Προς το περιεχόμενο

Πρωτο Αμαξι-Μεγαλο διλημμα


GoLdMaNn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το θεμα ειναι οτι οταν το πηγα στο μηχανικο(της παλιας σχολης :-D ) ειδε το ανοιγμενο σαζμαν(λογω μπλοκε και ανακατασκευης) ακουσε τις μετατροπες και μου πε ΜΑΚΡΙΑ,το αμαξι ειναι σκισμενο.

 

Ακουσε λίγο τη γνώμη κάποιου που γνωρίζει περισσότερα. Μόνο και μόνο η λέξη "ανακατασκευή" τα λέει όλα. Και κάτι άλλο.

 

Το βιάζομαι που λες δεν το καταλαβαίνω. Αυτοκίνητο παίρνεις. Μου θυμίζεις γυμασιο/λυκειο/παιδο που βιάζεται να πάρει παπι.

 

Πρόσεξε γιατι τα λεφτά βγαίνουν δύσκολα, και απ ότι φαίνεται δε σου τρέχουν κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

drlo τους ειδες αυτους στο βιντεο ? ετοιμοι για αλλαγη φυλου ειναι... :)

 

 

στα σοβαρα τωρα τα 9,9 στα 10 καμπριο 206αρια....τα οδηγουν γυναικες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουσε λίγο τη γνώμη κάποιου που γνωρίζει περισσότερα. Μόνο και μόνο η λέξη "ανακατασκευή" τα λέει όλα. Και κάτι άλλο.

 

Το βιάζομαι που λες δεν το καταλαβαίνω. Αυτοκίνητο παίρνεις. Μου θυμίζεις γυμασιο/λυκειο/παιδο που βιάζεται να πάρει παπι.

 

Πρόσεξε γιατι τα λεφτά βγαίνουν δύσκολα, και απ ότι φαίνεται δε σου τρέχουν κιόλας.

Στο 1ο ισως και να χεις δικιο,για αυτο μπηκα να ρωτησω,για να μαθω.Αν και το παιδι μου προτεινε αμα με τρομαζει το ανοιγμενο σασμαν,να το κρατησει και να μου κοψει απο την τιμη,την τιμη ενος καινουριου.Απλα θα χασω το μπλοκε.Τωρα στα αλλα συγγνωμη αλλα λες μαμακιες.Μιλας για ενα ατομο χωρις να το ξερεις καν και χωρις να ξερεις τις αναγκες του.1ον δεν αγοραζω και καινουριο αμαξι αλλα καποιο να μαθω και να με εξυπηρετησει για μια 3ετια(οποτε το να το ψειριζω πολυ το θεμα δν εχει καν νοημα.Οκ κοιτας 5 βασικα πραγματα και απο κει και περα ειναι και θεμα τυχης).2ον το αμαξι το ψαχνω εδω και 3 μηνες και ηδη εχω δειξει μεγαλη υπομονη(αρα δν ειναι θεμα κ@υλας λυκειοπαιδου) αλλα θεμα αναγκης.3ον εχω σχεδιασει ενα ταξιδι τελος Σεπτεμβρη και αμα θελω να παω πρεπει να το εχω παρει και να το εχω συμμαζεψει κιολας.Και τελος που ξερεις εσυ την οικονομικη μου κατασταση????Και ακομα χειροτερα λες οτι την καταλαβαινεις.Απο που??Την δηλωση μου κανεις???Ορισμενους εδω μεσα δεν μπορω να τους καταλαβω.Τελοσπαντων ας πουμε πως το οικονομικο δν ειναι τοσο θεμα μιας και αμα ειμαι τοσο γκαντεμης που 1-1.5 χιλιαρικο δν μου φτασει για συμμαζεματα θα παρω και απο την μανα μου.Απλα πιο πολυ φοβαμαι το ψυχοφθορο της διαδικασιας και οχι το οικονομικο.

 

Υ.Σ:Μπορει να σου φανει επιθετικο το υφος μου,αλλα βλεπωντας οτι σου απανταω ευγενικα και εσυ συνεχιζεις αυτο το δασκαλιστικο υφος και την κριτικη,εκνευριστηκα.Οπως και να χει ευχαριστω ολους για τις απαντησεις,αλλα προτιμαω αποψεις και οχι κριτικες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου συγγνώμη αλλά πας να αγοράσεις ένα αμάξι για το όποιο ένας μηχανικός σου είπε να μείνεις "ΜΑΚΡΙΑ" (οπως το γράφεις) ή ένα αμάξι που οταν το "οδηγάς τραβάει έντονα αριστερά". 

 

Γνώμη μου είναι ότι εχεις ακόμα ένα μήνα μπροστά σου, παρε τις αγγελίες και βρες ένα αμάξι αξιοπρεπές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλρ μου αν σου αρέσει το στρίψιμο παρτο με κλειστα ματια (για την πρώτη περίπτωση μιλάμε). Εγω στην θέση σου θα κοιτούσα και 206 RC πολυ στριφτερο αμαξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ος:Το αμαξι εχει πανω του παρα πολλα εξτρα τα οποια καποια θα τα εβαζα και γω + καποια αλλα τα οποια δν με χαλανε,αλλα δν μου ειναι και απαραιτητα(μπλοκε διαφορικο,ζαντουλα ωραια,προγραμμα,αναρτηση Peugeot Sport=900E πολυ καλη).Ο ιδιοκτητης μου φανηκε πολυ καλο παιδι και ειλικρινης μιας και μου πε οτι το αμαξι εχει φαει σκισιμο προφανως,αλλα συντηρηθηκε σωστα,κατι το οποιο πιστευω(λαδια καθε 8.000,εχει κανει το μεγαλο σερβις πριν κανα χρονο).Και λογω του οτι εγραφε στο club της peugeot εχω και μια εικονα του ιστορικου του αυτοκινητου,οποτε δν νομιζω οτι υπαρχει κατι που μου εχει κρυψει.Το θεμα ειναι οτι οταν το πηγα στο μηχανικο(της παλιας σχολης :-D ) ειδε το ανοιγμενο σαζμαν(λογω μπλοκε και ανακατασκευης) ακουσε τις μετατροπες και μου πε ΜΑΚΡΙΑ,το αμαξι ειναι σκισμενο.Βεβαια το αμαξι το οδηγησα 2 φορες και μαλιστα απο αρκετη ωρα και δν βρηκα κατι επιληψιμο.Ξεχασα να πω οτι δν καιγεται να το πουλησει μιας και εχει ενα 207 τωρα και μεχρι προσφατα δν το ειχε καν αγγελια στο car.gr αλλα στο club μονο.Τιμη 2400Ε

Το ότι έχει φάει σκίσιμο, σημαίνει ότι έχει περισσότερες πιθανότητες να βγάλει βλάβη από όσο θα είχε ένα άλλο πιο καλοδουλεμένο. Και όταν λέω βλάβη εννοώ οπουδήποτε, όχι μόνο στο σασμάν. Επίσης με τις βελτιώσεις που έχει, σίγουρα η κατανάλωση του θα είναι μεγαλύτερη του κανονικού.

 

2ος:Ενα εντελως "μαμα" αμαξι με λιγο λιγοτερα χιλιομετρα.Το οποιο το πουλαει ενας συνεργειατζης που τον εχουν εξουσιοδοτησει οι ιδιοκτητες του αμαξιου(ενα ζευγαρι).Φαινεται καλο,δν εχει σκιστει κατα 90%(εχει ακομα τα μαμα αμορτισερ,10ετιας αμαξι :shock: ).Τωρα αυτο που με τρομαζει ειναι οτι το αμαξι εχει αδεια του 2011,ενω ειναι του 04 και υποτιθεται πρωτο χερι(λεει τοτε το βαλαν 50-50% το αμαξι για αυτο εχει πιο καινουρια αδεια),δν εχει book service και μαλιστα ψηλοκολλησε στην ερωτηση μου και μου λεει τα εχουμε προχειρα γραμμενα θα στα γραψω εγω απο την αρχη.Επισης ενω ισχυριζοταν οτι δν θελει ουτε ενα ευρω πανω εκτος απο λαστιχα,οταν το οδηγησα τραβαγε πολυ εντονα αριστερα κατι το οποιο του ειπα και μου λεει ε θα στο παω εγω για ευθυγραμμιση πριν το παρεις αμα ενδιαφερεσαι.Ειναι δυνατον να εχει στραβωσει τοσο το αμαξι,χωρις να εχει τρακαρει(γιατι τον ρωτησα απο την αρχη και μου λεει οχι ουτε καν και τετοια)???Επισης το περασε κτεο υποτιθεται πριν 2 μερες,και οταν τον ρωτησα τον αριθμο του κινητηρα τον ψαχναμε μιση ωρα κατω απο την σκουρια,πραγμα που αποδεικνυει οτι το ΚΤΕΟ το περασε νυχτα μιας και δν περνας ετσι ευκολα κτεο χωρις να δουν αριθμο κινητηρα.Γενικα η ολη ιστορια μου κανει λιγο καπως.Τιμη 3000Ε

Το ότι δεν έχει βιβλίο σέρβις σίγουρα είναι μείον. Αυτό με την άδεια δεν το καταλαβαίνω, η ημερομηνία έκδοσης είναι 2011, ή η ημερομηνία πρώτης άδειας είναι 2011? Στην πρώτη περίπτωση προφανώς έχει εκδοθεί το 2011 άδεια λόγω μεταβίβασης, απώλειας κτλ(που κανονικά πρέπει να το γράφει στις παρατηρήσεις), στη δεύτερη μάλλον είναι εισαγωγής το αυτοκίνητο(έτσι δικαιολογείται και η σκουριά στον κινητήρα). Όσο για το τράβηγμα μπορεί να μην είναι και τίποτα, απλά να θέλει ευθυγράμμιση, μπορεί όμως να έχει μέχρι και στραβό σασί. Είναι εύκολο να το διαπιστώσεις όμως, απλά με μια επίσκεψη στην ευθυγράμμιση. Εκεί θα μπορέσουν να σου πουν αν απλά χρειάζεται ρύθμιση, ή αν έχει κάποιο ψαλίδι-αμορτισέρ πχ στραβό ή οτιδήποτε άλλο. Όσο για τον αριθμό κινητήρα, έχει πάψει εδώ και χρόνια να ελέγχεται στο κτεο, μόνο ο τύπος κινητήρα τους ενδιαφέρει. Και φυσικά ο ελεγκτής στο κτεο ξέρει που ακριβώς είναι ο τύπος κινητήρα, σε αντίθεση με τον "συνεργειατζή" ο οποίος(προφανώς) δεν ήξερε που είναι και έπρεπε να ψάξει.

 

Αυτο,λοιπον, που θελω να ρωτησω ειναι το εξης:Τι να προτιμησω ενα αμαξι που ξερω το ιστορικο του,ξερω σε ποια σημεια "ποναει" και εχει συντηρηθει σωστα,παρολο το σκισιμο?Η ενα εντελως μαμα που δν εχει σκιστει αλλα ολο το ιστορικο του ειναι αγνωστο και μαλιστα φαινεται να γινεται προσπαθεια αποκρυψης του???

Αν έχεις σκοπό να πάρεις ένα 206 και μετά ούτως ή άλλως να το τουμπανιάσεις, τότε χωρίς δεύτερη κουβέντα πας στην πρώτη επιλογή. Αν θέλεις απλά ένα αμάξι όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστο να κάνεις τη δουλειά σου και δεν σε ενδιαφέρουν οι μετατροπές, απλά ξεχνάς την πρώτη επιλογή. Επειδή όμως σε κόβω κάπου στο ενδιάμεσο, μόνο εσύ μπορείς να τα ζυγίσεις όλα και να κρίνεις ποια επιλογή σε συμφέρει περισσότερο.

 

Φίλε μου συγγνώμη αλλά πας να αγοράσεις ένα αμάξι για το όποιο ένας μηχανικός σου είπε να μείνεις "ΜΑΚΡΙΑ" (οπως το γράφεις) ή ένα αμάξι που οταν το "οδηγάς τραβάει έντονα αριστερά". 

