Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οχι πως δεν θα φάμε άκυρο, αλλά όσον αφορά την φορολογική παράβαση, λόγω τιμής κάτω του κόστους, να υπενθυμίσω την περίπτωση του Link.png Site: http://www.public.gr/product/perifereiaka/keyboards/logitech-wireless-keyboard-k360-leyko/prod2251505pp/">ασύρματου πληκτρολογίου από το public, που είχε 80% έκπτωση και δόθηκαν πάνω από 250 κομμάτια Link.png Site: http://www.insomnia.gr/topic/489590-keyboard-logitech-wireless-keyboard-k360-5%E2%82%AC/page-35">post #520

  • Like 1
Δημοσ.

Ολοι ετοιμοι για το κεντρο προστασιας του καταναλωτη, προσωπικα δεν με ενδιαφερει αν εκαναν λαθος, οπως και καποιος αλλος ειπε τα λαθοι πληρωνονται. Και το amazon ειχε κανει λαθος και το αναλαβε το ιδιο, ετσι κανουν οι μεγαλες εταιρειες. Τωρα αν το electroworld θελει να λεγεται μεγαλο καταστημα ξερει ποια πολιτικη πρεπει να ακολουθησει. Αυτα απο εμενα παντως αν δεν παραδωσουν μαζικη προσφυγη και αρνητικη να ειναι η αρχη.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλα προβλεπω το θεμα να φτανει τις 500 απαντήσεις.

Απορω πραγματικα, τοσες φορες εχει γινει, δεν βαρεθηκατε;

 

Πραγματικα ομως ευχομαι ολοι ή τουλάχιστον καποιοι να παραλάβουν...

  • Like 1
Δημοσ.

Αδιαφορώ για τους όρους χρήσης που οι ίδιοι έγραψαν. Οι νόμοι του κράτους είναι πάνω από τους όρους χρήσης μιας ιδιωτικής επιχείρησης. 

 

Αν δεν εξυπηρετηθούμε είναι παραπλάνηση καταναλωτή

 

Διεκπεραίωση παραγγελιών - Πολιτική τιμών
Όταν δεν αναφέρεται προθεσμία εκτέλεσης κατά την παραλαβή της παραγγελίας, η παροχή οφείλεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών μετά τη λήψη της παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εκτός εάν υπάρχει πρόβλημα στη διαθεσιμότητα του είδους και αυτό έχει γνωστοποιηθεί εξαρχής στον πελάτη που πραγματοποιεί την παραγγελία ή λόγος ανώτερης βίας. Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες και πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός του Ελλαδικού χώρου. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει στη χρέωση πιστωτικών καρτών για παραγγέλιες που περιλαμβανουν προϊόντα που αποτελουν μεμονωμένες παραγγέλιες απο προμηθευτές κατ’εντολή του πελάτη. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογούν Φ.Π.Α.). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Η εταιρία δεν δεσμεύεται σε καμία περίπτωση στην αποστολή της παραγγέλιας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή απο την ισχύουσα τιμή στον εκάστοτε αναρτημένο τιμοκατάλογο.

  • Like 2
Δημοσ.

Νομίζω οτι όλοι στο παρόν thread ξέρουμε λίγο πολύ οτι η σημερινή προσφορά κατα 99% θα φάει άκυρο.

Η απορία μου είναι: γιατί υποστηρίζεις με τόσο πάθος οτι θα φάμε άκυρο;

 

Την τελευταία φορά που είδα άνθρωπο να αρπάζεται τόσο πολύ για τέτοιο θέμα ήταν σε μια αντίστοιχη προσφορά που ο τύπος δεν είχε παραγγείλει για x, y λόγους, και ήθελε να πείσει τους άλλους (αλλά πρώτα τον εαυτό του) οτι δεν έχασε τίποτα που δεν έκανε παραγγελία και οτι έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να έπαιρνε τίποτα.

 

 

Νομίζω ότι έχεις εστιάσει σε κάτι λάθος... Με πάθος υποστηρίζω ότι είναι αυτό παράνομο  εκτός αν γίνει κάτω υπο πολύ συγκεκριμένες και ελεγχόμενες  συνθήκες (όλα τα παραδείγματα που έχουν αναφερθεί πληρούν τους δύο προηγούμενους κανόνες). Με πάθος υποστηρίζω ότι όταν κάτι κάνει νιάου νιάου στα κεραμήδια είναι γάτα και όχι σκύλος οπότε ναι με πάθος υποστηρίζω ότι όταν μια τηλεόραση βγεί σε Online shop με 123 euro αντί για 640 (που είναι η φθηνότερη τιμή σε ανταγωνιστές) είναι λάθος. Με πάθος υποστηρίζω ότι εξίσου λάθος είναι όσοι βλέπουν μία λάθος τιμή να πέφτουν με τα μούτρα να παραγγέλνουν δεκάδες μόνο και μόνο για να κάνουν σαματά αύριο και να το σφυρίζουν σε μερικούς ακόμα για να κάνουν το ίδιο. Και επίσης με πάθος υποστηρίζω ότι αυτός ο σαματάς αύριο η μόνη εξέλιξη που θα έχει είναι ότι κάποιος που έκανε το αρχικό λάθος θα χάσει την δουλειά του. Τέλος με πάθος υποστηρίζω ότι όλο αυτό στις εποχές που ζούμε είναι λάθος από όλους και εύχομαι να μην κάνουν όλοι αυτοί που προσπαθούν να κάνουν φασαρία για ένα λάθος, ποτέ ένα αντίστοιχο λάθος στην δική τους δουλειά γιατί μάλλον έτσι όπως θα αντιδράσουν οι φίλου τους και οι γνωστοί τους θα χάσουν και αυτοί την δουλειά τους εξαιτίας τους λάθους τους.

 

Όλα τα υπόλοιπα που είπα δεν τα είπα με πάθος. Απλά αιτιολόγησα και ανάλυσα για πιο λόγω είναι παράνομη η υποτιμολόγηση ενός νέου προϊόντως  επειδή μου έγινε ερώτηση και τι γίνεται όταν αυτό δοθεί σε καλύτερη τιμή για προωθητική ενέργεια. 

 

Όπως είπαν κάποιοι εδώ μέσα, όποιος παράγγειλε και λάθος να είναι έχασε 2 λεπτά από το χρόνο του. Συμφωνώ... Βεβαίως ένας κακομοίρης που έκανε λάθος έλαβε τηλέφωνο Κυριακάτικο στις 7 το απόγευμα περίπου και πήγε στο γραφείο να διορθώσει το λάθος του (γεγονός διορθώθηκαν οι τιμές). Επίσης αύριο το πρωί που θα έχει πέσει το απίστευτο κράξιμο δεξιά και αριστερά με Mail και Posts εξαιτίας του λάθους του, μάλλον θα περάσει από το λογιστήριο να πάρει την αποζημίωση του (πολύ πιθανό ελπίζω να μην γίνει). Οκ λοιπόν χάσαμε 2 λεπτά όλοι για μα παραγγελία... καταφέραμε να κάνουμε 500 παραγγελίες προϊόντων, 1000 δεν ξέρω (πάντως αρκετές για να αλλάξουν οι τιμές 7 το απόγευμα 4 ώρες μετά το Post εδώ μέσα κυριακάτικο)  σε μερικές ώρες (ίσως και παραπάνω) και ένα λάθος σε 4-5 προϊόντα από τις μερικές χιλιάδες  περίπου που έχει το shop και άλλαξε η τιμή τους πιθανόν σήμερα, Επομένως ένα λαθάκι ελάχιστο για κάποιον σήμερα εξαιτίας των δυο λεπτών του καθένα, έγινε ΛΑΘΑΡΑ που θα έχει ένα κακό αποτέλεσμα για αυτόν αύριο το πρωί. Μόνο αυτό καταφέρνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις χάνοντας 2 λεπτά... Και αυτό για εμένα είναι λυπηρό τίποτε άλλο..... Κλείνω εδώ και πάω για ύπνο... Καληνύχτα σε όλους...

  • Like 4
Δημοσ.

Αν πάντως ισχυριστούν οτι επρόκειτο για λάθος θα πρεπει να μας εξηγήσουν πως εγίνε λάθος σε 5 προιόντα. Είναι περίεργο.

 

Και αυτός ο κάποιος που έκανε λαθος σε 5 προιόντα ας χασει τη δουλεια του αφού είναι προφανές οτι δεν την κανει καλα.

  • Like 2
Δημοσ.

Οχι πως δεν θα φάμε άκυρο, αλλά όσον αφορά την φορολογική παράβαση, λόγω τιμής κάτω του κόστους, να υπενθυμίσω την περίπτωση του Link.png Site: http://www.public.gr/product/perifereiaka/keyboards/logitech-wireless-keyboard-k360-leyko/prod2251505pp/">ασύρματου πληκτρολογίου από το public, που είχε 80% έκπτωση και δόθηκαν πάνω από 250 κομμάτια Link.png Site: http://www.insomnia.gr/topic/489590-keyboard-logitech-wireless-keyboard-k360-5%E2%82%AC/page-35">post #520

 

Να πω την αλήθεια κι εμένα αυτό μου ήρθε στο μυαλό, τελικά μετάνιωσα που δεν είχα πάρει ένα. Γι'αυτό αυτήν την φορά πήρα το ρίσκο κι έκανα παραγγελία, παρόλο που ξέρω ότι υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες να παραλάβω.. Μπας και ξερω γω καλύψουν τις παραγγελίες που πρόλαβαν να γίνουν (αν και φαντάζομαι ότι ήταν χιλιάδες) για να διασώσουν το "όνομα" της επιχείρησης και βγάλουν την χασούρα από αλλού..

 

Αυτό περί διαφήμισης σόρι αλλά το ακούω βερεσέ, γιατί ουσία είναι δυσφήμιση όταν γίνονται τέτοια λάθη..

  • Like 2
Δημοσ.

Η ανθρωπιστική προσέγγιση που πραγματοποιείται από τον ga25 με κάνει να σκέφτομαι μήπως έχει αναλάβει την υπεράσπιση της ElectroWorld εργολαβία.. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ρε πάμε καλά?

 

Που παίζει αυτό το έργο να πάω να το δω κι εγώ?

Η επιχείρηση πουλάει όσο θέλει και δεν υπάρχει κανένας περιορισμός σε αυτό.

Το μπαρ μπορεί να σε κεράσει ποτό, αντίστοιχα πολλές εφημερίδες μπορεί να πωλούνται μόλις 0,01Ε (και ξέρεις γιατί το κάνουνε αυτό και δεν λένε δωρεάν?).

Πολλά τα παραδείγματα όπως τα free deals από supergold κτλ κτλ.

Αν είσαι του μαγαζιού οκ (και ειδικά αυτός ο δύσμοιρος που λες οτι θα χάσει τη δουλειά ) αλλιώς μάλλον ζεις σ' άλλο πλανήτη, δεν εξηγείται αλλιώς.

 

To ποιος είναι άσχετος φαίνεται... συγκρίνεις ένα εμπορικό προϊόν συγκεκριμένης αξίας με μία εφημερίδα και ένα deal υπηρεσίας...Αλλά τέσπα προφανώς η σχέση σου με το εμπόριο είναι αντίστοιχη με αυτή που έχω εγώ με τα διαστημόπλοια.. Οπότε επειδή μαθήματα δεν κάνω σε κανένα Free... απλά googlαρε τους φορολογικούς νόμους και αν ξέρεις να διαβάσεις , διάβασε τους... Αν χρειαστείς βοήθεια για να τους κατανοήσεις PM me... Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω... :-)

 

Υ.Γ. Όσον για το ποτό (που είναι πάλι άσχετη κατηγορία)  το αναφέρω για την ιστορία ρώτα κάνα φίλο σου που έχει μπαράκι... Ο νόμος ορίζει ότι το κέρασμα πρέπει να κοπέι σε απόδειξη, ως κέρασμα με την κανονική του αξία. Το δε ΦΠΑ καταβάλεται κανονικότατα από την επιχείρηση ασχετα αν ήταν κέρασμα.... Βεβαίως στο Ελλαδιστάν αυτά είναι υψηλά γράμματα. 

Δημοσ.

Αφού στην αρχική σελίδα τους λέει για crazy deals στις τηλεοράσεις, γιατί το βλέπουμε απίθανο να ήταν σωστή η τιμή? Μια σκέψη είναι αυτή που θα έκανες κάποιος σε οποιαδήποτε χώρα τηρούνται οι νόμοι..

 

Επειδή όμως είμαστε στην Ελλάδα, έχουμε το κλασσικό παράδειγμα του "λάθους" που ΠΑΝΤΑ συμβαίνει Σαββατοκύριακο, αργία κτλ.. Εμένα αυτό μου λέει τσάμπα διαφήμιση και άρα δεν πρέπει τέτοια "λάθη" να περνάνε έτσι.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί ga25 να μας νοιάζει τι κάνει μια επιχείρηση φορολογικά; Έγραψε τόσο η τιμή; Έγραφε. Δεχόταν παραγγελίες; Δεχόταν. Έχει σύστημα stock το e-shop και έλεγχο της υπερπώλησης; Έχει. Είχε όφελος από αυτή την ιστορία; Είχε. 

 

Να μας στείλει τα προϊόντα και το τι κάνει με την εφορία είναι δική τους δουλειά και καθόλου δεν μας νοιάζει. 

To ποιος είναι άσχετος φαίνεται... συγκρίνεις ένα εμπορικό προϊόν συγκεκριμένης αξίας με μία εφημερίδα και ένα deal υπηρεσίας...Αλλά τέσπα προφανώς η σχέση σου με το εμπόριο είναι αντίστοιχη με αυτή που έχω εγώ με τα διαστημόπλοια.. Οπότε επειδή μαθήματα δεν κάνω σε κανένα Free... απλά googlαρε τους φορολογικούς νόμους και αν ξέρεις να διαβάσεις , διάβασε τους... Αν χρειαστείς βοήθεια για να τους κατανοήσεις PM me... Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω... :-)

 

Υ.Γ. Όσον για το ποτό (που είναι πάλι άσχετη κατηγορία)  το αναφέρω για την ιστορία ρώτα κάνα φίλο σου που έχει μπαράκι... Ο νόμος ορίζει ότι το κέρασμα πρέπει να κοπέι σε απόδειξη, ως κέρασμα με την κανονική του αξία. Το δε ΦΠΑ καταβάλεται κανονικότατα από την επιχείρηση ασχετα αν ήταν κέρασμα....

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό περί διαφήμισης σόρι αλλά το ακούω βερεσέ, γιατί ουσία είναι δυσφήμιση όταν γίνονται τέτοια λάθη..

 

Σε 2 μηνες κανεις δεν θα το θυμάται ή ισως το θυμόμαστε ως αστείο. Πλεον εχουν γινει συνηθεια τετοια λάθη. Απλα εκανε ενα τετοιο και το electro. Και στο κατω κατω γιατι ειναι δυσφήμιση το άκυρο σε κατι που ηταν ξεκαθαρα λάθος;

  • Moderators
Δημοσ.

Σε 2 μηνες κανεις δεν θα το θυμάται ή ισως το θυμόμαστε ως αστείο. Πλεον εχουν γινει συνηθεια τετοια λάθη. Απλα εκανε ενα τετοιο και το electro. Και στο κατω κατω γιατι ειναι δυσφήμιση το άκυρο σε κατι που ηταν ξεκαθαρα λάθος;

 

 

Μήπως επειδή αφήνει δυσαρεστημένους καταναλωτές;

Δημοσ.

Λάθος μπορεί να ήταν αν και αδυνατώ να πιστεψω πως κάποιος αντί να γράψει 599 έγραψε 109 κλπ κλπ και όχι σε 1 προϊόν αλλά σε 4-5 σε διαφορετικές κατηγορίες (προφανώς πρέπει να απολυθεί γιατί δε ξέρει που παν τα 4) αλλά το ταμπελάκι DEAL γιατί υπήρχε και τώρα δεν υπάρχει;;;;;;; Όπως επίσης το banner στην αρχική τους σελίδα  μιλάει για τρελες τιμές! Οι τιμές όμως που διόρθωσαν μόνο τρελές από θέμα ακρίβειας μπορούν να θεωρηθούν μιας και τα αντίστοιχα προϊόντα τα βρίσκεις πολύ φθηνότερα.

Λάθος ή όχι λοιπόν αν μου ακυρώσουν την παραγγελία οφείλουν να μου το αιτιολογήσουν γιατί δε θα κάτσω να ακούσω: "ναι καλημέρα σας, κάναμε τυπογραφικό λάθος" και να μην ζητήσω εξηγήσεις για όλα αυτά που γράφω παραπάνω.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...