Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η δυσφήμιση θα γίνει αν δεν το χειριστούν σωστα.. Στο χέρι τους είναι να γινει διαφήμιση και όχι δυσφήμιση.

  • Like 1
Δημοσ.

Μήπως επειδή αφήνει δυσαρεστημένους καταναλωτές;

 

Δηλαδη αν φας ακυρο αυριο, και μετα απο 2 μερες βρεις ενα προιον στην καλυτερη τιμη της αγορας δεν θα το παρεις απο αυτους γιατι θα εισαι δυσαρεστημένος;

  • Like 1
Δημοσ.

Στην Ελλάδα είμαστε δυστυχώς & οι περισσότεροι που δεν μπαίνουν στο insomnia.gr και δε θα διαβάσουν τις συζητήσεις μας θα αρκεστούν στο "Κάναμε λάθος, μας συγχωρείτε για την αναστάτωση" και θα πουν "Ναι μωρέ, προφανώς ήταν λάθος" . Θα αγοράσουν και μια smart tv όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα, τώρα που την έμαθαν. 

 

Εμείς πάλι εδώ, έχουμε συνηθίσει σε τέτοια και σε κάνα μήνα θα το "συγχωρέσουμε" οι περισσότεροι. 

 

Το μόνο που θα μείνει θα είναι τα links για το optimization του electronet.gr στο Google που θα φέρει καλύτερο ranking και περισσότερες πωλήσεις & φυσικά οι πελάτες της πρώτης κατηγορίας που απο εκει που δεν θυμόντουσαν την ύπαρξη του electronet πλέον θα το θυμούνται... 

 

Μήπως επειδή αφήνει δυσαρεστημένους καταναλωτές;

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω ότι έχεις εστιάσει σε κάτι λάθος... Με πάθος υποστηρίζω ότι είναι αυτό παράνομο  εκτός αν γίνει κάτω υπο πολύ συγκεκριμένες και ελεγχόμενες  συνθήκες (όλα τα παραδείγματα που έχουν αναφερθεί πληρούν τους δύο προηγούμενους κανόνες). Με πάθος υποστηρίζω ότι όταν κάτι κάνει νιάου νιάου στα κεραμήδια είναι γάτα και όχι σκύλος οπότε ναι με πάθος υποστηρίζω ότι όταν μια τηλεόραση βγεί σε Online shop με 123 euro αντί για 640 (που είναι η φθηνότερη τιμή σε ανταγωνιστές) είναι λάθος. Με πάθος υποστηρίζω ότι εξίσου λάθος είναι όσοι βλέπουν μία λάθος τιμή να πέφτουν με τα μούτρα να παραγγέλνουν δεκάδες μόνο και μόνο για να κάνουν σαματά αύριο και να το σφυρίζουν σε μερικούς ακόμα για να κάνουν το ίδιο. Και επίσης με πάθος υποστηρίζω ότι αυτός ο σαματάς αύριο η μόνη εξέλιξη που θα έχει είναι ότι κάποιος που έκανε το αρχικό λάθος θα χάσει την δουλειά του. Τέλος με πάθος υποστηρίζω ότι όλο αυτό στις εποχές που ζούμε είναι λάθος από όλους και εύχομαι να μην κάνουν όλοι αυτοί που προσπαθούν να κάνουν φασαρία για ένα λάθος, ποτέ ένα αντίστοιχο λάθος στην δική τους δουλειά γιατί μάλλον έτσι όπως θα αντιδράσουν οι φίλου τους και οι γνωστοί τους θα χάσουν και αυτοί την δουλειά τους εξαιτίας τους λάθους τους.

 

Όλα τα υπόλοιπα που είπα δεν τα είπα με πάθος. Απλά αιτιολόγησα και ανάλυσα για πιο λόγω είναι παράνομη η υποτιμολόγηση ενός νέου προϊόντως  επειδή μου έγινε ερώτηση και τι γίνεται όταν αυτό δοθεί σε καλύτερη τιμή για προωθητική ενέργεια. 

 

Όπως είπαν κάποιοι εδώ μέσα, όποιος παράγγειλε και λάθος να είναι έχασε 2 λεπτά από το χρόνο του. Συμφωνώ... Βεβαίως ένας κακομοίρης που έκανε λάθος έλαβε τηλέφωνο Κυριακάτικο στις 7 το απόγευμα περίπου και πήγε στο γραφείο να διορθώσει το λάθος του (γεγονός διορθώθηκαν οι τιμές). Επίσης αύριο το πρωί που θα έχει πέσει το απίστευτο κράξιμο δεξιά και αριστερά με Mail και Posts εξαιτίας του λάθους του, μάλλον θα περάσει από το λογιστήριο να πάρει την αποζημίωση του (πολύ πιθανό ελπίζω να μην γίνει). Οκ λοιπόν χάσαμε 2 λεπτά όλοι για μα παραγγελία... καταφέραμε να κάνουμε 500 παραγγελίες προϊόντων, 1000 δεν ξέρω (πάντως αρκετές για να αλλάξουν οι τιμές 7 το απόγευμα 4 ώρες μετά το Post εδώ μέσα κυριακάτικο)  σε μερικές ώρες (ίσως και παραπάνω) και ένα λάθος σε 4-5 προϊόντα από τις μερικές χιλιάδες  περίπου που έχει το shop και άλλαξε η τιμή τους πιθανόν σήμερα, Επομένως ένα λαθάκι ελάχιστο για κάποιον σήμερα εξαιτίας των δυο λεπτών του καθένα, έγινε ΛΑΘΑΡΑ που θα έχει ένα κακό αποτέλεσμα για αυτόν αύριο το πρωί. Μόνο αυτό καταφέρνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις χάνοντας 2 λεπτά... Και αυτό για εμένα είναι λυπηρό τίποτε άλλο..... Κλείνω εδώ και πάω για ύπνο... Καληνύχτα σε όλους...

 

Σε έναν βαθμό συμφωνώ με τα λεγόμενα σου. 

Αλλά έτσι είναι το σύστημα.

Ζούμε στην ελλάδα, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα να αγοράζουμε την πλειονότητα των ηλεκτρονικών προιόντων σε απαράδεκτες τιμές σε σχέση με το εξωτερικό. Οι μεγαλοεταιρίες που πουλάνε τα προιόντα βασίζονται στην άγνοια και στην αδυναμία του μέσου Έλληνα να παραγγείλει από το εξωτερικό, και ως αποτέλεσμα έχουμε προιόντα που είναι minimum 25-40% πιο ακριβά από το εξωτερικό.

Ως εκ τούτου, είναι σωστό κατα την γνώμη μου, από την στιγμή που έχουμε την δυνατότητα να την "φέρουμε" σε αυτές τις εταιρίες να το κάνουμε, και εφόσων δεν τα καταφέρνουμε, να προκαλούμε όσο μεγαλύτερο shitstorm γίνεται.

Συμφωνώ, είναι κρίμα ένας υπάλληλος να χάσει την δουλειά του για ένα λάθος του.

Σύμφωνοι. Και η εταιρία όμως, που θα δει το rating της να πέφτει στα τάρταρα, που θα δει τα μαζικά mails περί αχρηστίας της, θα τσουχτεί έστω και λίγο.

Και αν αυτό έχει σαν αποτέλεσμα έστω και 5% έκπτωση στα προιόντα της, είναι κάτι.

Δημοσ.

Γιατί ga25 να μας νοιάζει τι κάνει μια επιχείρηση φορολογικά; Έγραψε τόσο η τιμή; Έγραφε. Δεχόταν παραγγελίες; Δεχόταν. Έχει σύστημα stock το e-shop και έλεγχο της υπερπώλησης; Έχει. Είχε όφελος από αυτή την ιστορία; Είχε. 

 

Να μας στείλει τα προϊόντα και το τι κάνει με την εφορία είναι δική τους δουλειά και καθόλου δεν μας νοιάζει. 

 

Σε αυτή την προσέγγιση δεν διαφωνώ... μαζί σου.. είναι συνηδειτή προσέγγιση και διαφέρει απλά από την δική μου. Εγώ λέω απλά ότι με νοιάζει γιατί αφού γνωρίζω ότι είναι λάθος λόγω συγκεκριμένων δεδομένων ξέρω ότι κάποιος θα το πληρώσει αν εγώ το εκμεταλευτώ προς όφελως μου... Αυτό μόνο κατά τα άλλα μαζί σου... Δικαίωμα σου να έχεις αυτή την προσέγγιση δικαίωμα μου να έχω μία άλλη. Και βεβαίως δικαίωμα σου να την εκφράζεις και να έχεις υποστηρικτές και δικαίωμα μου να εκφράζω την δική μου και να έχω και εγώ... Αυτά... 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν παραδώσουν το προιον θα πέσει καταγγελία στις αρμόδιες υπηρεσίες και στην συνέχεια αγωγή.

Στην Ελλάδα του 2013 το "συγνώμη λάθος" πρέπει να πάψει πλέον....... το λέμε έτσι απλά και ξεμπερδέψαμε....ΟΧΙ.