 

Γνώμη μου είναι ότι εχεις ακόμα ένα μήνα μπροστά σου, παρε τις αγγελίες και βρες ένα αμάξι αξιοπρεπές.

Συγνώμη αλλά τις μεγαλύτερες μαλακίες από "μηχανικούς" αυτοκινήτων τις έχω ακούσει, και ειδικότερα αυτούς της "παλαιάς σχολής". Το ότι είπε ένας μηχανικός μια κουβέντα, σε καμία περίπτωση δεν θα την εκλάβω ως ευαγγέλιο.

 

Όσο για το άλλο συμφωνώ, όσο περισσότερο ψάχνεις, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχεις να βρεις κάτι καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οτι ενα αμαξι ειναι πειραγμενο και ξεσκισμενο δεν σημαινει αναγκαστικα οτι το αμαξι ειναι με το ενα ποδι στον ταφο.

 

εχει να κανει με το ποσο καλη δουλεια εχει γινει στο αμαξι...και τι συντηρηση εχει πεσει

 

οταν πηρα το δικο μου..ηταν πειραγμενο... μιλαμε για εξατμισεις, εκκεντροφορους , προγραμματα , εισαγωγες κλπ...μονο τουρμπο του ελειπε :)

Ακομα και οταν με εβαλε μεσα για να με κανει μια βολτα...απο στενο μεχρι το επομενο στενο...το πηγαινε στους κοφτες...κοινως οσο το ειχε δεν το λυπηθηκε ιδιαιτερα.

 

το χω 6-7 χρονια...ειναι 10ετιας..και εκτος απο τα κλασικα που εβγαλε λογω καιρου και φθορας...δεν εβγαλε κανενα αλλο προβλημα...ουτε εκλασε κατι απο τις μετατροπες...

 

και του κανω ολα τα σερβις αντιπροσωπεια ανελλειπως..οπως εκανε και εκεινος..

 

 

αρα μην ειμαστε απολυτοι.΄..οκ μπορει να εχει μεγαλες πιθανοτητες να γινει καμμια στραβη...αλλα χωρις σωστο ελεγχο -και οχι απο τον μπαρμπα μητσο της γειτονιας επειδη ειναι φτηνος και γνωστος- γνωμη αντικειμενικη δεν βγαινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οτι ενα αμαξι ειναι πειραγμενο και ξεσκισμενο δεν σημαινει αναγκαστικα οτι το αμαξι ειναι με το ενα ποδι στον ταφο.

 

εχει να κανει με το ποσο καλη δουλεια εχει γινει στο αμαξι...και τι συντηρηση εχει πεσει

 

οταν πηρα το δικο μου..ηταν πειραγμενο... μιλαμε για εξατμισεις, εκκεντροφορους , προγραμματα , εισαγωγες κλπ...μονο τουρμπο του ελειπε :)

Ακομα και οταν με εβαλε μεσα για να με κανει μια βολτα...απο στενο μεχρι το επομενο στενο...το πηγαινε στους κοφτες...κοινως οσο το ειχε δεν το λυπηθηκε ιδιαιτερα.

 

το χω 6-7 χρονια...ειναι 10ετιας..και εκτος απο τα κλασικα που εβγαλε λογω καιρου και φθορας...δεν εβγαλε κανενα αλλο προβλημα...ουτε εκλασε κατι απο τις μετατροπες...

 

και του κανω ολα τα σερβις αντιπροσωπεια ανελλειπως..οπως εκανε και εκεινος..

 

 

αρα μην ειμαστε απολυτοι.΄..οκ μπορει να εχει μεγαλες πιθανοτητες να γινει καμμια στραβη...αλλα χωρις σωστο ελεγχο -και οχι απο τον μπαρμπα μητσο της γειτονιας επειδη ειναι φτηνος και γνωστος- γνωμη αντικειμενικη δεν βγαινει.

ποιο αμαξι εαν επιτρεπεται?

τα παλλια αυτοκινητα ητανε ποιο σκυλια απο τα καινουργια..

και εγω το δικο μου δεν το λυπαμαι το σκιζω..

αλλα οταν ειναι για Service παντα νωριτερα απο την ωρα του και 1 φορα την εβδομαδα ανοιγω καπω και ριχνω ματιες εαν ειναι ολα οκ μεσα ..και το σηκωνω κιολας..

 

13 χρονια τωρα δεν εχει βγαλει τπτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οτι ενα αμαξι ειναι πειραγμενο και ξεσκισμενο δεν σημαινει αναγκαστικα οτι το αμαξι ειναι με το ενα ποδι στον ταφο.

 

εχει να κανει με το ποσο καλη δουλεια εχει γινει στο αμαξι...και τι συντηρηση εχει πεσει

 

οταν πηρα το δικο μου..ηταν πειραγμενο... μιλαμε για εξατμισεις, εκκεντροφορους , προγραμματα , εισαγωγες κλπ...μονο τουρμπο του ελειπε :)

Ακομα και οταν με εβαλε μεσα για να με κανει μια βολτα...απο στενο μεχρι το επομενο στενο...το πηγαινε στους κοφτες...κοινως οσο το ειχε δεν το λυπηθηκε ιδιαιτερα.

 

το χω 6-7 χρονια...ειναι 10ετιας..και εκτος απο τα κλασικα που εβγαλε λογω καιρου και φθορας...δεν εβγαλε κανενα αλλο προβλημα...ουτε εκλασε κατι απο τις μετατροπες...

 

και του κανω ολα τα σερβις αντιπροσωπεια ανελλειπως..οπως εκανε και εκεινος..

 

 

αρα μην ειμαστε απολυτοι.΄..οκ μπορει να εχει μεγαλες πιθανοτητες να γινει καμμια στραβη...αλλα χωρις σωστο ελεγχο -και οχι απο τον μπαρμπα μητσο της γειτονιας επειδη ειναι φτηνος και γνωστος- γνωμη αντικειμενικη δεν βγαινει.

Σκίσιμο = πάρα πολύ μεγαλύτερες φθορές από τις συνηθισμένες.

Βελτίωση + σκίσιμο = ακόμα πιο μεγάλες φθορές.

Και φυσικά αυτές οι υπέρμετρες φθορές σε ΟΛΟ το αυτοκίνητο. Αμφιβάλλεις πάνω σε αυτό?

 

Τώρα δεν ξέρω τι εννοείς με τα "κλασσικά" που σου έβγαλε το δικό σου λόγω καιρού και φθοράς. Μπορεί να είναι κλασσικά για σένα αλλά απαράδεκτα για μένα! Φυσιολογικό είναι πχ να μη βγάζουν τρίμηνο τα αμορτισέρ κάποιου που βάζει το αμάξι του Μέγαρα 1-2 φορές τη βδομάδα, φυσιολογικό είναι επίσης να κρατάνε 5+ χρόνια τα αμορτισέρ κάποιου με νορμάλ οδήγηση. Το ίδιο ισχύει για ολόκληρο το αυτοκίνητο, ανάρτηση - μετάδοση - φρένα -κινητήρας κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκίσιμο = πάρα πολύ μεγαλύτερες φθορές από τις συνηθισμένες.

Βελτίωση + σκίσιμο = ακόμα πιο μεγάλες φθορές.

Και φυσικά αυτές οι υπέρμετρες φθορές σε ΟΛΟ το αυτοκίνητο. Αμφιβάλλεις πάνω σε αυτό?

 

Τώρα δεν ξέρω τι εννοείς με τα "κλασσικά" που σου έβγαλε το δικό σου λόγω καιρού και φθοράς. Μπορεί να είναι κλασσικά για σένα αλλά απαράδεκτα για μένα! Φυσιολογικό είναι πχ να μη βγάζουν τρίμηνο τα αμορτισέρ κάποιου που βάζει το αμάξι του Μέγαρα 1-2 φορές τη βδομάδα, φυσιολογικό είναι επίσης να κρατάνε 5+ χρόνια τα αμορτισέρ κάποιου με νορμάλ οδήγηση. Το ίδιο ισχύει για ολόκληρο το αυτοκίνητο, ανάρτηση - μετάδοση - φρένα -κινητήρας κτλ.

