Προς το περιεχόμενο

Web/Desktop Programming ή Game Programming


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Του χρόνου θα μπορώ να κάνω την πτυχιακή μου, σκέφτομαι να φτιάξω κάποιο παιχνίδι.

 

Καταρχάς πιστεύω ότι σε ένα παιχνίδι δείχνεις αρκετά τις γνώσεις πάνω στον προγραμματισμό σε αντίθεση με απλή εφαρμογή που δίνουν σε πτυχιακές εργασίες.

 

Αυτό που θέλω να ακολουθήσω είναι το Web/Desktop κομμάτι, είναι κάτι πιο χαλαρό, δεν ψυχοπλακώνεσαι τόσο όσο με το Game Programming. (Αν και μου αρέσει η δημιουργία παιχνιδιών, απλά δεν ξέρω αν αξίζει αυτή η κούραση - αποβλάκωση)

 

Για το βιογραφικό, τι είναι καλύτερο πιστεύετε?

 

 

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για εμένα (ύστερα από την κατασκευή διάφορων 2D games τα προηγούμενα χρόνια για το κέφι μου..) το game programming είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα ενασχόληση από την συγγραφή εφαρμογών, από την άλλη πλευρά όμως αφού πρόκειται για πτυχιακή εργασία και αφού θέλεις να χρησιμοποιηθεί στο βιογραφικό σου σκέψου αν μπορείς να χαρίσεις στην δημιουργία σου την απαραίτητη ποιότητα τόσο στα γραφικά όσο και στο game-play, αν όχι τότε καλύτερα προσανατολίσου σε κάτι πιο τυπικό, δηλαδή στην συγγραφή κάποιας εφαρμογής διαφορετικά ρίσκαρε (το game-programming είναι πάντα ρίσκο) την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού.

 

Γενικά πολλοί προγραμματιστές μπορούν να γράψουν χρήσιμες εφαρμογές - λίγοι όμως πετυχημένα παιχνίδια ;)

 

Υ.Γ.

 Όσον αφορά το βιογραφικό σου τώρα.. καλό είναι να υπάρχουν και τα δύο αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και ο τομέας που θέλεις να ασχοληθείς - γενικά όσο πιο πλούσιο & ποιοτικό τόσο το καλύτερο.

 

Καλή τύχη!!

:)

Δημοσ.

Για εμένα (ύστερα από την κατασκευή διάφορων 2D games τα προηγούμενα χρόνια για το κέφι μου..) το game programming είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα ενασχόληση από την συγγραφή εφαρμογών, από την άλλη πλευρά όμως αφού πρόκειται για πτυχιακή εργασία και αφού θέλεις να χρησιμοποιηθεί στο βιογραφικό σου σκέψου αν μπορείς να χαρίσεις στην δημιουργία σου την απαραίτητη ποιότητα τόσο στα γραφικά όσο και στο game-play, αν όχι τότε καλύτερα προσανατολίσου σε κάτι πιο τυπικό, δηλαδή στην συγγραφή κάποιας εφαρμογής διαφορετικά ρίσκαρε (το game-programming είναι πάντα ρίσκο) την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού.

 

Γενικά πολλοί προγραμματιστές μπορούν να γράψουν εφαρμογές - λίγοι όμως καλά παιχνίδια ;)

 

Υ.Γ.

 Όσον αφορά το βιογραφικό σου τώρα.. καλό είναι να υπάρχουν και τα δύο αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και ο τομέας που θέλεις να ασχοληθείς - γενικά όσο πιο πλούσιο & ποιοτικό τόσο το καλύτερο.

 

Καλή τύχη!!

:)

 

Αυτό είναι το θέμα, τα γραφικά και το Gameplay.

 

Αν και υπάρχουν αρκετά Assets να αγοράσεις, όσο να ναι όμως είναι κάτι πολύ δύσκολο να τα συνδυάσεις για να φτιάξεις κάτι καλό.

Αν και η δουλειά μας δεν θα είναι τα γραφικά, σε κάποιο Project για δείγμα πρέπει να έχουμε και καλά γραφικά.

 

Βασικά για 3D παιχνίδια μιλάω.

 

Έγραψα με το σκεπτικό ότι κάποιος που θα το δει, θα δει τον κώδικα και όχι τόσο τα γραφικά, δεν θα γίνω σχεδιαστής 3Δ-Μοντέλων/γραφικών.

Δημοσ.

Αυτό είναι το θέμα, τα γραφικά και το Gameplay.

 

Αν και υπάρχουν αρκετά Assets να αγοράσεις, όσο να ναι όμως είναι κάτι πολύ δύσκολο να τα συνδυάσεις για να φτιάξεις κάτι καλό.

Αν και η δουλειά μας δεν θα είναι τα γραφικά, σε κάποιο Project για δείγμα πρέπει να έχουμε και καλά γραφικά.

 

Βασικά για 3D παιχνίδια μιλάω.

 

Έγραψα με το σκεπτικό ότι κάποιος που θα το δει, θα δει τον κώδικα και όχι τόσο τα γραφικά, δεν θα γίνω σχεδιαστής 3Δ-Μοντέλων/γραφικών.

Σωστό το σκεπτικό σου αλλά ένα παιχνίδι είναι ένα είδος διαδραστικής τέχνης - ειδικά όταν μιλάμε για 3D - δεν φτάνει μόνο καλογραμμένος κώδικας αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να έχετε εξασφαλίσει και κάποια συμπαθητικά γραφικά ώστε να υπάρχει ισορροπία στην εμπειρία (όχι άμυαλοι εχθροί - άλλα ούτε και γραφικά που να ντρέπεσαι να δείξεις).

 

* Γενικά, αν πάτε στην ανάπτυξη παιχνιδιού είτε κάντε το σωστά είτε μην ασχοληθείτε καθόλου (βέβαια θα μου πεις.. "πόσες πτυχιακές δεν είναι μεταξύ μας .. για τα μπάζα;" .. δεκτό αυτό.. αλλά..  :P) * προσωπική μου άποψη βέβαια :)

 

** Υπάρχει και η μια άλλη δίκαιη λύση: Πείτε δεν έχουμε γραφίστες οπότε επιλέξαμε box graphics και κάντε καθαρή επίδειξη του κώδικα σας (αλλά θέλετε δυνατό κώδικα εδώ έτσι, καλό AI  / μηχανή κλπ) - τίμιο.

  • Like 2
Δημοσ.

Φίλε σε τι σχολή είσαι και τι κάνεις ακριβώς;

 

Συγγνώμη που ξεφεύγω από το θέμα λίγο απλά είμαι 17 θα δώσω εξετάσεις του χρόνου και θέλω να μπω σε μια σχολή που να αφορά καθαρά το gaming, να έχει τμήμα με αυτό ολόκληρο γιατί ξέρω πως σχολή δεν υπάρχει... Μιλάω για game programmer όχι designer ή κάτι άλλο οτιδήποτε game engineer, game writer, game tester και άλλα διάφορα...

 

Επίσης αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί επαγγελματικά με το game development πρέπει να αρχίσει από την ηλικία μου να φτιάχνει δικά του παιχνίδια; Και αν ναι, με τόσο διάβασμα πώς θα το κάνει;

Δημοσ.

Με τόση έχθρα εδώ μέσα φίλε μου άμα σου πω θα πρέπει να σε .... :P

 

Δεν υπάρχει καμιά σχολή που να ασχολείται με το Gaming έστω και στο ελάχιστο.

 

Αυτό θα το κάνεις μόνος σου, θα πάρεις τις βασικές γνώσεις πάνω στην πληροφορική (προγραμματισμό, πως δουλεύει ο υπολογιστής, πως πως) και θα ψαχτείς μόνος σου.

 

Δεν κάνουμε στην σχολή Unity3D (κάνουμε Flash) ούτε UDK, δεν έχουν καμιά σχέση αυτά με τα ιδρύματα.

Σε μερικές σχολές κάνουν γραφικά υπολογιστών (OpenGL, ζηλεύω...) αλλά και εκεί αν δεν κινηθείς μόνος σου δεν θα κάνεις τίποτα.

 

Προσωπικά έχω ασχοληθεί ώρες με το θέμα αυτό, δεν κουράζομαι εύκολα γιατί είναι κάτι που μου αρέσει, δεν το βλέπω σαν αγκαρία.

Θέλω να σου πω ότι αν όντως έχεις όρεξη-αγάπη, θα :

  • Μάθεις κάποια βασικά πράγματα από την σχολή που θα επιλέξεις
  • ΜΗΝ ΣΝΟΜΠΑΡΕΙΣ, πολλές φορές νομίζουμε ότι κάνουν μλκιες στα ιδρύματα, ξέρουμε 2-3 πράγματα επειδή το έχουμε ψάξει και λέμε "έλα μωρε, αυτά τα ξέρω, τι μλκιες κάνει".
  • Προσωπικά έχω βρεθεί πολλές φορές στην θέση να λέω "Άξιζε, ήξερα κάτι αλλά έμαθα πως να το κάνω καλύτερα αυτό που ήδη ήξερα"
  • Μην πεις "Αυτό που θα μου χρειαστεί", κάποια μαθήματα προγραμματισμού είναι ιδιαίτερα, όπως Δομές Δεδομένων, αρκετοί λένε "Έλα μωρε, τόσες έτοιμες υλοποιήσεις υπάρχουν για Στοίβες, Ουρές, Δέντρα..." Ε και?
  • Πολλοί ξέρουν να προγραμματίζουν, λίγοι είναι αυτοί που γράφουν καθαρό-σωστό κώδικα
  • Λίγοι είναι αυτοί που σκέφτονται τι γράφουν, να στο πω αλλιώς! Μερικοί πάνε Θεσσαλονίκη μέσω Βουλγαρίας και άλλοι μέσω Λάρισας-Κατερίνη.
  • Like 1
Δημοσ.

Χμ..

 

Δεκτή η άποψη του Directx... αλλά νομίζω ότι προτιμώ περισσότερο τις εφαρμογές. 

 

Ειδικά εάν αυτές λύνουν μία ανάγκη και δεν είναι απλά εφαρμογή για την εφαρμογή. Από ένα απλό counter για ξερή μέχρι οτιδήποτε... 

 

 

Προσωπική μου άποψη είναι ότι πιο μεγάλη ευχαρίστηση μπορεί να νιώσει κανείς εάν δει ότι με αυτό που έφτιαξε λύνονται τα χέρια κάποιων ανθρώπων παρά εάν φτιάξει ένα παιχνίδι... 

 

Έτσι, εγώ θα πρότεινα να βρεις ένα πρόβλημα και να του δώσεις λύση. Για την λύση που θα φτιάξεις προσανατολίσου αποκλειστικά σε FOSS εργαλεία και γίνε όσο γίνεται (έως και τέρμα) κολλημένος στα πρότυπα της γλώσσας που θα γράψεις...

 

Από τις κλάσεις, μεθόδους και τα indentations μέχρι και το documentation. Στήσε δικό σου serverάκο και βάλε versioning με auto email notification (πάναπλο με git και gmail) και ένα site με info για το project (επίσης πάναπλο και εάν χρησιμοποιήσεις και doxygen τότε θα απογειωθεί η φάση). 

 

Όταν θα το έχεις τελειώσει όλο αυτό, τότε και θα έχεις μάθει πολλά κιλά προγραμματισμό και θα έχεις γράψει πολλά κιλά κώδικα και θα έχεις πολλά κιλά εμπειρία σε εργαλεία και μεθόδους εύρεσης λύσεων. 

 

 

 

 

Δημοσ.

Αγαπητέ SonyXP,

 

θα ήθελα να προσθέσω και τη δική μου οπτική γωνία στο ερώτημά σου.

 

Από τη δική μου εμπειρία πρώτα θα πρέπει να απαντήσεις εσύ στον εαυτό σου δύο πολύ βασικά πράγματα.

 

1) Σε ποιό τομέα της πληροφορικής ενδιαφέρομαι να εργαστώ;

2) Θα κάνω κάποιου είδους μεταπτυχικακό και αν ναι προς τα που κλίνω?

 

Για να απαντήσεις στις πιο πάνω ερωτήσεις χρειάζεται να αναλογιστείς τουλάχιστον τα παρακάτω:

 

1) Ο τομέας που με ενδιαφέρει έχει επαγγελματικές ευκαιρίες στην Ελλάδα?

    Αν όχι, είμαι διατεθιμμένος να ζήσω και να εργαστώ στο εξωτερικό ίσως και για πάντα?

2) Πόσο καλός είμαι σε σχέση με το γενικό σύνολο προκειμένου να "χτυπήσω" με αξιώσεις μια τέτοια θέση?

3) Η πτυχιακή που θα κάνω θα μου δώσει το κάτι παραπάνω προκειμένου να με δεχτούν σε κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών που με ενδιαφέρει ή να μου ανοίξει την πόρτα για μια θέση εργασίας?

 

Τώρα από εκεί και πέρα:

 

1) Δε ξέρω πως έχει στο μυαλό του ο καθένας το gaming. Π.χ στο πανεπιστήμιο είχα την ευκαρία να φτιάξω πασιέντζα και φιδάκι σε java και pacman σε c++. H προγραμματιστική μου εμπειρία ήταν πολύ όμορφη και θεωρώ ότι κέρδισα πάρα πολλά. Ωστόσο εκείνο που με ανέβασε σε άλλο προγραμματισικό επίπεδο ήταν το να φτιάξω, στο πλαίσιο εργασίας πάντα, έναν compiler για μια γλώσσα προγραμματισμού (εκπαιδευτική μεν γλώσσα προγραμματισμού αλλά αρκετά πλήρης).

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως αν μιλάμε καθαρά για γνώσεις προγραμματισμού και το τί "μετράει" περισσότερο, εξαρτάται από την δική σου επιλογή και το πόσο "δύσκολα" μπορείς να βάλεις εσύ στον εαυτό σου. Στη θέση σου και αν θέλεις να ασχοληθείς με τον προγραμματισμό για web/desktop θα προσπαθούσα να συνδυάσω 2-3 τεχνολογίες που εκ των πραγμάτων δε μαθαίνουμε στα πανεπιστήμια και να φτιάξω το οτιδήποτε. Αν αυτό είναι game καλώς να είναι. Προσπάθησε ωστόσο να βάλεις στόχο στο τί θέλεις να μάθεις και όχι στο τί θέλεις να φτιαξεις. Στο βιογραφικό σου άλλωστε δε "μετράει" ο τίτλος της πτυχιακής, αλλά τα εργαλεία και τις τεχνολογίες που χρησιμοποίησες για να την κάνεις.

 

2) Σε ένα βιογραφικό δε μετράει μόνο το τί ξέρεις ήδη, αλλά και το πόσο εύκολα μπορείς να μάθεις. Θέλω να πω, πως καμία εταιρεία δε περιμένει ο υποψήφιος junior να γνωρίζει να κάνει παπάδες. Εκείνο που θα εκτιμηθεί όμως ιδιαίτερα είναι να δει μια τάση από τον υποψήφιο να ασχοληθεί με όλα τα πίτουρα και να τα βγάλει εις πέρας. Και αυτό είναι κάτι που το κερδίζεις μέσα από το πανεπιστήμιο. Ναι μεν δεν ασχολείσαι ενδελεχώς με 3D logic, όμως μαθάινεις να σκέφτεσαι και να προγραμματίζεις. Αν αυτό μπορείς να το κάνεις καλά (σε εκπαιδευτικό επίπεδο πάντα) με 2 γλώσσες προγραμματισμού, τότε είναι θέμα 1-2 μηνών να μάθεις τη νέα τεχνολογία. Γιατί μια εταιρεία θα σε προσλάβει για αόριστο χρόνο, όπως λέει και η σύμβασή μας, αρα εσύ θα πρέπει σε αυτόν τον αόριστο χρόνο να ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις της εκάστοτε νέας τεχνολογίας.

 

3) Αν τώρα σκεφτεσαι για core gaming programming, απλά σου παραθέτω αυτά που γνωρίζω:

   - Στην Ελλάδα δεν μπορείς να αποροφηθείς επαγγελματικά γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν τέτοιες εταιρείες. Όταν μιλάω για core gaming programming εννοώ π.χ. να είσαι στην ομάδα της blizzard που θα φτιάξει το τάδε game.

   - Οι προγραμματιστές τέτοιων games και αυτοί λειτουργικών συστημάτων είναι οι καλύτεροι παγκοσμίως, επομένως ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα strict.

   - Καθηγητής μου στο πτυχίο ήταν ένας από τους προγραμματιστές του Unreal Tournament και μου έχει περιγράψει ότι δούλευε ανελλιπώς για 2 χρόνια περίπου 14-16 ώρες ημερησίως.

   - Έχει πολύ καλά χρήματα αν είσαι διατεθιμμένος να κάνεις αυτό το work-life tradeoff και έχεις τα skills να το πετύχεις.

 

 

Εύχομαι να πετύχεις σε ότι και αν αποφασίσεις.

Δημοσ.

 

1) Ο τομέας που με ενδιαφέρει έχει επαγγελματικές ευκαιρίες στην Ελλάδα?

    Αν όχι, είμαι διατεθιμμένος να ζήσω και να εργαστώ στο εξωτερικό ίσως και για πάντα?

1. Βασικά γνωρίζω ότι δεν υπάρχει δουλειά στην Ελλάδα πάνω σε αυτό, δεν σκοπεύω να φύγω έξω.

 

Κοίτα! δουλειές πάνω στο Game-Developing δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, προσωπικά σκοπεύω να κυνηγήσω το Web/Dekstop.

Ακούγεται λίγο κουφό που θέλω πτυχιακή κάποιο παιχνίδι και έχω σκοπό να δουλέψω σε Web/Desktop.

 

Απλά, επειδή τα παιχνίδια είναι κάτι δύσκολο, μήπως είναι καλύτερα στο να δείξει τις ικανότητές μου στον προγραμματισμό;; από την άλλη κανείς δεν θα κάτσει να δει όλο το Project, Λίγο πάνω πάνω θα δει τον κώδικα και την εμφάνιση.

Δημοσ.

1. Βασικά γνωρίζω ότι δεν υπάρχει δουλειά στην Ελλάδα πάνω σε αυτό, δεν σκοπεύω να φύγω έξω.

 

Κοίτα! δουλειές πάνω στο Game-Developing δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, προσωπικά σκοπεύω να κυνηγήσω το Web/Dekstop.

Ακούγεται λίγο κουφό που θέλω πτυχιακή κάποιο παιχνίδι και έχω σκοπό να δουλέψω σε Web/Desktop.

 

Απλά, επειδή τα παιχνίδια είναι κάτι δύσκολο, μήπως είναι καλύτερα στο να δείξει τις ικανότητές μου στον προγραμματισμό;; από την άλλη κανείς δεν θα κάτσει να δει όλο το Project, Λίγο πάνω πάνω θα δει τον κώδικα και την εμφάνιση.

 

Βασικά υπάρχει ελάχιστη πιθανότητα να κάτσουν να δουν το project σου γενικώς. Ειδικά αν μιλάμε για junior θέσεις. Η Accenture για παράδειγμα είναι η μόνη εταιρεία που ξέρω από γνωστό μου ότι του ζήτησε να πάει με project portfolio και αφορούσε junior θέση. Σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. European Dynamics, Trasys) 4 συμφοιτητές μου που δουλεύουν στις 2 αυτές εταιρείες προσλήφθηκαν αποκλειστικά με συνέντευξη και 1 από αυτούς έδωσε και ένα τεστ. Δεν έδειξαν project.

 

Στο ξαναλέω και στο τονίζω, τίποτα δεν είναι κουλό. Απλά πρέπει - πάντα κατά τη δική μου γνώμη - να επικεντρωθείς στο τί θέλεις να εξερευνήσεις, στο τι θέλεις να μάθεις και όχι στο τι θέλεις να φτιάξεις. Π.χ ανοιξε αγγελίες τύπου skywalker, karriera και δες τα προαπαιτούμενα για junior developers. Μπες σε εταιρείες που σε ενδιαφέρουν για απασχόληση και δες με τι καταγίνονται ( από άποψη τεχνολογίας ). Αν σε αυτά βρεις 2-3 τεχνολογίες που τις βρίσκεις ενδιαφέρον και δεν τις γνωρίζεις, διάβασε και δες τι μπορείς να φτιάξεις με αυτές.

Κατά την άποψή μου τίποτα δεν είναι κουλό αρκεί να έχεις επιχειρήματα να το στηρίξεις. Το να πας να κάνεις ένα game επειδή στο δικό σου μυαλό ακούγεται "πιασάρικο" μπορεί να φανεί εντελώς άχρηστο για το μέλλον. Και δεν είναι μόνο τα games απαιτητικά σε κώδικα.

Στο τέλος η απόφαση είναι δική σου, αρκεί να το κάνει όσο το δυνατόν πιο συνειδητά.

Δημοσ.

Φίλε σε τι σχολή είσαι και τι κάνεις ακριβώς;

 

Συγγνώμη που ξεφεύγω από το θέμα λίγο απλά είμαι 17 θα δώσω εξετάσεις του χρόνου και θέλω να μπω σε μια σχολή που να αφορά καθαρά το gaming, να έχει τμήμα με αυτό ολόκληρο γιατί ξέρω πως σχολή δεν υπάρχει... Μιλάω για game programmer όχι designer ή κάτι άλλο οτιδήποτε game engineer, game writer, game tester και άλλα διάφορα...

 

Επίσης αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί επαγγελματικά με το game development πρέπει να αρχίσει από την ηλικία μου να φτιάχνει δικά του παιχνίδια; Και αν ναι, με τόσο διάβασμα πώς θα το κάνει;

Πηγαινε σε κανα τει/αει προγραμματιστων να μαθεις 2-3 γλωσσες και ασε τα ιιεκ του game dev κλπ μαλακιες. Για το τελευταιο που λες, φιλε αυτος ο τομεας θελει συνεργασια.-

Δημοσ.

Δηλαδή εγώ που έχω σκοπό να μπω πληροφορική ή κάτι τέτοιο, και μετά να μπω σε ιδιωτική για Game Production και μετά να φύγω εξωτερικό για μεταπτυχιακό από το προηγούμενο δίπλωμα της πληροφορικής + κάποια εργασία, είμαι τρελός..;

Δημοσ.

Καλά μπες στην Πληροφορική, δες πως πάει και μετά βλέπεις. Κάνεις πλάνα 10ετίας ενώ όπως είναι τα πράγματα δεν μπορείς να ξέρεις τι θα γίνει σε 6 μήνες...

  • Like 3
Δημοσ.

+1 στον pmav99.

 

Είναι κρίμα να βάλεις παρωπίδες ενώ ακόμα δεν έχεις γνωρίσει το αντικείμενο. Δεν είναι κακό να έχεις στόχους και ένα πλάνο. Εσύ όμως έχεις καταστρώσει ένα σχέδιο στο μυαλό σου το οποίο "πάσχει" σε πολλά σημεία.

 

Κατά την άποψή μου:

 

1) Βάλε πιο βραχυπρόθεσμους στόχους, π.χ. το να μπεις σε ένα ΑΕΙ πληροφορικής θα έπρεπε να είναι το κύριο μέλημά σου τη δεδομένη στιγμή. Και μιλάω αποκλειστικά για ΑΕΙ, ούτε καν για ΤΕΙ, όχι γιατί δε θα μάθεις αν το θέλεις και στα ΤΕΙ, αλλά γιατί θα συναναστραφείς με ανθρώπους που έχουν - λίγοι έστω - εφάμιλλες φιλοδοξίες και skills.

Για να κάνω πιο κατανοητό το παραπάνω θα φέρω ένα παράδειγμα από το ποδόσφαιρο. Σκέψου τον Μέσσι να έχει έρθει στην Ελλάδα σε ηλικία 16 ετών και να έκανε προπονήσεις με οποιαδήποτε ελληνική ομάδα. Πιστεύει κανείς ότι θα ήταν ο ποδοσφαιριστής που είναι σήμερα? Εκ των πραγμάτων όταν κάνεις προπονήσεις με τους καλύτερους, γίνεσαι και εσύ καλύτερος - φυσικά αν έχεις τις φιλοδοξίες, το ταλέντο και την απεριόριστη όρεξη για δουλειά -. Έτσι είναι και το μυαλό, χρειάζεται προπόνηση. Προφανώς και κάποιοι έχουν ταλέντο, αλλά η προπόνηση με τους καλύτερους και τα ερεθίσματα που θα πάρεις από ανάλογους ανθρώπους θα σου δώσουν τροφή και κίνητρο για το βήμα παραπάνω.

 

2) Μπαίνοντας σε ένα ΑΕΙ, θα γνωρίσεις στο περίπου τί είναι ο προγραμματισμός. Εκεί θα καταλάβεις αν τελικά αυτό που τώρα φαντάζεσαι είναι αυτό που πραγματικά θέλεις. Δε γνωρίζω τι ακριβώς έχει ο καθένας στο μυαλό του όταν μιλάει για game developing. Το βέβαιο είναι οτι απαιτεί πολλές θυσίες στην προσωπική ζωή.

 

3) Όταν θα μπεις στο ΑΕΙ χρειάζεται να ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ με όλη τη σημασία της λέξης. Ο χώρος που θες να ασχοληθείς, απασχολεί το 5% περίπου των προγραμματιστών παγκοσμίως. Οι συγκεκριμένοι προγραμματιστες είναι μαζί με αυτούς των λειτουργικών συστημάτων η αφρόκρεμα των προγραμματιστών. Θα πρέπει να ανταγωνιστείς σε skills ανθρώπους παγκοσμίως. Σκέψου ένα ποδοσφαιρικό παράδειγμα πάλι. Τα παιδιά στη Βραζιλία λόγο των οικονομικών συνθηκών στρέφονται μαζικά στο ποδόσφαιρο σαν διέξοδο. Γι αυτούς είναι θέμα επιβίωσης. Ανάλογα είναι τα μεγέθη με τους Ινδούς και τους Κινέζους στον προγραμματισμό. Πάρα πολλά παιδιά στις 2 αυτές τεράστιες χώρες έχουν σα στόχο το να γίνουν προγραμματιστές για την επιβίωσή τους. Και φυσικά οι μισθοί που αξιώνουν σε σχέση με οποιονδήποτε Ευρωπαίο είναι πολύ μικρότεροι.

 

--- Η λίστα μπορεί να συνεχίσει χωρίς τελειωμό ... πραγματικά χρειάζεται να κάνεις ένα βήμα τη φορά. Δεν είναι κακό στο πίσω μέρος του μυαλού σου να έχεις και το gaming dev σαν όνειρο - στόχος. Πρώτα όμως πρέπει να κατακτήσεις εξίσου σημαντικούς στόχους. Το δάσος βρίσκεται κάπου στο βάθος και έχει πολλές επιλογές. Στα 22-23 σου όταν και με το καλό τελειώνεις με το πτυχίο σου, μπορεί να έχεις βρει μια άλλη επιλογή που να σε ενθουσιάζει. Για να γίνει αυτό όμως προϋποθέτει ότι του χρόνου θα είσαι σε ένα ΑΕΙ πληροφορικής.

Δημοσ.

Η Αλήθεια είναι ότι μου αρέσει να κάνω κάποιο παιχνίδι σαν πτυχιακή, αλλά προτιμώ κάτι που θα μου προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση πιο εύκολα.

 

Τελικά, όπως όλοι... και εγώ με κάποια εφαρμογή Desktop ή Web.

 

Άλλωστε! μπορώ να φτιάξω όσα παιχνίδια θέλω φτιάχνοντας το portfolio.

 

Τίποτα δεν είναι τελικό, το ψήνω άγρια κάτι καλό σε OpenGL και όχι σε μλκιες όπως Unity, UDK(αυτό δεν είναι και πολύ για προγραμματιστές).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...