Υπάρχουν νόμοι, υπάρχουν κανόνες και πρέπει να τηρούνται, ο καταναλωτης έχει δικαιώματα και οι  εταιρίες το γνωρίζουν αυτο και θα πρέπει κάποια στιγμή αν το σεβαστούν.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Δηλαδη αν φας ακυρο αυριο, και μετα απο 2 μερες βρεις ενα προιον στην καλυτερη τιμη της αγορας δεν θα το παρεις απο αυτους γιατι θα εισαι δυσαρεστημένος;

 

Εγώ προσωπικά, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά. Για παράδειγμα, παρόλο που θέλω να στηρίζω ελληνικά καταστήματα, είναι αρκετές οι φορές που έχω παραγγείλει από εξωτερικό (ακριβότερα κιόλας) μόνο και μόνο επειδή έχω τσαντιστεί με κάτι τέτοιες συμπεριφορές.

Δημοσ.

 

Το μόνο που θα μείνει θα είναι τα links για το optimization του electronet.gr στο Google που θα φέρει καλύτερο ranking και περισσότερες πωλήσεις & φυσικά οι πελάτες της πρώτης κατηγορίας που απο εκει που δεν θυμόντουσαν την ύπαρξη του electronet πλέον θα το θυμούνται... 

 

Μπα από το Insomnia δεν νομίζω... Το Google bot δεν κάνει follow τα Link... Οι Insomniacs το έχουν κόψει οπότε δεν παίζει Optimization.... :-) 

Δημοσ.

Κάλα περιμένετε να δουμε τι θα μας πούνε.. Ακόμη δεν έχει υπάρξει καμια αντίδραση απο το καταστημα..

Το οτι επανήλθαν οι τιμες στα φυσιολογικά δε λέει τίποτα. Και το ps4 οτάν έληξε η πρόσφορα είχε επανέλθει στα 399€.

  • Moderators
Δημοσ.

Προσωπικα δεν μπορω να καταλαβω το νοημα του να υπερασπιζεται / προβλεπει / προκρινει καποιος την Α ή τη Β εξελιξη με τοσο παθος, επιμονη και αγωνια. Με τιποτα ομως!

 

Κοντος ψαλμος αλληλουια, και μετα αναλογα την εξελιξη ο καθενας ατομικα η οχι, πραττει ο,τι τον εκφραζει.

 

ΥΓ. Παιρνω την πασα απο τον johnbond για να συμφωνησω μαζι του, τιποτα απο οσα εχουν συμβει στο site δεν ειναι προπομπος ακυρωσεων σε καμια περιπτωση. Το οτι αλλαζει η τιμη δεν σημαινει οτι δεν θα εκτελεστουν παραγγελιες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδη αν φας ακυρο αυριο, και μετα απο 2 μερες βρεις ενα προιον στην καλυτερη τιμη της αγορας δεν θα το παρεις απο αυτους γιατι θα εισαι δυσαρεστημένος;

 

Κοίταξε, δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους όλων, αλλά σίγουρα, όταν πλήττεται η αξιοπιστία ενός μαγαζιού (είτε αυτή έχει να κάνει με after-sales support, είτε με τέτοιου είδους επιπολαιότητες είτε με κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο) κάποιοι αγοραστές επηρεάζονται, χωρίς να μπορώ φυσικά να προσδιορίσω το ποσοστό..

 

Τις προάλλες έψαχνα για ένα φθηνό laptop, έπεσα σε ένα τόπικ που είχε μια προσφορά από το cosmodata (αν δεν κάνω λάθος), καλύτερη επιλογή βάση specs και τιμής, αλλά όταν διάβασα λίγα ποστς παρακάτω πολύ αρνητικά σχόλια για το μαγαζί, το απέρριψα και πήγα σε άλλη λύση.

Δημοσ.

Koντος ψαλμος αλληλουια.

Αυριο μεθαυριο θα ξερουμε.

Μου εχει τυχει παντως σε καταστημα  οχι ιντερνετικα να πετυχω πριν ενα μηνα προιον σε απιστευτη τιμη , 27 ευρω sound dock Bose που καποιοι το εχουν ακομα 250 και 300 ευρω , δε πιστευα τα ματια μου,φυσικα το πηρα

Δημοσ.

Παιδια να ρωτησω υπαρχει περιπτωση να ειναι β διαλογης τα Πανελ?

γιατί μας τα πουλήσανε σε τιμή α διαλογής μήπως? λες οι παλέτες μεταφοράς να γράφουν α & β πάνω απο το εργοστάσιο?

  • Like 1
Δημοσ.

Koντος ψαλμος αλληλουια.

Αυριο μεθαυριο θα ξερουμε.

Μου εχει τυχει παντως σε καταστημα  οχι ιντερνετικα να πετυχω πριν ενα μηνα προιον σε απιστευτη τιμη , 27 ευρω sound dock Bose που καποιοι το εχουν ακομα 250 και 300 ευρω , δε πιστευα τα ματια μου,φυσικα το πηρα

Μα δεν έπρεπε να το πάρεις ρε φίλε γιατί στάνταρ ήταν κάτω του κόστους και μπορεί ο καημένος ο μαγαζάτορας να μπει φυλακή....

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...