Pireotis88 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Υπάρχει κάποιο site από το οποίο μπορώ να πάρω ένα φορματ εφαρμογής και να φτιάξω είτε επι πληρωμή είτε τσάμπα μια εφαρμογή ; Και ειδικότερα για μένα που είμαι άσχετος από αυτά; Δηλαδή κατι απλό στο φτιαξιμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 δεν ξερω ΠΩΣ θα φτιαξεις την εφαρμογη...αλλα ξερω οτι για να την βαλεις στο appstore ή οπως το λεει η apple...θα φτυσεις αιμα.. γνωστος μου που εφτιαξε 2 παιχνιδια..για να τα βαλει στο store...γ α μ η θ η κ ε.. φαξ στην apple με τα στοιχεια του...ταυτοτητες , τοπος διαμονης, πληρωσε και ενα ποσο 90-100 ευρω ...ετρεχε στην αμερικανικη πρεσβεια..περιμενε μερικες μερες για εγκριση και αλλα τετοια... αν ξερεις οτι θα πουλησουν οι εφαρμογες/παιχνιδια σου ξεκινα το..τουλαχιστον να ξερεις οτι θα βγαλεις τα αρχικα λεφτα που θα δωσεις..αν ομως το σκεφτεσαι στο πιο χαλαρο.... γαμησε το καλυτερα... Τελος αν ο,τι φτιαξεις θαναι για δικη σου χρηση και οχι να τα βαλεις στο store , υπαρχουν εργαλεια για να φτιαχνεις εφαρμογες για apple....το xcode , το gamesalad (το ειχα χρησιμοποιησει ενα φεγγαρι , πολυ καλο προγραμμα , μπορεις να φτιαξεις σχεδον τα παντα...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
padelisspart Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει κάποιο τέτοιου είδος site, δεν θέλω να διαφημίσω το forum αλλά μπορείς να μπεις στο iphonehellas.gr/forum εκεί θα βρεις και developers και ότι άλλο χρειαστείς σχετικά με την Apple. Υπάρχει και θέμα για το develop. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iMarilina Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Εξαρτάται τί εφαρμογή θες. Δες και το mobile conduit σάιτ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις