημένο.... :cool: :cool:
pinwkolwnies Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Εγώ τελικά τείνω να πιστεύω ότι είναι ο ίδιος %^*+} μανατζαραίος που στήνει τακτικά τα ίδια δόκανα των Γερμανομάγαζων. Μουλτιδράμα-Ηψώφ-Ίντιοτ. Το είπαν και σε ανύποπτο χρόνο,εδώ μέσα μάλιστα,προσπαθώντας να υποβιβάσουν απαξιώνοντας τη λογική:"Ακόμη και τώρα,αν προκύψει κάποια "καλή πρσφορά",πάλι θα τρέχετε για κλιξ". *Θέλει μπάτσες όμως.Πολλές.Κάποιος κοντινός του θα μπορούσε να τον καταχεριάσει.
Piktis Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 με ένα συγνώμη κι ένα διαφημιστικό κουπόνι δε μπαλώνεις το λάθος. κάνανε και δεύτερο. πρέπει να πληρώσουν. αν δε θέλουν να πληρώσουν τους εξαπατημένους πελάτες, τότε να πληρώσουν το Στουρνάρα. χαρά που θα κάνει το τροκτικό... Όχι δεν είναι Δεν ξέρουμε πόσα θα έχανε από κάθε tv, δεν ξέρουμε το μέγεθος του προστίματος που μπορεί να φάει Άσε που με τέτοια κίνηση θα μας κέρδιζε σαν πελάτες και μπορεί στο μέλλον να της αφήναμε τα διπλά-τριπλά ξέρουμε πόσες συσκευές τους είχανε παραγγείλει; έτσι για να δούμε και το μέγεθος της ζημιάς
neofitosgr Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 η πλάκα ειναι πως ουτε καν απαντανε στα mail που τους εχω στειλει απο εκει να δεις ποσο σοβαρη εταιρεια ειναι...
skar1983 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 ακομη δεν μπηκαν παντως τα προιοντα με κουπονι. καλο ε; απο 4/9....
hikesl Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Ε τι στεναχωριέσαι την απάντηση θα την έχουν έτοιμη :"λόγω μηχανογραφικού προβλήματος" πάρτε ένα κουπόνι
gascp Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί αλλά το πάρτι παιδιά συνεχίζεται εδώ : Τα μονάστερα πέφτουν το ένα μετά το άλλο. https://www.skroutz.gr/m/482/Electroworld#shop_reviews Η απάντηση τους απλά ένα τραγικό copy - paste. Sit back and enjoy...
Sog96Ch Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί αλλά το πάρτι παιδιά συνεχίζεται εδώ : Τα μονάστερα πέφτουν το ένα μετά το άλλο. https://www.skroutz.gr/m/482/Electroworld#shop_reviews Η απάντηση τους απλά ένα τραγικό copy - paste. Sit back and enjoy... 2,5 αστερια εχει παει και συνεχιζει να πεφτει νομιζω ή 3 ή 3,5 πρεπει να ειχε πριν το συμβαν . Τωρα βλεπω 39 αξιολογησεις με 5 και 60 με 1. Ανεξαρτητως προστιμου του εχουμε κανει ηδη δυσφημιση μεγαλη εαν αναλογιστει κανεις οτι ειναι ηλεκτρονικο καταστημα. (τωρα μολις εκανα και εγω την αξιολογηση μου)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα