skoulas Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 ξαναρωταω τι ωρα παραγγείλατε Edit: τωρα ειδα την απαντηση εγω παραγγειλα κατα της 5 και μιση 3-3:30 και εγω
paulg4 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 εμενα δεν εχει αλλαξει το στατους και πηρα μια στα 123 ευρω κατα τις 3,30 χθες.
2koykoy Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 και μένα σε καθυστέρηση, παραγγελία 09:50
Metaksas Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 http://www.zoogla.gr/%CF%84%CE%BF-electroworld-%CE%B2%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-smart-tv-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84.html το θεμα πηρε δημοσιοτητα!! 1
nodas_21greek Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Όλες σε καθυστέρηση; Ο Τατσόπουλες έκανε τις "παραγγελίες"; 2
SteSak Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Και σε εμένα τα ίδια στο τηλέφωνο "Μηχανογραφικό Λάθος" . Μας δουλεύουν τα παλικάρια & θα πάνε να την βγάλουν λάδι, αφού πρώτα μπήκαν χιλιάδες στην ιστοσελίδα τους και έκαναν την τζάμπα διαφήμιση τους. Αν δεν στείλουν τις παραγγελίες πρέπει να κινηθούμε ομαδικά νομικά εναντίον τους. Αν όντως πρόκειται για λάθος (που δεν το πιστεύω) θα πρέπει να στείλουν τις παραγγελίες και να αποδεχθούν την ζημία.
KRIKON Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Aργα ή γρηγορα σε ολους θα αλλαξει το status Σε καθυστερηση νομιζω..Οσπου να αποφασισουν και αυτοι τι θα κανουν..
makhs5 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Aργα ή γρηγορα σε ολους θα αλλαξει το status Σε καθυστερηση νομιζω..Οσπου να αποφασισουν και αυτοι τι θα κανουν.. Αυτο ακριβως, το μελετουν πως να το διαχειριστουν οσο πιο σωστα μπορουν
Moderators matrixxx Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μην ποσταρετε copy paste απο τις παραγγελιες σας. Δεν εχει νοημα να λετε ποιος ειστε. (Γιατι αυτο κανετε χωρις να θελετε). 2
zardoz000 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Από τους όρους χρήσης ... " Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. " Η νομική ερμηνεία της "καλής πίστης" σε συνδυασμό με το "carzy deal" θα είναι το σημείο "τριβής" Πάντως θεωρώ θέμα χρόνου το άκυρο. Δεν ξερω αλλα μου φαινεται οτι αυτο το κειμενο στους ορους χρησης δεν λεει κατι που κατοχυρωνει 100% την εταιρεια.Το μη υπογραμμισμενο κειμενο λεει οτι η εταιρεια δεσμευεται για την ακριβεια , πληροτητα και αληθεια των στοιχειων που αφορουν την ταυτοτητα της εταιρειας ,οπως και των παρεχομενων μεσω του ηλεκτρονικου καταστηματος συναλλαγων.Αυτο ακριβως δεν ειναι το ζητουμενο;Ευθυνεται δηλαδη για την ακριβεια και αληθεια των στοιχειων των συναλλαγων.Δηλαδη και για τις αναγραφομενες τιμες του ηλεκτρονικου της καταστηματος.Το λεει ξεκαθαρα οτι φερουν ευθυνη για την ακριβεια των στοιχειων των συναλλαγων. Οσον αφορα την δευτερη προταση των ορων χρησης , αυτο πιστευω αναφερεται στην τυχον μη αληθη καταβολη στοιχειων απο μερους των καταναλωτων.Ειτε απο δολο , ειτε απο κεκτημενη ταχυτητα.Ειναι δυνατον ολο τους το μηχανογραφικο συστημα να στηριζεται στον χαρακτηρισμο "καλη πίστη?".Δηλαδη να πιστεψουμε οτι οταν καταχωρουν στοιχεια κανουν και την προσευχη τους να παει καλα και να μην γινει λαθος? Αναφερονται στα τυχον μη αληθη ή ακριβη στοιχεια που μπορει να μην καταχωρυθουν σωστα απο τους πελατες για οποιοδηποτε λογο.Τι δουλεια εχει η καλη πιστη σε ενα site που εμπορευεται αγαθα?Αν ειναι ετσι πρεπει να κανουν και κανα ευχελαιο. Οσον αφορα την εκβαση , πιστευω οτι δεσμευονται απο νομους και μην ακουω σεναρια μπανανίας. Και μην υποτιματε τα "κλικ" που καναμε για να κανουμε την παραγγελια.Ειναι συμβολαιο , αν δεν τικαρεις το οτι συμφωνεις με τους ορους δεν προχωραει η διαδικασια.Οταν τικαρεις το συγκεκριμενο τετραγωνακι ισοδυναμει με υπογραφη.Ποιος δεν εχει κανει σοβαρες δουλειες (π.χ. ανανεωση συμβολαιου με παροχο τηλεφωνιας) μεσω ιντερνετ?Το ιδιο ειναι , τελεια και παυλα , εχουμε υπογραψει συμβολαιο με την συγκεκριμενη εταιρεια και τα συμβολαια δεν σπανε απο κανεναν μονομερως.Αυτα.
spirosd2008 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Οι τηλεοράσεις σε καθυστέρηση, η κάμερα έχει παραληφθεί...
tigersgate6 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Οι τηλεοράσεις σε καθυστέρηση, η κάμερα έχει παραληφθεί... και εμενα ετσι ηταν και αλλαξε και η καμερα προ ολιγου ...
christs Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Οι τηλεοράσεις σε καθυστέρηση, η κάμερα έχει παραληφθεί... εμενα παλι το ακριβως αντιθετο, η καμερα σε καθυστερηση, η τηλεοραση εχει παραληφθει... μπαχαλο. 1
silmarien Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Οι τηλεοράσεις σε καθυστέρηση, η κάμερα έχει παραληφθεί... Παραγγελία Panasonic & LG σε διαφορετικές παραγγελίες στις 15:30 περίπου. ---> Σε καθυστέρηση Παραγγελία κάμερας στις 18:15 ----> Πριν λίγο πήγε σε καθυστέρηση Και στις 2 περιπτώσεις ζήτησα αντικαταβολή και αποστολή στο σπίτι(Θεσσαλονίκη)
Προτεινόμενες αναρτήσεις