μεταδοση φρενα κινητηρας ειναι αναλογα που το χρησιμοποιεις..

χιλιες φορες να πηγαινει στην πιστα 1-2 φορες την εβδομαδα μονο αυτο παρα 1-2-3 μεσα στην πολη και να κανει τα 5πλασια χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεταδοση φρενα κινητηρας ειναι αναλογα που το χρησιμοποιεις..

χιλιες φορες να πηγαινει στην πιστα 1-2 φορες την εβδομαδα μονο αυτο παρα 1-2-3 μεσα στην πολη και να κανει τα 5πλασια χιλιομετρα.

Κατά τη γνώμη σου δηλαδή η νορμάλ οδήγηση στην πόλη καταπονεί περισσότερο μετάδοση - φρένα - κινητήρα από ότι στην πίστα...

 

No comment

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρια απο αμαξια που μπηκε χερι.οταν ενα 1.4 εχει πχ 90 αλογα και παει ο αλλος και το κανει 140 τοτε μακρια.μεταχειρισμενο κοιτας πρωτα απο ολα να μην ειναι τρακαρισμενο και μετα χιλιομετρα,βιβλιο service και να ειναι μανισιο το αυτκινητο χωρις να εχει δεχτει μετατροπες.οι μετατροπες δεν ειναι απαραιτητα κακες αλλα να τις κανεις εσυ ο ιδιος σε μαστορα που ξερεις.σε ενα αμαξι αγνωστου δεν μπορεις να ξερεις απο ποιον εγινε η δουλεια και αν ηταν καλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιο αμαξι εαν επιτρεπεται?

τα παλλια αυτοκινητα ητανε ποιο σκυλια απο τα καινουργια..

και εγω το δικο μου δεν το λυπαμαι το σκιζω..

αλλα οταν ειναι για Service παντα νωριτερα απο την ωρα του και 1 φορα την εβδομαδα ανοιγω καπω και ριχνω ματιες εαν ειναι ολα οκ μεσα ..και το σηκωνω κιολας..

 

13 χρονια τωρα δεν εχει βγαλει τπτ

 

corsa c Gsi (μοντελο 2001-2003)

 

 

Σκίσιμο = πάρα πολύ μεγαλύτερες φθορές από τις συνηθισμένες.

Βελτίωση + σκίσιμο = ακόμα πιο μεγάλες φθορές.

Και φυσικά αυτές οι υπέρμετρες φθορές σε ΟΛΟ το αυτοκίνητο. Αμφιβάλλεις πάνω σε αυτό?

 

Τώρα δεν ξέρω τι εννοείς με τα "κλασσικά" που σου έβγαλε το δικό σου λόγω καιρού και φθοράς. Μπορεί να είναι κλασσικά για σένα αλλά απαράδεκτα για μένα! Φυσιολογικό είναι πχ να μη βγάζουν τρίμηνο τα αμορτισέρ κάποιου που βάζει το αμάξι του Μέγαρα 1-2 φορές τη βδομάδα, φυσιολογικό είναι επίσης να κρατάνε 5+ χρόνια τα αμορτισέρ κάποιου με νορμάλ οδήγηση. Το ίδιο ισχύει για ολόκληρο το αυτοκίνητο, ανάρτηση - μετάδοση - φρένα -κινητήρας κτλ.

 

οταν λεω κλασικα μιλαω για π.χ.  τρομπα βενζινης , μιλαω συστημα διευθυνσης(ψαλιδια και λοιπα παπαρια που βρισκονται εκει μπροστα) μιας και επειδη φοραω σκληρες αναρτησεις κοπαναει το αμαξι σε καθε λακουβα αρκετα , μιλαω και για τις ιδιες τις αναρτησεις που τις αλλαξα και τις πληρωσα αρκετα μιας και ειναι ρυθμιζομενες...και φυσικα τις μικροφθορες/αναλωσιμα που προβλεπονται απο την καθημερινη χρηση και που "διορθωνονται" με τα σερβις.

