Ntinaras Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 να φρενάρει για πιο λόγο? για να αποφυγή την κίνηση η τα παρκαρισμένα αμάξια ? ε καποια στιγμη δε φρεναρει το τρενο για να σταματησει?
NikosKallithea Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 Σε περίπτωση ατυχήματος, πανε ολοι για άγιο πέτρο. 1
antouans Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2013 απλα respect. αν και τι να μας πουν οι ιαπωνες.εμεις εδω ειμαστε πιο γαματοι.εχουμε τον οσε με τις υπερταχιες οπως τις ονομαζουν.και εχει πεσει και μερικα δισ εξω ο οσε.απο την πολυ ταχυτητα χαθηκαν και τα λεφτα μαζι. οσο για την ιαπωνια απλα κορυφη απλα μην γινει τρακαρισμα η κατι αλλο με 500 km διοτι δεν θα μεινει ουτε κοκκαλο να θαφτει. Ε καλά αυτά δεν είναι τίποτα. Κάτσε να γίνει το μετρό στην Θεσσαλονίκη και θα δεις εκεί ταχύτητες. 1
21century Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Σημασία εχει ότι είναι έτη φωτός μπροστά και με σεισμούς...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Σε περίπτωση ατυχήματος, πανε ολοι για άγιο πέτρο. χαλάλι, στον παράδεισο... ...oh wait
Ashmadia Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 πως σκατα θα φρεναρει αυτο? με το αναποδο μαγνητικο πεδιο απ αυτο που το επιταχυνει 2
KilliK Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Το ηθικόν δίδαγμα είναι ότι η εφαρμογή της υψηλής τεχνολογίας απαιτεί και το ανάλογο κόστος και όχι τσιγκουνιές. Richard Feynman? Σημασία εχει ότι είναι έτη φωτός μπροστά και με σεισμούς... επενδυουν και στην ομαδα ΒΑΝ, σε αντιθεση με τα λαμογια εδω που την σαμποταρουν. με το συνολικό μήκος του σιδηρόδρομου να φτάνει τα 299 μέτρα. τραινο θες να πεις. να φτιαξανε ολοκληρη υπερταχεια για μια αποσταση 300μ, ειναι λιγο too much. 3
XPHSTOS_ Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτά είναι τρένα όχι σαν τα δικά μας.5 ώρες για 300 χιλιόμετρα.Ξεκινάς 6 το απόγευμα και φτάνεις 23:15. Βάλε και 1-2 διασταυρώσεις... και είμαστε κομπλέ!
georgepppo Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 καλά για τα τρένα μας μην λέτε και πολλά άντε,που κάνουν πάνω απο μία ώρα να φτάσουν απο σταθμό λαρίσης στη χαλκίδα,που ήμουν στο τρενο και δίπλα στην εθνική το κτελ πήγαινε πολύ πιο γρήγορα.
LOVExVOTKA Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Κάτι μου λέει ότι η Ιαπων...γκουχου... Η Ελλάδα ήθελα να πω... θα είναι η πρώτη χώρα που θα καταφέρει να βγάλει όχημα που θα ξεπεράσει την ταχύτητα του ήχ...σνίφ!... Του φωτός... εν εδάφη...
Crystallization Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Αν ένα πράγμα είναι πιο γρήγορο από το 4G της Cosmote,αυτό είναι η υπερταχεία της Ιαπωνίας! 1
marios_geo Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 επενδυουν και στην ομαδα ΒΑΝ, σε αντιθεση με τα λαμογια εδω που την σαμποταρουν Μπα, το πρόβλημα σε αυτή την χώρα είναι όλοι οι άσχετοι που κάτι ακούσαν, κάτι τους είπε ο Τριανταφυλλόπουλος και απόφασισαν να στηρίξουν τον καημένο Βαρώτσο. Και μάλιστα ξενδιάντροπα βγαίνουν και γράφουν την άποψή τους σε forum. Γεμίσαμε ειδικούς... 1
KilliK Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Μπα, το πρόβλημα σε αυτή την χώρα είναι όλοι οι άσχετοι που κάτι ακούσαν, κάτι τους είπε ο Τριανταφυλλόπουλος και απόφασισαν να στηρίξουν τον καημένο Βαρώτσο. Και μάλιστα ξενδιάντροπα βγαίνουν και γράφουν την άποψή τους σε forum. Γεμίσαμε ειδικούς... θα του το πω την επομενη φορα που θα τον δω στο πανεπιστημιο.
marios_geo Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 θα του το πω την επομενη φορα που θα τον δω στο πανεπιστημιο. Πες ότι εδώ στο Αμέρικα τον σεβόμαστε και τον διαβάζουμε. Είναι τόσο χαζός που θα το πιστέψει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα