Προς το περιεχόμενο

Πίεση ελαστικών αυτοκινήτου


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το χετε κανει μεγα κυπριακο..

 

οπως ειπα βρισκετε ενα βενζιναδικο με καποιο μηχανημα της προκοπης..του κερατα ενα βενζιναδικο εχετε στην ευρυτερη περιοχη που μενετε?

πηγαιντε σε ολα μεχρι να βρειτε καποιο σωστο.

 

Το φορητο κομπρεσερ εινια μια μαλακια..τουλαχιστον αυτο που ειχα παρει εγω...δεν ειχε διακοπτη για βαζω/βγαζω αερα..απλα το εβαζες στην ροδα και σου δειχνε την πιεση..αν ηθελες να βαλεις/βγαλεις αερα...επαιρνες τα @@ σου...

Ασε που εκανε σε κανονικο κομπρεσερ και σηκωνε την γειτονια στο ποδι :)

 

 

Τωρα αν υπαρχουν αλλα... που εινια πιο εξελιγμενα και φουσκωνουν κιολας την ροδα...τοτε καντε παιχνιδι με αυτο

 

φορητες παπαριες που απλα σου δειχνουν την πιεση...τι να τα κανουμε αν θελουμε να συμπληρωσουμε ή να αφαιρεσουμε αερα...

παλι πρεπει να καταφυγουμε σε βενζιναδικο...γιατι προσωπικα το βουλκανιζατερ μου ειναι μερικα χιλιομετρα μακρυα...

Ολα τα σκέφτηκες για να λύσεις το κυπριακό εκτός απο το να πας σε οποιοδηποτε βενζινάδικο με χαλασμενο ή οχι μετρητή και να μετρας ποσο αερα βάζεις με τον δικο σου φορητο μετρητη.

 

 

Αυτο ειπανε από την αρχη και αυτη ειναι η λύση αν θέλεις ακρίβεια στην πιεση των ελαστικών σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αν ειναι 32 και οχι 33 η πιεση...κατι τρεχει στα γυφτικα..οκ του βγαλατε τα ματια...

Για πολλούς και 25 να είναι πάλι κατι τρέχει στα ίδια μερη.

 

Αλλα για κάποιους άλλους ενδεχομένως και αυτη η μικρή, όπως λες, διαφορά να έχει την σημασία της, ποτέ δεν ξέρεις, για να ρωτάει θα υπάρχει λόγος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πριν 10 χρονια ειχε παρει ο πατερας μου ενα τετοιο (το πιο φτηνο που βρηκε) απο Alex Pak? Praktiker? Ακομα δουλευει το γ@μηδ¥, και το εχουμε σκισει στις δουλειες. Μεχρι και το PC με αυτο το καθαριζω...

Δεν εχω βαλει αερα ποτέ σε βενζιναδικο...

aircompressor.jpg

 

PS: Τα 12βολτα μινι τετοια ειναι μονο για εκτακτες περιπτωσεις. Δεν φουσκωνεις λαστιχο με αυτα, ζοριζονται τρελα... Εδω αυτο ζοριζεται και εαν εχει χασει πολυ αερα το λαστιχο πρεπει να το κανω 2-3 διαδρομες στην πριζα να "φορτισει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα service στο αμάξι και έθιξα το θέμα της πίεσης των ελαστικών με το μάστορα.

 

Μου δείχνει ένα σύστημα που είπε ότι είχε αγοράσει 150€, και καλά ότι είναι γαμάτο μπλα μπλα. 

 

Τέλος πάντων μου βάζει 30 σε όλα τα λάστιχα.

 

Την άλλη μέρα πήγα για ζυγοστάθμιση και όταν τέλειωσε κοιτάει και τα λάστιχα και βρίσκει 26.

 

Τελικά τι διάολο πρέπει να κάνουμε για να ξέρουμε πόση πίεση έχουν τα ελαστικά;

 

Εκτός κι αν 26 με 30 π.χ. δεν έχει διαφορά, ούτε στην κατανάλωση, ούτε στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ούτε στη φθορά των ελαστικών. Που δεν πιστεύω. Αλλά και πάλι δεν είναι στο 26 με 30 το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημασία εχει τι αυτοκίνητο εχεις και τι χρίση κάνεις!

 

 

Αν το εχεις για την λαϊκή, τοτε και 15 να παει η πίεση ενα και το αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάστιχα σίγουρα ήθελαν αέρα, αφού είδα αμέσως μεγάλη διαφορά στο δρόμο, μιας και εδώ και ένα χρόνο που τα έβαλα δεν είχα κοιτάξει ποτέ την πίεση. Βέβαια δεν έκανα και χιλιόμετρα.

 

Τώρα όμως έχω αρχίσει να κάνω πολύ περισσότερα, οπότε μ' ενδιαφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιον τον ενδιαφέρει τα λάστιχα του να έχουν ανά πάσα στιγμή την σωστή πίεση ενα ειναι το σύστημα, το έγραψα και παραπάνω,

 

 

Tire Pressure Monitoring System (TPMS)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=TYRE+PRESSURE+GAUGE&rt=nc

στο μεταξυ γινεται χαμος.αναλογικα,ψηφιακα με λαστιχο χωρις και στυλους.

βλεπω κατι michelin ,κατι dunlop συσκευασιες και φαινονται ψιλοψευτικα σαν τα αλλα :)

την μονιμη ενδειξη δεν την θελω γιατι κατανταει μλκ να κοιτας ολη την ωρα ενδειξεις αλλωστε και στα εργοστασιακα δεν ειναι μονιμα απλα σε ειδοποιουν ή επιλεγεις απο τριπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δεν ξερω αν εχετε πεσει σε σχετικες συζητησεις που οι ιδιοκτητες βουλκανιζατερ κατηγορουν τα βενζιναδικα οτι τα μηχανακια τους δειχνουν εντελως ψευτικη πιεση ελαστικων.

 

Εμενα σε προσφατη συζητηση, μου βρηκε αερα στα λαστιχα, 15, αντι για 30, και μου ειπε αν ειναι να βαζω αερα σε βενζιναδικο, καλυτερα να μην βαζω καθολου!

Γιατι μπορει να νομιζω οτι βαζω, και τελικα να βγαζω!!!!

 

Καλυτερα να περιμενω ποτε θα με φερει ο δρομος απο το βουλκανιζατερ του, μου ειπε, και εκει αξιοπιστα να βαζω αερα.

 

Δεν ξερω κατα ποσο ισχυουν αυτα.

Σιγουρα, τα κομπρεσερ αερος των πρατηριων δεν λεω οτι ειναι τοσο καλα και αξιοπιστα οσο των βουλκανιζατερ, και λογικο ειναι.

Απο την αλλη ομως, μεχρι του σημειου να τα βγαζουμε αχρηστα, και να λεμε οτι ειπωθηκε παραπανω, ε δεν ειναι υπερβολη;

 

Τελικα τι ισχυει? Ποια ειναι η αληθεια?

Αξιζει να βαζει κανεις αερα στα λαστιχα του σε βενζιναδικο?

Περα απο τι δειχνουν οι δεικτες/ρολόι/μετρητής, οντως φουσκωνουν, ή μπορει και να ξεφουσκωνουν ενω δειχνουν οτι βαζουν αερα;

Μηπως επισης δειχνουν αερα με πιεση 30, ενω η πραγματικη μπορει να ειναι 15? !!!!

Ποση αποκλιση μπορει να εχουν;

Ή καλυτερα να βαζει αερα κανεις μονο σε βουλκανιζατερ, και μονο σε περιπτωση αναγκης σε βενζιναδικο?

 

 

 

----

Δεν θα ανοιγα το θεμα, αν δεν ηταν θεμα ασφαλειας, οδηγικης συμπεριφορας του αυτοκινητου, αλλα και καταναλωσης φυσικα. Ολα αυτα, και αλλα επισης, εξαρτωνται απο την σωστη πιεση των ελαστικων.

φιλος sorry που θα στο πω.. αλλα συμφωνα με τα λεγομενα σου πρεπει να εισαι πολυ ασχετος..! γιατι αμα εχει μεσα 15 φαινεται οτι το λαστιχο ειναι ξεφουσκωτο...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μπορείς επίσης να βάλεις άζωτο αντί για αέρα. Έχει μεγαλύτερη πυκνότητα και δεν διαστέλλεται όπως ο κοινός αέρας. Δηλαδή: Κρύο/ζεστό ελαστικό έχει την ίδια πίεση, ενώ με τον αέρα η πίεση αυξάνει όσο ζεσταίνεται και δεν χάνει εύκολα, οπότε δεν χρειάζεται να το τσεκάρεις τόσο συχνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...