Ποτε δεν εβγαλε καποιο προβλημα στο ακυρο...που να μην δικαιολογουνταν....

 

Δεν μιλαω για ακραιες συνθηκες οδηγησης...αν και το αμαξι ειναι ικανο για τετοιες..μιλαω για καθημερινη νορμαλ χρηση....

 

Και οχι δεν αμφιβαλλω για αυτα που λες περι σκισιματων+βελτιωσεων...αλλα αυτο που ειπα ειναι..οτι αν δεν το τσεκαρει σωστα..δεν ειναι σωστο να το βγαλει σαπιο..μονο και μονο δεδομενων των σκισιματων ή/και των βελτιωσεων.

Μπορει ο αλλος να ηταν καβλωμενος και να το συντηρουσε σαν τρελος.Σιγουρα ομως μια καταπονηση θα την εχει..σαφως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλαω για ακραιες συνθηκες οδηγησης...αν και το αμαξι ειναι ικανο για τετοιες..μιλαω για καθημερινη νορμαλ χρηση....

Εγώ στο post #21 αναφέρθηκα στο σκίσιμο που έχει υποστεί το πρώτο αμάξι που περιγράφει ο TS(κάτι που παραδέχτηκε ο πωλητής του), αλλά εσύ απαντάς για την καθημερινή νορμάλ χρήση που κάνεις στο δικό σου... Πόσο σχέση μπορούν να έχουν αυτά τα δύο?

 

Παρεπιπτόντως οι σκληρές αναρτήσεις και το χαμήλωμα καταπονούν όλο το αυτοκίνητο συνολικά. Όσο και καλά να το συντηρείς, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για την καταπόνηση του σασί που μειώνεται δραματικά η διάρκεια ζωής του. Δημιουργούνται μικροσκοπικά ραΐσματα τα οποία επηρεάζουν την ακαμψία, δημιουργούν τριγμούς, μέχρι να δημιουργηθούν ρωγμές στα ευαίσθητα σημεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε καλα ρε joshua21

 

λες ο αλλος να πηγαινε στην δουλεια του με το αμαξι στους κοφτες και μπαντιλικια στις στροφες σε ολη την διαδρομη?

υποθετω οτι ο τυπος το χε το αμαξι για την καθημερινη του χρηση και ενιοτε του αλλαζε και κανα φως...Αν ηταν το 2ο του και το ειχε φτιαξει μονο και μονο για να του αλλαζει τα φωτα..τοτε πασο ..το αμαξι θα χει οντως τραγικα πολλη καταπονηση.

 

Οσο για αυτα που λες για τις σκληρες αναρτησεις συμφωνω απολυτα...αλλα εχει τυχει να σωσει την κατασταση το γεγονος οτι οι αναρτησεις ηταν σκληρες , κανανε μικρη ταλαντωση και κρατησανε το αμαξι καλα...οποτε προς το παρον....τις διατηρω ετσι.

 

Σε δυο περιπτωσεις δηλ ( 1. εκανα τιμονια αποτομη δεξια/αριστερα για να αποφυγω τρακαρισμα κυριολεκτικα στα 50 εκατοστα με 50-60χλμ/ω και το αμαξι δεν πεταξε ουτε κωλο , ουτε να γειρει , ουτε τιποτα.. και 2. σε κατι ταξιδια βραδυ..με πολλες και αποτομες στροφες..που το ποσο αποτομη στροφη ηταν το ανακαλυπτα την ωρα που εστριβα...και εκανα αποτομα κοψιματα στο τιμονι και ενοιωθες την αναρτηση να κραταει το αμαξι προσγειωμενο και οχι να φυγει πετωντας ) εσωσε πραγματικα την μερα...

 

Το αμαξι μου εχει πανω απο 160χιλ χιλιομετρα , το σασι του ειναι οσο μπορω να καταλαβω ταλαιπωρημενο..αλλα προς το παρον..κραταει  καλα :)

 

ΥΓ: επισης οι σκληρες αναρτησεις σου δινουν αφορμη να χριστοπαναγιζεις τους ελληνικους δρομους σε καθε λακουβα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...